Порядок встановлення прибудинкових или очередная бредятина минрегионбуда!

Містобудівна документація і все, що з нею пов'язане
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Girl
Спец
Спец
Повідомлень: 346
З нами з: 02 серпня 2007 12:30
Репутація: 8
Область: Сумська

Порядок встановлення прибудинкових или очередная бредятина минрегионбуда!

Повідомлення Girl »

Кто читал етот бред? Ваши мнения?

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
дата _____________ № _________
ПОРЯДОК
визначення меж прибудинкових територій багатоквартирних будинків
Spoiler
Загальна частина
1. Цей Порядок визначає механізм встановлення на підставі детального плану території мікрорайону (кварталу) чи частини мікрорайону (кварталу) існуючої забудови населеного пункту (далі – детальний план території) меж прибудинкових територій багатоквартирних будинків, а також вимоги до змісту, порядку розроблення, погодження та затвердження детального плану території.
2. Терміни у цьому Порядку вживаються в такому значенні:
прибудинкова територія - встановлена за проектом поділу території мікрорайону (кварталу) та проектом забудови земельна ділянка багатоквартирної несадибної житлової забудови, яка необхідна для розміщення та обслуговування житлового будинку (будинків) і пов'язаних з ним (ними) господарських та технічних будівель і споруд;
перспективна територія – частина території мікрорайону (кварталу), яка не надана у власність або користування, не освоєна на час розроблення проекту розподілу території та призначена для перспективної житлової чи громадської забудови;
територія житлового призначення – територія, на якій розташовані житлові будинки з прилеглими до них територіями зелених насаджень, майданчиками для ігор дітей, проїздами і пішохідними доріжками, автостоянками для тимчасового розміщення автомобілів тощо, за винятком частини території мікрорайону (кварталу) нежитлового призначення;
територія загального користування – територія, на якій розташовуються елементи благоустрою, фізкультурні площадки, сквери, бульвари, господарські споруди, що не увійшли до складу прибудинкових територій, та яка вільно використовується мешканцями за її цільовим призначенням;
територія технічного обслуговування багатоквартирного житлового будинку – мінімально необхідна територія для здійснення технічного обслуговування багатоквартирного житлового будинку.
Терміни “червоні лінії” та “лінії регулювання забудови” використовуються у значенні, наведеному у Законі України “Про регулювання містобудівної діяльності”.
3. Детальний план території розробляється з метою визначення меж прибудинкової території багатоквартирних будинків, інших будинків і споруд на територіях існуючої забудови, подальшого розроблення відповідної землевпорядної документації та встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості).
До частини прибудинкової території, у разі потреби, може бути встановлено право земельного сервітуту в порядку, встановленому законодавством.
4. Основою для розроблення детального плану території є:
наявна топографо-геодезична і картографічна основа земельних ділянок відповідної території мікрорайону (кварталу) чи його частини;
містобудівна чи проектна документація, яка визначає розміщення об'єктів містобудування, благоустрою, озеленення, інженерно-транспортної інфраструктури на відповідній території.
5. Межі прибудинкових територій визначаються на підставі відповідної містобудівної документації та документації із землеустрою і закріплюються межовими знаками встановленого зразка.
Межі прибудинкових територій, як правило, визначаються по твердих контурах планувальних елементів території (бровки тротуарів, газонів, огорож тощо).
Розроблення детального плану території
6. Рішення про розроблення та затвердження детального плану території приймається відповідною міською (сільською, селищною) радою.
У разі наявності затвердженого детального плану території зміни до нього вносяться за рішенням ради, що його затвердила, після погодження з відповідним спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури та територіальним органом Держземагентства.
7. Виконавчий орган відповідної ради в установленому порядку:
визначає замовника і розробника детального плану території, строки розроблення, вирішує інші питання шляхом укладення відповідних договорів;
оприлюднює через місцеві засоби масової інформації інформацію про початок розроблення детального плану території.
8. Замовниками детального плану території можуть бути органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі.
Розробники детального плану території визначаються відповідно до законодавства.
9. Замовник детального плану території забезпечує:
укладення договору на розроблення детального плану території;
складення та затвердження в установленому порядку завдання на розроблення (із зазначенням у разі потреби переліку погоджувальних організацій), збір та надання вихідних даних;
