Сторінка 3 з 14

Додано: 29 липня 2014 17:44
Pogannka
Народ, то що виходить на сьогоднішній день? виготовляється один оригінал документації із землеустрою, який передається розробником замовнику, одна копія здається в райзем, а друга залишається в розробника? 5+5=? знаю із практики, що оригінал здається в райзем...а згідно законодавства виходить, що оригінал має бути у замовника...колеги, поділіться практикою та думками, пліз!

Додано: 30 липня 2014 09:53
Кремень
Pogannka писав:Народ, то що виходить на сьогоднішній день? виготовляється один оригінал документації із землеустрою, який передається розробником замовнику, одна копія здається в райзем, а друга залишається в розробника? 5+5=? знаю із практики, що оригінал здається в райзем...а згідно законодавства виходить, що оригінал має бути у замовника...
Ну, ділюся практикою:
Виготовляємо ОДИН примірник документації (дуже непростий шлях був до цього рішення, а про втілення його зовсім не буду facepalm ), копію (паперову) разом з оригіналом передаємо замовнику в т.ч. для ради /тільки для того, щоб задовольнити органи місцевого, бо вони розглядають, затверджують документацію, а не є фондом, або архівом/ і яка є його власністю і повертається після розгляду замовнику ж, копію (паперову) передаємо в фонд документації із землеустрою (ну там, в місячний термім після реєстрації ділянки...), собі теж копію (а тут вже діє "Про електронний документообіг" - в електронному вигляді останнім часом, аби ж копія документації відповідала вимогам, 5+5=? ну, просто копія-скан, нормальне фото). А І УСЁ!
Нема розуміння ні агентів, ні рад, но приймають. Працюємо так вже значний час.

Додано: 30 липня 2014 11:43
Ангелина
Pogannka писав:Народ, то що виходить на сьогоднішній день? виготовляється один оригінал документації із землеустрою, який передається розробником замовнику, одна копія здається в райзем, а друга залишається в розробника? 5+5=? знаю із практики, що оригінал здається в райзем...а згідно законодавства виходить, що оригінал має бути у замовника...колеги, поділіться практикою та думками, пліз!
У нас виготовляється виконавцем один екземпляр тех.документації, міська рада після затвердження повертає у відділ Держземагентства у архів з оригіналом рішення. Виконавиць собі залишає електронну копію документів і нам ще таку у відділ дає. Міська рада користується нашим архівом а люди на руки отримують результат....

Додано: 30 липня 2014 12:14
Sonze
Ділюся й нашим досвідом (приватне п-во): робимо 2 примірники документації - перший (де оригінали документів) здає замовник держ.реєстраторам при держ.реєстрації зем.діл.в ДЗК, взамін - отримують Витяг з ДЗК, копія (сканована та завірена нашої "мокрою" печаткою на титульн. аркуші) віддається замовнику ж для передачі до ОМС для затвердження на сесії міськ.ради та прийняття рішення про надання зем.діл. у власність/оренду тощо.
Якщо Замовник хоче - робимо йому персонально третю копію відсканованої документації (в основному вимагають замовники - юр.особи)
У нас залишається обм. файл, відсканована документація в електр. вигляді.
Якщо звертається прокуратура чи СБУ чи т.п. органи з проханням надати проектну документацію - ввічливо просимо звернутись до відповідного органу Держземагентства на підставі Постанови КМУ від 17.11.2004р. №1553 Про Положення про Держ.фонд документації із землеустрою. Повторно до нас вже не звертаються, тфу-тфу-тфу :)
Трохи мене, як юриста турбує, що не здаємо за Актом приймання-передачі документацію в держ.фонд, але ж немає такої практики у нас по місцевому територ. органу ДЗА... ХЗ... Держ.реєстраторам надо оригінал і в фонд надо оригінал , але ж держ.реєстратори працюють у складі територ. органу ДЗА, який і є держателем вищезазначеного Фонду.. Коротше, якось так.

Додано: 30 липня 2014 12:26
Pogannka
Ангелина писав:а люди на руки отримують результат....
оригінал чи копію?

