Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Где же Постанова КМУ? Как правильно, в рамках закона разрабатывать эти проекты?
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Скоро будет. Предварительная редакция такая:Землянин писав:Где же Постанова КМУ? Как правильно, в рамках закона разрабатывать эти проекты?
Spoiler
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2011 р. №
ПОРЯДОК
розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
1. Цей Порядок визначає механізм розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь (далі - проект землеустрою).
2. Проект землеустрою розробляється з метою організації сільськогосподарського виробництва і впорядкування сільськогосподарських угідь у межах землеволодінь та землекористувань для ефективного ведення сільськогосподарського виробництва, забезпечення раціонального використання та охорони земель, створення сприятливого екологічного середовища і покращення природних ландшафтів.
3. Проект землеустрою розробляється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади, місцевого самоврядування або суду про проведення робіт із землеустрою та укладеного відповідно до нього договору між землевласником (землекористувачем) та розробником проекту землеустрою.
4. Розробником проекту землеустрою може бути юридична або фізична особа, яка має ліцензію на проведення відповідних робіт із землеустрою (далі - виконавець).
5. Замовником проекту землеустрою може бути сільська, селищна, міська рада або районна, Київська, Севастопольська міська держадміністрація, землевласник, землекористувач (далі - замовник).
6. Для розроблення проекту землеустрою замовник укладає з виконавцем відповідний договір, істотними умовами якого є вартість і строки (не більш як три місяці) проведення робіт із землеустрою.
До договору замовник додає копії документів, що посвідчують право на земельну ділянку (у разі їх наявності), рішень органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування чи суду про проведення робіт із землеустрою, а також агрохімічного паспорта поля, земельної ділянки, історії посівів за останні 3-5 роки, план розвитку (бізнес-план) господарства та у разі наявності актуальні матеріали польових геодезичних вишукувань та ґрунтових обстежень.
7. Проект землеустрою розробляється відповідно до завдання на його розроблення, складеного з урахуванням нормативів оптимального співвідношення культур у сівозмінах в різних природно-сільськогосподарських регіонах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2010 р. № 164 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 13, ст. 613), та оптимального співвідношення угідь і затвердженого замовником.
8. Проект землеустрою складається із:
1) завдання на розроблення проекту землеустрою;
2) пояснювальної записки, в якій зазначаються дані про об’єкт землеустрою, виконавця та опис проведених робіт із землеустрою, еколого-економічні обґрунтування проектних рішень щодо організації полів сівозмін, упорядкування угідь та передбачених заходів з охорони земель, план переходу до прийнятної сівозміни;
3) текстових матеріалів:
рішень органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування чи суду про проведення робіт із землеустрою;
матеріалів геодезичних та землевпорядних вишукувань;
матеріалів ґрунтових обстежень;
копій агрохімічних паспортів полів, земельних ділянок;
копій документів, що посвідчують право на земельну ділянку (у разі їх наявності);
матеріали історії полів за останні 3-5 років;
копії плану розвитку (бізнес-плану) господарства;
матеріалів погодження та затвердження проекту землеустрою;
4) графічних матеріалів:
план існуючого стану використання земель у розрізі землеволодінь та землекористувань, угідь, обмежень, обтяжень та особливих умов використання земель;
схема розміщення попередників сільськогосподарських культур;
план агровиробничих груп ґрунтів та рельєфу;
схема агротехнологічних груп ґрунтів;
план організації землеволодінь (землекористувань), впорядкування угідь, розміщення виробничих будівель і споруд, об’єктів інженерної та соціальної інфраструктури та заходів з охорони земель;
план організації території сівозмін (проектування полів сівозмін із визначенням їх типів і видів, з урахуванням спеціалізації сільськогосподарського виробництва, чергування сільськогосподарських культур у сівозміні);
матеріалів перенесення в натуру (на місцевість) запроектованих полів сівозміни.
9. Проект землеустрою погоджується з відповідною сільською, селищною, міською радою або районною, Київською, Севастопольською міською держадміністрацією.
10. Погоджений проект землеустрою підлягає державній експертизі землевпорядної документації, в порядку установленому центральним органам виконавчої влади з питань формування та забезпечення реалізації державної політики в галузях земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
11. Після отримання позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації проект землеустрою затверджується замовником.
12. Відомості затвердженого проекту землеустрою підлягають у встановленому порядку внесенню до державного земельного кадастру.
13. Копії матеріалів, отриманих у результаті проведення робіт із землеустрою, розробник передає до місцевого фонду документації із землеустрою.
