Усунення проблем та розбіжностей у законах та законодавчих актах

Нове законодавство, яке стосується земельних відносин
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1792
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 49
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Volodar »

rivte писав:це може бути формульний вираз чи фінансовий вираз з економічною залежністю у вигляді коефіціентів.
Ви нормальні? економіку регулювати в ручному режимі, Вам що не достатньо вже набитих шишок по постанові 844, та з вже діючим закононом http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2375-15. Припиніть займатися популізмом.
Вартість документації пропорційна ринковій вартості землі, і головна проблема - корупційна складова в кошторисі проектої документації. Ви там між собою у верхах можете скільки завгодно один перед одним понти кідать, як ви переймаєтесь за простих людей і захищаєте їх конституційні права. Поки не відмовитеся від корупційної драбинки витягування коштів з громадян на верх, щоден Ваш закон про обмеження вартості не досягне мети. На місцях придумають будь-які обходи, щоб виконати план подачі бабла на верх...
А тепер конкретна пропозиція: терміново припиніть безкоштовну приватизацію земельних ділянок, або по-просту деребан державної власності між обраними...

КОМЕНТАР

rivte
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 47
З нами з: 22 червня 2011 05:51
Репутація: 3
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Повідомлення rivte »

Volodar писав:А тепер конкретна пропозиція: терміново припиніть безкоштовну приватизацію земельних ділянок, або по-просту деребан державної власності між обраними..
Ви пропонуєте скасувати норми ст.121, ст.118, п.3 ст. 116 ЗКУ.
Я правильно зрозумів Вашу пропозицію ?
Якщо так дайте законодавче обгунтування такої позиції та приведіть аргументи, які б у разі прийняття такого закону змогли б зняти соціальну напругу та незадоволення громадян, яке виникне.
І чому Ви згадуєте лише про державну землю, а комунальні землі на даний час не "деребанять"?
Volodar писав:Припиніть займатися популізмом.
Популізмом займаються ті хто приймає рішення по типу постанови КМУ 844....,
а я вніс лише пропозицію для обговорення.

КОМЕНТАР

Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

ValD писав:просто почитайте это Постановление в свете сегоднешних изменений к законодательсту
Все сегодняшние изменения в законодательстве направлены на то, чтобы загнать быдло (которым ОНИ считают нас с вами) в стойло и высший пилотаж - использовать при этом само быдло, показав ему морковку на палочке. Что собственно и происходит сейчас на этой ветке.
Неужели никто этого не чувствует? Прям массовый гипноз какой то.... Чего стоит хотя бы это?
rivte писав:граничні розміри вартості розробки документації із землеустрою у всіх можливих випадках і цим самим захистити громадян та дати людям можливість зкористатись своїм конституційним правом
Уже зарегулировали все, что могли, холопы построены, наряды на работу конторлируются, теперь будем контролировать содержимое карманов у этих самых холопов.
А что касается 844, то если бы не саботаж правящей партии и массовое воровство на местах и халтура "лицензиатов" Это единственное пронародное начинание власти. \все остальные - открытый грабеж народа . /viewtopic.php?p=94522#p94522

КОМЕНТАР

Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1792
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 49
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Volodar »

