Техдокументація щодо встановлення меж земділянки в натурі

Викладайте сюди зразки заяв, рішень, порядок передачі земель у власність і ін.
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Сергiй64
Спец
Спец
Повідомлень: 920
З нами з: 21 червня 2009 19:55
Репутація: 66
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Сергiй64 »

Streit писав:Дозвіл на технічку ПРЯМО передбачений законом Про ДЗК і Порядком ведення ДЗК
Процитуйте
Аватар користувача
Solpadeine
Спец
Спец
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 листопада 2011 19:22
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Solpadeine »

Streit писав:Кадастровий номер присвоюється ПІСЛЯ погодження і ПЕРЕД затвердженням
ну можливо і так Nenayu честно кажучи, порядок ведення кадастру погано вивчив, а по Тимчасовому було до...
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 408

Повідомлення Alexxp »

Сергiй64 писав:Процитуйте
Ну щось таке:
ЗУ Про ДЗК
Spoiler
3. Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою:
особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації
із землеустрою
, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи
комунальної власності, або уповноваженої нею особи;
ПКМУ 1051
Spoiler
109. Державна реєстрація земельної ділянки здійснюється за заявою:
1) особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки у разі її передачі у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи;
ЗУ Про Землеустрі
Spoiler
Стаття 22. Підстави проведення землеустрою
Землеустрій здійснюється на підставі:
а) рішень органів виконавчої влади та органів місцевого
самоврядування щодо проведення робіт із землеустрою;

б) укладених договорів між юридичними чи фізичними особами
(землевласниками і землекористувачами) та розробниками
документації із землеустрою;
в) судових рішень.
Привязатись до п.б можна лише орган місц. самоврядування або виконавчої влади, який свої повноваження здійснює у вигляді рішень, а
для громадян не має підстав, так як
ЗЕМЛЕКОРИСТУВАЧ громадянин або юридична особа, яким у встановленому законом порядку земельну ділянку передано у землекористування.
і статті 125. Виникнення права на земельну ділянку
Spoiler
Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту
державної реєстрації цих прав.
Така ситуація в законодавстві станом на 01.01.2013 р.
Аватар користувача
Streit
Спец
Спец
Повідомлень: 331
З нами з: 18 лютого 2009 11:19
Репутація: 0
Область: Донецька
Місце роботи: Інше

Повідомлення Streit »

Alexxp писав:Ну щось таке:
Дякую, що відповіли за мене :)
Оскільки це вже на форумі "розсмоктувалося-розсмоктувалося" з усіх боків, а люди ну ніяк не можуть/не хочуть зібрати все до купи :)
Аватар користувача
Сергiй64
Спец
Спец
Повідомлень: 920
З нами з: 21 червня 2009 19:55
Репутація: 66
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Сергiй64 »

Alexxp писав:Така ситуація в законодавстві станом на 01.01.2013 р.
Але ж це не все. Давайте почитаєм Закон про земельний кадастр
Spoiler
Стаття 21. Підстави та основні вимоги щодо внесення
відомостей до Державного земельного кадастру
1. Відомості про межі земельної ділянки вносяться до
Державного земельного кадастру:
на підставі відповідної документації із землеустрою щодо
формування земельних ділянок - у випадках, визначених статтею 79-1
Земельного кодексу України ( 2768-14 ), при їх формуванні;
на підставі технічної документації із землеустрою щодо
встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) - у разі встановлення (відновлення) меж земельної
ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107
Земельного кодексу України ( 2768-14 );
на підставі проектів землеустрою щодо впорядкування існуючих
землеволодінь - у разі зміни меж суміжних земельних ділянок їх
власниками.
читаєм ст. 79-1 Земельного кодексу
Spoiler
2. Формування земельних ділянок здійснюється:
у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та
комунальної власності;
шляхом поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних
ділянок;
шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи
комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування
територій населених пунктів. { Абзац четвертий частини другої
статті 79-1 в редакції Закону N 5245-VI ( 5245-17 ) від
06.09.2012 }
тобто, або проект, або технічка по розподілу, або знову проект. Із земель державної та комунальної власності - тільки проект.
А встановлення меж може замовити тільки власник. З рішенням про передачу у власність до 2004 року, або якщо є державний акт. Тут ніяких рішень додатково не передбачено.
Що Ви на це скажете.
Ярослав К
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 13
З нами з: 12 лютого 2013 17:58
Репутація: 3
Область: Львівська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення Ярослав К »