- vladasya
- Спец
- Повідомлень: 320
- З нами з: 15 листопада 2007 12:54
- Репутація: 19
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
- Контактна інформація:
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Як у Вас йде процес, розкажіть, а то цікавоcemen писав: Начал делать проект. Взял эталон. Через месяц на экспертизу. Как пройдёт поставлю в известность.
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Сегодня на правительственном комитете Бродский выдал замечание в отношении проекта постановления КМУ о севооборотах, поэтому принятие откладывается - будут с ним дополнительно пересогласовывать.
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
3. Проект землеустрою розробляється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади, місцевого самоврядування або суду про проведення робіт із землеустрою та укладеного відповідно до нього договору між землевласником (землекористувачем) та розробником проекту землеустрою.
Т.е. прежде чем начинать разработку проекта надо еще получить на то решение РГА или суда. Зачем и кому оно нужно - непонятно6. Для розроблення проекту землеустрою замовник укладає з виконавцем відповідний договір, істотними умовами якого є вартість і строки (не більш як три місяці) проведення робіт із землеустрою.
До договору замовник додає копії документів, що посвідчують право на земельну ділянку (у разі їх наявності), рішень органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування чи суду про проведення робіт із землеустрою, а також агрохімічного паспорта поля, земельної ділянки, історії посівів за останні 3-5 роки, план розвитку (бізнес-план) господарства та, у разі наявності, актуальні матеріали польових геодезичних вишукувань та ґрунтових обстежень.
Нужны ли договора аренды или необязательны – непонятно. Лучше бы без них. Опять непонятные решения РГА. Если читать буквально то Агрохимический паспорт уже не только поля, но и зем участка – для исправления глупости следует поставить между ними вместо запятой слово «або». Что значит и в какой форме формулируется история посевов ? Бизнес – план это хорошо, но только согласно п.7 этого проекта ПКМУ – нормативы по севообороту в рамках установленнях ПКМУ № 164 от 11.02.10, поэтому этот бизнес план либо должен соответствовать требованиям этого ПКМУ (что экономически абсурдно) либо надо понимать, проект не пройдет гос землеустроительной экспертизы. «Актуальні матеріали польових геодезичних вишукувань та грунтових обстежень» - слишком расплывачто: относительно поля, всего массива или отдельного участка?
8. Проект землеустрою складається із:
….4) графічних матеріалів:
план існуючого стану використання земель у розрізі землеволодінь та землекористувань, угідь, обмежень, обтяжень (ОНИ ТУТ ЗАЧЕМ? ЧТОБЫ ПРОЕКТ БЫЛ ДОРОЖЕ?) та особливих умов використання земель;
схема розміщення попередників сільськогосподарських культур;
план агровиробничих груп ґрунтів та рельєфу;
схема агротехнологічних груп ґрунтів;
план організації землеволодінь (землекористувань), впорядкування угідь, розміщення виробничих будівель і споруд, об’єктів інженерної та соціальної інфраструктури та заходів з охорони земель;
план організації території сівозмін (проектування полів сівозмін із визначенням їх типів і видів, з урахуванням спеціалізації сільськогосподарського виробництва, чергування сільськогосподарських культур у сівозміні);
матеріалів перенесення в натуру (на місцевість) запроектованих полів сівозміни.
ВЕСЬМА СЛОЖНО, А ЗНАЧИТ – ДОЛГО И ДОРОГО
9. Проект землеустрою погоджується з відповідною сільською, селищною, міською радою або районною, Київською, Севастопольською міською держадміністрацією.
ЭТО ЕЩЕ ЗАЧЕМ?
12. Відомості затвердженого проекту землеустрою підлягають у встановленому порядку внесенню до державного земельного кадастру.
ЕЩЕ И В ДЗК ПОБЕГАЙТЕ
13. Копії матеріалів, отриманих у результаті проведення робіт із землеустрою, розробник передає до місцевого фонду документації із землеустрою.
ОТКУДА ИХ БУДУТ БРАТЬ КОНКУРЕНТЫ
Т.е. прежде чем начинать разработку проекта надо еще получить на то решение РГА или суда. Зачем и кому оно нужно - непонятно6. Для розроблення проекту землеустрою замовник укладає з виконавцем відповідний договір, істотними умовами якого є вартість і строки (не більш як три місяці) проведення робіт із землеустрою.
