ОльгаЛ. писав: ↑13 лютого 2018 18:15Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, законодательный акт, где прописано, что областное управление не может писать разные замечания в відмовах при затвердженні проекту (исправили то, что от нас хотели, а нам написали новое)
відповідно до Положення «Про Головне Управління Держгеокадастру у ………області», повноваження щодо погодження проектів землеустрою або перевірки погодженого проекту у них – відсутні. Повноваження Головного управління Держгеокадастру відповідно до Земельного кодексу України та Положення «Про Головне Управління Держгеокадастру у ……… області» не передбачають погодження документації із землеустрою (або перевірки вже погодженого проекту), зміст повноважень полягає в реалізації права надання земельних ділянок у власність та користування із земель державної власності сільськогосподарського призначення для всіх потреб. Тобто, вважаю, що зауваження до змісту, форми, завдань та положень проекту землеустрою, аналіз їх на відповідність законодавству, за умови наявності позитивного висновку щодо його погодження та підтвердження факту реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі (яка не можлива у випадку невідповідності змісту, форми, завдань та положень проекту землеустрою законодавству - кадастровий реэстратор виконує контрольну функцію) є безпідставними та являються фактично дублюванням (або перевищенням) повноважень. Вважаю, що компетенція Головного управління Держгеокадастру полягає лише в наданні (або у відмові у наданні) земельної ділянки. Протиправно надавати відмову з підстав, які ґрунтуються на недоліках змісту, форми, завдань та положень проекту землеустрою, за умови наявності позитивного висновку про його погодження.