Сторінка 3 з 5

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 03 липня 2015 19:54
Наконечний
cerdred писав: Згідний, але в кадастрі нада ше навести лад у тому, що туди перекочувало із попередніх кадастрів. Там же безкінчені накладки, паї із сусідніх районів лежать як не в Дніпрі то в лісі, і до гибелі чого іншого. Ділянок он не хватає більше 12 тисяч. Почали б його з нуля, тоді б і діло було може.... а так.....
Я ж не про те. Реєстратори ж не витягують ділянки з Дніпра. Коли не хочеш щось робити знаходиш сто причин, а потрібно знайти одну і все зробить. Два більш-менш досвідчених практикуючих землевпорядника та геодезиста за запотівшою чекушкою 0,7 на раз-два підготували б нормативну та законодавчу базу по цих питаннях. А наші великі світила таку муть пишуть, що й самі не розуміють , як її виконувати. Одна довідка ні про що, яку невідомо як отримати, чого варта Ushas

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 03 липня 2015 20:10
birmix
НКС потрібно в корінь переробляти, розробники ріжуть функціонал спираючись на те що невистарчить потужності в системі... наскільки мені відомо саме в цьому відмазка щоб "недопутить" сертифікованих до неї, розробили б клієнську частину з нормальною функціональністю та синхронізацією з серверами баз данних... тоді булоб можна ух як розвернутися... і реєстри фіз/юр осіб і судові рішення...

на рахунок пу ка-ки її треба викинути на смітник, інвентаризацій поробленно куча - правельні-неправельні нехай за них відповідаютю розробники, так ось на підставі них сформувати скилети ділянки і по мірі можливостей вносити інформацію про власників-користувачів, підстави одержання прав і таке інше, і покласти ці обовязки не петлею на шию кадастровим реестраторам а вісім хто може це виконувати те підключити ПП ДП ФОП.... а оплата... хм на перспективу нехай працюють пообіцяти з кожного замовленого витягу % від оплати.. Замовлення витягів з пу ка-ки ж додумались зробити в онлайн режимі...

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 03 липня 2015 20:46
ПетроМарченко
Наконечний писав: Два більш-менш досвідчених практикуючих землевпорядника та геодезиста за запотівшою чекушкою 0,7 на раз-два підготували б нормативну та законодавчу базу по цих питаннях
1) А що. вже геодезисти потрібні. Де?
2) То підготуйте! На раз два! Рецензію гарантую! Запотівша чекушка на 0,7 з мене. А в гранчаку буде як на базарі зернята, з горбиком!

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 04 липня 2015 00:08
MAFIA
ПетроМарченко писав: То підготуйте! На раз два! Рецензію гарантую!
Див ПП. Чекаю на рецензію, та й від запотівшої чекушки не відмовлюся... morgayu lol2

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 04 липня 2015 00:34
thom yorke
Нова довідка. Новий додатковий план. А в 376 наказі все було так лаконічно.
"Покращення життя вже сьогодні"

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 06 липня 2015 10:18
Ки$ульКа
Інтересно, а які ви матеріали польових вимірювань влажуєте в тех.док. про встановленні меж?

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 06 липня 2015 17:37
rej2006
Шановні учасники форуму! Можливо мало хто звернув увагу на моє питання. Тому повторно ставлю його.
rej2006 писав: 16. Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування, інші суб’єкти, визначені цією статтею, зобов’язані протягом десяти робочих днів з дня одержання документації із землеустрою безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про її погодження або про відмову в такому погодженні з обов’язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері. Строк дії цих висновків є необмеженим.
Питання: Хто і яким чином повинен надавати висновки від імені органу самоврядування? Як орган самоврядування, який може приймати рішення тільки на сесіях, може підготувати такі погодження в термін зазначений у законі? Делегувати комусь ці функції? Якщо так, то чи не буде це суперечить ЗУ "Про місцеве самоврядування", яким визначена виключна компетенція ради регулювати земельні відносини? Прошу поділитись своїми міркуваннями!!

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 06 липня 2015 18:04
Малібу
rej2006 писав: Тому повторно ставлю його.
Цікава ситуація виходить. Гарно ви підмітили, що ОМС погоджують ДЗ за декілька днів, але я не знайшов як ДЗ згідно ст 186 погоджують ОМС???