До договору замовник додає копії документів, що посвідчують право на земельну ділянку (у разі їх наявності), рішень органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування чи суду про проведення робіт із землеустрою, а також агрохімічного паспорта поля, земельної ділянки, історії посівів за останні 3-5 роки, план розвитку (бізнес-план) господарства та, у разі наявності, актуальні матеріали польових геодезичних вишукувань та ґрунтових обстежень.
Нужны ли договора аренды или необязательны – непонятно. Лучше бы без них. Опять непонятные решения РГА. Если читать буквально то Агрохимический паспорт уже не только поля, но и зем участка – для исправления глупости следует поставить между ними вместо запятой слово «або». Что значит и в какой форме формулируется история посевов ? Бизнес – план это хорошо, но только согласно п.7 этого проекта ПКМУ – нормативы по севообороту в рамках установленнях ПКМУ № 164 от 11.02.10, поэтому этот бизнес план либо должен соответствовать требованиям этого ПКМУ (что экономически абсурдно) либо надо понимать, проект не пройдет гос землеустроительной экспертизы. «Актуальні матеріали польових геодезичних вишукувань та грунтових обстежень» - слишком расплывачто: относительно поля, всего массива или отдельного участка?
8. Проект землеустрою складається із:
….4) графічних матеріалів:
план існуючого стану використання земель у розрізі землеволодінь та землекористувань, угідь, обмежень, обтяжень (ОНИ ТУТ ЗАЧЕМ? ЧТОБЫ ПРОЕКТ БЫЛ ДОРОЖЕ?) та особливих умов використання земель;
схема розміщення попередників сільськогосподарських культур;
план агровиробничих груп ґрунтів та рельєфу;
схема агротехнологічних груп ґрунтів;
план організації землеволодінь (землекористувань), впорядкування угідь, розміщення виробничих будівель і споруд, об’єктів інженерної та соціальної інфраструктури та заходів з охорони земель;
план організації території сівозмін (проектування полів сівозмін із визначенням їх типів і видів, з урахуванням спеціалізації сільськогосподарського виробництва, чергування сільськогосподарських культур у сівозміні);
матеріалів перенесення в натуру (на місцевість) запроектованих полів сівозміни.
ВЕСЬМА СЛОЖНО, А ЗНАЧИТ – ДОЛГО И ДОРОГО
9. Проект землеустрою погоджується з відповідною сільською, селищною, міською радою або районною, Київською, Севастопольською міською держадміністрацією.
ЭТО ЕЩЕ ЗАЧЕМ?
12. Відомості затвердженого проекту землеустрою підлягають у встановленому порядку внесенню до державного земельного кадастру.
ЕЩЕ И В ДЗК ПОБЕГАЙТЕ
13. Копії матеріалів, отриманих у результаті проведення робіт із землеустрою, розробник передає до місцевого фонду документації із землеустрою.
ОТКУДА ИХ БУДУТ БРАТЬ КОНКУРЕНТЫ
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Интересно было бы пообщаться с тем,кто уже прошел експертизу проекта! Обменяться опытом. А самое главное : методом расчета економической ефективности севооборота.
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Ось таке в мене виникло запитання в процесі активного укладання договорів на проекти сівозміни, а рішення (розпорядження адміністрації) потрібно взагалі, всі фермери як чують цей пункт, то ледь не падають...
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Шановний Землянин ви посилаєтесь на проект Порядку розроблення таких проектів, який ще не затверджений. Пункт 3 стосовно надання дозволу ви не зовсім вірно цитуєте, там наведені три підстави розроблення проекту: рішення РДА, договір, рішення суду.
Рішення РДА приймається тоді, коли такий проект розробляється за державні кошти, договір- коли землевласник (землекористувач) виконує роботи за власні кошти, а рішення суду - це примусове зобовязання.
Тим більше на сьогодні діючими нормами стососно цих проектів є лише ст.52 ЗУ "Про землеустрій" і поки немає Порядку та Методики посилаться можливо лише на цю статтю.
Стосовно погодження таких проектів РДА або ОМС статтею ст.186 ЗКУ таке погодження нажаль передбачене: "після погодження їх із сільськими, селищними, міськими радами або районними державними адміністраціями розглядаються і затверджуються власниками землі або землекористувачами"
Рішення РДА приймається тоді, коли такий проект розробляється за державні кошти, договір- коли землевласник (землекористувач) виконує роботи за власні кошти, а рішення суду - це примусове зобовязання.
Тим більше на сьогодні діючими нормами стососно цих проектів є лише ст.52 ЗУ "Про землеустрій" і поки немає Порядку та Методики посилаться можливо лише на цю статтю.
