Частина восьма статті 87 Водного кодексу України

Особливості надання та використання земель водного фонду
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
hap
Спец
Спец
Повідомлень: 404
З нами з: 18 березня 2008 15:38
Репутація: 51
Область: Львівська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Частина восьма статті 87 Водного кодексу України

Повідомлення hap »

Частиною восьмою статті 87 Водного кодексу України встановлено, що:
"Контроль за створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, а також за додержанням режиму використання їх територій здійснюється органами, що здійснюють державний контроль за використанням та охороною земель, і центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів."

Згідно з абзацом другим частини першої статті 188 Земельного кодексу України державний контроль за використанням та охороною земель в обсязі, визначеному законом, також здійснюється виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.

Частиною першою статті 5 Закону України "Про державний контроль за використпанням та охороною земель" встановлено, що:
Державний контроль за використанням та охороною земель також здійснюють виконавчі органи сільських, селищних, міських рад у межах повноважень, визначених законом, у разі прийняття відповідною радою рішення про здійснення такого контролю.
Статтею 6-1 цього Закону визначено повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад із здійснення державного контролю за використанням та охороною земель.

Тому виникає питання у який спосіб органи, що здійснюють державний контроль за використанням та охороною земель, зокрема виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, мають здійснювати контроль за створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, а також за додержанням режиму використання їх територій?
MAFIA
Спец
Спец
Повідомлень: 522
З нами з: 29 жовтня 2007 21:35
Репутація: 268
Область: Запорізька
Місце роботи: Юридичні послуги

Контроль за створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг

Повідомлення MAFIA »

hap писав: 27 березня 2024 22:47 у який спосіб органи, що здійснюють державний контроль за використанням та охороною земель, зокрема виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, мають здійснювати контроль за створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, а також за додержанням режиму використання їх територій?
На мою думку, треба спочатку дослідити, за чим саме в цьому випадку закон зобов'язує здійснювати контроль (спойлер: за діями, що не мають визначення у законі, а, отже, і не мають ні виконавця, ні встановленого порядку їх здійснення).
За українським законодавством:
Водоохоронна зона є природоохоронною територією господарської діяльності, що регулюється (ст.87 Водного кодексу України).
Прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженої господарської діяльності (ст.61 Земельного кодексу України).
► Показати
Таке визначення термінів "Водоохоронна зона", "Прибережні захисні смуги" в українському законодавстві - це класичний приклад порушення закону логіки, а саме порушення правила визначення понять "Дефініендум і дефиниенс повинні бути взаємозамінні , тобто їх обсяги повинні бути однакові".
Щодо СТВОРЕННЯ водоохоронних зон і прибережних захисних смуг.
Статті 87, 88 Водного кодексу України, Статті 58, 60 Земельного кодексу України містять поняття ВСТАНОВЛЕННЯ водоохоронних зон і прибережних захисних смуг.
Я не знайшов нормативно-правовий документ в українському законодавстві, що містить поняття "створення водоохоронних зон та/або "створення прибережних захисних смуг".
Отже, дійсно, виникає риторичне запитання: як здійснювати контроль за тим, що прямо не передбачено законодавством?
Також у контексті цієї теми можна задатися ще більш теоретичним, загальним питанням: з якого моменту створюються водоохоронні зони і прибережні захисні смуги? Чи не з моменту створення відповідного водного об'єкту? Або, принаймні, з моменту появи такого терміну у законодавстві (якщо водний об'єкт існує більше, ніж існує законодавство)?
В такому випадку логічно, що законодавство регулює не створення, а саме встановлення цих зон та смуг (тобто встановлення їхніх меж, статусу, видів, обсягів обмежень та ін.)
Аватар користувача
hap
Спец
Спец
Повідомлень: 404
З нами з: 18 березня 2008 15:38
Репутація: 51
Область: Львівська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Контроль за створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг

Повідомлення hap »

Зрозуміло.
Черговий законодавчий ляп.
Але все ж таки, яким чином та у який спосіб мав би здійснюватись контроль за ВСТАНОВЛЕННЯМ водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, а також за додержанням режиму використання їх територій?
Хто зобов'язаний розробляти проекти землеустрою щодо їх встановлення?
І чим це передбачено?
Бо є така підозра, що наші правопохоронні органи рано чи пізно цим зацікавляться.
MAFIA
Спец
Спец
Повідомлень: 522
З нами з: 29 жовтня 2007 21:35
Репутація: 268
Область: Запорізька
Місце роботи: Юридичні послуги

Контроль за створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг

Повідомлення MAFIA »

Не по темі
hap писав: 28 березня 2024 16:54 правопохоронні органи рано чи пізно цим зацікавляться
ну, з цим якраз простіше. Ви маєте відповісти, що контроль за встановленням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг - не входить до ваших повноважень, а контроль за додержанням режиму використання їх територій здійснюється вами за всіма водоохоронними зонами і прибережними захисними смугами у їхніх встановлених межах шляхом постійного моніторингу )
Відповісти