Пропозиції по вдосконаленню НКС (народна версія користувачів).
Додано: 15 лютого 2014 15:58
В якості вступу. Створити дану тему на форумі мене підштовхнуло обговорення проектів методичних рекомендацій до xml; час від часу піднімаються питання проекту змін до ПКМ №1051, ЗУ «Про ДЗК» . Ініціаторами є люди які можуть вносити відповідні пропозиції на офіційному рівні, або ж мають туди доступ. (SВВ, Pilat, rivte) . І хоча я і не маю можливості вносити «на верх» подібні проекти, але можливо викладені бачення робочих моментів спеціалістів, які працюють з НКС будуть використані тими, хто дійсно зможе вплинути на покращення функціонування головного ПЗ з ведення ДЗК в країні. Чомусь же беруться за універсальність і уніфікованість xml , приписуючи файлу певну комерційність інтересів, при цьому НКС у цій темі не в кращому вигляді саме через очевидну «недолугість», яку розробники спеціалізованих програм з ГІСу бачать «на раз». Пропоную конструктивно викласти свої пропозиції: що не так в роботі НКС по технічним моментам, що суперечить діючим законам, що заважає виконавцю ефективніше працювати, що відсутнє, а що лишнє (годі «фарширувати» НКС мілкими «прибамбасами»). Знаю, що був час коли писали схожі пропозиції на обласні Управління то ж можна і звідти щось толкове зачерпнути. Зрозуміло, що деякі креативні думки «розкиданні» по темах про НКС, ОФ XML, Витяг з ДЗК. Тому ціллю даної теми є «точечне» попадання в ціль, щоб звернути увагу програмістів ДП Центру ДЗК, авторів та соавторів прав на НКС, які точно не будуть «відціджувати» вище згадані теми. Привернути увагу людей, які можуть або самі вплинути на внесення зміни або ж донести наші побажання до того самого офіційного «ядра», яке приймає відповідні рішення по реалізації. Саме тому дещо пафосно, але в темі є визначення «народна версія» - щоб звернути увагу і по-доброму спровокувати відповідних чиновників на перегляд. Підтримайте, колеги. Впевнений, що кожен виконавець, фаховий спеціаліст має що дати для успіху загальної справи.
Отже свої бачення:
1. На початку здійснення трансакції мають перевірятися всі ключові дані обмінного файлу у текстовому вигляді . А то ж деякі дані доступні для перегляду аж на 5 етапі (форма власності, вид документації, розробник тощо). Це не нормально, що перед вкиданням файлу в НКС його необхідно перевіряти ще на одному ПЗ, в кого що є - менеджер, ГІС-6, блокнот !!! facepalm .
2. Що робить реєстратор коли хоче передбачити накладку на 5 етапі.Підгружає файл через внесення архівних даних і переглядає його на карті. Потім заявку не підтверджує, а видаляє. Це не нормально, перегляд файлу на графічній основі має бути доступний і спрощений на початку роботи НКС.
3. Визначення «накладки» на 5 етапі не в процентах від ділянки, яку «кладеш», а в одиницях виміру площі.
4. В витягах /експлікація/ показуються не код угідь (001.01, 007.01), а словами – рілля, під житловою забудовою.
5. Для трансакції «Надання відомостей з ДЗК» вирішіть питання куди прописувати дані витягу з реєстру речових прав. (для державного акту і свідоцтва є такі опції, для згаданих витягів – не має).
6. Законом передбачена процедура скасування державної реєстрації – чекаємо нормального технічного рішення. Так само як і спрощення технічної процедури закриття речових прав.
7. Викопіювання. На ньому повинна відображатися ситуаційна схема, яка дає можливість визначити орієнтовне місцерозташування земельної ділянки, її положення відносно інших ділянок і т.п.
8. Якість зображення та прив’язки. Не загрублюйте масштаб, щоб утаїти якість прив’язки знімків. Адже є ортофото-реєстратори, які перевіряють правильність виконання геодезичних (!) робіт по картинці і нічого їм не доведеш facepalm . Колись же самі прийдете до цих реєстраторів і може таке статись, що уже не в ранзі «всерєшающих» чиновників, а як клієнт. Тоді пожнете, те що посіяли…. Знаю є нюанси з загруженістю серверів, суто технічними можливостями. Але над цим потрібно працювати.
Важливо вказувати лише технічні моменти, які уже можна виправити /без змін в законах/ або моменти які суперечать чинному Закону; від скажімо,накладок, автори НКС відхрестяться відразу – будуть кивати на законотворців.
Отже свої бачення:
1. На початку здійснення трансакції мають перевірятися всі ключові дані обмінного файлу у текстовому вигляді . А то ж деякі дані доступні для перегляду аж на 5 етапі (форма власності, вид документації, розробник тощо). Це не нормально, що перед вкиданням файлу в НКС його необхідно перевіряти ще на одному ПЗ, в кого що є - менеджер, ГІС-6, блокнот !!! facepalm .
2. Що робить реєстратор коли хоче передбачити накладку на 5 етапі.Підгружає файл через внесення архівних даних і переглядає його на карті. Потім заявку не підтверджує, а видаляє. Це не нормально, перегляд файлу на графічній основі має бути доступний і спрощений на початку роботи НКС.
3. Визначення «накладки» на 5 етапі не в процентах від ділянки, яку «кладеш», а в одиницях виміру площі.
4. В витягах /експлікація/ показуються не код угідь (001.01, 007.01), а словами – рілля, під житловою забудовою.
5. Для трансакції «Надання відомостей з ДЗК» вирішіть питання куди прописувати дані витягу з реєстру речових прав. (для державного акту і свідоцтва є такі опції, для згаданих витягів – не має).
6. Законом передбачена процедура скасування державної реєстрації – чекаємо нормального технічного рішення. Так само як і спрощення технічної процедури закриття речових прав.
7. Викопіювання. На ньому повинна відображатися ситуаційна схема, яка дає можливість визначити орієнтовне місцерозташування земельної ділянки, її положення відносно інших ділянок і т.п.
8. Якість зображення та прив’язки. Не загрублюйте масштаб, щоб утаїти якість прив’язки знімків. Адже є ортофото-реєстратори, які перевіряють правильність виконання геодезичних (!) робіт по картинці і нічого їм не доведеш facepalm . Колись же самі прийдете до цих реєстраторів і може таке статись, що уже не в ранзі «всерєшающих» чиновників, а як клієнт. Тоді пожнете, те що посіяли…. Знаю є нюанси з загруженістю серверів, суто технічними можливостями. Але над цим потрібно працювати.
Важливо вказувати лише технічні моменти, які уже можна виправити /без змін в законах/ або моменти які суперечать чинному Закону; від скажімо,накладок, автори НКС відхрестяться відразу – будуть кивати на законотворців.