Оцінка впливу на довкілля й землеустрій
Додано: 25 листопада 2017 21:19
18 грудня набуває чинності новоприйнятий Закон України "Про оцінку впливу на довкілля". Почитати сам закон можна тут або, якщо ліньки, коротко тут.
Стаття 3 закону містить два пункти, що напряму стосуються землеустрою:
Що в нас наразі є:
Стаття 150 ЗКУ. Особливо цінні землі та порядок припинення прав на них
Частина 6 статті 20 ЗКУ щодо зміни цільового призначення особливо цінних земель
Наказ Держкомзему "Про затвердження переліку особливо цінних груп ґрунтів" від 06.10.2003 р. №245
Стаття 1 Закону України "Про охорону земель" щодо тлумачення поняття "земля"
Виникають питання:
- чому не можна було нормально сформулювати цю тезу в ЗУ "Про оцінку впливу на довкілля": приміром, "зміна цільового призначення особливо цінних земель у випадках, передбачених частиною 6 статті 20 Земельного кодексу України"?
- де закінчується межа розуміння словосполучення "зміна цільового призначення особливо цінних земель": чи не вимагатимуть висновку з оцінки впливу на довкілля, якщо відводиться, приміром, земельна ділянка з особливо цінними ґрунтами АТОшнику із земель запасу під ОСГ; змінюється ЦП приватної ділянки з особливо цінними ґрунтами з ОСГ на садівництво тощо?
Оця новела потенційно може стати ще одним приводом для анулювання сертифікатів, якщо точно не визначитися з межою застосування норми.
Стаття 3 закону містить два пункти, що напряму стосуються землеустрою:
Якщо зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення загалом зрозуміла (здебільшого, це буде з категорії 100 у категорію 900), то "зміна цільового призначення особливо цінних земель" викликає більше питань.- сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем
- зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення особливо цінних земель
Що в нас наразі є:
Стаття 150 ЗКУ. Особливо цінні землі та порядок припинення прав на них
► Показати
► Показати
Стаття 1 Закону України "Про охорону земель" щодо тлумачення поняття "земля"
► Показати
- чому не можна було нормально сформулювати цю тезу в ЗУ "Про оцінку впливу на довкілля": приміром, "зміна цільового призначення особливо цінних земель у випадках, передбачених частиною 6 статті 20 Земельного кодексу України"?
- де закінчується межа розуміння словосполучення "зміна цільового призначення особливо цінних земель": чи не вимагатимуть висновку з оцінки впливу на довкілля, якщо відводиться, приміром, земельна ділянка з особливо цінними ґрунтами АТОшнику із земель запасу під ОСГ; змінюється ЦП приватної ділянки з особливо цінними ґрунтами з ОСГ на садівництво тощо?
Оця новела потенційно може стати ще одним приводом для анулювання сертифікатів, якщо точно не визначитися з межою застосування норми.