Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Нове законодавство, яке стосується земельних відносин
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1792
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 49
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення Volodar »

rej2006 писав: може бути "кишенькове" державне або комунальне підприємство, яке буде виконувати чиєсь замовлення.... Погодження органу самоврядування у сфері містобудування та архітектури може здійснюватись також кулуарно.
ну з таким настроєм слона ви не продасте
Встечаются 2 друга, один другому жалуется на жизнь-жена пилит, работы куча, дома бардак и т.д.
Второй ему рассказывает - а я купил слона, такая красота, пылесосит, поливает газон, носит сумки за женой, еще и детей катает.
Первый просит-продай. Второй-ладно, как другу уступлю. Купил за 30 тысяч, отдам за 20, как другу.
Через неделю встречаются. Продавший слона спрашивает-как дела.
Ой, не спрашивай. Еще хуже. Слон-зараза, ничего не делает, жрет, воняет и кучи в метр высотой кладет. Жена из дома выгоняет, пилит каждый день.
Э нет, друг! С таким настроением ты слона не продашь!
rej2006 писав:незалежно від нашої оцінки ОМС, все таки процедура прийняття рішень та їх обговорення більш відкрита для громадськості
депутати несуть відповідальність лише перед виборцями, і лише раз в пять років на виборах їх можна замінити. Це політичний орган, який примає політичні рішення - напрямки розвитку громади.
А за кожним державним чи комунальним підприємством, виконавчим органом ОМС стоїть конкретна людина, і тоді як казав Берія "у каждой ошібкі єсть імя і фамілія". Але тут питання не в цьому, а в тому, що рішення які стосуються виконання/дотримання норм та нормативів мають прийматися звичайними бюрократами, а не політиками.
Питання генерального плану (про які ви згадували)- це питання стратегічного розвитку населенного пункту, і це політичне рішення на десятиліття, яке повинні приймати місцеві політики. А ось дозвіл на розміщення обєкту у відповідності до містобудівної документації, це технічна справа, і має бути віднесена до компетенції бюрократа.
Ну написано прибережна захисна 50 метрів, значить 50, і навіщо тут рішення політиків?
P.S.на жаль це все теорія...

Аватар користувача
Ки$ульКа
Спец
Спец
Повідомлень: 429
З нами з: 15 лютого 2011 12:07
Репутація: 20
Область: Київська
Місце роботи: Інші недержавні проектні організації

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення Ки$ульКа »

Volodar писав: Ну написано прибережна захисна 50 метрів, значить 50
Все що написано не відповідає дійсності і не відповідало до прийняття тих законів. У вас просто немає практики з прибережними смугами і всіх нюансов ви незнаєте і у нас в країні ні депутати ні президент не несе відповідальність ні за що, а відповідальність несе реєстратори тому,що за ними останній підпис і печатка. Так же само за містобудівну документацію - як завжди все робиться через "ж" 2 рокі ждемо коли наше панство прийме відстрочку потім за 3 дня робим херню і знову ждемо поки у наших ОМС будуть гроші на їх розробку.
P.S.Просто накипіло

AnnNet
Спец
Спец
Повідомлень: 78
З нами з: 09 січня 2009 20:37
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення AnnNet »

Предлагаю обговорить больной вопрос:
"II. Прикінцеві та перехідні положення
...
2. Прийняті і не виконані до набрання чинності цим Законом рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування про надання дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо створення нових та впорядкування існуючих землеволодінь і землекористувань зберігають чинність протягом двох років з дня набрання чинності цим Законом, а розроблені відповідно до цих рішень проекти землеустрою після погодження в порядку, встановленому статтею 186-1 Земельного кодексу України, підлягають затвердженню органом, який надав дозвіл на їх розроблення, та є підставою для внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру.
..."

