Сторінка 3 з 4

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 18 березня 2010 17:03
Землянин
или Минюст? !Moroz!

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 18 березня 2010 17:34
IgorNIS
Землянин писав:или Минюст? !Moroz!
Во-во !Moroz!
Ні, усе ж таки, КОЛЕГИ, як же правильно поступати коли є потреба реєструвати? UPS

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 18 березня 2010 18:40
IgorNIS
Zoddy писав:Згідно змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" виходить так, що Держкомзем та ДЗК ліквідують (зміною назви) та підпорядкують Мінюсту. Частина БТІ та ДЗК матимуть одного гендиректора та зіллються в одну структуру (Адміністратор реєстру). Їнша частина БТІ та Держкомзем шляхом злиття отримують статус Держреєстратору прав. Тобто, адміністратор буде збирати гроши та готувати довідки, а реєстатор - по 10 грн їх видавати. Вважаю, що їнши шляхи виконання цього Закону більш коштовні. Мабуть, добра новина Nenayu
Але перший шлях зробило ЮВТ - Держкомзем виведено зі складу "минекоохорони" та прямо підпорядковується прем"єру та "віце". *Скільки таких спроб зірвалося Zaryt *

*оффтоп* вважаю, що це єдина ії добра справа, та й та випадкова
Щось не бачу приводу що Держкомзем ліквідують.
Адже у новому Законі стаття 6 залишилась без змін.
А от із ДЗК то погані для них справи pa-pa

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 18 березня 2010 19:11
SBB
IgorNIS писав:А от із ДЗК то погані для них справи pa-pa
Ну, пока что не очень. Понятие кадастра этим законом не уничтожено. Кадастровые номера остались. Функция регистрации - это еще далеко не все. Центр ДЗК может уйти лишь в случае, если в законе о кадастре (если он будет принят, но скорее всего - будет) все функции по ведению кадастра будут возложены непосредственно на орган гос.власти. Да и то - при МинЮсте тоже существует (и неплохо себя чувствует) госпредприятие, ведущее масса реестров (сделки, залоги, ипотеки и т.д. и т.п.). И как то никого не интересует, что это вобщем то функции субъекта хозяйствования... Так что рано ДЗК хоронить...

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 18 березня 2010 19:59
dexter3000
SBB писав:Центр ДЗК может уйти лишь в случае, если в законе о кадастре (если он будет принят, но скорее всего - будет) все функции по ведению кадастра будут возложены непосредственно на орган гос.власти.
А скажите, каким нынче законом функции госрегистрации возложены на хозяйствующий субъект в сфере управления Любимого Комитета? Krutelyk
SBB писав:Так что рано ДЗК хоронить...
Вообще делегировать полномочия органов власти нельзя. Статья 16 тут - http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... eg=2210-14. А ещё и хозяйствующему субъекту выполняющему землеустроительные и землеоценочные работы... no

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 18 березня 2010 20:16
Сергiй64
Volodar писав: так хто буде проводити реєстрацію??? ДЗК чи ДКЗ ???
шановні колеги. ДЗК ще ніколи не зареєстрував жодного права. Дзк реєстрував і буде реєструвати до 01.01.2011 державні акти, договори оренди, договори на встановлення сервітуту. Були намагання через суд заставити нас реєструвати емфітевзиси та суперфіції, і навіть якісь недолугі намагання зареєструвати були, але з цього нічого доброго не вийшло, і наскільки мені відомо, ні одного свідоцтва про реєстрацію права не було видано.

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 18 березня 2010 21:06
SBB
dexter3000 писав:А скажите, каким нынче законом функции госрегистрации возложены на хозяйствующий субъект в сфере управления Любимого Комитета? Krutelyk
Никаким. Но и во все время существования предыдущей редакции закон им не особо был нужен. ЦДЗК всем рассказывал, что закон не работает, закона фактически нет.
dexter3000 писав:Вообще делегировать полномочия органов власти нельзя. Статья 16 тут - http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... eg=2210-14. А ещё и хозяйствующему субъекту выполняющему землеустроительные и землеоценочные работы... no
Да я не против, я только за, но чего-то с трудом верится, что Центр ДЗК уйдет в небытие. Да, регистрацией заниматься не будет, но информации о границе, месте расположении участка в реестре прав не будет (вернее, Минюст ее формировать не будет). Эта информация будет образовываться на уровне Госкомзема. А захочет ли он ликвидировать ЦДЗК - неизвестно... Ладно, это у меня тут всякие пессимистические настроения... :D

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 19 березня 2010 15:51
Volodar
Не зважаючи, що Закон прийнятий і опублікований, ДЗК впевнено проводить реєстрацію і каже, що і далі все буде без змін.

