Сторінка 1 з 3

Закон р№ 2130 "Щодо удосконалення процедури відведення земельних ділянок"

Додано: 31 січня 2013 12:31
Oleg

Додано: 31 січня 2013 12:44
afsen
Порушення посадовою особою встановленого законодавством строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене посадовою особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме порушення
Отлично! От 510 до 850 грн штраф человеку с зп в 1300 грн lol2

Додано: 31 січня 2013 12:45
Иришенька
ООО!! Нормально... если в срок тебе разрешения на проект не дали, можешь разрабатывать без разрешения А основание в документах какое писать?

Додано через 1 хвилину 35 секунд:
удосконалЫлЫ... facepalm

Додано: 31 січня 2013 16:39
afsen
Иришенька писав:основание в документах какое писать?
Заявление с отметкой о принятии :)

А по поводу графических материалов, которые нужно к заяве прикладывать - так это вообще мутно как-то.

Предлагается
викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали
заменить на просто
графічні матеріали
Какая разница? Nenayu

Додано: 31 січня 2013 17:49
Oleg

Додано: 20 червня 2013 13:50
SBB
розглядається зараз

[upd=1371725721][/upd]
кінцева редакція законопроекту
Проект
(Тираж 20.06.2013)


ЗАКОН УКРАЇНИ


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури відведення земельних ділянок


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

2. У Земельному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3-4, ст. 27):
1) у статті 118:
у частині шостій:
у третьому реченні слова “викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші» виключити;
доповнити реченням такого змісту: «Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею»;
частину сьому доповнити абзацом третім такого змісту:
«У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, і якщо незаконність такої бездіяльності встановлена рішенням суду, таке рішення суду є дозволом на розроблення відповідного проекту землеустрою»;
2) у статті 123:
частину першу викласти в такій редакції:
“1. Надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
формування нової земельної ділянки (крім поділу та об’єднання).
Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в державному земельному кадастрі відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр», право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, уповноваженим здійснювати розпорядження цією земельною ділянкою, або на підставі рішення суду.
Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті “а” частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування»;
у другому реченні абзацу другого частини другої слова “викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші» виключити ;
частину другу доповнити реченням такого змісту: «Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею»;
частину третю після абзацу другого доповнити новим абзацом такого змісту:
«У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозвіл на розроблення документації із землеустрою або мотивовану відмову у його наданні, і якщо незаконність такої бездіяльності встановлена рішенням суду, таке рішення суду є дозволом на розроблення відповідної документації із землеустрою».
У зв’язку з цим абзац третій вважати абзацом четвертим.

1. Статтю 535 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., № 51, ст. 1122) викласти в такій редакції:
“Стаття 535. Порушення строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою
Порушення посадовою особою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування встановленого законодавством строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою -
тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене посадовою особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме порушення, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

II. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Додано: 20 червня 2013 14:13
WichblaDe
офигеть... только штрафа не хватало facepalm

Додано: 20 червня 2013 14:21
Chernov
SBB писав:якщо незаконність такої бездіяльності встановлена рішенням суду, таке рішення суду є дозволом на розроблення відповідної документації із землеустрою»
Теперь Печерский суд будет подрабатывать раздачей земельных участков в Крыму.
А через пару лет после запуска "процесса" - начнется недецкая резня...

Додано: 20 червня 2013 15:20
afsen
Chernov писав:начнется недецкая резня
К сожелению, в Крыму "резня" не прекращалась... Sorri

Причем "режут" и землю на дилянки, и участников этого процесса....

[upd=1371731059][/upd]
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radan_gs09 ... 72&nom_s=2

За - 225 голоса, Рішення не прийняте

Я так понимаю, одного голоса не хватило?? facepalm

Додано: 20 червня 2013 17:16
SBB
afsen писав:Я так понимаю, одного голоса не хватило??
Це - результати голосування про продовження вечірнього пленарного засідання до завершення розгляду питань порядку денного. Голосування по законопроекту 2130 не було

Додано: 20 червня 2013 17:36
dzi
“Стаття 535. Порушення строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою
Порушення посадовою особою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування встановленого законодавством строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою -
тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене посадовою особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме порушення, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Відносно органів місцевого самоврядування стаття працювати не будена 100%, оскільки рішення приймається на сесії (колегіально), а не одноосібно посадовою особою. Сесії ради треба скликати кожну неділю щоб дотримуватись строків погодження документації 5+5=?