Для нас - очень актуальный пункт, т.к. Область не спешит утверждать проекты, разработанные на сновании старых распоряжений обл- и рай- администрации.
В связи с этим есть два вопроса:
1. Зачем законодатели запутывают название документации? Неужели нельзя было назвать конкретные проекты отвода, которые подлежать утверждению? Зачем их называть "взагалі". Теперь возникают разночтения.
Кто слышал, будут ли разъяснения по этому пункту?
2. Как будет проходить регистрация права собственности, если, допустим, рай.администрация утверждает проект отвода по землям сельскохозяйственного назначения, а собственником этой земли, согласно Закона, должно быть Обл. Зем. Агентство?

Аватар користувача
rej2006
Спец
Спец
Повідомлень: 85
З нами з: 07 жовтня 2008 13:17
Репутація: 13

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення rej2006 »

Volodar писав: А за кожним державним чи комунальним підприємством, виконавчим органом ОМС стоїть конкретна людина
У конкретної людини є "конкретний" інтерес і з конкретною людиною набагато простіше домовитися.

Відправлено через 11 хвилини 42 секунди:
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації
AnnNet писав: Зачем их называть "взагалі"
Не взагалі а відповідно до попередньої редакціїї закону "Про землеустрій" Стаття 51. Проекти землеустрою щодо створення нових та впорядкування існуючих землеволодінь і землекористувань

Kolyanthel
Спец
Спец
Повідомлень: 51
З нами з: 31 травня 2011 11:18
Репутація: 2
Область: Миколаївська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення Kolyanthel »

OLEGZEM2012 писав: г) згоду власника земельної ділянки, а для земель державної та комунальної власності - органу, уповноваженого здійснювати розпорядження земельною ділянкою, на відновлення меж земельної ділянки користувачем;
Шановні землевпорядники, є багато версій щодо даного пункту. Підкажуть чи вже хтось остаточно розібрався в яких випадках потрібна згода, як на мене то тільки у випадках коли на земельну ділянку зареєстрований договір оренди? 5+5=?

garbage
Вже не початківець
Вже не початківець
Повідомлень: 23
З нами з: 15 березня 2011 09:15
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення garbage »

як на мене, цей пукнт є зайвим. так як, при відн.меж земель, що перебувають в держ. або ком. власності ми і так беремо дозвіл ОМС (це і є "згода"..), а при відн. меж приватної власності, - замовник замовляє, і звичайно ж він і дозвіл дає... при перебуванні зем.ділянки в заставі, все описано окремо. хіба що тепер треба дозвіл брати і для внесення договорів оренди до 2004 року...

Відправлено через 1 хвилину 18 секунди:
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації
якщо я вірно все зрозуміла.. 5+5=?

berovic
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 36
З нами з: 09 січня 2013 08:24
Репутація: -3
Область: Сумська
Місце роботи: Інше

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення berovic »

моя версія: я власник будинку на неприватизованій земельній ділянці. Звертаюсь до проектної організації - земовляю технічку ( без рішення ОМС). Але в самій технічці повинна бути згода ОМС

garbage
Вже не початківець
Вже не початківець
Повідомлень: 23
З нами з: 15 березня 2011 09:15
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення garbage »

berovic, от тут і виникає питання, - чи є сенс... в одній і тій же статті як би нам дозволяють розробляти технічку без дозволу, АЛЕ читаємо далі, - і отримуємо: принесіть "згоду".... де полегшення?.. і як в зв'язку з цим читати п 3. перехідних положень ЗУ Про ДЗК, - там сказано: "Забороняється вимагати для присвоєння земельній ділянці кадастрового номера інші документи."?..

k1nep
Спец
Спец
Повідомлень: 278
З нами з: 09 грудня 2009 21:53
Репутація: 128
Область: Одеська
Місце роботи: Приватні проектні організації
Контактна інформація:

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення k1nep »

Единственная надежда на ИИ, но боюсь что с нашим законодательством даже он спасует и не сможет разобраться что, где и кому противоречит 5+5=?