фінансування робіт та контроль за їх виконанням;
організацію громадського обговорення, розгляду та підготовки до затвердження завершеного детального плану території.
10. Завдання на розроблення детального плану території складається на основі актуальної топографічної зйомки мікрорайону (кварталу) чи його частини в масштабі 1:500, 1:1000, 1:2000.
У завданні на розроблення відображаються:
підстава для розроблення детального плану території;
інформація про замовника детального плану території;
проектна організація – виконавець детального плану території;
відомості про наявність затвердженої містобудівної, проектної документації;
характеристика об’єкта;
вихідні дані для розроблення;
склад детального плану території, в тому числі (у разі потреби) обсяг графічних матеріалів;
порядок погодження детального плану території.
11. Розроблений та погоджений детальний план території розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому законом порядку плану зонування території – відповідною сільською, селищною, міською радою.
12. Детальний план території у своєму складі враховує:
1) принципи планувально-просторової організації забудови;
2) червоні лінії та лінії регулювання забудови;
3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, вимоги будівельних норм, державних стандартів і правил;
4) систему інженерних мереж;
5) порядок організації транспортного і пішохідного руху;
6) порядок комплексного благоустрою та озеленення.
13. У складі мікрорайону (кварталу) визначаються території житлового призначення, нежитлового призначення та загального користування.
Територія житлового призначення включає земельні ділянки окремих багатоквартирних будинків, до яких входять площа під забудовою, прибудинкові території, в межах яких розміщуються в повному обсязі або частково майданчики для ігор дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, відпочинку населення, занять фізкультурою, для господарських цілей, стоянки для тимчасового розміщення автомобілів, проїзди і тротуари, території зелених насаджень, а також території технічного обслуговування багатоквартирних житлових будинків;
Територія нежитлового призначення включає земельні ділянки об’єктів обслуговування (дитячі установи, загальноосвітні школи; об’єкти торговельно-побутового та комунального обслуговування, трансформаторні підстанції; газорозподільні пункти тощо), а також об’єкти обслуговування районного та загальноміського значення, адміністративні установи тощо.
Територія загального користування включає спортивні та дитячі ігрові майданчики, території зелених насаджень, місцеві проїзди, території для розміщення гаражів, спеціально обладнані майданчики для паркування автомобілів, території для вигулу собак, що розраховані на обслуговування населення групи багатоквартирних житлових будинків або населення мікрорайону в цілому.
14. Під час розподілу території житлового призначення мікрорайону (кварталу) мінімальна розрахункова (нормативна) площа земельної ділянки окремого житлового будинку визначається з урахуванням будівельних норм.
У разі коли станом на дату набрання чинності постановою, якою затверджено цей Порядок, площа території житлового призначення мікрорайону (кварталу), що фактично склалася, менша за сумарну розрахункову (нормативну) площу земельних ділянок усіх житлових будинків, площа прибудинкової території кожного з них зменшується пропорційно до співвідношення між нормативною та фактичною площею території житлового призначення.
15. До складу прибудинкової території багатоквартирного житлового будинку входять (у разі наявності):
вимощення навколо житлового будинку;
смуга вздовж стін житлового будинку, місцевий проїзд, тротуар та смуга вздовж фасаду без входів, яка забезпечує проїзд пожежних машин;
майданчики, які розраховані на обслуговування мешканців тільки цього будинку, для відпочинку біля входів в житловий будинок, для ігор дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, відпочинку населення, занять фізкультурою, а також території зелених насаджень, пішохідні доріжки, що сполучують вказані майданчики між собою;
майданчики для сміттєзбірників;
майданчики для господарських будівель та споруд:
спеціально обладнані майданчики для паркування автомобілів, що належать мешканцям будинку;
в’їзди та виїзди підземних гаражів і автостоянок (у разі їх наявності).
У межах кожної прибудинкової території не обов’язково розміщуються всі зазначені нормативні її елементи, але мінімально допустима величина прибудинкової території не повинна бути меншою за територію технічного обслуговування відповідного багатоквартирного житлового будинку, якщо зазначене можливе в існуючій забудові та відповідає містобудівній документації.
16. На території технічного обслуговування багатоквартирного будинку повинні бути створені умови щодо забезпечення:
