Погодження проектів відведення

Проекти відведення і всі питання щодо них
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
danya191
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 14
З нами з: 12 листопада 2013 20:08
Репутація: 0
Область: Київська
Місце роботи: Приватні проектні організації
Контактна інформація:

Повідомлення danya191 »

cerdred, Якщо це проект відведення земельної ділянки у власність, то акт і матеріали перенесення повинні бути обовязково.
Якщо це ПЗ щодо відведення земельної ділянки приватної власності цільве призначення якої змінюється, то не обов"язково так, як земельна ділянка вже сформована.
cerdred
Спец
Спец
Повідомлень: 2015
З нами з: 18 листопада 2007 16:32
Репутація: 88
Область: Черкаська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення cerdred »

Підкажіть:
Стаття 50 ЗУ "Про землеустрій"
матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного
проектування (у разі формування земельної ділянки);
Що в себе включа і де написано що повинно в себе включати?
Дякую.
Аватар користувача
Виктор М
Спец
Спец
Повідомлень: 95
З нами з: 10 листопада 2011 09:22
Репутація: 0
Область: АР Крим
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Виктор М »

Маруся писав:видача довідки належить до адміністративних послуг, на підставі "бо мені треба" чи "я так хочу" її не дадуть.
ну да...."хочу" но 400 грн. дай ....а то "бег по кругу" и ждать...ждать..
Аватар користувача
Oleg
Спец
Спец
Повідомлень: 2311
З нами з: 03 квітня 2007 11:55
Репутація: 82
Область: Волинська
Місце роботи: Інше

Повідомлення Oleg »

Не по темі
Маруся, з поверненням в сім'ю)))
Аватар користувача
solim
Спец
Спец
Повідомлень: 1063
З нами з: 06 листопада 2013 13:47
Репутація: 197
Область: Рівненська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Повідомлення solim »

Маруся писав:а я думаю, що не правильно. якщо людина займає посаду і підготовка розпоряджень входить до її компетенції, то нехай сходить в управління статистики, податкову, до державного реєстратора і назбирає собі інформації, необхідну для роботи. а то понаучували...і те...і се..і ще ось це...і ще коньячок зверху і банку кави
а ці служби і не нададуть.
Цікавий випадок: у 2012 році дочірне підприємство комунального підприємства зі сходу України офіційним листом звернулося до РДА Рівненської області з клопотанням надати дозвіл на складання проектів відведення у постійне користування на всі земельні ділянки с/г призначення на території району (площею понад 10 га в масиві). Одним реченням написали, що вони мають право і їм потрібно facepalm .
То що, їм потрібно було надати дозвіл, чи РДА повинна була шукати відомості про них ? РДА ж не міліція. Їх попросити надати нотаріально засвідчені копії правовстановлюючих документів, підтвердити можлівість здійснення с/г діяльності, обгрунтувати необхідність/доцільність надання земель. Більше вони не зверталися.
Ulianna
Повідомлень: 6
З нами з: 17 січня 2013 12:36
Репутація: 0
Область: м.Київ
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення Ulianna »

Допоможіть, будь-ласка.
Вперше таке бачу. Перевіряю проект землеустрою. На кадастровому плані вказано три різні площі земельної ділянки - 0,0198 га в експлікації земель, 241,20 кв. м. в каталозі координат і 0,024 га на графічному зображенні. В самому проекті описана площа як 0,02 га.
Є нормативний документ, що регламентує приведення площі до 1 кв.м.? Ніде не можу знайти.
cerdred
Спец
Спец
Повідомлень: 2015
З нами з: 18 листопада 2007 16:32
Репутація: 88
Область: Черкаська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення cerdred »

Ulianna писав:Допоможіть, будь-ласка.
Вперше таке бачу. Перевіряю проект землеустрою. На кадастровому плані вказано три різні площі земельної ділянки - 0,0198 га в експлікації земель, 241,20 кв. м. в каталозі координат і 0,024 га на графічному зображенні. В самому проекті описана площа як 0,02 га.
Є нормативний документ, що регламентує приведення площі до 1 кв.м.? Ніде не можу знайти.
Дайте відмову в погодженні проекту, вказавши на розбіжность площ в різних документах проекту, і не мучайте себе.
Аватар користувача
solim
Спец
Спец
Повідомлень: 1063
З нами з: 06 листопада 2013 13:47
Репутація: 197
Область: Рівненська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Повідомлення solim »

