В даній темі прохання обговорювати та ділитися інформацією стосовно відмов у погодженні проектів відведення. Ми зможемо коментувати зауваження наших шановних "експертів" та у разі "сліпих" зауважень коментувати їхні дії. Я думаю, що дану тему також будут переглядати представники Держгеокадастру та приймати відповідні рішення на дії своїх колег.
Відправлено через 3 хвилини 36 секунди:
Ну почнемо!
cerdred писав: Хоча є випадки, коли саме паї робили для ОСГ, і в межах населених пунктів.
Є такі паї (я про них чудово знаю в своєму районі ("експерт" звісно ж не вкурсі morgayu ))
Але це не мої проблеми, що він не вкурсі, - він вимагає те що не є складовою проекту. І, бляха, довідка по формі 6-зем тобі нахріна ж? Там же, хоч якось, але все розписано...
!
Повідомлення з: Denver
Перед тим, як задати питання скористайтеся пошуком по форуму. 90% тем вже обговорювалося чи обговорюється.
Доброго дня Землевпорядники! Як і всі проектанти, отримав безліч "обгрунтованих фахівцями" зауважень до проекту, хотілося б почути вашу думку стосовно одного із зауважень та посилання на нормативну базу
- погодити межі земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами.У випадку перебування земель у комунальній власності - погодження органу місцевого самоврядування, що являється розпорядником земель
Просвітіть будь ласка...
Якщо до використання земельної ділянки слід приступати лише після виникнення прав на неї (державної реєстраціїї права власності на земельну ділянку), то по суті підставою для встановлення її меж в натурі повинен бути правовстановлюючий документ (державний акт, інформаційна довідка про державну реєстрацію права власності), який є по суті кінцевим етапом "приватизації". Тоді чому, на етапі погодження проекту ми стикаємось з таким документом як "акт приймання-передачі межових знаків на зберігання", коли на стадії погодження проекту ми межі земельної ділянки не встановлюємо, тим більше ніяких межових знаків на зберігання замовнику не передаємо (на цій стадії виконання робіт), і чому замовник (особа яка НІБИТО прийняла на зберігання межові знаки) повинна розписуватися за це у цьому акті, мало того замовник, а ще й представники органу місцевого самоврядування на місцях, як такі, що ніби були присутні на цьому "ПРОЦЕСІ" передачі (НА СТАДІЇ ПОГОДЖЕННЯ ПРОЕКТУ!!!!!!). По суті письмове затвердження дії, до настання самої дії.
Прийшов з екстериторіального погодження негативний висновок з зауваженнями по цьому акту про не відповідність стандартам.... відсутність прив'язки до твердих контурів місцевості (ділянка знаходиться в середині великого і до найближчого твердого контуру 150м, які кроки я маю намалювити в ццьому випадку, і навіть якшо я їх намалюю, яка з них буденаглядність, коли всерівно в подальшому встановлення буде проводитись з тимчасово закріплених точок GPS спостереження), і з такою підставою про надання негативного висновку стикнулись декілька моїх знайомих.
Можливо цей акт все таки не повинен бути складовою ПРОЕКТУ ЗЕМЛЕУСТРОЮ, або хоча б виключити його з переліку документів що подаються на висновок про погодження проекту.
Kolyanthel писав: - погодити межі земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами. У випадку перебування земель у комунальній власності - погодження органу місцевого самоврядування, що являється розпорядником земель
ст. 198 ЗКУ
2. Кадастрова зйомка включає:
"б) погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами;
staroj писав: Тоді чому, на етапі погодження проекту ми стикаємось з таким документом як "акт приймання-передачі межових знаків на зберігання"
Того що проект при погодженні перевіряється на відповідність до статті 50 ЗУ "Про землеустрій".
staroj писав: коли на стадії погодження проекту ми межі земельної ділянки не встановлюємо
ст. 198 ЗКУ - погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами; (перш чим погоджувати, їх потрібно встановити). З цього приводу буває що й акти складають щодо погодження меж.
cerdred писав: перш чим погоджувати, їх потрібно встановити
Тоді про що підписує цей акт замовник (Про встановлення меж яке на даному етапі не відбулося, і про прийом межових знаків які не передавались!!!!)
Відправлено через 2 хвилини 56 секунди:
Невже не можна після отримання документу про землю створити окремо тех. звіт про винесення меж ділянки в на місцевості, і вже там передбачити цей акт???
Kolyanthel писав: - погодити межі земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами. У випадку перебування земель у комунальній власності - погодження органу місцевого самоврядування, що являється розпорядником земель
бред какой-то орган местного самоуправления не является "смежным" землепользователем или собственником, на данной стадии он является "представителем" собственника, в том числе и тех земель из которых участок запроектирован к отводу, и свое согласие с границами орган местного самоуправления выразит при принятии решения об утверждении проекта.