технічної безпеки виконання робіт з утримання будинку, поточного ремонту зовнішніх стін, покрівлі, підмурків, конструктивних елементів для відведення дощової води, балконів, лоджій, вікон та інших елементів фасаду;
вільного доступу комунальних та інших служб для утримання будинку, ремонту інженерних мереж, ліквідації аварійних та надзвичайних ситуацій;
права власника вчиняти будь-які дії щодо свого майна, які не суперечать закону.
17. Територія технічного обслуговування багатоквартирного будинку для забезпечення його утримання включає:
площу під вимощенням вздовж зовнішніх стін;
смугу зелених насаджень завширшки 5 – 6,5 метра вздовж фасадів з майданчиком перед камерою сміттєпроводу;
тротуар місцевого внутрішнього проїзду з боку будинку;
смугу, де розташовані точки розподілу (підключення) мікрорайонних та будинкових інженерних мереж.
18. Територія технічного обслуговування багатоквартирного будинку не підлягає забудові та розміщенню на ній тимчасових споруд, будівель.
Склад і зміст проекту детального плану території
19. Детальний план території складається з графічних (у відповідних масштабах) і текстових матеріалів.
20. Графічні матеріали детального плану території повинні мати необхідний обсяг інформації:
1) на плані існуючого використання території (опорному плані), який виконується на картографо-геодезичній зйомці з масштабом 1:2000, 1:1000, 1:500, зазначаються будівлі, споруди, об’єкти благоустрою, межі земельних ділянок:
житлові та громадські будинки, вбудовано-прибудовані споруди (з їх функціональним призначенням, зазначенням поштової адреси);
межі земельних ділянок, які визначені відповідно до правовстановлюючих документів на час початку розроблення детального плану території;
магістральні та житлові вулиці із зазначенням їх назв, природні чи планувальні рубежі, що обмежують мікрорайон (квартал);
проїзди та тротуари, розворотні транспортні площадки, пішохідні зони (доріжки);
автостоянки для тимчасового та постійного розміщення автомобілів, підземні паркінги;
майданчики для господарських споруд та будівель;
майданчики: дитячі ігрові, спортивні, відпочинку, господарські, збирання сміття, вигулу домашніх тварин;
території зелених насаджень;
інженерні споруди та мережі (за бажанням замовника): споруди інженерного захисту територій; опори та зовнішні лінії електропередачі; внутрішньоквартальні, внутрішньомікрорайонні колектори з позначенням точок підключення; території протипожежних проїздів; коридори підземних мікрорайонних інженерних мереж з позначенням точок підключення; інші підземні споруди та мережі;
інші елементи благоустрою (за бажанням замовника).
Плани земельних ділянок прибудинкових територій окремих багатоквартирних будинків можуть визначатись згідно із замовленнями об’єднань співвласників таких будинків;
2) на детальному плані території, який виконується на копії плану сучасного використання території з масштабом 1:2000, 1:1000, 1:500, наносяться:
межі території мікрорайону (кварталу), у тому числі: червоні лінії вулиць, лінії регулювання забудови, природні рубежі;
межі земельних ділянок окремих житлових будинків, які встановлюються на місцевості, з визначенням їх площі;
межі земельних ділянок з відображенням наявних обмежень (обтяжень);
перспективні території;
3) на плані земельної ділянки окремого житлового будинку, який виконується на копії плану сучасного використання території масштабом 1:500, наносяться межі земельної ділянки з прив'язкою знаків геодезичної мережі або кутів житлового будинку, у тому числі:
межі земельних ділянок з відображенням наявних обмежень (обтяжень);
адреси (індекси), найменування власників земельних ділянок прибудинкових територій житлових будинків, що примикають до такого житлового будинку.
У разі потреби на плані визначаються червоні лінії вулиць, лінії регулювання забудови, природні рубежі.
21. Пояснювальна записка детального плану території містить дані про існуючий стан використання і забудови території мікрорайону (кварталу), в тому числі прибудинкових територій, а саме:
опис меж території мікрорайону (кварталу);
обґрунтування та визначення території: житлового та нежитлового призначення мікрорайону (кварталу), загального користування, перспективних територій;
перелік суміжних земельних ділянок прибудинкових територій окремих житлових будинків, відомості про кожну з них (розрахункова (фактична) та нормативна площа, найменування власників);
відомості щодо площі житлового будинку (будинків), чисельність населення;
перелік земельних ділянок, які залишаються у державній (комунальній) власності, їх площа та функціональне призначення;
опис зовнішніх і внутрішніх меж земельних ділянок;
опис земельних ділянок з відображенням наявних обмежень (обтяжень).
Начальник
Управління житлової політики
Мінжитлокомунгоспу Ю.Г. Юсипець
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Re: Порядок встановлення прибудинкових или очередная бредятина минрегионбуда!