До квадратного метра передбачено у держстатзвітності з кількісного обліку земель, а експлікація роботися відповідно до форми 6-зем (6а, 6б) держстатзвітності.
Ulianna
Повідомлень: 6
З нами з: 17 січня 2013 12:36
Репутація: 0
Область: м.Київ
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення Ulianna »

Мені треба обгрунтувати відмову, ссилаючись на законодавчі документи, де чітко вказано, що площа повинна бути в таких одиницях (наприклад округлена до 1кв. м.). Просто вказати, що площі в проекті різні -не вийде.
cerdred
Спец
Спец
Повідомлень: 2015
З нами з: 18 листопада 2007 16:32
Репутація: 88
Область: Черкаська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення cerdred »

Ulianna писав:Мені треба обгрунтувати відмову, ссилаючись на законодавчі документи, де чітко вказано, що площа повинна бути в таких одиницях (наприклад округлена до 1кв. м.). Просто вказати, що площі в проекті різні -не вийде.
А які тут законодавчі документи можуть бути? Це може просто помилка розробника документації. Попросіть розробника, хай бистренько виправе помилку, можна й навіть не писати відмову, і дати нормальний висновок по виправленій документації... звісно, якщо розробник не став у позу.
Ulianna
Повідомлень: 6
З нами з: 17 січня 2013 12:36
Репутація: 0
Область: м.Київ
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення Ulianna »

у розробника хватає й інших помилок, не встигне бистро виправити no
якщо зараз не вкажу на площу, будуть проблеми в мене (вони мені треба). Чому ВСІ пишуть площу ділянки до четвертого знаку після коми, а тут округлюють до другого знаку по всьому проекту (0,0198 га і 0,02 га або ще й 0,024)? Реєстратор мене з'їсть, якщо таке випущу.
cerdred
Спец
Спец
Повідомлень: 2015
З нами з: 18 листопада 2007 16:32
Репутація: 88
Область: Черкаська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення cerdred »

Ulianna писав:у розробника хватає й інших помилок, не встигне бистро виправити no
якщо зараз не вкажу на площу, будуть проблеми в мене (вони мені треба). Чому ВСІ пишуть площу ділянки до четвертого знаку після коми, а тут округлюють до другого знаку по всьому проекту (0,0198 га і 0,02 га або ще й 0,024)? Реєстратор мене з'їсть, якщо таке випущу.
Ото й пишіть відмову про розбіжність площ в матеріалах проекту. І не нада ніяких посилань на НПА. Просто як допущена помилка. І при чому там реєстратор? Чого йому (чи їй) заносити зад? Він хай сам собі там робить тихенько, по роду своєї діяльності він може звернути увагу на недоліки які Ви, наприклад, не врахували у висновку по погодженню проекту, і дати свою відмову у реєстрації земельної ділянки, навіть незалежно від Вашого позитивного висновку. Ви, згідно, статті 186-1 ЗКУ, окрім проекту ніде і нікуди не маєте права заглядати (наприклад в ІКК чи таке інше). В реєстратора є такі повноваження, він може наприклад виявити будинок на ІКК, який, недобросовісний розробник не показав в документації, оскільки право власності на нього не зареєстровано, а при відобрженні його в проекті, він сто відстоково отримає від Вас відмову у його погодженні.

[upd=1384791348][/upd]
Люди! Підкажіть наступне: в межах міста відводиться земельна ділянка для БОЖБ з розташованим на ній будинком і зареєстрованим правом власності. В експлікації земель бачимо, що частину земельної ділянки займає рілля, яка є землями с/г призначення. Як на Вашу думку, правомірна буде відмова у погодженні проекту по причиній тій, що згідно статті 22 ЗКУ рілля є землями с/г призначення і може передаватися тільки для: для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, і внаслідок цього, не може бути у складі земель для БОЖБ. Може є якийсь вихід (в рамках закону звичайно) з даної ситуації?
Дякую.
CIVIC
Спец
Спец
Повідомлень: 173
З нами з: 01 грудня 2009 16:45
Репутація: 4
Область: Одеська