Згідно ІНСТРУКЦІЯ про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками
2.8. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення
меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає:
пояснювальну записку, яка містить опис місця розташування
земельної ділянки, відомості про власника (користувача) земельної
ділянки, відомості про виконавця (виконавців), реквізити
відповідних ліцензій, необхідних для виконання робіт, відомості
про власників (користувачів) суміжних земельних ділянок, стислий
опис виконаних робіт; { Абзац другий пункту 2.8 розділу II із
змінами, внесеними згідно з Наказом Державного агентства земельних
ресурсів N 117 ( z0347-11 ) від 25.02.2011 }
технічне завдання на встановлення меж земельної ділянки в
натурі (на місцевості) (додаток 1);
копію документа, що посвідчує фізичну особу, або копію
свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;
копію документа, що посвідчує право на земельну ділянку;
матеріали польових топографо-геодезичних робіт; { Абзац
шостий пункту 2.8 розділу II із змінами, внесеними згідно з
Наказом Державного агентства земельних ресурсів N 117 ( z0347-11 )
від 25.02.2011 }
план меж земельної ділянки, складений за результатами
кадастрової зйомки, на якому відображаються зовнішні межі
земельної ділянки із зазначенням власників (користувачів) суміжних
земельних ділянок, усі поворотні точки меж земельної ділянки,
лінійні проміри між точками по межах земельної ділянки, межі
вкраплених земельних ділянок із зазначенням їх власників
(користувачів). На бажання замовника замість плану меж земельної
ділянки може складатися кадастровий план земельної ділянки;
перелік обмежень у використанні земельної ділянки і наявні
земельні сервітути;
у разі необхідності документ, що підтверджує повноваження
особи діяти від імені власника (користувача) земельної ділянки при
встановленні меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
акт прийомки-передачі межових знаків на зберігання, який
включається до документації із землеустрою після виконання робіт
із встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та
закріплення їх межовими знаками
не передбачено рішення місцевих рад, ні відповідних органів місцевого самоврядування. Як згідно цієї інструкції бути з рішеннями до 2004 року??
Аватар користувача
oliviya
Спец
Спец
Повідомлень: 78
З нами з: 05 червня 2008 15:29
Репутація: 0
Область: Одеська

Повідомлення oliviya »

II. Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

2.1. Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на підставі розроблених та затверджених відповідно до статті 186 Земельного кодексу України ( 2768-14 ): технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі коли власнику (користувачу) земельної ділянки видано документ, що посвідчує право на земельну ділянку, без виносу меж такої ділянки в натуру (на місцевість) та закріплення їх межовими знаками;
технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, у тому числі при поділі чи об'єднанні земельних ділянок (частини перша та друга статті 56 Закону України "Про землеустрій") ( 858-15 ) або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (частина третя статті 56 Закону України "Про землеустрій") - при передачі земельної ділянки у власність (користування) із земель державної та комунальної власності, а також із земель приватної власності у разі зміни її меж або цільового призначення при поділі чи
об'єднанні земельних ділянок перед заповненням бланка державного акта на право власності на земельну ділянку або бланка державного акта на право постійного користування земельною ділянкою.
Кроме состава документации, необходимо обратить внимание на основание morgayu
Аватар користувача
Сергiй64
Спец
Спец
Повідомлень: 920
З нами з: 21 червня 2009 19:55
Репутація: 66
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Сергiй64 »

Ярослав К писав:Як згідно цієї інструкції бути з рішеннями до 2004 року??
Керуватись
Spoiler
2. Земельні ділянки, право власності (користування) на які
виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від
присвоєння їм кадастрового номера.
У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не
внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація
здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою
щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки
державної чи комунальної власності).
Внесення інших змін до відомостей про ці земельні ділянки
здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок.
Це закон про кадастр перехідні положення
Тобто декретне рішення до 2004 року є документом про передачу у власність, отже це документ, який підтверджує право власності, (замість державного акта) і є підставою для реєстрації ділянки та права на неї (ділянки).