rivte писав:Ви пропонуєте скасувати норми ст.121, ст.118, п.3 ст. 116 ЗКУ.Я правильно зрозумів Вашу пропозицію ?Якщо так дайте законодавче обгунтування такої позиції та приведіть аргументи, які б у разі прийняття такого закону змогли б зняти соціальну напругу та незадоволення громадян, яке виникне.І чому Ви згадуєте лише про державну землю, а комунальні землі на даний час не "деребанять"?
Правильно мене поправили, щодо державної та комунальної. Не має ніякої різниці саме в тому аспекті, який я торкнувся...за Конституцією земля це власність українського народу! - голосно сказано.
Але суть проста: не по-державницькому безоплатно роздавати цінності (землю). Цікавий термін "законодавче обгрунтування"! Звичайно його не має, бо діючі закони саме і пропонують безоплатно віддавати. Тільки де таке бачено, навіть при совєтах такого не було, а про капіталістів-амереканців так мовчу...
А про яку соціальну напругу ви мовите? А чи не "безоплатна приватизація" її породжує? Адже на одну ділянку бажаючих сотня. І зрозуміло кому ця ділянка дістанеться і за які кошти, і куди ці кошти в подальшому потраплять...І зрозуміло, що інші 99 ображені долею і отриманою відмовою будуть не задоволені... Очевидні речі, з яких випливає, що кормушку безоплатної приватизації ніхто прикривати не буде, оскільки чим менше вільних ділянок залишається, тим вища їх вартість (тут діє звичайний економічний закон попит-пропозиція). І звичайно "вартість" при "безоплатній приватизації" поняття на перший погляд не сумісні, але факт.
____________________________________________________
Головне питання, над яким все більше замислююсь: який економічний, соціальний ефект від розмежування земель державної та комунальної власності. Хтось може сказати кому від цього буде краще і чому? Ефект типу "підвищено інституційну спроможність комунальної власності на землю шляхом законодавчого врегулювання цього питання" не підходить morgny мабуть відповідь на це питання буде більш філософською ніж практичною...

КОМЕНТАР

Руда
Спец
Спец
Повідомлень: 129
З нами з: 23 березня 2010 18:46
Репутація: 15
Область: Полтавська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Руда »

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури відведення земельних ділянок та зміни їх цільового призначення" (Закон № 5462-VI) серед іншого внесені зміни до частини 8 ст. 151 Земельного кодексу України, а саме:
4) частину восьму статті 151 викласти в такій редакції:
"8. Відповідний орган виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим або орган місцевого самоврядування згідно із своїми повноваженнями у тижневий строк з дня реєстрації клопотання направляє його разом з додатками до територіального органу центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин, у районі (місті) та до органів містобудування та архітектури у районі (місті), які протягом десяти днів з дня його одержання надають зазначеному органу висновок про погодження місця розташування об'єкта або відмову в такому погодженні";
тоді як частина 11 статті 151 залишена без змін:
11. Після отримання висновку Комісії про погодження місця розташування об'єкта та рішення Верховної Ради України (у разі необхідності) відповідний орган державної влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим або орган місцевого самоврядування згідно із своїми повноваженнями у двотижневий строк розглядає матеріали погодження місця розташування об'єкта та надає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивоване рішення про відмову.{ Частина одинадцята статті 151 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3123-VI ( 3123-17 ) від 03.03.2011 }
ВРАХОВАНО

Shurazem
Спец
Спец
Повідомлень: 231
З нами з: 09 грудня 2008 16:09
Репутація: 0

Повідомлення Shurazem »

Підтримую скасування Наказу Держкомзему від 22.06.2009 N 325 "Про затвердження Інструкції про заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою", як такий, що суперечить на даний час всім нормативно правовим актам а саме ЗУ "Про Державний земельний кадастр" та Поставі КМУ № 1051

ВРАХОВАНО

Руда
Спец
Спец
Повідомлень: 129
З нами з: 23 березня 2010 18:46
Репутація: 15
Область: Полтавська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Руда »

