thom yorke писав: ↑26 лютого 2019 10:52
Вирішити це питання за даних умов представляється неможливим
Як я бачу, найбільш законний і непроблематичний (без, приміром, усяких там позбавлень сертифікатів) варіант вирішення ситуації (за умови, що всі документи на пам'ятку є і вони в порядку):
- "видалити" сформовану земельну ділянку з НКС, позаяк, наскільки я розумію, протягом року затвердження документації не було і не було реєстрації права власності;
- сформувати земельну ділянку шляхом інвентаризації земель державної власності (проекту відведення тут не може бути);
- в ідеалі - розробити спеціалізовану науково-проектну документацію, де передбачаються межі та режими використання зон охорони пам'яток і затвердити її відповідним органом охорони культурної спадщини (якщо її ще немає) ;
- розробити проект землеустрою щодо організації і вставлення меж території історико-культурного призначення для внесення до ДЗК меж режимоутворюючого об'єкта, охоронних зон і зон охорони археологічного культурного шару.
А далі вже вирішувати питання щодо необхідності передачі у користування пам'ятки (не ділянки!) під охорону, якщо це не було вирішено, відповідних дозволів на роботи (консерваційні, реставраційні, розкопки тощо).
Хоча, як мені здається, за таких законодавчих умов формування ділянки (вона статична у формі власності, цільовому призначенні, без права передання іншим тощо) взагалі не грає ролі в охороні пам'ятки і забезпеченні нерозривності долі пам'ятки з ділянкою. Ділянка сформується і буде "висіти" у НКС суто для обліку. Одного проекту землеустрою щодо організації і вставлення меж території цілком б вистачило (якщо б, звісно, були спроби зекономити гроші й час).