Azhimut писав: ↑06 жовтня 2019 09:14
Формат "цитата законопроекта и Ваш комментарий"
Проект частини 5 та 6 статті 122 ЗКУ
► Показати
Стаття 122. Повноваження органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування
...
5. Обласні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами третьою, восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб.
6. Київська та Севастопольська міські державні адміністрації у межах їхніх територій передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.
...
у сукупності з проектами статей 53-5, 219-1, 255 КУАП.
► Показати
Стаття 53-5. Порушення строків розгляду заяв (клопотань) щодо надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою та надання земельних ділянок
Порушення посадовою особою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування встановлених законом строків розгляду заяв (клопотань) щодо надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою та надання земельних ділянок -
тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
…
Стаття 219-1. Рада Міністрів Автономної Республіки Крим, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, обласні державні адміністрації
Рада Міністрів Автономної Республіки Крим, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, обласні державні адміністрації розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені частиною другою статті 52, частиною першою статті 53, статтями 53-1 – 53-6, 54 – 56, 188-5.
Від імені Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, обласних державних адміністрацій розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені частиною другою статті 52, частиною першою статті 53, статтями 53-1 – 53-6, 54 – 56, 188-5, та накладати адміністративні стягнення мають право посадові особи Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, обласних державних адміністрацій, уповноважені здійснювати державний контроль за використанням та охороною земель - державні інспектори з контролю за використанням та охороною земель відповідних територій.
...
Стаття 255. Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення
У справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати:
...
16) державні інспектори з контролю за використанням та охороною земель інспекційних органів Ради міністрів Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, обласних державних адміністрацій (частина друга статті 52, частина перша статті 53, статті 53–1 – 53–6, 54 – 56, 188–5).
...
Припустимо, що є клопотання про надання земельної ділянки державної власності на території відповідної ОДА або КМДА, і ні дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, ні мотивована відмова у його наданні у місячний строк не надана.
Виникає ситуація, коли державний інспектор з контролю за використанням та охороною земель відповідної ОДА чи КМДА згідно з запропонованим проектом закону ПОВИНЕН скласти протокол та притягти власного керівника (голову ОДА чи КМДА) до адміністративної відповідальності. Таким чином, у цьому випадку запропонована система не працюватиме навіть теоретично.
Тож вважаю, що задумка з передачею повноважень від ГУ ДГК до інспекторів ОДА (КМДА) взагалі-то може й непогана, але на мій погляд не до кінця доопрацьована.