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 22 березня 2010 14:25
Землянин
ДЗКАМ закон не писан

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 22 березня 2010 14:31
IgorNIS
Землянин писав:ДЗКАМ закон не писан
Факт bayan

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 23 березня 2010 15:57
dexter3000
http://zsu.org.ua/news/?id=34843
Коментар Земельної спілки України з приводу змін у законодавстві щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обмежень
23.03.2010
Законом України від 01.07.2004 № 1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень», прийняття якого, свого часу, стало можливим завдяки титанічним зусиллям усієї земельної служби України, було визначено правові, економічні, організаційні засади створення у складі державного земельного кадастру єдиної системи державної реєстрації речових прав на земельні ділянки та інше нерухоме майно, обмежень цих прав.

Цей Закон був спрямований на забезпечення визнання та захисту державою речових прав на нерухомість, створення сприятливих умов для забезпечення розвитку ринкових відносин, активізації інвестиційної діяльності, збільшення надходжень до державного та місцевих бюджетів. Але за період, що пройшов з прийняття цього Закону, Державний реєстр прав на нерухоме майно та їх обмежень у складі державного земельного кадастру так і не був створений.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.09.2009 № 1230-р «Деякі питання удосконалення та забезпечення виконання законодавства у сфері земельних відносин» Держкомзему було доручено внести у місячний строк проекти актів Кабінету Міністрів України, спрямовані на забезпечення виконання Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень». Не зважаючи на це, відповідні проекти нормативних документів Урядом у визначений термін розглянуті так і не були.

Це в черговий раз підтвердило, що нинішнє керівництво Держкомзему, не маючи досвіду роботи в галузі та стратегічного бачення розвитку земельної служби, надмірно захопилось поточними передвиборчо-популістськими кампаніями, виявилось неспроможним реалізовувати стратегічні задачі та виконувати вимоги чинного законодавства і доручення Уряду щодо забезпечення ведення державного земельного кадастру, а також забезпечити належний рівень співпраці із профільними комітетами та депутатським корпусом Верховної Ради України.

Наслідком непрофесійності нинішнього керівництва Держкомзему стало прийняття Верховною Радою України Закону України від 11.02.2010 № 1878-VI «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» та інших законодавчих актів України», що був підписаний Президентом України та набрав чинності з 16 березня 2010 року (Голос України від 16.03.2010 – № 46). Відтепер, зникли законодавчі підстави для діяльності Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», головним завданням якого мало стати адміністрування Державного реєстру прав на нерухоме майно та їх обмежень, а подальша доцільність існування цього підприємства стає доволі сумнівною.

Систему органів державної реєстрації прав тепер становитиме спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань державної реєстрації прав – Міністерство юстиції України, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації прав, та його територіальні органи, які є органами державної реєстрації прав. Адміністратором Державного реєстру прав стане державне підприємство, що належить до сфери управління Міністерства юстиції України, здійснює заходи із створення та супроводження програмного забезпечення Державного реєстру прав та відповідає за технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист даних, що містяться у Державному реєстрі прав.

Потрібно відзначити, що, відповідно до пункту 3 Прикінцевих і перехідних положень Закону України від 11.02.2010 № 1878-VI, до 1 січня 2012 року державна реєстрація права власності, права користування (сервітут) земельними ділянками, права постійного користування земельними ділянками, договорів оренди земельних ділянок; права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); права забудови земельної ділянки (суперфіцій) проводиться територіальними органами земельних ресурсів.