Shurazem писав:Підтримую скасування Наказу Держкомзему від 22.06.2009 N 325 "Про затвердження Інструкції про заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою", як такий, що суперечить на даний час всім нормативно правовим актам а саме ЗУ "Про Державний земельний кадастр" та Поставі КМУ № 1051
А як, на Вашу думку, бути із цією нормою (ст. 128 ЗКУ):
7. Договір купівлі-продажу земельної ділянки підлягає нотаріальному посвідченню. Документ про оплату або про сплату першого платежу (у разі продажу земельної ділянки з розстроченням платежу) є підставою для видачі державного акта на право власності на земельну ділянку та її державної реєстрації.{ Частина сьома статті 128 із змінами, внесеними згідно із Законом N 509-VI ( 509-17 ) від 16.09.2008 }
Чому Ви наводите в якості аргументу лише ЗУ "Про державний земельний кадастр" та Постанову КМУ № 1051? Адже ст. 126 ЗКУ передбачено, що
Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" ( 1952-15 ).{ Стаття 126 в редакції Закону N 1066-VI ( 1066-17 ) від 05.03.2009; із змінами, внесеними згідно із Законами N 3521-VI ( 3521-17 ) від 16.06.2011, N 5059-VI ( 5059-17 ) від 05.07.2012; в редакції Закону N 3613-VI ( 3613-17 ) від 07.07.2011 }
Ст. 19 ЗУ "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначає, що
1. Державна реєстрація прав проводиться на підставі:
1) договорів, укладених у порядку, встановленому законом;
2) свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону;
3) свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді;
4) державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом;
5) рішень судів, що набрали законної сили;
6) інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.
Тож, можливо, необхідно просто привести цю Інструкцію у відповідність до ЗУ "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" в частині державної реєстрації прав на земельну ділянку та затвердити нові зразки державних актів?
Крім того, є ще Постанова КМУ від 6 травня 2009 р. N 439 " Про деякі питання посвідчення права власності на земельну ділянку", п. 2 якої передбачає:
Установити, що державні акти, долучені до документа, на підставі якого відбувся перехід права власності на земельну ділянку, можуть бути замінені у разі добровільного звернення громадян та юридичних осіб, до яких переходить право власності на земельну ділянку.
КОМЕНТАР

Аватар користувача
Землемер
Спец
Спец
Повідомлень: 215
З нами з: 10 лютого 2009 23:18
Репутація: 0
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації
Контактна інформація:

Повідомлення Землемер »

rivte
Молоденький(ка)
Звідки: АДМІНІСТРАЦІЯ ПРЕЗИДЕНТА

На мою особисту думку причиною даної ситуації є хаотична та несистемна робота ..., яка по своїй суті є корупційним, лобізм, а іноді взагалі показує безграмотність чиновників вищих ешелонів влади
Позвольте с Вами не согласится. Как раз все четко продумано и скоординировано.
И на мой взгляд, именно в том ведемстве, которое у Вас значится в подписи.
Я в свою чергу гарантую, що дані розбіжності будуть подані відкритим листом від Адміністрації Президента до Президента України, а даний лист буде висвітлений в ЗМІ та на даному форумі
Это как? Пчелы против меда?
Я розумію і той факт, що в результаті такого листа можуть бути звільнені або притягнені до відповідальності керівники деяких
Центральних органів виконавчої влади
Так и пишите, что нужен красивый повод под предлогом "народного негодования" устроить очередную распродажу кресел.

[upd=1364228174][/upd]
А еще меня пугает то, что неизвестный мне модератор редактирует сообщения, по крайней мере в этой теме.
ВРАХОВАНО
КОМЕНТАР

Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 916
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 170

Усунення проблем та розбіжностей у законах та законодавчих актах

Повідомлення Alexxp »

Також слід внести зміни до закону Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо діяльності ...
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5461-17
в частині скасування пунктів 22
ст.5 Повноваження центральних органів виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини
У Законі України "Про охорону культурної спадщини"
як такі що не відповідають нормам Конституції та ЗКУ ст. 186-1
СпойлерПоказать
22) погодження проектів відведення земельних ділянок, у тому числі тих, що призначаються для сільськогосподарських потреб, погодження зміни землевласника, землекористувача на території пам’яток та в їх охоронних зонах, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць;
ПС
А Ви бачили який ефект визвала дана тема
Льод тронулса

http://www.dazru.gov.ua/terra/control/u ... t_id=38306
22 березня 2013
СпойлерПоказать
Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання такими, що втратили чинність, наказів Держкомзему від 22 червня 2009 року № 325 та від 30 серпня 2010 року № 631"
Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання такими, що втратили чинність, наказів Держкомзему України від 12 серпня 2004 року № 264 та від 06 грудня 2005 року № 368"
Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Держкомзему України від 26 серпня 1997 року № 85"
Проект наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів":
- Про визнання таким, що втратив чинність,Наказу Державного комітету України по земельних ресурсах від 04 травня 1999 року № 43
- Про визнання таким, що втратив чинність,Наказу Державного комітету України по земельних ресурсах від 23 серпня 2001 року № 144
ВРАХОВАНО

Аватар користувача
vova03121982
Спец
Спец
Повідомлень: 123
З нами з: 18 січня 2011 16:52
Репутація: 7
Область: Рівненська
Місце роботи: Інше

Повідомлення vova03121982 »

Необхідно внести зміни до МЕТОДИКИ проведення державної експертизи землевпорядної документації, затвердженої Наказом Держкомзему України від 03.12.2004 N 391, в якій скрізь звучить Держкомзем, та згадується Комісієя з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою.