Повідомлення CIVIC »

cerdred писав:Люди! Підкажіть наступне: в межах міста відводиться земельна ділянка для БОЖБ з розташованим на ній будинком і зареєстрованим правом власності. В експлікації земель бачимо, що частину земельної ділянки займає рілля, яка є землями с/г призначення. Як на Вашу думку, правомірна буде відмова у погодженні проекту по причиній тій, що згідно статті 22 ЗКУ рілля є землями с/г призначення і може передаватися тільки для: для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, і внаслідок цього, не може бути у складі земель для БОЖБ. Може є якийсь вихід (в рамках закону звичайно) з даної ситуації?
Дякую.
Недавно поднимал этот вопрос, пришел к выводу что на приусадебном участке могут быть сельхоз угодия, так как "ПЕРЕЛІК угідь згідно з Класифікацією видів земельних угідь (КВЗУ)" (додаток № 4 до 1051) не предусматривает принадлежность тех или иных угодий к определённым категориям.
А также согласно ст15 закона "Про державний земельний кадастр" До Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки:
- склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв;

согласно ст. 34 того же закона "На кадастровому плані земельної ділянки відображаються:"
-межі земельних угідь;

Согласно додатка №4 до 1051 земли под житловою забудовою это - землі під житловими будинками з прибудинковими територіями, господарськими будівлями і спорудами; земельні ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, під гуртожитками Група не включає готелі та інші заклади для короткострокового проживання (будинки для приїжджих тощо); землі, які зайняті будинками відпочинку, кемпінгами, пансіонатами тощо, тобто ті, які призначені для відпочинку або проведення відпусток,
и делятся они на две подгруппы а именно
- 007.01. - Малоповерхова забудова Підгрупа включає землі під будівлями і спорудами, розміщеними на присадибних ділянках, які належать окремим громадянам, та одно- і двоповерховою житловою забудовою
- 007.02.- Багатоповерхова забудова Підгрупа включає землі під несадибною житловою забудовою з трьома і більше поверхами
если показать 10 угодий на участке и назвать их согласно класификатора 007.01 (и рилля и застроенные земли) смысл их тогда вообще показывать на участке
Этот вопрос очень актуальный так как при расчете нормативной денежной оценки угодия очень влияют на стоимость земельного участка
Alexztar
Спец
Спец
Повідомлень: 54
З нами з: 02 квітня 2009 19:00
Репутація: 0
Область: Одеська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Alexztar »

cerdred писав:Як на Вашу думку, правомірна буде відмова у погодженні проекту по причиній тій, що згідно статті 22 ЗКУ рілля є землями с/г призначення і може передаватися тільки для: для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, і внаслідок цього, не може бути у складі земель для БОЖБ. Може є якийсь вихід (в рамках закону звичайно) з даної ситуації?
Неправомірно.
В статті 22 ЗКУ надається перелік земель, які належать до земель сільськогосподарського призначення:
1.сільськогосподарські угіддя;
2.несільськогосподарські угіддя.
В дужках описуються види можливих угідь. Для сільськогосподарських угіддь - це рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги.
І ніде в статті 22 ЗКУ, в цілому ЗКУ та інших нормативних актах НЕ ПРОПИСАНО, що рілля може знаходитись ТІЛЬКИ в категорії земель землі сільськогосподарського призначення і може передаватися ТІЛЬКИ для: для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Навпаки, в "Інструкції з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми NN 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем)" затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 5 листопада 1998 року N 377 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14 грудня 1998 р. за N 788/3228) в розділі II. Форма N 6-зем "Звіт про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та видами економічної діяльності" (підрозділ Порядок заповнення граф першого та другого розділів форми N 6-зем) прописано:
У графі 3 - сільськогосподарські землі, всього - включати землі, які використовуються для виробництва сільськогосподарської продукції, обслуговування сільського господарства (виробничі будівлі й двори, господарські шляхи, прогони); землі, які перебувають у стадії меліоративного будівництва, відновлення родючості; землі тимчасової консервації та інші (кургани, ями, траншеї), а також - сільськогосподарські угіддя НА ЗЕМЛЯХ ІНШИХ КАТЕГОРІЙ (графи 4 + 14 + 15 + 16 + 17 + 18 + 20).
У графі 4 - сільськогосподарські угіддя, всього: земельні угіддя, які систематично використовують для отримання сільськогосподарської продукції (ГОСТ 26640-85). До складу сільськогосподарських угідь входять рілля, перелоги, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища (графи 5 + 6 + 7 + 11 + 12).
.
Рілля не є тільки землями с/г призначення. Рілля є складовою сільськогосподарських угідь, які можуть перебувати на землях інших категорій, як сільськогосподарські землі. В тому числі і в категорії земель землі житлової та громадської забудови.
Експлікація земельних угідь складається в основному за формоюN 6-зем.
Звичайно, усе це зрозуміти буває дуже непросто. Особливо в великих містах, де щільна забудова.
Ще не треба забувати, що вид вказаних угідь впливає на експертну оцінку. Збільшення площі забудованих земель за рахунок прибудинкової території, де насправді с/г угіддя, може несправедливо збільшити вартість земельної ділянки.
Можливо потрібно на законодавчому рівні виокремити окремий вид угідь для городів присадибних ділянок в населених пунктах (чи тільки в містах). Або прописати зрозуміліше до якої категорії які угіддя відносяться.
cerdred
Спец
Спец
Повідомлень: 2015
З нами з: 18 листопада 2007 16:32
Репутація: 88
Область: Черкаська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення cerdred »

