Усунення проблем та розбіжностей у законах та законодавчих актах

Нове законодавство, яке стосується земельних відносин
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 916
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 170

Повідомлення Alexxp »

16.06.2011 р. прийнятий Законом України N 3523-VI,
яким доповнено Закон України «Про фермерське господарство», а саме визначено,
що до заяви на отримання (придбання) у власність або в оренду земельної ділянки державної власності з метою ведення фермерського господарства громадяни звертаються до відповідної районної державної адміністрації додаються документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі. Перелік документів, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві, затверджується Кабінетом Міністрів України за .
На даний час подання спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері аграрної політики до Кабінету Міністрів України не надходило, а тому і постанова не прийнята.

Крім того, ст.7 даного закону передбачено,
що для отримання (придбання) у власність або в оренду земельної ділянки державної власності з метою ведення фермерського господарства громадяни звертаються до відповідної районної державної адміністрації. Дана норма суперечить ст. 122 ЗКУ згідно якої у разі надання земель сільськогосподарського призначення за межами населеного пункту розпорядником таких земель є не районна державна адміністрація, а центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи на рівні області.

Норма ст. 8 Закону України на даний час є застарілою, так як даною нормою передбачено, що після одержання засновником державного акта на право власності на земельну ділянку або укладення договору оренди земельної ділянки та його державної реєстрації фермерське господарство підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб.
На сьогоднішній день, обіг державних актів на право власності на земельну ділянку припинено у зв’язку з прийняттям Закону України «Про Державний земельний кадастр», крім того процедура реєстрації документа, що посвідчує право власності або користування на земельну ділянку припинено у зв’язку з введенням в дію Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та запровадженням процедури реєстрації прав.

Також в ЗКУ , а саме п.3 ст. 22 взагалі не передбачається можливість надання громадянам земельних ділянок сільськогосподарського призначення для створення та ведення фермерського господарства.
Отже, виконання Закону України «Про фермерське господарство» в даній редакції взагалі не можливе, а громадяни не можуть законно реалізувати своє конституційне право, згідно норм даного закону.


ВРАХОВАНО

Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

Поковба писав:Вражень купа.
Да.... Взять хотя бы определения терминов... Действительно, законы. А не понятия, как у нас. Все предельно просто, но "со вкусом".
И с реституцией все по-честному. А не как у нас - "что упало-то пропало.. и донецкое теперь."

КОМЕНТАР
________________________________________________________________________________________________________________________

Ярослав К
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 13
З нами з: 12 лютого 2013 17:58
Репутація: 3
Область: Львівська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення Ярослав К »

Моя пропозиція,
щоб усі закони, які зараз стосуються земельного законодавства виклали в земельному кодексі.
А все інше відмінили.
Так само як зробили податковий кодекс, і тоді половина проблем зникне самі собою. Поділіться своїми думками згідно даної пропозиції

ВРАХОВАНО

Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

Ярослав К писав:Моя пропозиція, щоб усі закони, які зараз стосуються земельного законодавства ....... відмінили
Правильна пропозиція

КОМЕНТАР

Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 703
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Ярослав К писав:Моя пропозиція, щоб усі закони, які зараз стосуються земельного законодавства виклали в земельному кодексі.
Якщо його (кодекс) логічно структуризизувати, то вийшло би дуже цікаво.
Хоча стуктура вже є: Закон "Про землеустрій" - Глава 31; Закон "Про ДЗК" - Глава 34; Закон "Про державний контроль за використанням та охороною земель" - Глава 32 (хоча тут варто згадати про самоврядний та громадський контроль порядок здійснення яких і до сьогодні не визначений.
Якщо порядок проведення самоврядного контролю повинен визначатися ОМС то в кодексі потрібно це зазначити. А громадського контролю взагалі не існує. Чому? Тому що він здійснюється "громадськими інспекторами які призначаються відповідними органами місцевого самоврядування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, і діють на підставі положення, затвердженого центральними органами виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у сферах нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, охорони навколишнього природного середовища."
Хтось чув про таких громадських інспекторів чи положення про таких інспекторів? Пане rivte можете це також взяти на замітку)
і т. п.