ВРАХОВАНО

rivte
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 47
З нами з: 22 червня 2011 05:51
Репутація: 3
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Повідомлення rivte »

Землемер писав:Так и пишите, что нужен красивый повод под предлогом "народного негодования" устроить очередную распродажу кресел.
Нікому ніякого поводу чи причини не потрібно, є лише прагнення щось змінити на краще, а якщо при цих змінах відповідальні за цей хаос в законодавстві понесуть відповідальність то це позитив.
Треба деяких людей примушувати робити зміни на краще, бо вони зайняті лише власними справами і вирішенням власних проблем.
Ось основний лозунг даної теми.
ПС
До речі перші зрушення вже є і мова йде не про те, що вказано в попередньому повідомленні Alexxp
Мова про передачу повноважень територіальним органам на місцях (на районний рівень)
повноважень по с/г землях, ну звичайно, це буде під контролем і перевіркою Агентства.
Землемер писав:Никогда не сдавайся.
З таким обтимістичним підписом і девізом (гаслом) Вам особисто саме в цю тему.

КОМЕНТАР

Аватар користувача
Землемер
Спец
Спец
Повідомлень: 215
З нами з: 10 лютого 2009 23:18
Репутація: 0
Область: Харківська
Місце роботи: Приватні проектні організації
Контактна інформація:

Повідомлення Землемер »

Не смотря на мое крайне негативное отношение к людям, которые сейчас руководят в Украине.
Желаю персонально Вам успеха в Вашем начинании.

PS
Тем не менее, это не изменит моего недоверия к тому что идет от ПР.
Уж извините, в Харькове очень яркие ее представители.

КОМЕНТАР

Аватар користувача
Katze
Спец
Спец
Повідомлень: 442
З нами з: 18 грудня 2008 09:53
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська

Повідомлення Katze »

ЗАКОН УКРАЇНИ № 1066-VI
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що посвідчують право на земельну ділянку, а також порядку поділу та об'єднання земельних ділянок
СпойлерПоказать
На державному акті про право власності на земельну ділянку нотаріус, який посвідчує (видає) документ, та орган, який здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обмежень, роблять відмітку про відчуження земельної ділянки із зазначенням документа, на підставі якого відбулося відчуження.
Постанова від 6 травня 2009 р. N 439
Про деякі питання посвідчення права власності на земельну ділянку
СпойлерПоказать
4. Територіальний орган Держземагентства за місцем
знаходження земельної ділянки протягом 14 календарних днів з дня
подання до нього документа про перехід права власності на земельну
ділянку проставляє на державному акті відмітку про реєстрацію
права власності на неї такого змісту:
"Зареєстровано в Поземельній книзі за реєстровим №..."

ВРАХОВАНО

PRVZR
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 15
З нами з: 25 листопада 2008 09:56
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення PRVZR »