Додано: 21 червня 2013 11:53
Поковба
dzi писав:Відносно органів місцевого самоврядування стаття працювати не будена 100%
Ця стаття стосується органів, що погоджують документи із землеустрою відповідно до статті 186-1 ЗКУ. ОМС там нема.

Додано: 21 червня 2013 14:18
dzi
Поковба писав:Ця стаття стосується органів, що погоджують документи із землеустрою відповідно до статті 186-1 ЗКУ. ОМС там нема.
Дивіться текст статті 53-5 КУпАП, який міститься у законопроекті.

“Стаття 53-5. Порушення строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою
Порушення посадовою особою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування встановленого законодавством строку погодження (відмови у погодженні) документації із землеустрою -
тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене посадовою особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме порушення, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

Депутати хочуть передбачити відповідальність ради за порушення строків прийняття відповідних рішень, але не знають як це зробити.
Для прикладу - Висновок за статтею 186-1 органи, що погоджують документацію, надали своєчасно, і що далі? Рада роками може не приймати рішення про передачу земель у власність чи надання у користування.

Додано: 21 червня 2013 14:41
Поковба
Так, дійсно. Ви праві в тому, що застосувати її до посадових осіб ОМС не можливо. І не тільки тому, що "рішення приймається на сесії (колегіально)", а і тому що ради документацію із землеустрою не погоджують . У пункті 9 статті 118, пункті 10 статті 123 та статті 186 ЗКУ передбачено лише затвердження документації. Значення слів ПОГОДЖЕННЯ і ЗАТВЕРДЖЕННЯ є трохи різними.

Додано: 02 липня 2013 13:05
SBB
Законопроект розглядається зараз

[upd=1372762504][/upd]
Законопроект, завдяки безсистемним поправкам нардепів прийнятий в цілому у сильно перекрученому вигляді.
Квінтесенція - принцип мовчазної згоди при вирішенні питання надання дозволу на розробку проекту відведення в порядку статті 118 ЗК застосовується без рішення суду, в порядку статті 123 ЗК - з рішенням суду.
Молодці, народні обранці!

[upd=1372832195][/upd]
закон був переголосований і прийнятий. Рішення суду в якості підстави застосування принципу мовчазної згоди було виключено з тексту

Додано: 03 липня 2013 19:31
dexter3000
SBB писав:Рішення суду в якості підстави застосування принципу мовчазної згоди було виключено з тексту
Теперь можно готовиться к очередному всеукраинскому дурдому. cy

Додано: 04 липня 2013 09:15
Volodar
dexter3000 писав:Теперь можно готовиться к очередному всеукраинскому дурдому.
no На мою думку ні чого не зміниться.
З огляду на специфіку нашої країни, принцип мовчазної згоди ніколи не діяв, і не запрацює у випадках надання дозволу на складання проекту відведення:
по-перше, який проектант захоче розробляти проект відведеня у таких випадках;
по-друге, що підтверджуватиме не прийняття рішення у визначений термін;
по-третє, такий проект відведення буде затверджуватися тим же органом. А за відсутності видачі дозволу прийняття рішення про його затвердження - фантастика
по-четверте, специфіка нашої країни morgny
Закон - чистої води популізм без реальних кроків його втілення, так і залишиться всього-на-всього буковками в книжечці "Земельний кодекс"

Додано: 04 липня 2013 10:06
SBB
Volodar писав:Закон - чистої води популізм без реальних кроків його втілення, так і залишиться всього-на-всього буковками в книжечці "Земельний кодекс"
Ну, я б не був таким категоричним. Закон, звичайно, для простих смертних навряд чи запрацює масово. Але для непростих - це цілком прийнятна схема надання дозволу на розроблення проектів відведення проблемних ділянок, які ніколи не були б надані у звичайному порядку. І це не просто популізм (можу, звичайно, помилятись, але...)

Додано: 04 липня 2013 10:12
Volodar
SBB писав:Але для непростих - це цілком прийнятна схема надання дозволу на розроблення проектів відведення проблемних ділянок, які ніколи не були б надані у звичайному порядку.
"Непрості" завжди вирішували питання по "не простому" morgny
В будь-якій справі потрібно бачити кінцевий результат. Отримання дозволу на складання проекту відведення (через рішення або через мовчазну згоду) це далеко не кінцевий варіант. А щодо проблемних ділянок - так для "непростих" цей закон, що мертвому кадило...або я чогось не розумію

Додано: 17 липня 2013 22:03
SBB
Лист Земельної спілки України Президенту та Міністерству юстиції України щодо принципу мовчазної згоди
http://zsu.org.ua/index.php/novosti/sobytiya1asso ... do-printsipu-movchaznoji-zgodi
Шановний Вікторе Федоровичу!