Стосовно погодження таких проектів РДА або ОМС статтею ст.186 ЗКУ таке погодження нажаль передбачене: "після погодження їх із сільськими, селищними, міськими радами або районними державними адміністраціями розглядаються і затверджуються власниками землі або землекористувачами"
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
12. Відомості затвердженого проекту землеустрою підлягають у встановленому порядку внесенню до державного земельного кадастру
Склько будет стоить внесение в базу ДЗК и в каком виде? Кто сталкивался с ДЗК тот меня поймет(срок изготовления 3 месяца - ПОЛНІЙ БРЕД) Остается сочувсивовать исполнителям работ и заказчикам.
Склько будет стоить внесение в базу ДЗК и в каком виде? Кто сталкивался с ДЗК тот меня поймет(срок изготовления 3 месяца - ПОЛНІЙ БРЕД) Остается сочувсивовать исполнителям работ и заказчикам.
- Deputat33
- Спец
- Повідомлень: 155
- З нами з: 19 березня 2008 23:35
- Репутація: 4
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Ми вже провели нараду з розробниками та замовниками проектів...
Питання у всіх: ЯК проект ув'яжеться з початком продажу с-г земель? стабільних територій не буде!?
Питання у всіх: ЯК проект ув'яжеться з початком продажу с-г земель? стабільних територій не буде!?
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґр
Я так думаю,что пока заказчики таких проектов должны обезопасить себя от штрафов . Дело даже не в стабильных териториях , а в том что между землепользователями происходит обмен участками для формирования целостных полей севооборота( почти в каждом проекте договора оренды земли на разрозненные участки )
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Це вже не проектValD писав:Шановний Землянин ви посилаєтесь на проект Порядку розроблення таких проектів, який ще не затверджений...... "
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 2 листопада 2011 р. N 1134
Київ
Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 4-2011-%EF
Spoiler
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 2 листопада 2011 р. N 1134
Київ
Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
Відповідно до частини третьої статті 52 Закону України "Про землеустрій" ( 858-15 ) Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Порядок розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, що додається.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 листопада 2011 р. N 1134
ПОРЯДОК
розроблення проектів землеустрою, що забезпечують
еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
1. Цей Порядок визначає механізм розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь (далі - проект землеустрою).
2. Проект землеустрою розробляється з метою організації сільськогосподарського виробництва і впорядкування сільськогосподарських угідь у межах землеволодінь та землекористувань для ефективного ведення сільськогосподарського виробництва, забезпечення раціонального використання та охорони земель, створення сприятливого екологічного середовища і покращення природних ландшафтів.
3. Проект землеустрою розробляється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування або суду про проведення робіт із землеустрою та укладеного відповідно до нього договору між землевласником (землекористувачем) та розробником проекту землеустрою.
4. Розробником проекту землеустрою може бути юридична або фізична особа, яка має ліцензію на проведення відповідних робіт із землеустрою (далі - виконавець).
5. Замовником проекту землеустрою може бути сільська, селищна, міська рада або районна, Київська, Севастопольська міська держадміністрація, землевласник, землекористувач (далі - замовник).
6. Для розроблення проекту землеустрою замовник укладає з виконавцем відповідний договір, істотними умовами якого є вартість і строки (не більш як три місяці) проведення робіт із землеустрою.
До договору замовник додає копії документів, що посвідчують право на земельну ділянку (у разі їх наявності), рішень органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування чи суду про проведення робіт із землеустрою, а також агрохімічного паспорта поля, земельної ділянки, історії полів за останні три - п'ять років та у разі наявності актуальні матеріали польових геодезичних вишукувань та ґрунтових обстежень.
7. Проект землеустрою розробляється відповідно до завдання на його розроблення, складеного з урахуванням нормативів оптимального співвідношення культур у сівозмінах в різних природно-сільськогосподарських регіонах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2010 р. N 164 ( 164-2010-п ) (Офіційний вісник України, 2010 р., N 13, ст. 613), та оптимального співвідношення угідь і затвердженого замовником.
