Я не бачу тут чіткої норми яка забороняє створити обмінний файл, чи внести зміни в файл (не документацію) не безпосередньому розробнику документації, якщо не порушуються норми закону і технічно можливість передбачена навіть в структурі електронного документу. Ви дали якраз посилання на оцінку, розглянемо ситауцію: розроблена документація з оцінки, пройдено всі відповідні інстанції (правда тепер інстанцій менше), рада тягне із затвердженням, затверджує пізніше, на той момент організація розробник не має повноважень проводити господарську або професійну діяльність чи вже перестав існувати. Ви стверджуєте що внести відомості неможливо і рада має замовляти нову оцінку? Або аналогічна ситуація зі зміною меж: документація затверджена через пару років після розробки, розробник перестає існувати як суб'єкт господарської діяльності, є затверджена документація, каталог координат, що забороняє створити електронний документ іншому суб'єкту господарювання, який відповідно до закону має право займатись такою діяльністю? Менш критичний випадок це договір підряду з іншою організацією, припустим у зв'язку з тимчасовою відсутністю в штаті сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Також є затверджені межі до набуття чинності норм стосовно електронного документу, щоб внести відомості громада має знову замовляти нову документацію з усіма погодженнями чи затвердженнями?
Також є ст. 31 ЗУ Про землеустрій щодо внесення змін в документацію, навіть вона НЕ зазначає що зміни в документацію може вносити виключно первинний розробник, там зазначено "особою, яка відповідно до вимог цього Закону може бути розробником документації із землеустрою за рішенням органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування...", проте внесення будь-яких змін передбачає всі етапи погодженння і затвердження що практично = зробити нову документацію. Правда створення електронного документу це не внесення змін в документацію, це відображення результату в електронному виді
Буду вдячний якщо обширніше поділитесь баченням стосовно вище наведених випадків.