Хотілося б також звернути увагу на те, що на сайті Держземагентства хоч і опубліковано повідомлення про прийняття проекту наказу щодо визнання таким, що втратив чинність наказ Держкомзему від 22 червня 2009 року № 325, але деякі його положення все ж таки залишаться актуальними. Слід визначити процедуру скасування державних актів, при поверненні їх в тер. орган Держземагентства в разі виявлення у них помилки, як бути із пошкодженими і зіпсованими державними актами а також!!!!!велика проблема!!!!!!!дублікати держ. актів!!!!незнаю в кого як, а у нашому районі це "яблуко розбрату", спільного погляду на вирішення даного питання у контексті нових змін немає у нотаріусів, реєст. служби, тер.органу Держземагентсва, адже відповідно до роз'яснень Державної реєстраційно служби
за загальним правилом, у разі втрати або зіпсування документа, лише суб’єкт, що видавав такий документ, може видати його дублікат. При цьому, втрата чинності нормативно-правовим актом, на підставі якого відповідний суб’єкт видавав документ, не є підставою для відмови у видачі дубліката документа. Єдиною підставою, за наявності якої видача дубліката документа не може бути здійснена суб’єктом, який видав такий документ, це ліквідація (припинення діяльності) такого суб’єкта. У такому випадку видача дубліката документа здійснюється правонаступником відповідного суб’єкта або архівною установою (якщо передбачається передача документів до архіву).
Для оформлення спадщини у разі коли держ.акт втрачений наші нотаріуси все ж таки вимагають дублікат!!!і це у 2013 році!!!

Тому також слід законодавчо чітко встановити перелік правовстановлюючих документів на землю (власність, оренду и т.д.), а не робити ст. 126 земельного кодексу бланкетною нормою.

КОМЕНТАР

Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 916
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 170

Повідомлення Alexxp »

Актуальність наказу Держкомзему 325 закінчилась 01.01.2013 р.
Поняття дублікату зникло в земельних відносинах з введенням нової форми державного акта і набрання чинності 325 наказу.
Що стосується коментаря Державної реєстраційної служби то він не має ніякого відношення до реєстрації прав на землю і застосування даного коментаря є не доречним це як мінімум, і аналогія в даному випадку не прийнятна.
Що стосується норми ст. 126 ЗКУ то внесення змін до даної статті можливе лише з одночасними змінами в ЦКУ та інших законів..


КОМЕНТАР

Аватар користувача
ValD
Спец
Спец
Повідомлень: 398
З нами з: 18 січня 2011 16:26
Репутація: 6
Область: Харківська

Повідомлення ValD »

Уважаемый rivte уже достаточное коллличество замечаний озвучено в этой теме.....хотелось бы знать на каком этапе находиться обещаное Вами открытое письмо.....сегодня уже 29.03, а мы все еще ведем диспуты.....А на главный вопрос ЧТО ДЕЛАТЬ? со всеми этими "нововведениями".... пока ответа нет? facepalm

Міа
Спец
Спец
Повідомлень: 173
З нами з: 24 березня 2013 19:28
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Міа »

Всім привіт!
Хочу форумчан подякувати за участь в такій простій – складній темі і навіть публічне спілкування на регулюємі теми має наслідки.
Вважаю за необхідне запропонувати продовження цієї теми і після направлення листа Президенту України у зв’язку з наступним.
Все що описано вище, це свого роду «благоустрій» після цунамі (01.01.2013 року) за результатами якого виявлені явні недоліки законодавства. Але нам треба робити ще і «рекультивацію» у зв’язку з наступним. З 1992 року земельне законодавство змінювалось і початок його реалізації був як окремої самостійної галузі права з мінімальним співвідношенням з іншими галузями права. На сьогоднішній день ми бачимо його тісний зв'язок з іншими правовими інститутами, не доопрацювання у цих галузях з огляду на «землю» призводить до непорозумінь і судових рішень.
Наприклад: ДАПК 1994 року, суб’єкт ліквідовано, набувач майна не оформив землекористування і апелює наявністю ДА. Питання повноважень скасування ДА (в цивілізованій державі таке питання і не постає у зв’язку з наявністю єдиної інформаційної бази) Я розумію що ми в стадії реформ і освоєння нових технологій, і такий Державний реєстр прав мав бути ще в 1992 року, як мінімум.
Але нам потрібні перехідні механізми впорядкування з «минулого» до «майбутнього».

КОМЕНТАР

PRVZR
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 15
З нами з: 25 листопада 2008 09:56
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення PRVZR »

Але нам потрібні перехідні механізми впорядкування з «минулого» до «майбутнього».
100% правда, нужно было нормально выписать "прикінцеві та перехідні положення"!