Доповнено
Коментар в тему повідомлення
http://www.justinian.com.ua/article.php?id=3596

ВРАХОВАНО

Zemelja
Спец
Спец
Повідомлень: 246
З нами з: 13 листопада 2009 12:44
Репутація: 27
Область: Харківська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Zemelja »

Відмінити Постанову КМУ від 11 лютого 2010 р. N 164 «Про затвердження нормативів оптимального співвідношення культур у сівозмінах в різних природно-сільськогосподарських регіонах».
Ці нормативи народжені в нетрях комуністичної ідеології за умов колгоспного ладу для контурно-меліоративних систем землеробства. (див. Нормативи ґрунтозахисних систем землеробства / За ред. О.Г. Тараріко, М.Г. Глобаса. – УААН, Держкомзем, Інститут агроекології та біотехнології, Аграрний інститут НВАТ «Агроінком»ю – Київ, 1998. – 158 с.) і не мають нічого спільного з ринковими відносинами.
Приклади? Будь ласка…
Виходячі з Постанови, якщо у мене фермерське господарство плошею 100 га в Поліській зоні, я можу посіяти аж пів гектара соняшнику!
А навіщо мені в Чернігівській області як мінімум 5 гектарів (зі ста) багаторічних трав? Там накруги одні сіножаті, а твариництва у мене нема!
Далі. Допустимі нормативи періодичності вирощування культури на одному і тому самому полі становлять: для соняшника - не менше ніж через сім років.
Тепер у мене господарство в Лісостепу. Рахуємо 1*100/(1+7)=12.5 %. У Постанові лише 9%!
Але головне - не мають нічого спільного з ринковими відносинами!

ВРАХОВАНО

Ярослав К
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 13
З нами з: 12 лютого 2013 17:58
Репутація: 3
Область: Львівська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення Ярослав К »

Може внести зміни в закони, щоб до того часу, як запрацює МКС дати дозвіл місцевим радам реєструвати договора оренди землі на землі сільськогосподарського призначення (паї) терміном на 1 рік? А то виходить господарство обробляє поле, але всі договора не зареєстровані (боїться що приїде інспектор і накладе штраф), вже квітень, а система реєстрації, як не працювала, так і не працює, і не знати коли запрацює (на словах можна зареєструвати договір оренди землі, а якщо піти та попробувати зареєструвати 1000 договорів то всі no no ). Якщо договір не зареєстрований то фіксований податок не платиться. А так рада реєструє договора оренди землі на паї, орендар платить фіксований сільськогосподарський податок і до завершення того, щоб НКС нормально працювала можна буде стримати орендарів. Чекаю на цю пропозицію Ваших відгуків.

КОМЕНТАР

Аватар користувача
ValD
Спец
Спец
Повідомлень: 398
З нами з: 18 січня 2011 16:26
Репутація: 6
Область: Харківська

Повідомлення ValD »

ValD писав:Уважаемый rivte уже достаточное коллличество замечаний озвучено в этой теме.....хотелось бы знать на каком этапе находиться обещаное Вами открытое письмо.....сегодня уже 29.03, а мы все еще ведем диспуты.....А на главный вопрос ЧТО ДЕЛАТЬ? со всеми этими "нововведениями".... пока ответа нет?
Ну и ????? Очень жаль, что мой вопрос полетел в "НИКУДА".....

rivte
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 47
З нами з: 22 червня 2011 05:51
Репутація: 3
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Усунення проблем та розбіжностей у законах та законодавчих актах

Повідомлення rivte »

ValD писав:ValD написав:Уважаемый rivte уже достаточное коллличество замечаний озвучено в этой теме.....хотелось бы знать на каком этапе находиться обещаное Вами открытое письмо.....сегодня уже 29.03, а мы все еще ведем диспуты.....А на главный вопрос ЧТО ДЕЛАТЬ? со всеми этими "нововведениями".... пока ответа нет?Ну и ????? Очень жаль, что мой вопрос полетел в "НИКУДА".....
Попередньо дякую за нагадування, було мало часу щоб дати відповідь на Ваше питання.