Додано через 1 хвилину 12 секунд:
oliviya писав:II. Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
це звідки цитата
Аватар користувача
oliviya
Спец
Спец
Повідомлень: 78
З нами з: 05 червня 2008 15:29
Репутація: 0
Область: Одеська

Повідомлення oliviya »

Сергiй64 писав:це звідки цитата
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ІЗ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
Н А К А З
18.05.2010 N 376
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 червня 2010 р.
за N 391/17686
Про затвердження Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0391-10
Андрей1978
Спец
Спец
Повідомлень: 455
З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
Репутація: 144
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Андрей1978 »

Alexxp писав:Така ситуація в законодавстві станом на 01.01.2013 р.
Не зовсім. Зверніть на: "у разі передачі", "при передачі", "право власності .... виникає". Відповідно до п.3 Перехідних (у разі коли потрібен кад номер, а не оформлення права) Закону про кадастру Технічка розробляється "за заявою". На мою думку Дозвіл також не потрібний і за Декретними рішеннями бо передача і набуття вже відбулися.
На підтвердження п. 1 ст. 123 ЗКУ:
"Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки. В такому випадку розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, уповноваженим здійснювати розпорядження цією земельною ділянкою".
Але якщо міркувати далі то це спосіб обходу проекту відведення. Бо в такому випадку ділянка вже буде "сформованою". А людина отримає витяг про реєстрацію земельної ділянки. А цього достатньо щоб звернутися за наданням земельної ділянки, а потім вже і за реєстрацією права.
Ярослав К
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 13
З нами з: 12 лютого 2013 17:58
Репутація: 3
Область: Львівська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення Ярослав К »

Андрей1978, Все правильно написано, Але якщо до 2004 року рішення сесії місцевих рад про передачу у власність було із знаком 0,30 га, а після проведеної зйомки на місцевості 0,3035 га, то відповідно необхідно і рішення сесії. Але у вказаній інструкції таке не передбачено. Тоді логічно було б робити проекти відведення земельної ділянки. Тоді треба відміняти всі попередні рішення про надання. facepalm Тобто ситуація якої ніхто в законодавчому полі не роз"яснив. Nenayu
Андрей1978
Спец
Спец
Повідомлень: 455
З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
Репутація: 144
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Андрей1978 »

Ярослав К писав:ніхто в законодавчому полі не роз"яснив.
А що тут розяснювати? По суті у Вас 2 питання: 1-е коли потрібен Дозвіл на Технічку, а коли ні? З моїм попереднім постом Ви нібито погодилися.
2-е: що робити, коли площа за Декретним Рішенням не співпадає з фактичною? Те що співпадає по п.2 Перхідних Закону про кадастр, те що більше - проект. Або відразу проект на всю площу.
Vetaldp
Спец
Спец
Повідомлень: 99
З нами з: 19 липня 2008 14:35
Репутація: 1
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Vetaldp »