8. Проект землеустрою складається із:
1) завдання на розроблення проекту землеустрою;
2) пояснювальної записки, в якій зазначаються дані про об'єкт землеустрою, виконавця та опис проведених робіт із землеустрою, еколого-економічні обґрунтування проектних рішень щодо організації полів сівозміни, упорядкування угідь та передбачених заходів з охорони земель, план переходу до прийнятної сівозміни;
3) текстових матеріалів:
рішень органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування чи суду про проведення робіт із землеустрою;
матеріалів геодезичних та землевпорядних вишукувань;
матеріалів ґрунтових обстежень;
копій агрохімічних паспортів полів, земельних ділянок;
копій документів, що посвідчують право на земельну ділянку (у разі їх наявності);
матеріалів історії полів за останні три - п'ять років;
матеріалів погодження та затвердження проекту землеустрою;
4) графічних матеріалів:
плану існуючого стану використання земель у розрізі землеволодінь та землекористувань, угідь, обмежень, обтяжень та особливих умов використання земель;
схеми розміщення попередників сільськогосподарських культур;
плану агровиробничих груп ґрунтів та рельєфу;
схеми агротехнологічних груп ґрунтів;
плану організації землеволодінь (землекористувань), впорядкування угідь, розміщення виробничих будівель і споруд, об'єктів інженерної та соціальної інфраструктури та заходів з охорони земель;
плану організації території сівозміни (проектування полів сівозміни з визначенням їх типів і видів, з урахуванням спеціалізації сільськогосподарського виробництва, чергування сільськогосподарських культур у сівозміні);
матеріалів перенесення в натуру (на місцевість) запроектованих полів сівозміни.
9. Проект землеустрою погоджується з відповідною сільською, селищною, міською радою або районною, Київською, Севастопольською міською держадміністрацією.
10. Погоджений проект землеустрою підлягає державній експертизі землевпорядної документації в установленому законом порядку.
11. Після отримання позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації проект землеустрою затверджується замовником.
12. Відомості затвердженого проекту землеустрою підлягають в установленому порядку внесенню до державного земельного кадастру.
13. Копії матеріалів, отриманих у результаті проведення робіт із землеустрою, розробник передає до місцевого фонду документації із землеустрою.
( Тeкcт взято з сайта "Законодавство України" )
П О С Т А Н О В А
від 2 листопада 2011 р. N 1134
Київ
Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
Відповідно до частини третьої статті 52 Закону України "Про землеустрій" ( 858-15 ) Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Порядок розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, що додається.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 листопада 2011 р. N 1134
ПОРЯДОК
розроблення проектів землеустрою, що забезпечують
еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
1. Цей Порядок визначає механізм розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь (далі - проект землеустрою).
2. Проект землеустрою розробляється з метою організації сільськогосподарського виробництва і впорядкування сільськогосподарських угідь у межах землеволодінь та землекористувань для ефективного ведення сільськогосподарського виробництва, забезпечення раціонального використання та охорони земель, створення сприятливого екологічного середовища і покращення природних ландшафтів.
3. Проект землеустрою розробляється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування або суду про проведення робіт із землеустрою та укладеного відповідно до нього договору між землевласником (землекористувачем) та розробником проекту землеустрою.
4. Розробником проекту землеустрою може бути юридична або фізична особа, яка має ліцензію на проведення відповідних робіт із землеустрою (далі - виконавець).
5. Замовником проекту землеустрою може бути сільська, селищна, міська рада або районна, Київська, Севастопольська міська держадміністрація, землевласник, землекористувач (далі - замовник).
6. Для розроблення проекту землеустрою замовник укладає з виконавцем відповідний договір, істотними умовами якого є вартість і строки (не більш як три місяці) проведення робіт із землеустрою.
До договору замовник додає копії документів, що посвідчують право на земельну ділянку (у разі їх наявності), рішень органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування чи суду про проведення робіт із землеустрою, а також агрохімічного паспорта поля, земельної ділянки, історії полів за останні три - п'ять років та у разі наявності актуальні матеріали польових геодезичних вишукувань та ґрунтових обстежень.
7. Проект землеустрою розробляється відповідно до завдання на його розроблення, складеного з урахуванням нормативів оптимального співвідношення культур у сівозмінах в різних природно-сільськогосподарських регіонах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2010 р. N 164 ( 164-2010-п ) (Офіційний вісник України, 2010 р., N 13, ст. 613), та оптимального співвідношення угідь і затвердженого замовником.