Повідомлення Chernov »

Где-то лет 10 назад такой бред уже проскакивал. Но тогда как -то спустили на тормозах. Уже одно то, что минимальной планировочной единицей в градостроительстве есть квартал - абсурдно делить его на более мелкие части проектом раздела территорий. В те времена я уже высказывался на эту тему. http://www.gis.zp.ua/index.htm?page=art ... ticles.htm
В действительности, подобные инициативы регионстроя есть ни что иное, как лоббирование интересов своих проектных институтов "гражданпроектов" в вымогательстве денег у населения совместно с землеустроителями.
Но самое смешное, что современное законотворчество минрегионстроя имеет более глубокие последствия. Уже сейчас в результате реализации подобного проекта возникает сооружение, именуемое как "земельный участок при доме", которое, как следует из наименования ("при доме") является принадлежностью дома.
Кроме того, участок понимается в "Порядке" не как двухмерная поверхность земли, а как трехмерная конструкция, включающая в себя подземные инженерные системы дома, подключаемые к внешним подземным сетям.

Соответственно, площадь основания дома (опорная плоскость фундаментов) является сооружением с несущими показателями и иными градостроительными свойствами, приданными ему в соответствии с проектом.

Хотели разработчики "Порядка"подчеркнуть отличие земельного участка от земляного сооружения, или не хотели, но по независимым от них обстоятельствам основание зданий и сооружений всегда было искусственным сооружением, а не участком неопределенной (по высотным отметкам) поверхности земли.

Если земельный участок при доме, или при иной постройке, рассматривать как искусственное сооружение, что проистекает из элементарного здравого смысла, то постановка вопроса о кадастровой оценке земель населенных пунктов, промышленности транспорта и связи вообще не имеет смысла. И это правильно, ибо какой смысл говорить о поверхности земли без её определенной высотной привязки и без назначения поверхности на этой высотной отметке , т.е по этому высотному сечению.

Нелепость и бессмысленность кадастровой оценки неопределенной поверхности, да еще в придачу и с неопределенным набором инженерных сооружений, выражается в простом и наглядном опусе по имени "квадратный метр участка". О каком квадратном метре участка идет речь, и за какой квадратный метр участка взимается налог, если все кадастровые площади относятся не к площади поверхности, а отражают площадь проекции ?! Между тем во всех земельных законах Украины , речь идет о площади участка, а не о площади проекции участка. Разница в площади может достигать 100% (при вертикальном положении участка его площадь равна нулю).

Эта очевидная нелепица являлась и является пороховой бочкой, взорвать которую может любое положительное решение по иску в Верховный Суд, или в Конституционный Суд, в части неправомерности и ошибочности исчисления налога за площадь проекции, а не за площадь поверхности участка, что занижает сумму налога и нарушает права "безземельных" и "малоземельных" граждан.

А до тех пор пока нелепица не устранена граждане и юрлица вообще вправе не платить никакой земельный налог. Не платить по причине неизвестности площади земельного участка.
Вот так, начали про Фому, а закончили про Ерему...
Кстати, в России те же проблемы. Наверное, дураки везде одинаковые. При власти.
ZIC
Спец
Спец
Повідомлень: 1094
З нами з: 14 травня 2010 17:36
Репутація: 7
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Re: Порядок встановлення прибудинкових или очередная бредятина минрегионбуда!