Solpadeine писав:ну можливо і так честно кажучи, порядок ведення кадастру погано вивчив, а по Тимчасовому було до...
Порядок ведення ДЗК
Spoiler
107. Державна реєстрація земельної ділянки здійснюється під час її формування за результатами складення документації із землеустрою після її погодження у встановленому порядку та до прийняття рішення про її затвердження органом державної влади або органом місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню таким органом) шляхом відкриття Поземельної книги на таку земельну ділянку відповідно до пунктів 49-54 цього Порядку
Alexxp, всі Ваші цитати на випадок формування земельної ділянки, але особисто мені здається, що формування ділянки при встановленні меж згідно п. 3 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ "Про ДЗК" не відбувається, оскільки випадки формування земельних ділянок передбачені Земельним кодексом:
Spoiler
1. Формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.
2. Формування земельних ділянок здійснюється:
у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності;
шляхом поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок;
шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів.
3. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.
4. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.
5. Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
6. Формування земельних ділянок шляхом поділу та об'єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок.
7. Винесення в натуру (на місцевість) меж сформованої земельної ділянки до її державної реєстрації здійснюється за документацією із землеустрою, яка стала підставою для її формування.
8. У разі встановлення (відновлення) меж земельних ділянок за їх фактичним використанням у зв'язку з неможливістю виявлення дійсних меж, формування нових земельних ділянок не здійснюється, а зміни до відомостей про межі земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру.
9. Земельна ділянка може бути об'єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї.
10. Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.
11. Державна реєстрація прав суборенди, сервітуту, які поширюються на частину земельної ділянки, здійснюється після внесення відомостей про таку частину до Державного земельного кадастру.
12. Межі суміжних земельних ділянок приватної власності можуть бути змінені їх власниками без формування нових земельних ділянок за проектами землеустрою із впорядкування існуючих землеволодінь.
Андрей1978
Спец
Спец
Повідомлень: 455
З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
Репутація: 144
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Андрей1978 »

Vetaldp писав:особисто мені здається, що формування ділянки при встановленні меж згідно п. 3 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ "Про ДЗК" не відбувається
Vetaldp писав:4. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.
Spoiler
3. Установити, що у разі якщо на земельній ділянці, право
власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований
житловий будинок, право власності на який зареєстровано,
кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою
власників такого будинку на підставі технічної документації із
землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки
в натурі (на місцевості). Забороняється вимагати для присвоєння
земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий
кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
Аватар користувача
Сергiй64
Спец
Спец
Повідомлень: 920
З нами з: 21 червня 2009 19:55
Репутація: 66
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Сергiй64 »

Ще можу додати
Spoiler
II. Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
2.1. Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) здійснюється на підставі розроблених та затверджених
відповідно до статті 186 Земельного кодексу України ( 2768-14 ):
Це інструкція по встановленню меж
а коли читаєм статтю 186 Земельного кодексу
Spoiler
1. Розгляд і затвердження землевпорядної документації
проводиться в такому порядку:
а) прогнозні матеріали, техніко-економічні обґрунтування
використання та охорони земель і схеми землеустрою після
погодження їх у встановленому порядку розглядаються і
затверджуються відповідними органами виконавчої влади або органами
місцевого самоврядування;
б) проекти створення нових землеволодінь і землекористувань
після погодження їх у встановленому порядку розглядаються і
затверджуються відповідними органами виконавчої влади або органами
місцевого самоврядування;
в) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок
погоджуються в порядку, встановленому цим Кодексом, і
затверджуються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою
міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади
або органами місцевого самоврядування, які відповідно до
повноважень, встановлених цим Кодексом, розпоряджаються земельними
ділянками або приймають рішення про зміну їх цільового
призначення;
{ Пункт "в" частини першої статті 186 в редакції Закону N 5395-VI
( 5395-17 ) від 02.10.2012 }
г) проекти землеустрою сільськогосподарських підприємств,
установ і організацій, особистих селянських, фермерських
господарств після погодження їх із сільськими, селищними, міськими
радами або районними державними адміністраціями розглядаються і
затверджуються власниками землі або землекористувачами;
ґ) робочі землевпорядні проекти, пов'язані з упорядкуванням,
докорінним поліпшенням та охороною земель, раціональним їх
використанням, після погодження їх у встановленому порядку
розглядаються і затверджуються замовниками цих проектів. { Пункт
"ґ" частини першої статті 186 в редакції Закону N 1443-VI
( 1443-17 ) від 04.06.2009 }
то там навіть близько немає технічної документації про встановлення меж (щоб її затверджувати)
Vetaldp
Спец
Спец
Повідомлень: 99
З нами з: 19 липня 2008 14:35
Репутація: 1
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Vetaldp »