[upd=1406712617][/upd]
Sonze писав:Держ.реєстраторам надо оригінал і в фонд надо оригінал
державні реєстратори повинні віддавати заявнику на руки оригінал після проставлення позначки, а в архів розробник здає копію, як то прописано в ЗУ "Про землеустрій" і в Положенні про державний фонд документації із землеустрою...справа в тому, що й в нас така ж ситуація, як і у вас, тому й підняла це питання, щоб віднайти істину))

Додано: 30 липня 2014 12:30
Ангелина
Pogannka писав:Ангелина написав:а люди на руки отримують результат....

оригінал чи копію?
Оригінал витягу з ДЗК...документацію ще ніхто не вимагав

Додано: 30 липня 2014 14:24
Кремень
Sonze писав:взамін - отримують Витяг з ДЗК
НЕ зрозумів-а чому "взамін"? Замовник (термін!тавтология!) - замовив-оплатив. Пішов-віддав. Махнулся не глядя!
Sonze писав:ввічливо просимо звернутись до відповідного органу Держземагентства
А туди - в фонд - передається копія. Чи помиляюсь? Чи "органам" нема різниці? Ми здаємо оформлену копію. Завірену підписом і печаткою. Прошито-пронумеровано. Розробник? Так. Маємо право? Так. Маємо обов`язок? Так. Одинакова склад документації та ії "чинність"? Теж так.
Таким чином:
1. Розробили документацію. Оригінал, він же перший та останній примірник документації - ЗАМОВНИКУ.
2. Залишили копію для себе (бо зобов`язані) не обов`язково на папері, та передаємо копію в фонд (знов те саме) по актах, на прохання міської ради-робимо копію і для неї. В них там своя атмосфера свій архив.
При реєстрації земельної дялнки реєстратори розглядають документацію та електронний документ. Розглянули-повернули. але вони з актами про "передачу у фонд" не стали миритись. Були спочатку непорозуміння, кому коли здавати. Невеликі та недовго, зняли питання. А так-хто тільки не намагається отримати собі копію або оригінал документації! Зараз з цим проблем нема, копій наробити... Є бажання мати завірену копію, яка не суперечить розголошенню персональних даних та ще чомусь з НПА morgayu - будь ласка, кошторис. Нехай замовників-співвласників 480000 - всі отримають по примірнику, але тільки один в оригіналі. Аби ж свої бажання мали змогу аргументувати в гривновому еквіваленті.
А про правовий статус такого порядку вже точно десь на форумі писав.

Додано: 31 липня 2014 08:46
Sonze
Ну так, Кремінь, ви праві - в Держ.фонд розробник здає копію документації (дочиталась). Отже: оригінал - замовнику, копію - в архів, тобто Фонд, копію ж в міськ.раду (наші ОМС теж ведуть свій архів ще й ХМЛ вимагають), собі,розробнику, - електр., тобто відскановану копію.

Додано: 31 липня 2014 09:10
Кремень
Sonze писав:наші ОМС теж ведуть свій архів ще й ХМЛ вимагають
lol2
Не здивований. Як вже казав-хто тількі оті документацію та електронний документ не хоче... Найближчим часом і депутоїди ОМС "для дома, для семьи, пронавсякий случай, вдругспросятауменянету" теж вимагати будуть.
А от навіщо вона (він, вони) особам, яким зберігання такої інформації (в т.ч.-персональних даних) згідно НПА України не передбачено-питання. Для яких цілей? На час загострення параної - важке таке питання. NoNo
Sonze писав:Отже: оригінал - замовнику, копію - в архів, тобто Фонд, ... собі,розробнику, - електр., тобто відскановану копію
Ну, мабудь так. Як вже писав-так і працюємо. В деяких випадках (ну такі , важкі випадки бувають morgayu ), собі теж залишаемо і паперовий носій зразу, "чтоб потом два раза не бегать".

Додано: 31 липня 2014 10:17
solim
В нашій області в 90% випадків перший примірник надають управлінню ДЗА (чи у фонд).
У замовників матеріали завжди кудись діваються і де потім знайти оригінал підпису/печатки?