Моя думка, що рішення місцевого органу - це довіреність (уповноважує особу сформувати земельну ділянку, з подальшею передачею у власність, користування). Акт потрібен згідно:
Стаття 79-1. Формування земельної ділянки як об'єкта цивільних прав
1. Формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачаєвизначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.
DYDY VOVA писав: Формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру
Акт про ПОГОДЖЕННЯ!!!!! меж потрібен (форма розміри, площі кад номер .....),Просто до чого в цьому акті межові знаки якими вже нібито закріплені (на етапі погодження) межі земельної ділянки, і намальовані кроки прив'язки межових знаків до моменту самого винесення їх в натуру!!!????? Сам метод винесення можна побачити в матеріалах перенесення меж ділянки на місцевість (Розмічувальний план)
Як можна погодити межі без закріплення меж в натурі? Що показувати сусідам? Картинку ніби десь нібито проходять ваші межі, він скаже покажи кілок в натурі...десь так
staroj писав: Невже не можна після отримання документу про землю створити окремо тех. звіт про винесення меж ділянки в на місцевості, і вже там передбачити цей акт???
Якщо у нового власника або землекористувача буде на руках документ про право власності чи право користування земельною ділянкою, то йому буде глибоко байдужа думка суміжних землевласників та землекористувачів щодо погодження меж його земельної ділянки чи передачі межових знаків.
juli_son писав: vertikal, у меня такой точно пример,в базе висит,решения сессии выдали,а втуренним документом до сессии управление держеокадастра депатраменту градостроительства и архитектуры отвечал,что участок не сформирован!а по факту в базе висит(на него не было договора аренды). я заключила договор на разработку проекта, разработала его,слава Богу не успела отправить на согласование в свете нынешних событий((((я опять перед управлением подняла этот вопрос,так они начали "лепить" что ищите эту фирму что делала ин4 или хмл,пусть эл.подписью своей скрепляют и нам присылают,мы потом только аннулируем. этой фирмы уже нет,и мое мнение,что согласно закону про кадастр,это управление его должно аннулировать самостоятельно,тем более к ним обращался департамент для подготовки решения сессии с вопросом об этом участке. так чего еще мы должны писать к ним обращение?((
1. Якщо сформована ділянка, чому проект землеутрою?
2. По -поводу "обращения" - на любе звернення буде відповідь, яка, можливо... колись... заставить управління щось робити...
Татьяна1985 писав: Раніше років так з 10 тому ми розробляли проект, а потім технічну документацію по встановленюю меж і потом видавались правостановлюючі документи
послухав вчорашній селектор і там зауваження лише по змісту акту прийомки передачи межових знаків, а питання про його присутність в проекті не піднімалось. Я так зрозумів.
Володимер писав: послухав вчорашній селектор і там зауваження лише по змісту акту прийомки передачи межових знаків, а питання про його присутність в проекті не піднімалось. Я так зрозумів.
Просто виходить "Єрись" робимо і підписуємо, того, що наспавді на повинні на даному етапі подавати і підписувати
vertikal писав: 1. Якщо сформована ділянка, чому проект землеутрою?
вы с какой планеты, или переехали в Украину в 2013 году? с 2011 до 2013 года кадастровый номер определялся до согласования проекта, и соответственно участок появлялся в НКС, а присвоенным кадастровый номер считался с момента госрегистрации прав на участок, то-есть открытия поземельной книги. а еще раньше кадастровые номера определялись вообще как кому бог на душу положил, и в этом НКС сегодня мотлоха напихано столько что разгребать и разгребать...
Відправлено через 1 хвилину 6 секунди:
staroj писав: Багато з вас таке роблять?
признаюсь честно, мы это делаем фактически до разработки проекта, так всем удобно и так все привыкли.
staroj писав:Давайте тоді будемо переписувати закони
давайте morgayu
Не по темі
staroj писав: Або нехай не вимагають матеріали по винесенню меж в натуру
согласен, пусть не требуют. morgayu Если Вы посмотрите самый первый пост в этой теме, то там эксперт как раз и не понял наличие в проекте такой бумажки как акт прима межевых.
Востаннє редагувалось 19 жовтня 2016 17:04 користувачем Aximas, всього редагувалось 1 раз.
А хтось звернув увагу, що на селекторі обговорювалось зауваження експерта, що необхідно цільове зазначати як в Земельному Кодексі ст. 121 :для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), а не так як в КВЦПЗ - житлового. Тільки не зрозуміло (можливо лише мені) згодився з ним головнокомандуючий чи ні