А стаття 38 ЗКУ говорить, що
до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об'єктів загального користування.
І слова нема щодо с/г угідь.
Alexztar
Спец
Спец
Повідомлень: 54
З нами з: 02 квітня 2009 19:00
Репутація: 0
Область: Одеська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Alexztar »

cerdred писав:І слова нема щодо с/г угідь.
В цій статті взагалі немає згадки про жодні угіддя, як наприклад в статті 22 ЗКУ.
Законодавцю доречно було б написати статтю 38 ЗКУ так:
До земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об'єктів загального користування:
а)землі під одно- та двоповерховою житловою забудовою (капітальна забудова, тимчасова забудова, прибудинкова територія);
б)землі під житловою забудовою з трьома і більше поверхами(капітальна забудова; тимчасова забудова; прибудинкова територія; під проїздами, проходами та площадками; під зеленими насадженнями);
в)землі громадського призначення (капітальна забудова; тимчасова забудова; прибудинкова територія; під проїздами, проходами та площадками; під зеленими насадженнями)...

А так зрозуміти всі можливі угіддя на цій категорії земель складно.
Стосовно земель під житловою забудовою в "Інструкції з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми NN 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем)" написано так:
У графах 35-36 - землі під житловою забудовою: землі під житловими будинками з прибудинковими територіями, господарськими будівлями і спорудами; земельні ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, за винятком сільськогосподарських угідь; земельні ділянки під гуртожитками.
cerdred
Спец
Спец
Повідомлень: 2015
З нами з: 18 листопада 2007 16:32
Репутація: 88
Область: Черкаська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення cerdred »

Люди добрі! А хто як вважає: наприклад до відділу надходить на погодження проект з такою назвою: "Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр................ загальною площею 0,0225 га в довгострокову оренду строком на 10 років для будівництва і обслуговування будівель торгівлі в місті ............. такого то району такої то області". З документів проекту бачимо, що ділянка вільна від забудови, і для вищевказаних цілей надається право оренди виключно на на земельних торгах. Чи правомірно буде дати відмову в погодженні, посилаючись на вищевказане?
Хоча згідно статті 136 ЗКУ:
4. Підготовку лотів до проведення земельних торгів забезпечує організатор земельних торгів.
Підготовка лотів до проведення земельних торгів включає:
а) виготовлення, погодження та затвердження в установленому законодавством порядку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі зміни цільового призначення земельної ділянки та у разі, якщо межі земельної ділянки не встановлені в натурі (на місцевості);
б) державну реєстрацію земельної ділянки;
в) державну реєстрацію речового права на земельну ділянку;
Але ж згідно назви проекту, технічного завдання, інших документів вбачається передача в оренду ЗД саме вказаному громадянину в оренду, право якої повинно продаватися на торгах.
Дякую.
Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 704
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