Додано: 31 липня 2014 10:50
Sonze
У замовників матеріали завжди кудись діваються і де потім знайти оригінал підпису/печатки?
Те ж саме, тому і здавали завжди технічку з оригіналами документів/підписами/печатками до архіву (фонду)

Додано: 31 липня 2014 13:22
Кремень
solim писав:У замовників матеріали завжди кудись діваються і де потім знайти оригінал підпису/печатки?
Sonze писав:Те ж саме, тому і здавали завжди технічку з оригіналами документів/підписами/печатками до архіву (фонду)
Не хочу никого обидеть, но мне фонд документации не представляется таким уж "швейцарским банком", там тоже " почему-то нету" бывает.
Заказчик потерял (украли, мыши съели) документацию? А где беда-то? Просто документация нужна-к разработчику, он распечатал (ну, уж как договорились), копия-оформил-заверил-вуаля! Нет разработчика, НЕ договорились фонд: копия-оформил-заверил-вуаля!Опять же заказчику педагогический момент-а не фиг разбрасываться чужим трудом! Не не так - ТРУДОМ! Чаще всего. Хотя опять же случаев, когда просто документация нужна, их не так и много... Оригиналы подписей/печатей... Ну, этот пережиток будет существовать ещё долго. С бумажками, печатями, оригиналами. Если участок зарегистрирован-документация и не нужна в большинстве своем. Если не зарегистрирован, а заказчик уже потерял. Ну, нормально будет, если я припрусь в магазин: "Я тут телефон посеял, который у вас купил, выдайте ещё один". Перегиб, конечно, но суть такая. Кто такому заказчику доктор? НО! и в этом случае-ну нет никакой сложности! ВСЕ экземпляры и завернные соответствующим образом копии идентичны! Даже, чтоб им не болеть, электронные!

Додано: 31 липня 2014 18:03
dzi
Кремень писав:Если участок зарегистрирован-документация и не нужна в большинстве своем. Если не зарегистрирован, а заказчик уже потерял.
В том и вся проблема. В Госкадастре земель большинства участков нет, даже если есть у человека на руках госакт с кадастровым номером. Посмотрите на сельских жителей, особенно пенсионеров. Регистрация им нужна исключительно для купли-продажи или аренды. И тут начинается свистопляска. Пенсионер идет в органы земресурсов, а у них не те обменные файлы, нужно конвертировать (ПЛАТИ), ах у вас еще и второго экземпляра документации нет, а в архиве тоже нет (ПЛАТИ-разработаем новую). Сколько можно платить за одно и тоже? 5+5=?

Додано: 01 серпня 2014 08:47
Кремень
dzi писав:Пенсионер идет в органы земресурсов, а у них не те обменные файлы, нужно конвертировать (ПЛАТИ), ах у вас еще и второго экземпляра документации нет, а в архиве тоже нет (ПЛАТИ-разработаем новую)
Пенсионеров (и не только пенсионеров) действительно очень жаль. Себя, правда, тоже, почему-то жаль. Если участок должен быть в НКС (ну, те документы, которые после 2004-го), но его там нет-разве разработчик виноват? Разве не те самые органы (люди), которые замутили "новітній високотехнологічний", а воно не працює?
Не по темі
Но это тема другой ветки, как я понимаю. К количству и хранению документаций и копий не имеет, так сказать.
У пенсионеров (назовем их так пока, для общих терминов) может вообще не быть документации-ну не предусматривалась она им в том промежутке времени. Но каким боком это мешает им (де-юре) взять извлечение? Если ОФ здавался? Зачем вообще документация?Регистрация-то не происходит, просто получают извлечение (він же витяг). Потеряли границы-межевые знаки-сформировался участок-поделился/объеденился - добро пожаловать. Но это новая работа, и умудриться потерять на стадии разработки "папочку" - ну чтож, это тоже бывает. Но как раз у тех самых "пенсионеров" довольно редко. ВСё хранят, всё берегут. И верно. Могу ошибаться.
Не по темі
Далее-"у них не те файлы". А кто пробовал попользоваться гарячими линиями по этому поводу? Но это опять не сюда.
В подавляющем большинстве случаев документация была "по складанню документів", а вовсе не по "встановленню (відновленню) меж". Её (по скаладанню)сейчас и делать? Или копию той документации, а ОФ по границам? Или ещё какой вариант? Если заверять тот экземпляр, на основании авторства, то тут только вопрос, сколько брать за копию, чего ж разрабатывать-то? Если "по границам" - неужто просто на обложке название меняется, а вовсе больше никакой работы? Но это тоже не сюда.
Про то, что "в архиве тоже нет" - туда же, куда и "файл не тот". Разработали-утвердили-передали в фонд по акту. Чиновник, госслужащий, ответственный за архив, за бюджетные деньги хранит. Не сохранил? Ну, по традиции виноваты и будут расплачиаться либо землеустроительные организации (что чаще), либо собственники/пользователи. Ну что, всё логично.
Не по темі
Хочу, чтоб было понятно-сарказм не в личный адрес. Я точно так же возмущен сложившейся ситуацией. Но виновным в плохом стороже или кривой системе т.н. госземкадастра себя не считаю.
Поэтому-см. смысл сообщений, которые выше. Без изменений.