Ваше питання нікуди не полетіло воно на місці morgny
/viewtopic.php?f=8&t=5742&p=96041#p96041

Щодо змісту Вашого питання,
то в минулий четвер подані попередні пропозиції, після яких виникло ряд питань.
На даний час формується остаточний текст Відкритого листа, в тому числі і з проблемними питаннями у сфері земельного права
і узгоджується перелік осіб які підпишуть даний лист.
Крім того, дякую Всім за активну позицію та Ваші пропозиції щодо вирішення проблемних питань у сфері земельних відносин та у галузі права.

Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 703
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Вкрай невдалим є пункт 4 статті 158 ЗКУ:
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, вирішує земельні спори щодо меж земельних ділянок за межами населених пунктів, розташування обмежень у використанні земель та земельних сервітутів.
[upd=1365149196][/upd]
Думаю пояснювати чому, потреби немає.

ВРАХОВАНО

Аватар користувача
ValD
Спец
Спец
Повідомлень: 398
З нами з: 18 січня 2011 16:26
Репутація: 6
Область: Харківська

Повідомлення ValD »

rivte писав:На даний час формується остаточний текст Відкритого листа, в тому числі і з проблемними питаннями у сфері земельного права
і узгоджується перелік осіб які підпишуть даний лист.
Дякую за відповідь....Будемо чекати конкретних дій...., бо те що відбувається на сьогодні у сфері земельних відносин іншим словом крім" хаос" не назвеш...невже це не очевидно?

Петрович
Спец
Спец
Повідомлень: 68
З нами з: 19 лютого 2008 20:23
Репутація: 0

Повідомлення Петрович »

Поковба писав:На мою думку весь процес виготовлення землевпорядної документації населеного пункту повинен регулюватися містобудівною документацією. І люди змінювати цільове призначення повинні не на власний розсуд, а у відповідності до генерального планування населеного пункту. І блокування прийняття рішення про відведення землі без такої документації є виправданим. Інше питання, фінансування такої документації за державні кошти.
Все вірно, але до того, коли таке фінансування не буде забезпечено не можна вводити норми, що забороняють приватизувати громадянам земельні ділянки хоча б під уже існуючою забудовою. В чому вина селянина, що відсутній генплан села? Не можуть отримати у власність таку землю навіть громадяни, які вже пройшли всі процедури по виготовленню і погодженню проектів ( а як ви розумієте, за це заплачені суми, що складають річний чи і більше дохід селянина). На рішення сільських рад по затвердженню тих проектів прокуратура виносить протест і ті рішення ради скасовують. А що далі? До якого часу будуть знущатись з громадян?

ВРАХОВАНО

ДОПОВНЕНО
Необхідно внести зміни в ст.24, ст.25 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності ", а також в законі визначитись з поняттям "містобудівні потреби "

Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 916
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 170

Повідомлення Alexxp »

Необхідним є вирішення питання у Бюджетному кодексі
щодо зарахування плати за надання адміністративних послуг:

згідно змін внесених ЗУ
Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/549 ... 0651578994
СпойлерПоказать
п.15 ч.1 ст.2
плата за надання адміністративних послуг належить до власних надходжень бюджетних установ.
ч.4 ст.13
плата за надання адміністративних послуг зараховується до першої групи власних надходжень бюджетних установ, а саме до надходжень від плати за послуги (уключаючи плату за адміністративні послуги), що надаються бюджетними установами згідно із законодавством.
плата зараховується на рахунки бюджетних установ,
а згідно змін в кодекс ЗУ
Про внесення змін до Бюджетного кодексу України
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5428-17
СпойлерПоказать
ст. 29 Склад доходів Державного бюджету України
24) плата за надання адміністративних послуг;
до державного бюджету
При цьому попередні зміни не скасовано

ВРАХОВАНО

Аватар користувача
Girl
Спец
Спец
Повідомлень: 346
З нами з: 02 серпня 2007 12:30
Репутація: 8
Область: Сумська

Повідомлення Girl »

Столкнулись с большой проблемой после которой наверное никто из ОМС не захочет регистрировать на себя землю!
Зарегистрировали мы несколько участком на ОМС.
Согласно пункта 282.1.3. Налогового кодекса ОМС есть льготчиками по уплате налога на землю. НО, при здаче єтой земли в аренду ОМС перестают быть льготчиками согласно того же кодекса пункта 284.3 .
И что теперь самим себе платить налог? Все в шоке, а налоговая не дремлет!