8. Проект землеустрою складається із:
1) завдання на розроблення проекту землеустрою;
2) пояснювальної записки, в якій зазначаються дані про об'єкт землеустрою, виконавця та опис проведених робіт із землеустрою, еколого-економічні обґрунтування проектних рішень щодо організації полів сівозміни, упорядкування угідь та передбачених заходів з охорони земель, план переходу до прийнятної сівозміни;
3) текстових матеріалів:
рішень органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування чи суду про проведення робіт із землеустрою;
матеріалів геодезичних та землевпорядних вишукувань;
матеріалів ґрунтових обстежень;
копій агрохімічних паспортів полів, земельних ділянок;
копій документів, що посвідчують право на земельну ділянку (у разі їх наявності);
матеріалів історії полів за останні три - п'ять років;
матеріалів погодження та затвердження проекту землеустрою;
4) графічних матеріалів:
плану існуючого стану використання земель у розрізі землеволодінь та землекористувань, угідь, обмежень, обтяжень та особливих умов використання земель;
схеми розміщення попередників сільськогосподарських культур;
плану агровиробничих груп ґрунтів та рельєфу;
схеми агротехнологічних груп ґрунтів;
плану організації землеволодінь (землекористувань), впорядкування угідь, розміщення виробничих будівель і споруд, об'єктів інженерної та соціальної інфраструктури та заходів з охорони земель;
плану організації території сівозміни (проектування полів сівозміни з визначенням їх типів і видів, з урахуванням спеціалізації сільськогосподарського виробництва, чергування сільськогосподарських культур у сівозміні);
матеріалів перенесення в натуру (на місцевість) запроектованих полів сівозміни.
9. Проект землеустрою погоджується з відповідною сільською, селищною, міською радою або районною, Київською, Севастопольською міською держадміністрацією.
10. Погоджений проект землеустрою підлягає державній експертизі землевпорядної документації в установленому законом порядку.
11. Після отримання позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації проект землеустрою затверджується замовником.
12. Відомості затвердженого проекту землеустрою підлягають в установленому порядку внесенню до державного земельного кадастру.
13. Копії матеріалів, отриманих у результаті проведення робіт із землеустрою, розробник передає до місцевого фонду документації із землеустрою.
( Тeкcт взято з сайта "Законодавство України" )
Уважно прочитайте пункт 3ValD писав:Шановний Землянин .......Пункт 3 стосовно надання дозволу ви не зовсім вірно цитуєте, там наведені три підстави розроблення проекту: рішення РДА, договір, рішення суду.
Рішення РДА приймається тоді, коли такий проект розробляється за державні кошти, договір- коли землевласник (землекористувач) виконує роботи за власні кошти, а рішення суду - це примусове зобовязання. Тим більше на сьогодні діючими нормами стососно цих проектів є лише ст.52 ЗУ "Про землеустрій" і поки немає Порядку та Методики посилаться можливо лише на цю статтю.
Стосовно погодження таких проектів РДА або ОМС статтею ст.186 ЗКУ таке погодження нажаль передбачене: "після погодження їх із сільськими, селищними, міськими радами або районними державними адміністраціями розглядаються і затверджуються власниками землі або землекористувачами"
"3. Проект землеустрою розробляється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування або суду про проведення робіт із землеустрою та укладеного відповідно до нього договору між землевласником (землекористувачем) та розробником проекту землеустрою."
Згідно даної редакції навіть якщо Ви власник чи користувач (орендар) Ви повинні отримати рішення (свого роду дозвіл) на розробку проекту землеустрою.
До внесення в базу ДЗК не кожний доживе. Цікаво скільки буде коштувати погодження проекту ОМС чи ОВВ та експертиза такого проету, оскільки після погодження проекту з відповідною сільською, селищною, міською радою або районною, Київською, Севастопольською міською держадміністрацією він підлягає державній експертизі землевпорядної документації в установленому законом порядку (пункти 9 та 10 постанови).aylov писав:....Склько будет стоить внесение в базу ДЗК и в каком виде? Кто сталкивался с ДЗК тот меня поймет(срок изготовления 3 месяца - ПОЛНІЙ БРЕД) Остается сочувсивовать исполнителям работ и заказчикам.
Крім корупції дана постанова інших норм не містить.
Зібрати замовнику перелік документів, необхідних для розробки проекту землеустрою, практично неможливо (До договору замовник додає копії документів, що посвідчують право на земельну ділянку (у разі їх наявності), рішень органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування чи суду про проведення робіт із землеустрою, а також агрохімічного паспорта поля, земельної ділянки, історії полів за останні три - п'ять років та у разі наявності актуальні матеріали польових геодезичних вишукувань та ґрунтових обстежень). За все треба платити і страшно навіть подумати скільки. Zaryt
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
С постановой ознакомились,практически и ожидали подобного.Теперь надо опять все изменять(добавлять розпоряжения,книги истории полей и т.д. и т.п.),а ребята как сеяли подсолнечник и рапс , так и будут их сеять. Это же надо в нашей стране придумать такое : на юге с лета нет дождей , все готовяться пересевать весной другими культурами, а мы им схему севооборота , авторский надзор!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(До договору замовник додає копії документів, що посвідчують право на земельну ділянку (у разі їх наявності) Надо договора оренды,мены и суборенды обязательно требовать-если нет _пускай делают.