Re: Зберігання копії примірника документації

Додано: 08 травня 2015 14:56
Markonni
Доброго дня всем ! Перелопатила уже кучу литературы, подскажете есть и где-то четкая формулировка сколько примирникив документации должно быть?

Re: Зберігання копії примірника документації

Додано: 12 травня 2015 08:57
Pogannka
Markonni писав: Перелопатила уже кучу литературы, подскажете есть и где-то четкая формулировка сколько примирникив документации должно быть?
Згідно Техзавдання Типового договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, затвердженого Постановою КМУ від 4 березня 2004 р. N 266, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки виготовляється у трьох примірниках (один - замовнику, другий - органу по земельних ресурсах, третій - Державному фонду документації із землеустрою).
Проте дана Постанова стосується тільки проектів відведення.
Прихований вміст
Для перегляду прихованого вмісту необхідно зареєструватися та авторизуватися

Re: Зберігання копії примірника документації

Додано: 12 травня 2015 11:45
Azhimut
Pogannka писав: один - замовнику, другий - органу по земельних ресурсах, третій - Державному фонду документації із землеустрою
Это как? Два раза Земкадастру? Сколько видел Завдань на вик.роб. - везде редактируют этот блок в пользу виконавця.

Re: Зберігання копії примірника документації

Додано: 12 травня 2015 12:06
Pogannka
Azhimut писав: Это как? Два раза Земкадастру? Сколько видел Завдань на вик.роб. - везде редактируют этот блок в пользу виконавця.
тут Вам ніхто відповіді не дасть...постанова давно застаріла, але чинна...

Зберігання копії примірника документації

Додано: 23 вересня 2015 22:40
Ollych
Доброго дня! Може хто знає, у яких нормативно-правових актах міститься посилання на кшталт "кожен примірник розробляємої землевпорядної документації, має однакову юридичну силу" Дуже потрібно! Мова йдеться про технічну документацію із встановлення меж, але буду вдячна за будь-яку відповідь!

Зберігання копії примірника документації

Додано: 24 вересня 2015 08:57
Кремень
Ollych писав: кожен примірник розробляємої землевпорядної документації, має однакову юридичну силу
але
Ollych писав: технічну документацію із встановлення меж
виготовляється в одному примірнику. А взагалі-вище доволі багато на цю тему постів. Скільки Ви їх виготовляєте-то справа Ваша та замовника, окрім випадків, які передбачені законом. Законом передбачен примірник замовнику і декілька копій в різні інстанції, Вам теж. Яле ньюансик - для однакової сили усіх примірників будь-яких документацій вони повинні складатись з однакових складових (вибачте за тавтологію-антигістамінні препарати не дають можливості своєчасно прокинутись Sorri ).

Зберігання копії примірника документації

Додано: 24 вересня 2015 11:29
Ollych
Щиро дякую за відповідь, і доброго ранку!)

