Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Сергій64 писав:Доброго дня. Може в когось таке було. Звільнили голову райдержадміністрації, нового не призначили . навіть В.О. Кого потрібно друкувати в акти , яку посаду, Чиє прізвище? хто як думає?
Залишити "поле" чистим, потім ручкою (хоча в принципі можливо і потім в друкувати) вписати.
Не здивуюсь якщо з цієї причини Акти взагалі не будуть видаватись
Я маю на увазі призначення голови райдержадміністрації.
я теж так думав. Земвідділ категорично проти.Вимагає писати керівника апарату райдержадміністрації, хоча він не В.О. , тут ще проблема з начальником райзему , він теж відсторонений, хочуть щоб писали В.О. , хоча в інструкції по видачі держактів не згадується ні про В.О. ні про керівників апарату.Чи не зіпсуєм ми купу актів? Що як нотаріус при транзакціях відмовиться їх приймати ? хто як бачить вирішення цієї проблем, поділіться думками,
Сергій64 писав:я теж так думав. Земвідділ категорично проти.Вимагає писати керівника апарату райдержадміністрації, хоча він не В.О. , тут ще проблема з начальником райзему , він теж відсторонений, хочуть щоб писали В.О. , хоча в інструкції по видачі держактів не згадується ні про В.О. ні про керівників апарату.Чи не зіпсуєм ми купу актів? Що як нотаріус при транзакціях відмовиться їх приймати ? хто як бачить вирішення цієї проблем, поділіться думками,
ЗВІСНО ЗІПСУЄТЕ Ащо в нашій країні ще лишилось не зіпсовоним
А почему никто не обсуждает пунктик:
2.1. Заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою здійснюють юридичні та фізичні особи, які отримали ліцензію на проведення робіт із землеустрою відповідно до закону та мають необхідну комп’ютерну техніку для заповнення бланків державних актів, а також належні умови для зберіганння бланків документів суворої звітності.
за відміну незнаю , а щодо заявки на ДА сказали прямо "передавайте технічки в ДЗК для друку актів, а то буде бокс"; а на рахунок друку ДА на паї - нема питать: " треба 500 - на 500, треба 1000 - будьласка"
таку позицію пояснюють нехваткою грошей (заплановані гроші від ДЗК, щодо друку ДА у Київ не надходять) Doloy
см. п. 4 Розділу 2 Закону України від 5 березня 2009 р. № 1066 „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що посвідчують право на земельну ділянку, а також порядку поділу та об’єднання земельних ділянок” При набутті права власності на земельну ділянку на підставі цивільно-правової угоди щодо відчуження земельної ділянки, укладеною в порядку, встановленому законом, або свідоцтва про право на спадщину інформації, яку містить державний акт на право власності на земельну ділянку, може бути недостатньо для посвідчення цивільно-правової угоди та реєстрації права власності набувача з наступних підстав:бланки державних актів на право приватної власності на землю, форма яких була встановлена до 2 квітня 2002 року, не містять кадастрових номерів, які необхідні при укладанні цивільно - правових угод щодо відчуження земельних ділянок; протягом строку перебування у особи на праві власності земельної ділянки на підставі державного акта на земельну ділянку чи її частину міг бути встановлений сервітут або інші обмеження та обтяження на її використання;протягом строку перебування у особи на праві власності земельної ділянки на підставі державного акта могли відбутись зміни у складі угідь земельної ділянки, наприклад, побудовані житлові будинки, споруди, інше нерухоме майно, посаджено сад чи інші зелені насадження, тощо; можливі допущені технічні помилки при встановленні в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки, або були втрачені межові знаки земельної ділянки, які потребують відновлення та погодження з суміжними землекористувачами.
Это уже факт! По этому идея была ....., но как всегда.....
ДЗК друкує зелені державні акти. При переході права власності на земельну ділянку: то вписують прізвище і посаду голови с/ради чи адміністрації (наказ Держкомзему №133 від 16.03.2009 р.), то не вписують, бо акти зелені. Не вписали - відділ одержав з ДЗК заповнені бланки, а реєстратор НЕ ПРИЙМАЄ від відділу такі акти: немає підпису голови. Кажуть відділу: вписуйне кульковою ручкою синього кольору прізвище голови... Але ж ДЗК бере гроші за друк державних актів, а відділи працюють Banned
Цитата із статті: Щоб виправити ситуацію і гарантувати громадянам право власності на землю, Держкомзем, внісши зміни до вже згадуваного наказу № 401 та зареєструвавши їх у Мін’юсті, право заповнювати бланки державних актів надав виключно державним підприємствам, що входять до сфери його управління – Центру ДЗК, Інститутам землеустрою.......
Цитата із статті: Щоб виправити ситуацію і гарантувати громадянам право власності на землю, Держкомзем, внісши зміни до вже згадуваного наказу № 401 та зареєструвавши їх у Мін’юсті, право заповнювати бланки державних актів надав виключно державним підприємствам, що входять до сфери його управління – Центру ДЗК, Інститутам землеустрою.......
А хтось бачив ці зміни? Може дійсно інститутам дозволено заповнювати бланки?
Подскажите (у кого ДЗК уже давно печатает госакты) какова процедура передачи техничек для заполнения госактов, кому, когда. А то наше ДЗК и земотделы никак не определятся, и сильно морочат голову UPPP
Закарпатье, - в управлении говорят что отдают уже последние зеленые, скоро переходим на синие.
Додано через 4 години 6 хвилин 19 секунд:
Ну вот уже действительно кончились зеленые,уже несут один синий на печать - буду одним из первых на Закарпатье кто напечатает новый бланк :)
Додано через 1 годину 44 хвилини 12 секунд:
Все, с почином Закарпатье, - первый синий акт я напечатал.
Получилось что это один из актов которые пришлось делать изза того что нотариус не хотел совершать нотариальные действия в отношении одного из участков на старом госакте где их было два (1-ОСГ 2 - ОЖБ ).