Аватар користувача
malecha
Спец
Спец
Повідомлень: 742
З нами з: 22 квітня 2007 16:51
Репутація: 34
Область: Тернопільська
Місце роботи: Приватні проектні організації
Контактна інформація:

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення malecha »

Отримали першу відмову у зв'язку з прийняттям змін. Прикро, що з листа виглядає, наче зміни не на час знаходження документації у відділі були прийняті. Шкода, що всім треба документи і ніхто не хоче іти до суду.
Шкода також, що станом на 07.07.2015р. область, ще думала як та довідка має видаватися та виглядати.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

berovic
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 36
З нами з: 09 січня 2013 08:24
Репутація: -3
Область: Сумська
Місце роботи: Інше

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення berovic »

garbage писав:berovic і як в зв'язку з цим читати п 3. перехідних положень ЗУ Про ДЗК, - там сказано: "Забороняється вимагати для присвоєння земельній ділянці кадастрового номера інші документи."?..
Ну все вірно, потрібна сама технічка, склад якої визначений ст.55 ЗУ "Про землеустрій"

Відправлено через 2 хвилини :
malecha писав:Отримали першу відмову у зв'язку з прийняттям змін. Прикро, що з листа виглядає, наче зміни не на час знаходження документації у відділі були прийняті. Шкода, що всім треба документи і ніхто не хоче іти до суду.
Шкода також, що станом на 07.07.2015р. область, ще думала як та довідка має видаватися та виглядати.
Це у Вас відмова у реєстрації земельної ділянки ?

Аватар користувача
malecha
Спец
Спец
Повідомлень: 742
З нами з: 22 квітня 2007 16:51
Репутація: 34
Область: Тернопільська
Місце роботи: Приватні проектні організації
Контактна інформація:

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення malecha »

berovic писав: Це у Вас відмова у реєстрації земельної ділянки ?
Та де. Форма 6-зем (не передбачена чинним законодавством), погодження кадастрового плану, погодження переліку обмежень.

berovic
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 36
З нами з: 09 січня 2013 08:24
Репутація: -3
Область: Сумська
Місце роботи: Інше

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення berovic »

malecha писав: Та де. Форма 6-зем (не передбачена чинним законодавством), погодження кадастрового плану, погодження переліку обмежень.
Так, начебто технічка вже не підлягає погодженню п. 14 ст. 186 ЗКУ

Аватар користувача
malecha
Спец
Спец
Повідомлень: 742
З нами з: 22 квітня 2007 16:51
Репутація: 34
Область: Тернопільська
Місце роботи: Приватні проектні організації
Контактна інформація:

Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ

Повідомлення malecha »

berovic писав:Так, начебто технічка вже не підлягає погодженню п. 14 ст. 186 ЗКУ
Так бачите відповідь: не написали ж, що на час перебування на погодженні змінилося законодавство і погодженню не підлягає, а навпаки - розроблено з порушення.
Крім того, погодження на кадастрових планах вимагають і надалі, керуючись методикою проведення експертизи.

Алексей2
Спец
Спец
Повідомлень: 93
З нами з: 09 вересня 2008 19:41
Репутація: 11

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Повідомлення Алексей2 »

kurilov писав: Я їх не видаю, але замовляю/отримую точно не через ЦНАП.
Доброго дня. А де ви довідку замовляєте/отримуєте

andrew89
Спец
Спец
Повідомлень: 111
З нами з: 03 січня 2011 19:47
Репутація: 10
Область: Херсонська
Місце роботи: Інше

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Повідомлення andrew89 »

OLEGZEM2012 писав: "У разі якщо на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) передбачається здійснити передачу земельних ділянок державної чи комунальної власності у власність чи користування, така технічна документація розробляється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Земельного кодексу України (у випадках, передбачених законом).

Якщо на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) передбачається здійснити передачу земельної ділянки державної чи комунальної власності у власність чи користування, на якій розташовано житловий будинок, право власності на який зареєстровано, така технічна документація розробляється на замовлення власника житлового будинку без надання дозволу Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Земельного кодексу України.
Тобто, як я бачу з цієї норми, людина виготовляє технічку по встановленню меж, реєструє ділянку в ДЗК, та затверджує у місцевій раді, після чого звертається до мінюсту для отримання свідоцтва... все, присадибка оформлена!