В мене така ситуація: потрібно довести правоохоронним органам, що незважаючи на втрату ОДНОГО примірника технічної документації, ДРУГИЙ примірник (з копіями завіреними мокрими печатками), який ми тимчасово взяли у землевпорядної організації, теж є дійсним, юридично маючим силу. Примітка: документація до фонду ще не надавалась, земельна ділянка не зареєстрована, адже ми відмовляємо в реєстрації.

Відправлено через 1 годину 5 хвилини 55 секунди:
Кремень писав: ньюансик - для однакової сили усіх примірників будь-яких документацій вони повинні складатись з однакових складових
а можна посилання на законодавчу норму? morgayu

Зберігання копії примірника документації

Додано: 24 вересня 2015 12:58
Кремень
Ollych писав: потрібно довести правоохоронним органам, що незважаючи на втрату ОДНОГО примірника технічної документації, ДРУГИЙ примірник (з копіями завіреними мокрими печатками
А где видно, что этот (временно Вами арендованный) не тот самый, самый оригинальный оригинал? Сколько экземпляров прописано в техзадании? Если их там хоть сколько прописано. При изготовлении нескольких экземпляров у нас так и взучало:
"... виготовляється в 3-х примірниках, які мають однакову...", ну, аналоги договоров. Либо, "...в одному примірнику, який є власністю замовника..." А по поводу доказательств органам... трудно это. Или наоборот, легко, если смотреть: разработчик? - ТОВ "ХХХ", заверено кем? - ТОВ "ХХХ". Прошито-пронумеровано. Даже если вообще нет второго-третьего-надцатого экземпляра. Нет-и правильно нет. Документация-она одна. А вот если участок не зарегистрирован, документация не утверждена, в фонд не передавалась... Тут уже вопрос, являются ли эти рабочие материалы землеустроительной документацией?
Отсылки на -Закон про землеустройство и фонд документации по землеустройству. Если не хватает так-подробнее постараюсь завтра, сейчас прибежал-убегаю.

Зберігання копії примірника документації

Додано: 24 вересня 2015 14:24
Ollych
Кремень писав: А где видно, что этот (временно Вами арендованный) не тот самый, самый оригинальный оригинал?
на титулке указано - "Прим. №2" )))) Если бы не было этой мааааааленькой отметки, то можно было бы сейчас отписаться леххко!)
Кремень писав: Сколько экземпляров прописано в техзадании?
Цитирую:
Роботи, що повинні бути виконанні:
- технічна документація із землеустрою, щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); - т.е. ни одного упоминания о количестве экземплялов. Или бить на это?
- акт прийомки-передачі
- план зем ділянки
- план меж
- кадастровий план
- план меж зон обмежень і сервітутів
Технічна документація передається замовнику робіт, копія матеріалі - до Державного фонду документації із землеустрою.

Попробую еще вытянуть договор на выполнение работ у землеустроителя.

P.S. спасибо большое)

зберігання документації

Додано: 27 грудня 2015 14:54
Infinity
Підскажіть, будь ласка, куди по законну повинен після повного погодження та затвердження передаватись оригінал проекту або технічної документації? Чи повинен розробник віддавати їх замовнику на руки вже з усіма погодженнями, а в державним фонд як написано в законні передавати лише копії?

Зберігання документації

Додано: 02 лютого 2016 14:02
Astreya
Infinity писав: Підскажіть, будь ласка, куди по законну повинен після повного погодження та затвердження передаватись оригінал проекту або технічної документації? Чи повинен розробник віддавати їх замовнику на руки вже з усіма погодженнями, а в державним фонд як написано в законні передавати лише копії?
3.1. Виконавець (розробник) робіт із землеустрою при проведенні цих робіт повинен дотримуватися таких технологічних вимог:
передавати копії матеріалів у Державний фонд документації із землеустрою безоплатно у місячний строк після внесення відомостей до Державного земельного кадастру;
Наказ Мінагрополітики і продовольства від 11.04.2013 № 255 Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0694-13