Повідомлення ZIC »

Chernov писав:Где-то лет 10 назад такой бред уже проскакивал. Но тогда как -то спустили на тормозах.
Не тільки 10 років назад, але і у 2008 Мінрегіонбуд розробляв проект нового ДБНу (ДБН Б.1.1-…-2009) "СКЛАД‚ ЗМІСТ,
ПОРЯДОК РОЗРОБЛЕННЯ ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРОЕКТУ РОЗПОДІЛУ ТЕРИТОРІЇ МІКРОРАЙОНУ (КВАРТАЛУ)", НДПІ містобудування (розробники -
В. Макухін, д-р архіт (керівник розробки); Т. Нечаєва, Л.Тузова, кандидати. архіт.; Є.Куць; А.Економов).
Але так його і не затвердили у 2009 році...
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Re: Порядок встановлення прибудинкових или очередная бредятина минрегионбуда!

Повідомлення Chernov »

ZIC писав:Але так його і не затвердили у 2009 році..
Тимчасово переміг здоровий глузд....

Додано через 5 хвилин 6 секунд:
ZIC писав:(розробники -
В. Макухін, д-р архіт (керівник розробки); Т. Нечаєва, Л.Тузова, кандидати. архіт.; Є.Куць; А.Економов).
Лишить бы их степеней и званий за дремучую некомпетентность в основах градостроительства.
Квартал - единица неделимая. Это -аксиома градостроительства. Однако, согласно УКРАИНСКОЙ градостроительной мысли - имеем
ZIC писав:ПОРЯДОК РОЗРОБЛЕННЯ ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРОЕКТУ РОЗПОДІЛУ ТЕРИТОРІЇ МІКРОРАЙОНУ (КВАРТАЛУ)
Действительно,
Girl писав:бред
ZIC
Спец
Спец
Повідомлень: 1094
З нами з: 14 травня 2010 17:36
Репутація: 7
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Re: Порядок встановлення прибудинкових или очередная бредятина минрегионбуда!

Повідомлення ZIC »

Chernov писав:Действительно,Girl написав:бред
Згоден, але якби це зрозуміли в Мінрегіонбуді, а головне оті доктора архітектури, що придумують це все...
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Re: Порядок встановлення прибудинкових или очередная бредятина минрегионбуда!

Повідомлення Chernov »

ZIC писав:якби це зрозуміли в Мінрегіонбуді, а головне оті доктора архітектури, що придумують це все..
Отлично они все понимают, в свое время было много разговоров в "Гипрограде", с бутылкой и без.... Фамилий называть не буду, но лица в институте отнюдь не последние. А причина в том, что всем хочется участвовать в покосе капусты. Почему это земельщики в обязательном порядке на каждый участок разрабатывают проект или техничку за немалые бабки, проходят экспертизу, а архитекторы в городе не у дел? Вот и придумали кормушку для профильных институтов и т.п. Это ж тоже надо проектную лицензию получить... Так что борьба с коррупцией в действии.
ZIC
Спец
Спец
Повідомлень: 1094
З нами з: 14 травня 2010 17:36
Репутація: 7
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Re: Порядок встановлення прибудинкових или очередная бредятина минрегионбуда!

Повідомлення ZIC »

Chernov писав:А причина в том, что всем хочется участвовать в покосе капусты. Почему это земельщики в обязательном порядке на каждый участок разрабатывают проект или техничку за немалые бабки, проходят экспертизу, а архитекторы в городе не у дел? Вот и придумали кормушку для профильных институтов
Це зрозуміло. Догадуюсь з ким обговорювали тему... Але так можна було думати до прийняття Закону "Про регулювання містобудівної діяльності", а зараз вони дай бог щоб справились з генпланами, зонінгом і ПДП. Бо скіль б не казали, що дорого, і грошей у рад нема, а я бачу по нашій області багато хто починає заказувати цю документацію і в "Діпромісто", і в місцевому Цивільпроекті. І не тільки міста, але і селища міського типу...
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Порядок встановлення прибудинкових или очередная бредятина минрегионбуда!

Повідомлення Егор »

Так сейчас проекта раздела такого и не существует в виде легальной граддокументации.
Честно сказать, не совсем понимаю такого негативного отношения к этой ранее существовавшей документации. Речь шла не о физическом дроблении градостроительно-нелделимой единицы (квартал), а лишь об основании для определения границ отдельных "земельных участков" в составе соответствующей "территории" (термины эти, разумеется, не тождественные с т.з. права). Причем формирование земельных участков должно происходить отдельно и без землеустроительной документации тут не обойтись. Вывод: документация совершенно не опасная, просто бесполезная, о чем свидетельствовала ее редкая разрабатываемость в жизни.