(До договору замовник додає копії документів, що посвідчують право на земельну ділянку (у разі їх наявності) Надо договора оренды,мены и суборенды обязательно требовать-если нет _пускай делают.
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
С договорами аренды - это конечно весело, но не реально - пока сделаешь проект - ситуация изменится - пару человек умрут - появятся новые наследники и т.п. , кроме того, т.к. все это счастье проходит экспертизу - то договора потребуют нотариально подтвержденные. У нас средний колхоз от 500 до 1000 участков, т.е. столько же договоров, каждый договор 4-5 листов - т.е. от 2500 до 5000 листов нотариально заверенной макулатуры? ну бред же....
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Опять ничего не значащий документ. Самый главный недостаток, чтоaylov писав:С постановой ознакомились
не содержит регламента по масштабам и нагрузке графических материалов. Следовательно, накарябать можно все, что угодно. В частности, как это наверняка станут делать институты землеустройства, подложить карты внутрихоза 40 летней давности...ПОРЯДОК розроблення проектів землеустрою ...
Додано через 13 хвилин 3 секунди:
Вообще, надо, чтоб под подобными перлами подписывались их непосредственные авторы, чтобы народ знал своих героев, точнее, кому конкретно морду бить posunuv_v...
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Как раз графических материалов более чем достаточно и смысла одногоже (достаточно менять название):
1)плану існуючого стану використання земель у розрізі
землеволодінь та землекористувань, угідь, обмежень, обтяжень та
особливих умов використання земель;
2)схеми розміщення попередників сільськогосподарських культур;
3)плану агровиробничих груп ґрунтів та рельєфу;
4)схеми агротехнологічних груп ґрунтів;
5) плану організації землеволодінь (землекористувань),
впорядкування угідь, розміщення виробничих будівель і споруд,
об'єктів інженерної та соціальної інфраструктури та заходів з
охорони земель;
6) плану організації території сівозміни (проектування полів
сівозміни з визначенням їх типів і видів, з урахуванням
спеціалізації сільськогосподарського виробництва, чергування
сільськогосподарських культур у сівозміні);
7) матеріалів перенесення в натуру (на місцевість)
запроектованих полів сівозміни.
Все эти планы-схемы можно разместить на 3х чертежах
1)плану існуючого стану використання земель у розрізі
землеволодінь та землекористувань, угідь, обмежень, обтяжень та
особливих умов використання земель;
2)схеми розміщення попередників сільськогосподарських культур;
3)плану агровиробничих груп ґрунтів та рельєфу;
4)схеми агротехнологічних груп ґрунтів;
5) плану організації землеволодінь (землекористувань),
впорядкування угідь, розміщення виробничих будівель і споруд,
об'єктів інженерної та соціальної інфраструктури та заходів з
охорони земель;
6) плану організації території сівозміни (проектування полів
сівозміни з визначенням їх типів і видів, з урахуванням
спеціалізації сільськогосподарського виробництва, чергування
сільськогосподарських культур у сівозміні);
7) матеріалів перенесення в натуру (на місцевість)
запроектованих полів сівозміни.
Все эти планы-схемы можно разместить на 3х чертежах
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Речь не идет о названиях или количестве картографических документов - в постанове КМУ отсутсвует регламент по масштабам и нагрузке графических материалов, а как их назвать землепользователю не важно.aylov писав:Как раз графических материалов более чем достаточно и смысла одногоже (достаточно менять название)....
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Во-во. А можно и на одном. Формата А4. При такой постановке вопроса. pa-paaylov писав:Все эти планы-схемы можно разместить на 3х чертежах
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Нотариусы не делают нот копий нотариально не удостовереннх договоров, запрещает инструкция. ПКМУ несет только коррупцию. Больше толку от этого творения не будет
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Добрий вечір!
Хтось вже робить ці проекти? Як все ж таки повинні виглядати всі ці графічні матеріали? І як Ви вирішуєте питання щшодо непостійності земельних діялнок?
Дякую за відповідь
Хтось вже робить ці проекти? Як все ж таки повинні виглядати всі ці графічні матеріали? І як Ви вирішуєте питання щшодо непостійності земельних діялнок?