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 08 липня 2015 13:34
rej2006
Схоже що
rej2006 писав: Питання: Хто і яким чином повинен надавати висновки від імені органу самоврядування? Як орган самоврядування, який може приймати рішення тільки на сесіях, може підготувати такі погодження в термін зазначений у законі? Делегувати комусь ці функції? Якщо так, то чи не буде це суперечить ЗУ "Про місцеве самоврядування", яким визначена виключна компетенція ради регулювати земельні відносини?
мало кого цікавить. Мабуть ніхто з учасників форуму не має відношення до таких погоджень. А може я задаю дурне питання?

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 08 липня 2015 14:06
Ки$ульКа
rej2006, не путайте рішення з погодженням(висновком). Висновок може дати орган самоуправління без сесії

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 08 липня 2015 14:43
Малібу
Татьяна1985 писав: не путайте рішення з погодженням(висновком). Висновок може дати орган самоуправління без сесії
А в яких випадках, та які документації погоджує ОМС???

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 08 липня 2015 14:46
Ки$ульКа
Малібу, зі своєї практики знаю що, кожен ОМС має свій закон! Як начальник скаже так воно і буде. Я вчора уточнювала зміни до ст.55 ЗУ про "землеустрій" "Якщо на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) передбачається здійснити передачу земельної ділянки державної чи комунальної власності у власність чи користування, на якій розташовано житловий будинок, право власності на який зареєстровано, така технічна документація розробляється на замовлення власника житлового будинку без надання дозволу Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування" то сказали ми їх виконувати не будемо будем надавати тільки через проекти

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 08 липня 2015 15:17
vovaz
Татьяна1985 писав: виконувати не будемо
Они живут в другом измерении - "где закон не писан".

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 08 липня 2015 15:46
Полтавчанка
Татьяна1985,
Це пов"язаноз тим , що не внесли зміни в статтю 118 ЗКУ

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 08 липня 2015 15:46
Cot
Может кто скажет -"довідку, що містить узагальнену інформацію про землі (території)" уже гдето дают. 5+5=?

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 08 липня 2015 15:51
irka
Cot писав:Может кто скажет -"довідку, що містить узагальнену інформацію про землі (території)" уже гдето дают. 5+5=?
А ещё интересней кто эту справку выдаёт, на каких основаниях, и что надо предоставить для получения этой справки!!!

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 08 липня 2015 16:27
cerdred
irka писав: А ещё интересней кто эту справку выдаёт, на каких основаниях, и что надо предоставить для получения этой справки!!!
0 x
http://zemres.com/forum/viewtopic.php?p=128322#p128322

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 08 липня 2015 16:32
rej2006
Татьяна1985 писав: Висновок може дати орган самоуправління без сесії
По перше не самоуправління а самоврядування. По друге підкажіть мені орган самоврядування, який буде надавати висновки щодо погодження(відмови) у випадках поділу або об"єднання ЗД.
Малібу писав: А в яких випадках, та які документації погоджує ОМС???
Читайте п.11,12,16 Земельного кодексу.
Татьяна1985 писав: виконувати не будемо
А у вас ще МНР не оголосили?

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 08 липня 2015 17:36
rej2006
Малібу писав: А в яких випадках, та які документації погоджує ОМС??
Вибачаюсь! Читайте п.11,12,16 ст.186 Земельного кодексу.

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 09 липня 2015 10:44
Cot
Довидка, это у нас проблема.... Все стоит потому что не дают ее регистраторы (хотя должны)

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 11 липня 2015 18:30
Volodar
rej2006 писав: Хто і яким чином повинен надавати висновки від імені органу самоврядування? Як орган самоврядування, який може приймати рішення тільки на сесіях, може підготувати такі погодження в термін зазначений у законі? Делегувати комусь ці функції? Якщо так, то чи не буде це суперечить ЗУ "Про місцеве самоврядування", яким визначена виключна компетенція ради регулювати земельні відносини? Прошу поділитись своїми міркуваннями!!
в статті 186 ЗКУ чітко визначено який орган місцевого самворядування має надавати погодження. Наприклад, ч. 2 ст. 186 - "сільські, селищні, міські ради", або ч. 12 ст. 186 "органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу", тобто ті ж сільські, селищні, міські ради. Тобто інший орган місцевого самоврядування, наприклад, виконавчий комітет, не уповноважений такою компетенцією. В той же час в ч. 1, 3 ст. 186 -"виконавчим органом відповідної міської ради у сфері містобудування та архітектури", тут вже несе відповідальність конкретна особа, керівник відділу/управління/департаменту.
...зобов’язані протягом десяти робочих днів з дня одержання документації із землеустрою безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про її погодження...
практично ця норма буде не виконуваною, адже рішення про погодження документації прийматимуть депутати на сесіях ради (окрмі ч. 1, 3 ст. 186), а їх до відповідальності притягнути за невиконання цього закону не можливо, да і не передбачена відповідальність для таких колегіальних органів. Ця норма ще раз доводить, що в нас закони пишуть особи, далекі від людей, життя, без елементарних знань діючого законодавства, зокрема, в частині місцевого самоврядування.