ВРАХОВАНО

Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 703
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Відповідно до п. 3.5 Порядку ведення агрохімічної паспортизації (Наказ Мінагрополітики №536 від 11.10.2011року) наявність агрохімічного паспорта поля, земельної ділянки є обов'язковою при передачі земельних ділянок у власність, користування .... Проте, Законом "Про землеустрій" та статтями 118 та 123 ЗКУ такого документу в процесі передачі у власність чи користування земельних ділянок чи виготовлення документації із землеустрою не передбачено. Не передбачено на якій стадії він повинен виготовлятися.
Потрібно вносити зміни до зазначених мною положень земельного законодавства, або скасовувати згадану норму наказу Мінагрополітики.

ВРАХОВАНО

Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 916
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 170

Повідомлення Alexxp »

Згідно п.3 ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
ЗУ Про Державний земельний кадастр передбачено:
СпойлерПоказать
3. Установити, що у разі якщо на земельній ділянці, право власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований
житловий будинок, право власності на який зареєстровано, кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою
власників такого будинку на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки
в натурі (на місцевості)
. Забороняється вимагати для присвоєння земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий
кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
дана норма суперечить
п.2.8 наказу Держкомзему від 18.05.2010 N 376 Про затвердження Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками
СпойлерПоказать
2.8. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення
меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає:
копію документа, що посвідчує право на земельну ділянку;
ВРАХОВАНО

Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 703
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Я не юрист, але чи не суперечить пункт 2 Постанови КМУ № 1051 від 17.10.2012 року "Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру"
2. Установити, що:
1) у разі, коли до набрання чинності цією постановою:
документація із землеустрою і технічна документація з оцінки земель, яка є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, розроблена, але не затверджена рішенням органу державної влади або органу місцевого самоврядування, внесення відомостей до Державного земельного кадастру здійснюється відповідно до Порядку;
який фактично зобовязує громадян переробляти свої технічні документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчує право на земельну ділянку на іншу документацію із землеустрою і яким керуються при відмові в наданні витягу з ДЗК, пункту 2 статті 5 ЦКУ
2. Акт цивільного законодавства не має зворотної дії у часі, крім випадків, коли він пом'якшує або скасовує цивільну відповідальність особи.
.

ВРАХОВАНО

Аватар користувача
Streit
Спец
Спец
Повідомлень: 331
З нами з: 18 лютого 2009 11:19
Репутація: 0
Область: Донецька
Місце роботи: Інше

Повідомлення Streit »

Господи, сколько всего тут уже озвучено......
Это реальный ХАОС.
Только УПРОЩЕНИЕ процедуры с непременным прописыванием её в ЗАКОНЕ (именно в законе) освободит нас от кончИферных дрочепУдоловых подзаконных нормативно-правовых актов.

Atoll
Спец
Спец
Повідомлень: 617
З нами з: 14 квітня 2010 16:16
Репутація: 0
Область: Рівненська
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Atoll »

- Не можете управлять страной - уступите место професионалам - з будь-якого політичного теле-, радіо-, преса-, інтернет-шоу періода 2004-2010 рік. От що треба першочергово усунути щоб не було "проблем та розбіжностей у законах та законодавчих актах".

Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 916
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 170

Повідомлення Alexxp »

Відсутність чіткої процедури розпаювання земель, що перебувають в користуванні фермерських господарств, а саме
згідно ЗКУ члени фермерського господарства можуть отримати ділянки у власність за цільовим - для ведення фермерського господарства у порядку ст. 31, ст. 118 ЗКУ в розмірі визначеному ст. 121 ЗКУ,
але також
члени фермерського господарства можуть отримати ділянки у власність за цільовим - для ведення товарного с/г виробництва згідно ЗУ від 05.06.2003р. №899 "Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)"

ВРАХОВАНО

Иваныч
Повідомлень: 1
З нами з: 03 червня 2009 20:41
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Повідомлення Иваныч »