КОМЕНТАР

Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

Міа писав:нам потрібні перехідні механізми впорядкування з «минулого» до «майбутнього».
Не по темі
Перш за все вітаю з дійсно конструктивною пропозицією
Так то воно так, але наскільки чітко та взаємнокоректно ми бачимо те саме майбутнє? Ось тут у сусідній гілці з'ясувалося, що маємо не відповідаючий логіці та здоровому глузду "Закон про ДЗК", і, логічно що і більшість відповідних підзаконних актів...
Більше того, ризикну сказати, що майже усе земельне законодавство з 1992 рону писалося "з коліна" десь схоже на технологію "створення" НКС.
І що накажете робити?
Як один з конструктивних підходів пропоную взяти за основу земельне законодавство однієї з пострадянських країн, наприклад Польщі або Грузії (там менш за все протиріч). І відтіля плясати. Не треба займатися винаходами велосипеда, бо це приносить користь лише "винахідникам".
Тому зараз потрібно визначитися - а яке земельне законодавство нам дійсно потрібно.

КОМЕНТАР

Міа
Спец
Спец
Повідомлень: 173
З нами з: 24 березня 2013 19:28
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Міа »

В мене така думка була десь у 2006 році (у землевпорядкування з 2004) почав проводити аналогії з іншими країнами по приватним випадкам, в результаті аналізу підтвердилось що законодавство це не тільки правила (норми) поведінки (гри), а воно ще побудовано з урахуванням історично склавшихся традицій. Цей аналіз законодавства проводився, насправді, країн з більш розвинутою економікою.
Враховуючи кількість, досвід, статус форумчан - пропоную крок-за-кроком брати «тему» збирати досвід її реалізації, аналіз проблем та невідповідність законодавства, формувати пропозицію, отримувати щодо трактовки обґрунтовані зауваження форумчан - і «проталкувати». Є правда декілька недоліків такої роботи, це:
1. Час який впливає на пропозиція (за час «пропихивания» може змінитись трактовка одного нормативного документу на підставі якого виникла проблема і ця трактовка вже буде неякісна);
2. Час який використовують форум чані, але я вважаю що якщо не ми, то хто. І тільки разом ми можемо щось зробити. Цю роботу можна вважати благодійним внеском, якій більш ніж вірогідно позитивно скажеться як на організації нашої роботи так і на нашому досвіді.

КОМЕНТАР

Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

Міа писав:В мене така думка була десь у 2006 році (у землевпорядкування з 2004) почав проводити аналогії з іншими країнами по приватним випадкам, в результаті аналізу підтвердилось що законодавство це не тільки правила (норми) поведінки (гри), а воно ще побудовано з урахуванням історично склавшихся традицій. Цей аналіз законодавства проводився, насправді, країн з більш розвинутою економікою.
А в результаті що?
Для початку викладіть що нарили....

Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 703
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Chernov писав:наприклад Польщі або Грузії
Шановний Чернов, Ви не можете поділитись посиланням на земельне занодавство цих країн на українській, або російській мові?

Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

Нажаль, ні. Мої знання - з безпосередньго спілкування, і вони навіть не претендують на якусь обєктивність. Та і сам я у гуру не лізу, хоча дехто це мені закидає.

Міа
Спец
Спец
Повідомлень: 173
З нами з: 24 березня 2013 19:28
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Міа »

Щодо закордонного законодавства 2006 року - «цивілізації»!!!
Інститут права власності на землю є основою закордонного законодавства і вже від нього все іде далі.
По суті, як Закон України «Про Державний земельний кадастр» так і Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» в результаті нас до цього підводять. Але у нас така кількість «скелетів у шафі» що думаю кресні батьки цих законів просто не схотіли їх витягувати, а якщо вони не усвідомлюють їх (скелетів) наявність, то шкода ….

Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 703
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Chernov писав:Нажаль, ні.
Тоді я поділюся тим, що надибав
http://www.pravo.lv/content/031_sds_zml.html - Ось перелік усіх земельних законів Латвії. Поки що вивчав лише один з законів http://www.pravo.lv/likumi/42_zozr.html. Вражень купа. До цього, ще не дійшов http://www.pravo.lv/likumi/10_zozk.html. Інших поки що не знайшов.

Відповісти