P.S. поняття "органи місцевого самоврядування" досить широке, і включає в себе представницькі органи - сільські, селищні, міські ради (ст. 12, ч.2, ч. 12 ст. 186 зку і т.д.), та виконавчі органи (в ст. 186, та 186-1 "виконавчий орган міської ради у сфері містобудування та архітектури")

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 13 липня 2015 10:04
rej2006
Зробив для себе ще одне "відкриття"! Відповідно до п.3 ст.186 ЗК органи самоврядування можуть бути практично усунені від участі в організації і встановленні меж відповідних територій. Обгрунтування: 1. Дозволу на розробку такої документації ОМС не потрібно; 2. Замовником документації може бути не обов"язково орган ОМС; 3. Затверджує документацію замовник; 4. Погоджується не ОМС а тільки виконавчим органом відповідної міської ради у сфері містобудування та архітектури. Тому можливий такий сценарій: 1. Будь-яка зацікавлена особа замовляє відповідну документацію; 2. Проходить процедуру погоджень практично без участі ОМС: 3. Затверджує документацію (у необхідних для себе межах). А може я чогось не врахував?

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 13 липня 2015 16:30
Volodar
rej2006 писав:Відповідно до п.3 ст.186 ЗК органи самоврядування можуть бути практично усунені від участі в організації і встановленні меж відповідних територій.
Досить цікава тема, яка заслуговує на окрему вітку на форумі, а саме: "Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів..."
Це досить специфічна документація, яка визначає спеціальні режими на окремих територіях, при цьому не стосується питання розпорядження земельними ділянками (надання земельних ділянок у власність чи користування). Досить спірне питання, чому встановлення обмежень у використанні території внаслідок розміщення тих чи інших обєктів має належати до компетенції представницього органу (сільської, селищної, міської ради), тобто віддаватися на розсуд депутатів, які політично вмотивовані, а не залишатися у компетенції виконачого органу сільської, селищної, міської ради, який відповідає за містобудівний розвиток.
rej2006 писав:2. Замовником документації може бути не обов"язково орган ОМС;
Так, і це для такої документації виправдано. Чому території природно-заповідного фонду державного значення мають визначатися за кошти місцевих бюджетів?
rej2006 писав:4. Погоджується не ОМС а тільки виконавчим органом відповідної міської ради у сфері містобудування та архітектури.
ну і що тут страшного? Виконавчий орган підзвітний і підконтрольний раді.

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 13 липня 2015 20:21
rej2006
Volodar писав: Так, і це для такої документації виправдано.
Можливо, але замовником може бути "кишенькове" державне або комунальне підприємство, яке буде виконувати чиєсь замовлення.
Volodar писав: ну і що тут страшного?
Погодження органу самоврядування у сфері містобудування та архітектури може здійснюватись також кулуарно. Крім того на цей час вже існує багато відповідних територій, але їх межі не встановлені інструментально та землевпорядною документацією. Тому в де-кого може виникнути спокуса "підрихтувати" межі територій, на які накладаються суттєві обмеження, для подальшого дерибану.

Відправлено через 7 хвилини 18 секунди:
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації
Крім того, незалежно від нашої оцінки ОМС, все таки процедура прийняття рішень та їх обговорення більш відкрита для громадськості. Навіщо тоді затверджувати Генплани? Хай виконавчий орган погодить та і все.

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Додано: 13 липня 2015 20:58
Полтавчанка
з прийняттям даного закону - паралізували діяльність проектантів, багато не узгоджених питань, по питанню довідки на сьогоднішньому селекторі ніхто не хотів коментувати, який вихід з ситуації, а також погодження. технічка поділ земель державної власності- погоджуєм, потім затверджуєм. facepalm