Бачу є можливість донести думку до світлих голів нашої неньки України, хочу поділитися думками може хтось підтримає.
В Україні широко обговорюють земельну реформу, широко рекламують і розказують як вона крокує теренами нашої Держави але чим більше говорять ти дальше ця реформа віддаляється від самого об’єкту цієї реформи (землі і її безпосередніх користувачів громадян та фактичних розпорядників міських, селищних, сільських рад). На даний час вже створено дві бази в яких є відомості про земельні ділянки одна база ДЗК яка містить всі дані про ділянки на які оформлено одне з передбачених ЗКУ право яка діяла в повному обсязі до 01.01.2013 та база(р) речових прав юстиції, яка почала наповнюватися з 01.01.2013 року.
А до органів місцевого самоврядування кінцева інформація про власника може взагалі не дійти
все залежить від свідомості цього власника, ніхто не може зобов’язати його прийти в ОМС принести хоча б копію свідоцтва, а земельний податок треба нараховувати, звісно можна скористатись рішенням про відвод, заявою і документами, які подані при реєстрації заяви на відвод паспортні дані і т.п. а якщо з.д. перейшла до нового власника по цивільно-правовій угоді????
Питання чому цими базами неможна скористатися оптимізації роботи землевпорядників ОМС,
чому не можна зробити в цих базах кілька кнопок для землевпорядників без права редагувати базу, але щоб можна отримати інформацію в розрізі по землевласникам а то виходить, що у Держземагентства своя база, а у юстиції своя а ОМС мають сидіти і заново створювати свою базу таких програмах як "Розумне село" чи "1С" чому неможна це якось консолідувати

КОМЕНТАР

Петрович
Спец
Спец
Повідомлень: 68
З нами з: 19 лютого 2008 20:23
Репутація: 0

Повідомлення Петрович »

Alexxp писав:члени фермерського господарства можуть отримати ділянки у власність за цільовим - для ведення товарного с/г виробництва згідно ЗУ від 05.06.2003р. №899
Чомусь не знайшов у цьому законі такого Sorri
Але суперечності дійсно існують. Ось що говорить Господарський кодекс про те, що таке фермерське господарство:
"Фермерське господарство є формою підприємництва громадян з метою виробництва,
переробки та реалізації товарної сільськогосподарської продукції."
То чому ж призначення землі, на якій виробляється та продукція не для ведення товарного с/г виробництва?
Закон "Про фермерське господарство вказує, що виробляти ту товарну с/г продукцію" потрібно саме на землях для фермерського господарства"
"Фермерське господарство є формою підприємницької
діяльності громадян із створенням юридичної особи, які виявили
бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію,
займатися її переробкою та реалізацією з метою отримання прибутку
на земельних ділянках, наданих їм для ведення фермерського
господарства, відповідно до закону."
Намутили законодавці в цьому питанні.
Думаю, що і товарне призначення, і фермерське і ОСГ потрібно назвати просто землями сільськогосподарського призначення і не мутити воду з змінами такого призначення в цих межах.
Цікаво яка світова практика з цього питання?
Виходячи з логіки законодавців можна б було ще розділити землі сільськогосподарського призначення для виробничих кооперативів, для товариств з обмеженою відповідальністю, з необмеженою..., для приватних підприємців і т. п. Уявляєте скільки можна б було ще згрібати бабла при зміні призначення для різних господарюючих об'єктів?

КОМЕНТАР

Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 703
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Стаття 132 ЗКУ
3. Додатком до угоди, за якою здійснюється відчуження земельної ділянки приватної власності, є державний акт на право власності на земельну ділянку, що відчужується (або відчужувалась).
Потрібно вказати, що у разі наявності Державного акту він є додатком. Або взагалі забрати цей пункт.
Стаття 136 ЗКУ
1. Організатор земельних торгів визначає перелік земельних ділянок державної чи комунальної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами. Забороняється вносити до зазначеного переліку призначені під забудову земельні ділянки без урахування у випадках, передбачених законом, результатів громадського обговорення.
Необхідно вказати в законі в яких випадках передбачено громадське обговорення, або хоча б вказати посилання на який саме Закон. А то пересічному читачу кодексу не все буде зрозуміло.
Стаття 118 ЗКУ
10. Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду. { Частина десята статті 118 в редакції Закону N 1702-VI ( 1702-17 ) від 05.11.2009 }
11. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.
Два пункти в одній і тій самій статті, які регулюють одне і те саме питання.