По поводу 3-мерных участков - совершенно согласен, уже какое-то время цикавлюсь этой идеей :)
Действительно, разница между "физической" и "аналитической" площадью земельного участка в законах не отображена.
Насчет обчисления "площади проекции", полагаю, так просто удобнее и проще для фискальных функций. Если государство решило брать налоги именно так, значит это законно. Решит иначе, будет иначе.
NordMan
Спец
Спец
Повідомлень: 92
З нами з: 20 грудня 2009 14:05
Репутація: 0
Область: Донецька
Місце роботи: Інше

Повідомлення NordMan »

Ув. коллеги, подскажите пожалуйста существует ли в природе такой вид тех. документации как : "Технічна документація із землеустрою щодо визначення прибудинкової території жилого будинку для розрахунку ідеальної долі для реконструкції нежилого приміщення під нотариальну контору(магазин, салон красоты и т.д.) гр. Н. по вул. ..., в м. ..., " ??? Т.е. другими словами я хочу спросить как определяется площадь придомовой територии для конкретного встроенного нежилого помещения (квартиры на первом этаже, к примеру) в многоквартирном жилом доме для целей коммерции или другой хоз. деятельности (в моем случае для размещения частной нотариальной конторы) ??? И вообще, предусмотрено ли такое деяние действующим Законодательством Украины.
Сей вопрос задаю, т.к. сталкиваюсь с таким впервые и потому, что имею на руках пример такой технички, в которой все предельно просто :

1) Есть справочка БТИ о размере идеальной доли (в примере - 3,9/100)
2) Есть справочка ГКП "Домоуправление № 1" о площади придомовой территории многоквартирного жилого дома, в котором собственно и находится наша квартирка (в примере - 0,1210 га.), без всякой подтверждающей эту площадь документации.

Так вот, если следовать примеру, то получается так :

0,1210 * 0,0039 = 0,0047 га[/color] (здесь я не ошибся, я тупо переписал с примера технички), где 0,0047 га - ідеальна площа без винесення в натуру* (оч интересно) .

и дают ссылку на п.4 ст. 120 ЗКУ :
Стаття 120. Перехід права на земельну ділянку у разі набуття права на жилий будинок, будівлю або споруду

...
4. У разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду кількома особами право на земельну ділянку визначається пропорційно до часток осіб у праві власності жилого будинку, будівлі або споруди.
...
Что касается этой статьи, разве она здесь уместна ?



Ну вот откуда 0,0039.... 5+5=? , ведь 3,9/100 = 0,039 . Даже если посчитать как они 0,1210 * 0,0039 то получится не 0,0047 га, а 0,00047 га ...ну тут я допускаю арифметическую ошибку при расчетах...но даже если закрыть глаза на все эти нюансы ... так что-ли расчитывают придомовую территорию для отдельного помещения ??? и корректно ли вообще говорить о выделении придомовой территории отдельной квартире при отстутсвии ( по крайней мере мне оних не известно) какого-либо законодательного или отраслевого акта, регулирующий вопрос определения размеров и установления границ придомовых территорий для многоквартирных домов в целом....




з.ы. и тем неменее, первые этажи многоквартирных домов продолжают выкупать в коммерческих целях, и вместе с тем продолжают облагораживать "пятачки" перед входом в своее заведение. А эти так сказать "пятачки" имеют вполне конкретные*, физические размеры...стало быть эти размеры, т.е. площадь откуда-то да берется.... вопрос, откуда ??? Неужели по вышеописаному алгоритму ? Или все гораздо проще....., ну т.е. через проект отвода з.у. в аренду ??? Тогда зачем вся эта котовасия с сомнительой тех. документацией и придомовой территорией 5+5=? ....