cerdred писав:Люди добрі! А хто як вважає: наприклад до відділу надходить на погодження проект з такою назвою: "Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр................ загальною площею 0,0225 га в довгострокову оренду строком на 10 років для будівництва і обслуговування будівель торгівлі в місті ............. такого то району такої то області". З документів проекту бачимо, що ділянка вільна від забудови, і для вищевказаних цілей надається право оренди виключно на на земельних торгах. Чи правомірно буде дати відмову в погодженні, посилаючись на вищевказане?
Хоча згідно статті 136 ЗКУ:
4. Підготовку лотів до проведення земельних торгів забезпечує організатор земельних торгів.
Підготовка лотів до проведення земельних торгів включає:
а) виготовлення, погодження та затвердження в установленому законодавством порядку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі зміни цільового призначення земельної ділянки та у разі, якщо межі земельної ділянки не встановлені в натурі (на місцевості);
б) державну реєстрацію земельної ділянки;
в) державну реєстрацію речового права на земельну ділянку;
Але ж згідно назви проекту, технічного завдання, інших документів вбачається передача в оренду ЗД саме вказаному громадянину в оренду, право якої повинно продаватися на торгах.
Вірно мислите. Погоджувати таку документацію із землеустрою не можна. Дозвіл на розроблення проекту землеустрою (у випадку продажу права оренди на конкурентних засадах) повинен надаватися "організатору земельних торгів, тобто власнику ділянки" (міській раді), а у вашому випадку, скорше за все наданий громадянину.
Тому, тут є явне порушення статті 134 ЗКУ.
Олександра-Леся
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 17
З нами з: 20 квітня 2013 21:08
Репутація: 0
Область: Львівська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Повідомлення Олександра-Леся »

Що саме потрібно подавати в ОМС на затвердження документацій? Оригінал документації чи копію? Згідно якого Закону чи постанови потрібно вимагати Витяг з ДЗК про земельну ділянку?

[upd=1389602680][/upd]
Доброго дня!!! Підскажіть будь ласка Що саме потрібно подавати в ОМС на затвердження документацій? Оригінал документації чи копію? Згідно якого Закону чи постанови потрібно вимагати Витяг з ДЗК про земельну ділянку?
Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 704
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Олександра-Леся писав:Що саме потрібно подавати в ОМС на затвердження документацій? Оригінал документації чи копію? Згідно якого Закону чи постанови потрібно вимагати Витяг з ДЗК про земельну ділянку?
У зв'язку з тим, що пунктом 9 статті 118 та пунктом 6 статті 123 ЗКУ передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зауважте - не копію), а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування/ власність, згідно пункту 4 статті 24 ЗУ "Про ДЗК" для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються: ... оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки; ..., а пункт 12 статті 21 цього ж закону вказує на те, що органи державної влади (крім Верховної Ради України) та органи місцевого самоврядування у строк не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішень про затвердження документації із землеустрою і технічної документації з оцінки земель, яка згідно з цією статтею є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надають центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, відповідно до їх компетенції засвідчені копії вказаних рішень для внесення відповідної інформації до Державного земельного кадастру., вважаю, що після державної реєстрації замовник, розробник, або територіальний орган Держземагенства (законом не передбачено хто) повинен надати оригінал документації із землеутрою до ОМС на затвердження. Після затвердження її відповідним органом, проект, разом з завіреною копією рішення в 5 денний термін потрібно відправити до Управління Держземагенства.
одесса
Спец
Спец
Повідомлень: 93
З нами з: 29 квітня 2013 22:35
Репутація: 1
Область: Одеська
Місце роботи: Інше

Повідомлення одесса »