Ольга
Повідомлень: 2
З нами з: 10 квітня 2015 11:52
Репутація: 0
Область: Полтавська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Повідомлення Ольга »

Доброго дня, шановні колеги morgayu Допоможіть будь ласка morgayu
Враховуючи зазначені зміни, хотілось би розібратися з нововведеними документаціями із землеустрою
Відповідно до ст.79-1 Земельного кодекс формування земельних ділянок здійснюється:

-у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності ( я так розумію, що це проектом відведення)
-шляхом інвентаризації земель державної чи комунальної власності (у випадках, передбачених законом;
-проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб.
Так от, в яких же випадках розробити проект відвдення а в яких - технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель, враховуючи, що обома видами документації здійснюється формування зд ?
Іщо за проект землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб Nenayu
Може хтось вже знає якісь роз'яснення?

Аватар користувача
nazar051
Спец
Спец
Повідомлень: 183
З нами з: 04 грудня 2014 14:15
Репутація: 43
Область: Запорізька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Повідомлення nazar051 »

Узагальнену інфу по видам робіт це закон " про землустрій". Про інвентаризацію прочітайте постанову № 513 і закон "про ДЗК" (там є пара слів важливих). А взагалі саме логічніше формувати зем.діл. за проектом відведення. Ну я так розумію що Вам потрібно вирішити якесь питання тому краще описати проблему покроково (якщо хочете) шоб форумчани змогли допомогти.

Аватар користувача
kadastrmadastr
Спец
Спец
Повідомлень: 169
З нами з: 01 червня 2013 12:15
Репутація: 11
Область: Хмельницька
Місце роботи: Інше

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Повідомлення kadastrmadastr »

Знов "знатоки" попринімали законів, хер розберешся, шо, як, робити технічку, проект, щей якихось довідок непотрібних, планчиків аби шось.... facepalm
"закон як дишло куди повернеш туди й вийшло"

Ольга
Повідомлень: 2
З нами з: 10 квітня 2015 11:52
Репутація: 0
Область: Полтавська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Повідомлення Ольга »

nazar051 писав: Узагальнену інфу по видам робіт це закон " про землустрій". Про інвентаризацію прочітайте постанову № 513 і закон "про ДЗК" (там є пара слів важливих). А взагалі саме логічніше формувати зем.діл. за проектом відведення. Ну я так розумію що Вам потрібно вирішити якесь питання тому краще описати проблему покроково (якщо хочете) шоб форумчани змогли допомогти.
Ситуація така, що заявник має наміри прокласти водопровід, для чого отримав дозвіл на розроблення проекту відведення, але виникають труднощі з проектантами,які не хочуть розробляти проект саме під мережу, а пропонують оформити право комунальної власності на значно більшу площу, в яку також ввійде запропонована земельна ділянка, і потім отримати сервітут на прокладання мережі. Але як пропозиція - сформувати земельну ділянку на підставі інвентаризації земель, а не на підставі проекту землеустрою. Аргументуть цю ситуацію так, що проект відведення розробляється з метою подальшого надання земельної ділянки, а на підставі інвентаризації- міська рада реєструє землі за собою, тобто лише з метою формування з.д. То ось і шукаю можливо якісь роз'яснення з даного приводу.

saa
Спец
Спец
Повідомлень: 71
З нами з: 02 серпня 2008 22:11
Репутація: 0

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Повідомлення saa »

п.12. ст 186 ЗКУ.
Технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок погоджується:
у разі якщо поділ, об’єднання земельних ділянок здійснюється земельних ділянок державної або комунальної власності - органом виконавчої влади, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом місцевого самоврядування, уповноваженими розпоряджатися земельними ділянками відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу;

Хто на сьогодні погоджує документацію щодо поділу земельної ділянки с/х призначення держ. власності, що перебувае в користуванні на умовах оренди - Головне управління чи Держгеокадастр, чи може районні відділи Держгеокадастру?
Хтось вже погоджував таку документацію...?