ВРАХОВАНО

Юлія 1985
Спец
Спец
Повідомлень: 71
З нами з: 27 вересня 2012 13:09
Репутація: 0
Область: Хмельницька
Місце роботи: ДЗК(область, район)

Повідомлення Юлія 1985 »

Вартість робіт із землеустрою:
Закон Україи "Про землеустрій":
Стаття 27.
Замовники документації із землеустрою мають право: г) визначати за погодженням із розробником документації із землеустрою вартість робіт із землеустрою і порядок їх оплати;
Стаття Стаття 28.
Розробники документації із землеустрою мають право: б) погоджувати із замовником наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою, строк виконання робіт, їх вартість та порядок оплати;

Закон України "Про захист конституційних прав громадян на землю":
Вартість робіт із землеустрою щодо виготовлення документів, які посвідчують право власності на земельні ділянки, при виділенні в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв) не може перевищувати п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вартість робіт із землеустрою щодо виготовлення документа, який посвідчує право власності на земельну ділянку, при передачі безоплатно земельних ділянок у власність громадянам України відповідно до статті 121 Земельного кодексу України, крім випадків, визначених частиною першою цієї статті, не може перевищувати дев'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

ВРАХОВАНО

Аватар користувача
Manover
Спец
Спец
Повідомлень: 95
З нами з: 03 серпня 2011 21:17
Репутація: 4
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Повідомлення Manover »

До Укрдержреєстру звернулись із запитаннями:
1) порядок виконання судових рішень про скасування записів про державну реєстрацію прав на земельні ділянки, які виникли та зареєстровані до 1 січня 2013 року;
2) обґрунтованість позиції реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції щодо відмови у виконанні судових рішень вказаної категорії;
3) порядок виконання рішень судів про припинення чи скасування прав власності або користування земельними ділянками (розірвання і визнання недійсними угод, визнання недійсними державних актів на право власності, повернення землі, тощо), які виникли та були зареєстровані до 1 січня 2013 року.

А ось і відповідь -
Статтею 15 Закону визначено, що державній реєстрації підлягають виключно заявлені права та їх обтяження за умови їх відповідності законодавству і поданим документам, тобто державна реєстрація прав проводиться за заявочним принципом та Державний реєстр прав наповнюється відповідними відомостями про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об’єкти та суб’єктів цих прав поступово.
Порядком ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1141 (далі – Порядок) визначено процедуру ведення Державного реєстру прав, зокрема, абзацом першим пункту 41 Порядку передбачено, що державний реєстратор вносить записи до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про скасування державної реєстрації прав у разі скасування на підставі рішення суду рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.
Тобто скасування або визнання недійсним документа, що підтверджує виникнення, перехід чи припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, не є підставою для внесення запису до Державного реєстру прав про скасування державної реєстрації прав.
Внесення записів про скасування державної реєстрації прав здійснюється державним реєстратором за заявою, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін’юст (абзац другий пункту 41 Порядку).
У результаті внесення записів про скасування державної реєстрації прав у відповідному розділі Державного реєстру прав державний реєстратор робить відмітку про скасування державної реєстрації прав (абзац сімнадцятий пункту 41 Порядку).
З огляду на викладене, виконання рішень судів про припинення чи скасування прав власності на земельні ділянки, які виникли та були зареєстровані до 01.01.2013 р., можливе за умови наявності відповідних відомостей про державну реєстрацію прав у Державному реєстрі прав.
Одночасно повідомляємо, що статтею 24 Закону передбачено вичерпний перелік підстав, з яких може бути відмовлено у державній реєстрації прав та їх обтяжень.

lol2 posunuv_v... UPPP KompManiyak

от вам і розбіжності...

Звідси запитання - як здійснити державну реєстрацію про припинення чи скасування майнових прав на землю, в т.ч. на підставі рішення суду, які були зареєстровані до 01.01.2013.

Покращення поруч...

КОМЕНТАР

Відповісти