ЗУ "Про землеустрій", зокрема ст. 50 передбачено, що "Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому Земельним кодексом України", тобто законодавець прямо визначив необхідність погодження та затвердження, а щодо Технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) така вимога в законі відсутня
Аватар користувача
Pogannka
Спец
Спец
Повідомлень: 537
З нами з: 07 вересня 2009 11:00
Репутація: 1

Повідомлення Pogannka »

чого ви чубитесь? кожен правий! використовуйте ці норми, як кому вигідно, от і все! morgny
LGU
Спец
Спец
Повідомлень: 404
З нами з: 08 червня 2008 15:27
Репутація: 0
Область: Київська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення LGU »

Vetaldp писав:12. Межі суміжних земельних ділянок приватної власності можуть бути змінені їх власниками без формування нових земельних ділянок за проектами землеустрою із впорядкування існуючих землеволодінь.
В 2012 году разработали , согласовали и утвердили техническую документацию по инвентаризации смежных участков (Ранее изготовленные госакты не соответствовали факту и решению про передачу (конфигурация и площадь) - техническая ошибка, при обработке полевых измерений исполнители потеряли 1 точку и все пошло наперекосяк). Если бы успели в прошлом году,- все получили бы госакты на участки правильной формы, в "підставі надання" вписали бы решение по утверждению документации по инвентаризации. Были бы счастливы и довольны.
Сейчас.
Земельный не отказывается дать "Витяг" на каждый участок, но регистраторы прав не знают что и как делать.
У них нет такого решения: как утверждение тех.док по инвентаризации.

Что делать? Переделывать утвержденную техничку по инвентаризации на "проект землеустрою щодо впорядкування існуючих землеволодінь", Брать в ОМС новое разрешение на этот проект, согласовывать и утверждать опять таки решением ОМС?
Как в свете последних нормативных документов внести исправления в ошибочно выготовленные документы (В решении о передаче участка - площадь правильная, а госакты напечатали и подписали с неправильной конфигурацией и площадью) ?
Андрей1978
Спец
Спец
Повідомлень: 455
З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
Репутація: 144
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Андрей1978 »

Pogannka писав:використовуйте ці норми, як кому вигідно, от і все!
А Ви у профілі подивіться: проектні, ДЗК, тер. органи. То кому як вигідно? Та й мета не "почубитися", а протоптати якусь єдину стежку за якою й рухатися.
Аватар користувача
Pogannka
Спец
Спец
Повідомлень: 537
З нами з: 07 вересня 2009 11:00
Репутація: 1

Повідомлення Pogannka »

Андрей1978 писав:а протоптати якусь єдину стежку за якою й рухатися.
на сьогоднішній день, не вийде! як не крути!
Vetaldp
Спец
Спец
Повідомлень: 99
З нами з: 19 липня 2008 14:35
Репутація: 1
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Vetaldp »

Андрей1978 писав:Та й мета не "почубитися", а протоптати якусь єдину стежку за якою й рухатися.
цілком підтримую, адже як казав Сократ "в споре рождается истина" :)
Pogannka писав:використовуйте ці норми, як кому вигідно, от і все!
цікава пропозиція, але коли "органи" прийдуть з перевірками, то вигода може дуже швидко скінчитись й будуть одні збитки )))
Аватар користувача
Сергiй64
Спец
Спец
Повідомлень: 920
З нами з: 21 червня 2009 19:55
Репутація: 66
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Сергiй64 »

LGU писав:У них нет такого решения: как утверждение тех.док по инвентаризации.
Мін'юсту нічого не докажеш
LGU писав:Переделывать утвержденную техничку по инвентаризации на "проект землеустрою щодо впорядкування існуючих землеволодінь", Брать в ОМС новое разрешение на этот проект, согласовывать и утверждать опять таки решением ОМС?
Скоріш за все.
Аватар користувача
oliviya
Спец
Спец
Повідомлень: 78
З нами з: 05 червня 2008 15:29
Репутація: 0
Область: Одеська