Аватар користувача
nazar051
Спец
Спец
Повідомлень: 183
З нами з: 04 грудня 2014 14:15
Репутація: 43
Область: Запорізька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Повідомлення nazar051 »

1.Замовник замоляє роботу на конкретну роботу ( проект відведення бо це його право і його гроші і він "замовляє музику") потім робить сервітут у цих же межах і він корисутавч ділянки, все.
2.А якщо на більшу то потрібно робить інвентаризацію, за гроші замовника, потім поділ щоб встановити сервітут і сам сервітут, а знач роботи довше, часу більше.
3. Поговорить з кад. реєстраторами, як вони бачать цю ситуацію і чі зможуть і як зможуть зареєструвати сервітут, бо останнім часом шось у них багато чого непрацює.
4.
Ольга писав: Аргументуть цю ситуацію так, що проект відведення розробляється з метою подальшого надання земельної ділянки, а на підставі інвентаризації- міська рада реєструє землі за собою, тобто лише з метою формування з.д.
, не розумію до чого це, у замовника конкретна ціль, він хоче водопровід, сформувать з.д. за проектом відведення і зареєструвать сервітут.
Як на мене можна робить як хоч, але все це діло за гроші замовника і він як захоче так і буде а відмови тільки згідно букви закону, якщо ми будуємо нову країну то тільки так.

Lucky
Спец
Спец
Повідомлень: 362
З нами з: 25 серпня 2008 22:42
Репутація: 70
Область: Рівненська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Повідомлення Lucky »

saa писав:
Хто на сьогодні погоджує документацію щодо поділу земельної ділянки с/х призначення держ. власності, що перебувае в користуванні на умовах оренди - Головне управління чи Держгеокадастр, чи може районні відділи Держгеокадастру?
Хтось вже погоджував таку документацію...?
Ми розробляли таку технічку. Підписував райзем, оскільки у них є доручення діяти від імені Головного управління. Єдиною вимогою було не прописувати їх як осіб, що приймають на зберігання межові знаки по межі поділу (прописували, як не парадоксально, сільського голову). На той час було районне Держземагентство (орієнтовно квітень-травень 2015), на сьогодні майже всі перейшли на Держгеокадастр.

Аватар користувача
Малібу
Спец
Спец
Повідомлень: 337
З нами з: 20 грудня 2010 10:52
Репутація: 26
Область: Чернівецька

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Повідомлення Малібу »

Ольга писав: Ситуація така, що заявник має наміри прокласти водопровід, для чого отримав дозвіл на розроблення проекту відведення, але виникають труднощі з проектантами,які не хочуть розробляти проект саме під мережу, а пропонують оформити право комунальної власності на значно більшу площу, в яку також ввійде запропонована земельна ділянка, і потім отримати сервітут на прокладання мережі. Але як пропозиція - сформувати земельну ділянку на підставі інвентаризації земель, а не на підставі проекту землеустрою. Аргументуть цю ситуацію так, що проект відведення розробляється з метою подальшого надання земельної ділянки, а на підставі інвентаризації- міська рада реєструє землі за собою, тобто лише з метою формування з.д. То ось і шукаю можливо якісь роз'яснення з даного приводу.
ІМХО досить логічне пояснення з боку органу місцевого самоврядування.
Взагалі то сервітут по визначенню не передбачався як ще один варіант передачі в користування земельної ділянки, а тільки її частини, для цілей передбачених ЗКУ.

delution
Повідомлень: 1
З нами з: 27 серпня 2015 12:40
Репутація: 0
Область: м.Київ
Місце роботи: Приватні проектні організації

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації

Повідомлення delution »

Сергiй64 писав: Сергiй64
можливо, мається на увазі абрис земельної ділянки

Відповісти