Закони України мають вищу силу юридичну силу ніж акти Кабінету Міністрів України. Зважаючи це, з 16.03.2010 р. фактично втратив свою актуальність пункт 4 Постанова Кабінет Міністрів України від 17.07.2003 № 1088 «Про створення єдиної системи державної реєстрації земельних ділянок, нерухомого майна та прав на них у складі державного земельного кадастру», відповідно до якої до створення Державного реєстру прав на землю та нерухоме майно Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» мало проводити реєстрацію земельних ділянок та прав на них шляхом внесення записів про реєстрацію земельних ділянок та прав на них до бази даних державного реєстру земель.

Починаючи з 16.03.2010 р. здійснення ведення Державного реєстру земель Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» фактично суперечить вимогам Закону України від 01.07.2004 № 1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (у новій редакції), а також статті 16 Закону України від 11.01.2001 № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», яка забороняє делегування повноважень органів влади суб’єктам господарюванням.

У сучасних умовах, для повернення державної реєстрації земельних ділянок та прав на них у правове поле необхідно негайно надати чинності постанові Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1021 «Про затвердження порядків ведення Поземельної книги і Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі», введення в дію якої, з незрозумілих причин, було перенесене на 01.01.2011 р. Ця постанова передбачає запровадження ведення відповідних реєстраційних документів територіальними органами земельних ресурсів.

На час до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1021, ведення Державного реєстру земель Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» фактично здійснюється у спосіб, що не відповідає Конституції та законам України, а це може розглядатися як підстава для оскарження зареєстрованих прав на земельні ділянки, порушення законних інтересів громадян України та юридичних осіб.

Асоціація «Земельна спілка України» висловлює свій глибокий жаль з приводу вкрай непрофесійних дій нинішнього керівництва Держкомзему, які мали своїм наслідком повну втрату законодавчого пріоритету державних органів земельних ресурсів щодо створення у складі державного земельного кадастру реєстраційної системи та знищення раніше закріплених досягнень земельної служби у цій галузі.

Земельна спілка України

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 23 березня 2010 16:26
Volodar
Починаючи з 16.03.2010 р. здійснення ведення Державного реєстру земель Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» фактично суперечить вимогам Закону України від 01.07.2004 № 1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (у новій редакції), а також статті 16 Закону України від 11.01.2001 № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», яка забороняє делегування повноважень органів влади суб’єктам господарюванням.
То може краще до суду. Smert

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 09:54
Gardner
Для ДЗК залишили три варіанти:
1. Впертись і триматись за те залишається в ДЗК...
2. Ліквідувати...
3. Перейти в управління Мінюсту...
Можливо є і інші варіанти...

Цікаво який з них випаде на долю ДЗК...

Чи можливо весь Держкомзем перейде до Мінюсту????

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 11:02
Сергуня1
Gardner писав:Для ДЗК залишили три варіанти:
1. Впертись і триматись за те залишається в ДЗК...
2. Ліквідувати...
3. Перейти в управління Мінюсту...
Можливо є і інші варіанти...

Цікаво який з них випаде на долю ДЗК...

Чи можливо весь Держкомзем перейде до Мінюсту????
Да нє моя думка - це новий наказ Держкомзему, яким реєстрацію передають ДЗК, при чому наказ в Мінюсті не реєструють Krutelyk . Ги Zaryt

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 11:20
SBB
Сергуня1 писав:Да нє моя думка - це новий наказ Держкомзему, яким реєстрацію передають ДЗК, при чому наказ в Мінюсті не реєструють Krutelyk . Ги Zaryt
И назовут сей документ "Стандарт" (стандарты регистрировать не нужно), а в преамбуле напишут: "цей стандарт є нормативно-технічним документом, який визначає технічні особливості здійснення державної реєстрації прав власності, користування земельними ділянками" Krutelyk

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 11:34
Сергуня1
Ага, колего Drug.
Але ж прийте час ікс і тоді.........

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 12:28
Volodar
В мене виникають непрємні відчуття:
мабуть почнеться з того, що нотаріуси, будуть визнавати недійсними державні акти зареєстровані ДЗК після 16.03.

Якесь "дежа вю": постанову про затвердження нової форми державних актів "синеньких" памятаєте: Одні визнавали видані "зеленькі" ДА, інші - ні.