Повідомлення oliviya »

раз уж зацепили такую тему morgny ситуация классическая - старый гос.акт без кадастрового номера, площадь не изменилась, но промеры не сошлись - три соседа успели внестись раньше. В 2012 г. на основании решения сессии начали делать тех.документацию по инвентаризации, утвердиться не успели. Что сегодня делать с такой документацией? Наш земельный настаивает на разработке проэкта "щодо впорядкування існуючих землеволодінь".
Вопросы:1. из 4 участков "попал" только 1, остальные вносились ранее, все совпадает, гос.акты выданы. Что "впорядковувати"?Возможна ли разработка такого проекта для одного конкретно взятого участка?
2. Проект подлежит обязательной гос.экспертизе, а точный состав такой документации не прописан. Наполнять его по аналогии с проектом отвода?
3. Только мне кажется, что это все - ущемление прав человека, который однажды уже прошел всю процедуру оформления земельного участка?
Поделитесь, пожалуйста, мнением и опытом 5+5=?
Vetaldp
Спец
Спец
Повідомлень: 99
З нами з: 19 липня 2008 14:35
Репутація: 1
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Vetaldp »

oliviya писав:Что сегодня делать с такой документацией?
зверніть увагу на абз. 3 п. 4 Перехідних та прикінцевих положень ЗУ "Про ДЗК":
Spoiler
У разі якщо після перенесення інформації про земельні ділянки з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру виявлені помилки у визначенні площ та/або меж земельних ділянок (розташування в межах земельної ділянки частини іншої земельної ділянки; невідповідність меж земельної ділянки, вказаних у Державному реєстрі земель, її дійсним межам; невідповідність площі земельної ділянки, вказаної у Державному реєстрі земель, її дійсній площі у зв'язку із зміною методів підрахунку (округлення); присвоєння декільком земельним ділянкам однакових кадастрових номерів), такі помилки за згодою власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності можуть бути виправлені на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) або за матеріалами інвентаризації земель. Зміна меж земельної ділянки при виправленні вказаних помилок допускається за письмовим погодженням з особами, яким належить право власності (а щодо земель державної та комунальної власності – право користування) на суміжні земельні ділянки. Відсутність згоди власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності на виправлення вказаних помилок не є підставою для відмови у перенесенні відомостей про відповідну земельну ділянку до Державного земельного кадастру, надання відомостей про земельну ділянку з Державного земельного кадастру. Про виявлені помилки центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, письмово безоплатно повідомляє власників (користувачів) земельних ділянок.
можливо якось скористатись цією можливістю...
Аватар користувача
Streit
Спец
Спец
Повідомлень: 331
З нами з: 18 лютого 2009 11:19
Репутація: 0
Область: Донецька
Місце роботи: Інше

Повідомлення Streit »

Андрей1978 писав:Те що співпадає по п.2 Перхідних Закону про кадастр, те що більше - проект. Або відразу проект на всю площу.
Абсолютно справедливо!
Именно в таком ключе людям и поясняем. А если участок, допустим, по декретному решению 0,08 га, а в натуре 0,0807 - то целесообразно вообще отрезать эти несчастные 7 квадратов - пусть человек просто ими пользуется. Никто его проверять никогда не станет. Хотя если уж сильно принципиальный "дедушка" - то разъяснить все "прелести" проекта землеустройства на эти 7 квадратов. Он и сам откажется после услышанного.

Додано через 5 хвилин 6 секунд:
oliviya писав:Поделитесь, пожалуйста, мнением и опытом
Техдок щодо встановлення, без каких-либо дозволов - при этом важно, чтобы площадь сходилась (ибо мы не можем у человека отобрать его законные допустим 5,10, 20 квадратов). После этого вноситесь в ДЗК.
Відповісти