02 липня 2013 року Верховною Радою України було прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення процедури відведення земельних ділянок».

Вказаним Законом, зокрема, запроваджується правило, за яким у разі якщо у місячний строк, з дня реєстрації клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, вказаний дозвіл не наданий або не надана мотивована відмова у його наданні, то через місяць з дня закінчення зазначеного строку проект може бути розроблений без надання такого дозволу (принцип мовчазної згоди).

Вважаємо, що набрання чинності такими положеннями неодмінно спровокує масові корупційні зловживання з огляду на наступне.

По-перше, вважаємо, що така норма може широко використовуватись у корупційних схемах з вирішення питань щодо надання дозволів на розроблення проектів землеустрою у випадках, коли надання таких земельних ділянок у загальному порядку є неможливим з огляду на суспільний резонанс. Особливо це стосується відведення земельних ділянок, які мають особливу цінність для суспільства (землі лісового фонду, землі водного фонду, землі зелених зон, землі історичної забудови тощо). У разі набрання чинності прийнятим Законом, заінтересованій особі достатньо буде домовитись із керівником відповідного органу про те, що клопотання про надання дозволу буде проігноровано протягом двох місяців. Після їх спливу, особа буде мати право на розроблення землевпорядної документації, підстав не затвердити яку у відповідного органу не буде. В результаті, завдяки таким механізмам, з державної та комунальної власності можуть бути виведені значні масиви земель.

По-друге, внаслідок впровадження запропонованих норм цілком можливою є ситуація, коли проекти землеустрою щодо відведення однієї і тієї ж земельної ділянки можуть бути розроблені одночасно кількома особами, і всі вони будуть мати однакове право ініціювати державну реєстрацію земельної ділянки і вимагати передачі її у власність або користування. При цьому прийнятий Закон не визначає, наприклад, як мають у такому випадку діяти державні кадастрові реєстратори, а також органи, що є розпорядниками відповідних земель.

По-третє, Закон не містить дієвого механізму його реалізації. Так, незрозумілим є механізм здійснення державної реєстрації земельних ділянок, сформованих за проектом землеустрою, розробленим без дозволу на його виготовлення в порядку «мовчазної згоди». Це пояснюється тим, що згідно з частиною третьою статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр»: «державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою: особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи». Тобто наявність вказаного дозволу, оформленого рішенням відповідного органу влади, є обов’язковою умовою здійснення державної реєстрації земельної ділянки. Закон України «Про Державний земельний кадастр» не містить положень, які дозволяють здійснити державну реєстрацію земельної ділянки без наявності такого документу, в порядку застосування принципу мовчазної згоди.

Враховуючи викладене, та беручи до уваги можливі значні негативні наслідки набрання прийнятим Законом чинності, просимо відмовитись від його підписання та застосувати до нього «право вето».



Земельна спілка України

Додано: 17 липня 2013 23:51
zemkov
SBB писав:для непростих - це цілком прийнятна схема надання дозволу на розроблення проектів відведення проблемних ділянок, які ніколи не були б надані у звичайному порядку.
Я також схиляюсь такої думки.
Volodar писав:по-перше, який проектант захоче розробляти проект відведеня у таких випадках;
"страшно" буде тільки в перший раз, а далі - будуть просто додатково брати зверху за "принцип мовчазної згоди". Як за ризик.
Volodar писав:по-друге, що підтверджуватиме не прийняття рішення у визначений термін;
відмітка про реєстрацію заяви на другому її примірнику плюс два місяці. Якщо раніше я мав у землевпорядну організацію представити дозвіл ради, то тепер - хтось (не зрозуміло хто) має представити вчасно прийняте рішення ради про відмову у наданні мені такого дозволу. Інакше - я замовляю проект. Причому такий, як було написано в моїй заяві.
Тут додатковий прикол може полягати в тому, що у заявах у довільній формі (не через дозвільні центри) як правило пишуть бог зна що. Таким самим може виявитись і проект.
Volodar писав:по-третє, такий проект відведення буде затверджуватися тим же органом. А за відсутності видачі дозволу прийняття рішення про його затвердження - фантастика
А ось це - у випадку "непростих" якраз не проблема, а подарунок.
Ми дозволу на давали, але бачте, вони таки розробили. Ну, такі закони, що поробиш? Затвердити проект нас взагалі заставили силоміць в судовому порядку. Ми ж маємо підкоритися рішенню суду, адже живемо у правовій державі?
Хіба ми винні, що замість дитячого майданчика тепер буде розважальний центр?