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 12:31
4elove4ek
у нас на сьогодніщній день червоні, зелені і сині - всі дійсні

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 12:54
Volodar
Я про Постанову N 1019 від 12.11.2008. Були ситуації про невизнання державних актів "зелененьких" виготовлених та зареєстрованих після 12.11.08.
Поки Держкомзем не зрозумів свою помилку і "в догонку" - прийняли Постанову № 774 від 27.05.2009. На мою думку досить суперечливо. Теоретично вона узаконює видані державні акти "червоненькі" і зареєстровані сьогодні.

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 13:05
SBB
Volodar писав:В мене виникають непрємні відчуття:
мабуть почнеться з того, що нотаріуси, будуть визнавати недійсними державні акти зареєстровані ДЗК після 16.03.

Якесь "дежа вю": постанову про затвердження нової форми державних актів "синеньких" памятаєте: Одні визнавали видані "зеленькі" ДА, інші - ні.
Я не думаю. На каком основании? Там ведь подпись начальника управления есть? А остальное нотариуса особенно волновать не будет.

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 13:20
Сергуня1
4elove4ek писав:у нас на сьогодніщній день червоні, зелені і сині - всі дійсні
так і повинно бути

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 13:54
Volodar
SBB писав:Я не думаю. На каком основании? Там ведь подпись начальника управления есть? А остальное нотариуса особенно волновать не будет.
1.
Починаючи з 16.03.2010 р. здійснення ведення Державного реєстру земель Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» фактично суперечить вимогам Закону України від 01.07.2004 № 1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (у новій редакції), а також статті 16 Закону України від 11.01.2001 № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», яка забороняє делегування повноважень органів влади суб’єктам господарюванням.
2. ЗКУ: Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Вважаю, що нотаріуси - перші, які будуть звертати увагу на таке. І можуть бути випадки у відмові оформлення відчужень і т.д.

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 13:58
Сергуня1
З актами зареєстрованими ДЗК до 16.03.08 проблем бути не повинно.
А от коли витяг ДЗК береться після (для угоди відчуження) 16.03 можуть бути і як людям бути, х..н його знає.
До мене приходять, а як баран на нові ворота, але посилаюсь на закон і відправляю до Держкомзему - хай там паряться......
Побачимо як закінчиться

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 14:45
Землянин
Volodar прав. Нотариусы должны тормозить сделки. Вступление в силу ПКМУ от 09.09.2009 № 1021 (мысль ЗСУ) не поможет, а только усложнит ситуацию. Все интуитивно ждут каких-то разъяснений от Минюста, Госкомзема, возможно - Комитета АПК ВРУ.
Но разъяснения - до лампочки. Надо менять текст закона, как минимум переносить вступление в силу до 01.01.2012 года ст. 6 новой редакции, а лучше бы - всю редакцию. Тем временем КМУ может и разродился бы порядком ведения многострадального реестра прав.
Депутаты и их помощники, ау !
Спасайте мир !
Спасайте СВОИ активы !

Re: Нова редакція ЗУ "про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно..."

Додано: 24 березня 2010 14:49
SBB
Volodar писав:1.Починаючи з 16.03.2010 р. здійснення ведення Державного реєстру земель Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» фактично суперечить вимогам Закону України від 01.07.2004 № 1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (у новій редакції), а також статті 16 Закону України від 11.01.2001 № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», яка забороняє делегування повноважень органів влади суб’єктам господарюванням.
С Законом о защите экон.конкуренции функции ДЗК не стыкуются уже много лет. И ничего...
Volodar писав:2. ЗКУ: Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Вважаю, що нотаріуси - перші, які будуть звертати увагу на таке. І можуть бути випадки у відмові оформлення відчужень і т.д.
Никто не отменял Закон от 05.03.2009 N 1066-VI
3. До створення єдиної системи органів реєстрації прав на нерухоме майно та їх обмежень:
...
право власності або право користування земельною ділянкою виникає з моменту державної реєстрації земельної ділянки.
Правда, система с одной стороны уже создана (управления юстиции на местах есть), но свои функции осуществлять еще не может

посмотрим...