Вспоминая свое недавнее студентчество, в памяти всплывает учебная практика по распределению территории жилого квартала (микрорайона) в рамках которой мы опрдеделяли придомовую территоррию многоквартирного жилого дома...тогда мы с одногруппниками руководствовались вот этим документом : http://document.ua/pravila-ta-porjadok- ... r2346.html, но насколько я понимаю он более не актуален... и кстати в соответствии с ним :
Прибудинкова територія - це встановлена за проектом розподілу території жит-лового кварталу (мікрорайону) та проектом забудови земельна ділянка багатоквартирної несадибної забудови, яка необхідна для розміщення та обслуговування житлового будинку (будинків) і пов'язаних з ним господарських та технічних будівель і споруд. Прибудинкова територія встановлюється для будинку (будинків) і не може виділятися для частини будинку (блоку, поверху, секцій квартир тощо).


Всем заранее спасибо.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

Тут в соседней теме прозвучало
="Егор"]Не сочтите за бестактность, но Вам как для какого градуса посвящения в сие таинство попробовать ответить ?
Так вот, если у Вас есть
NordMan писав:пример такой технички, в которой все предельно просто :
1) Есть справочка БТИ о размере идеальной доли (в примере - 3,9/100)
2) Есть справочка ГКП "Домоуправление № 1" о площади придомовой территории многоквартирного жилого дома, в котором собственно и находится наша квартирка (в примере - 0,1210 га.), без всякой подтверждающей эту площадь документации.
не плодите лишних сущностей (по закону Оккама). Повторите этот абсурд и забудьте... Ибо в противном случае Ваши проблемы умножатся.

Додано спустя 12 хвилин 10 секунд:
Кстати, основой для этой методики послужили материалы моего доклада на одной из конференций, беззастенчиво украденные и безжалостно исковерканные.
http://www.gis-center.com/article/vstroen.htm
http://www.gis.zp.ua/index.htm?page=art ... ticles.htm
NordMan
Спец
Спец
Повідомлень: 92
З нами з: 20 грудня 2009 14:05
Репутація: 0
Область: Донецька
Місце роботи: Інше

Повідомлення NordMan »

Chernov писав:не плодите лишних сущностей (по закону Оккама)
И какую лишнюю сущность я по Вашему ввел в своем посте ? Или Вы просто заменили выражение : "Не усложняйте себе жизнь" ?

Chernov писав:Повторите этот абсурд и забудьте...
В данном случае я так и сделаю в силу определенных обстоятельств, но на будущее хотелось бы следовать букве Закона или как минимум голосу Разума, нежели шаблонному Абсурду...
rusitany
Повідомлень: 1
З нами з: 27 травня 2014 16:23
Репутація: 0
Область: м.Київ
Місце роботи: Приватні проектні організації

Прибудинкова територія

Повідомлення rusitany »

Добрий день. Потрібна допомога, не можу розібратися в такому питанні.
Якщо забудовник отримав земельну ділянку в оренду, після введення житлового комплексу в експлуатацію, що відбувається з земельною ділянкою та будинками після закінчення договору оренди. Яким чином передається на баланс даний комплекс? Взагалі де можна дізнатися цей порядок, чи існує нормативно-правова база даного процесу? Дякую за допомогу. Uchoba
часопис
Спец
Спец
Повідомлень: 288
З нами з: 09 лютого 2009 18:11
Репутація: 5
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Повідомлення часопис »

Chernov писав:Почему это земельщики в обязательном порядке на каждый участок разрабатывают проект или техничку за немалые бабки, проходят экспертизу, а архитекторы в городе не у дел? Вот и придумали кормушку для профильных институтов и т.п. Это ж тоже надо проектную лицензию получить...
вот основа нашей сегодняшней государственности: если у Филипа получилось, то почему у меня не может быть тоже самое?
действительно, уже тошнит от этих даунов.

[upd=1402482837][/upd]
NordMan писав:но на будущее хотелось бы следовать букве Закона или как минимум голосу Разума
где здесь Закон, покажите хоть один пример? одна проституция.
Да и Разум у нас тоже многие понимают по разному; как личный комфорт; "моя хата с краю, я нычого не знаю" и т.д.
И если Петя будет только подписывать доки, тянуть время и ничего не делать, то больше 4 месяцев он не протянет. Люди опять бунтовать начнут.
http://www.pravda.com.ua/articles/2014/06/11/7028679/
Відповісти