Додано: 18 липня 2013 09:25
Volodar
zemkov писав:"страшно" буде тільки в перший раз, а далі - будуть просто додатково брати зверху за "принцип мовчазної згоди". Як за ризик.
тут можна погодитися: проектант взяв гроші, зробив документацію, а далі не його проблеми...
Але проект погоджується, і кожна погоджувальна стурктура буде "просто додатково брати зверху за "принцип мовчазної згоди", але можуть і не взяти і не погодитити
zemkov писав:то тепер - хтось (не зрозуміло хто) має представити вчасно прийняте рішення ради про відмову у наданні мені такого дозволу
Як Ви собі це представляєте: місцева рада/адміністрація робить розсилку свого рішення про відмову по всіх проектних організаціях України? з якої це радості?
zemkov писав:відмітка про реєстрацію заяви на другому її примірнику плюс два місяці
на здоровий глузд: зареєстрована заява ніяк не може бути підставою на розробки проекту, оскільки не підтверджує факт не надання відмови.
zemkov писав:Затвердити проект нас взагалі заставили силоміць в судовому порядку.
Приклади (затвердження проекту за рішеням суду) в студію, будь-ласка.

На моє переконання: дерибанити землю через "принцип мовчазної згоди" досить буде складно і дорого (занадто багато "якщо": якщо проектант візьметься, якщо погодження пройде, якщо затвердять, якщо рішення суду буде і т.д.).
На сьогодні вже давно (і це не секрет) існують відлагоджені схеми надання ділянок "своїм" в обхід аукціонів, історико-культурних, водоохоронних та інших обмежень, і тому навіщо використовувати якусь складну нову схему з багатьма "боками"? Хіба що для спортивного інтересу: а я й ще так хапнув...
____________________________________________________
Цікава позиція ЗСУ, як спілки що об"єднує землевпорядні організації:не обмежуючись проблемами землевпорядних організацій, проявляють вболівання за загальнодержавні інтереси, так би мовити запобігать зловживанням із розкрадання державного майна. Мабуть у разі підписання цього закону Президентом, ЗСУ звернеться до всіх своїх членів і не байдужих землевпорядників з проханням відмовитися від розробки проектів землеустрою за прнципом "мовчазної згоди", який має "можливі значні негативні наслідки"

Додано: 18 липня 2013 21:47
zemkov
Volodar писав:...можуть і не взяти і не погодитити
можуть. А ще цим же законом вводиться адміністративна відповідальність за порушення строків погодження. "Відморозитись" не получиться, одже прийдеться таки погоджувати, або шукати штучну підставу для відмови, що також ризиковано.
Volodar писав:місцева рада/адміністрація робить розсилку свого рішення про відмову...
Volodar писав:на здоровий глузд: зареєстрована заява ... не підтверджує факт не надання відмови.
А я і не казав, що тут є здоровий глузд. Ніхто не буде займатись розсилкою. Думаю, проектант сам зконтактує з ОМС/РДА і дізнається про хід розгляду заяви. Але я не про це. Мабуть Ви мене не зрозуміли.
Мова не про ВЧАСНО прийняте рішення про відмову. Якщо рішення ухвалено вчасно - питань не виникає. А ось після подання заяви два місяці пройшло, не дочекавшись ніякого рішення я отримую право замовити проект. А мою заяву по суті розглянуть і ухвалять рішення про відмову десь на 3-4-й місяць (хіба так не буває?). Дибілізм? Звичайно. Але ж це - реально.

А з рештою, я з Вами погоджуюсь. Реально, але надто складно.

Додано: 24 липня 2013 11:25
SBB
Законопроект 2130 підписаний Президентом і став Законом України

Додано: 24 липня 2013 16:40
vova03121982
Вибачте пробачте, законодавці-дебіли і той хто його підписав, я їх більше ніяк не можу назвати!!!
Хто працює на місцях мене підтримає та зрозуміє!!!!
А тепер тільки працюй або сваливай з цієї гробаної системи??