хто знає - підкажіть.
проект землеустрою проходить експертизу в Держземагентстві України. одне із зауважень - у довідці 6-зем вказати категорію земель за рахунок яких здійснюється відведення.
звертаємося до місцевого держземагентства з клопотанням внести дані про категорію земель у довідку 6-зем.
отримуємо відповідь, що чинним законодавством не передбачено вказання категорії земель у довідці 6-зем та пропозицію звернутися до міської ради з вимогою вказати категорію земель у своєму рішенні про надання згоди на розробку проекту або у вигляді окремої довідки.
звертаємося до міської ради надати довідку про категорії земель за рахунок яких здійснюється відведення (з посиланням на частину 1 статті 20 ЗКУ).
отримуємо відповідь, що міська рада вказує категорію земель не у першому рішенні про надання згоди, а у другому рішенні про затвердження проекту. а категорію земель повинні визначати розробники проекту.
надаємо цю всю переписку знов на експертизу до Держземагентства України. отримуємо теж саме зауваження: вказати категорію земель у довідці 6-зем.
зв'язуємося з фахівцями Держземагентства України та намагаємося уточнити механізм виправлення даного зауваження. отримуємо усну відповідь - "не знаємо як, але треба вказати категорію земель у довідці 6-зем. вся Україна вказує".
коло замкнулося.
викажіть, будь ласка, свої думки з цього приводу.
cerdred
Спец
Спец
Повідомлень: 2015
З нами з: 18 листопада 2007 16:32
Репутація: 88
Область: Черкаська
Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)

Повідомлення cerdred »

Люди добрі! Підкажіть наступне:
На земельній ділянці в межах міста розміщений магазин приватного підприємця із зареєстрованим права власності на нього. Хоче відвести собі земельну ділянку у власність (в даному випадку аукціон не проводиться). Проте проект землеустрою виготовлено на міську раду (містить заяву голови міської ради до сесії, і відповідний дозвіл на розробку проекту відведення), ну і всі необхідні документи згідно статті 50 ЗУ "Про землеустрій". Документація знаходиться у відділі на погодженні. Підкажіть, нема тут ніяких ньюансів у погодженні, просто таких проектів у відділ ще не надходило. Буду радий почути любу думку. Дякую.
Аватар користувача
ksana
Спец
Спец
Повідомлень: 70
З нами з: 29 липня 2008 19:50
Репутація: 0
Область: Луганська

Повідомлення ksana »

А вот интересно, из каких соображений проект отправлен на экспертизу в Держземагентство. Обязательной экспертизе подлежат далеко не все проекты. А вообще-то форма 6-зем была введена в 1998 году по старому Земельному кодексу и учета по категориям не предполагала. Некоторые наши территории при вот таких спорных моментах пишут что-нибудь вроде: рішення органу державної влади (місцевого самоврядування), щодо віднесення земельної ділянки за рахунок якої здійснюється відведення, не приймалось. Разом з тим, відповідно до наявної земельно-кадастрової інформації земельну ділянку можливо віднести до категорії....
одесса
Спец
Спец
Повідомлень: 93
З нами з: 29 квітня 2013 22:35
Репутація: 1
Область: Одеська
Місце роботи: Інше

Повідомлення одесса »

експертиза - тому, що рекреація.
у тому і річ, що ніхто не хоче писати про можливість віднесення до тієї чи іншої каиегорії.

[upd=1389948899][/upd]
cerdred, проект землеустрою не може бути виготовлений на міську раду.
по-перше це не передбачено законом (крім випадків під адміністративними будівлями).
по-друге, є приватна власність на цій ділянці.
тому проект на викуп земельної ділянки оформлюється тільки на власника майна.
міська рада може коригувати тільки площу ділянки для викупу.
Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 704
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

одесса писав:по-перше це не передбачено законом (крім випадків під адміністративними будівлями).
Чому не передбачено? Стаття 26 ЗУ "Про землеустрій"
Замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі.
Якщо виходити з цієї статті, власник майна на земельній ділянці не може бути замовником документації із землеустрою, тому що він не являється землевласником та землекристувачем
cerdred писав:Документація знаходиться у відділі на погодженні. Підкажіть, нема тут ніяких ньюансів у погодженні, просто таких проектів у відділ ще не надходило.
На мою думку , питань у Держземагенства до цього проекту виникати не повинно.
одесса писав:по-друге, є приватна власність на цій ділянці.
Я не бачив жодного законодавчого акту, який би заборонив виготовляти проект на ОМС.
Відповісти