Дякую за відповідь
- amenshun
- Спец
- Повідомлень: 203
- З нами з: 13 вересня 2009 07:55
- Репутація: 1
- Область: Сумська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Ой як хочеться побачить якийся тіп Еталон. Ну хоч примітивне шось. І як хто вирішує всім відомі проблеми - шахматку, самовільні зайняття, невитребувані та всілякі інші непереоформлені паї, суборенду, засилля монокультур та ін.
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Розроблено всього 127 проектів із більше 19 тис. землекористувачів, які повинні їх розробити, які мають у власності чи користуванні більше 100 га земель, ще трохи більше 400 землевласників та землекористувачів уклали договори на їх розробку. І все марно. На цій неділі приймуть закон про відстрочення відповідальності за відсутність цих проектів до 01.01.2013 року (законопроект № 9585).amenshun писав:Ой як хочеться побачить якийся тіп Еталон. Ну хоч примітивне шось. І як хто вирішує всім відомі проблеми - шахматку, самовільні зайняття, невитребувані та всілякі інші непереоформлені паї, суборенду, засилля монокультур та ін.
- amenshun
- Спец
- Повідомлень: 203
- З нами з: 13 вересня 2009 07:55
- Репутація: 1
- Область: Сумська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Якшо примуть цей законопроект, то с/г виробники вже ніколи не замовлятимуть цю макулатуру. А в багатьох землевпорядних фірмах зірвуться вигідні угоди..dzi писав: Розроблено всього 127 проектів із більше 19 тис. землекористувачів, які повинні їх розробити, які мають у власності чи користуванні більше 100 га земель, ще трохи більше 400 землевласників та землекористувачів уклали договори на їх розробку. І все марно. На цій неділі приймуть закон про відстрочення відповідальності за відсутність цих проектів до 01.01.2013 року (законопроект № 9585).
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 16
- З нами з: 11 грудня 2011 10:18
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
Постанова прийнята!!!! Питання залишились
На які земельні ділянки розробляється проект землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозмін та впорядкування угідь?
- зареєстровані договори оренди по сертифікатам на земельну частку (пай);
- укладені, але не зареєстровані договори оренди земельних часток (паїв) які посвідченні державними актами на право власності;
- господарчі будівлі та двори сільськогосподарського призначення знаходяться у власності замовника проекту, але відсутні право установчі документи на земельні ділянки;
- укладені та зареєстровані договори оренди на невитребувані земельні частки (паї).
Якими документами повинна підтверджуватись наявність або відсутність обмежень, обтяжень та особливих умов використання земель при складанні графічних матеріалів щодо плану існуючого стану використання земель у розрізі землеволодінь та землекористувань (п.8.4 Постанова КМУ №1134)?
Чи є необхідність у погодженні меж суміжними землекористувачами, при складанні проекту землеустрою?
На які земельні ділянки розробляється проект землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозмін та впорядкування угідь?
- зареєстровані договори оренди по сертифікатам на земельну частку (пай);
- укладені, але не зареєстровані договори оренди земельних часток (паїв) які посвідченні державними актами на право власності;
- господарчі будівлі та двори сільськогосподарського призначення знаходяться у власності замовника проекту, але відсутні право установчі документи на земельні ділянки;
- укладені та зареєстровані договори оренди на невитребувані земельні частки (паї).
Якими документами повинна підтверджуватись наявність або відсутність обмежень, обтяжень та особливих умов використання земель при складанні графічних матеріалів щодо плану існуючого стану використання земель у розрізі землеволодінь та землекористувань (п.8.4 Постанова КМУ №1134)?
Чи є необхідність у погодженні меж суміжними землекористувачами, при складанні проекту землеустрою?
Re: Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни
20.12.2011 16:47 версія для друку
Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження родючості грунтів" (щодо відтермінування)
(Інформаційне управління)
Законом продовжено строки (з 01.01.2012 р. до 01.01.2013 р.), визначені для розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь і передбачають заходи з охорони земель, порушення яких тягне за собою накладання відповідних штрафних санкцій згідно статті 55 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідний законопроект зареєстровано за №9585.
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=42083
Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження родючості грунтів" (щодо відтермінування)
(Інформаційне управління)
Законом продовжено строки (з 01.01.2012 р. до 01.01.2013 р.), визначені для розроблення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь і передбачають заходи з охорони земель, порушення яких тягне за собою накладання відповідних штрафних санкцій згідно статті 55 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідний законопроект зареєстровано за №9585.
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=42083