Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Alexxp писав:2. До земель державної власності, які не можуть передаватися у комунальну власність, належать земельні ділянки, що використовуються Чорноморським флотом Російської Федерації на території України на підставі міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна державної власності, а також земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, крім випадків передачі таких об’єктів у комунальну власність.
..
12. Кабінету Міністрів України:
протягом шести місяців з дня опублікування цього Закону привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
протягом року з дня опублікування цього Закону:
забезпечити оформлення органами державної влади, державними підприємствами, установами, організаціями права постійного користування земельними ділянками, які використовують земельні ділянки державної власності без документів, що посвідчують право користування ними;
забезпечити визначення будівель, споруд, інших об’єктів нерухомого майна державної власності, право власності на які не зареєстровано, та забезпечити здійснення державної реєстрації такого права.
13. Органам місцевого самоврядування протягом року з дня опублікування цього Закону:
забезпечити оформлення комунальними підприємствами, установами, організаціями права постійного користування земельними ділянками, які використовують земельні ділянки комунальної власності без документів, що посвідчують право користування ними;
забезпечити визначення будівель, споруд, інших об’єктів нерухомого майна комунальної власності, право власності на які не зареєстровано, та забезпечити здійснення державної реєстрації такого права.
Звертаю увагу, що Цивільний кодекс передбачає
" Стаття 1218. Склад спадщини
1. До складу спадщини входять усі права та обов'язки, що
належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини і не
припинилися внаслідок його смерті.
Стаття 1219. Права та обов'язки особи, які не входять до
складу спадщини
1. Не входять до складу спадщини права та обов'язки, що
нерозривно пов'язані з особою спадкодавця, зокрема:
1) особисті немайнові права;
2) право на участь у товариствах та право членства в
об'єднаннях громадян, якщо інше не встановлено законом або їх
установчими документами;
3) право на відшкодування шкоди, завданої каліцтвом або іншим
ушкодженням здоров'я;
4) права на аліменти, пенсію, допомогу або інші виплати,
встановлені законом;
5) права та обов'язки особи як кредитора або боржника,
передбачені статтею 608 цього Кодексу. "
В практиці були прециденти як зазначення у Свідоцтві на спадщину про право постійного корисутвання, так і рішення суду (правда 2003 року) щодо визнання за спадкоємцем права постінйого користування.
Згідно ст.92 ЗКУ релігійна організація звернулася з клопотанням про надання у постійне користування земельної ділянки для будівництва культової споруди, на що їй була дана відповідь (додається). Виникають питання: чи є дана відповідь законною? на яке зіслатись чинне законодавство, крім земельного кодексу, щоб не було таких безглуздих відповідей?
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Чудово! Така відповідь спонукає до такої кількості запитань!
Зрозуміло, що перелік земельних ділянок, які підлягають відчуженню на земельних торгах має бути оприлюднений.
Враховуючи, що автор посилається на лист регіонального відділення ФДМ можемо припустити що земельна ділянка про яку ведеться мова є складовою частиною майнового комплексу, який підлягає приватизації шляхом аукціону.
Для того щоб радити, треба «бачити» всю природу питання.
anuna.85 писав:В цьому витязі може бути дві юрособи? з частками
Присоединяюсь к вопросу, только интересует регистрация совместного постоянного пользования (без выделения частей).
Если раньше это было невозможно, т.к. г/а на право постоянного пользования не предусматривал более 1 пользователя з/у, то как сейчас?
Житлово комунальне господарство у 2012 році оформело земельну ділянку під багатоквартирним житловим будинком у постійне користування. На першому поверсі громадянин з власної квартири він зробив окремий вхід і вирішив відкрити магазин. Тепер на частині земельної ділянки він хоче зробити благоустрій окультурити прохід до магазину. Як він має оформити документи на цю чатину земельної ділянки.? Підкажіть можливо десь це уже обговорювалось.
Поковба писав:В оренду через аукціон, або в сервітутне користування (якщо ОМС наважиться)
А акт постійного користування, що зним ? Відміняти постійне користування КП на всю ділянку. Виділяти під оренду ту частину ділянки в окрему на якій планується благоустрій. А якщо аукціон виграє інша особа потім брати в суборенду?
Володимер писав:Житлово комунальне господарство у 2012 році оформело земельну ділянку під багатоквартирним житловим будинком у постійне користування. На першому поверсі громадянин з власної квартири він зробив окремий вхід і вирішив відкрити магазин. Тепер на частині земельної ділянки він хоче зробити благоустрій окультурити прохід до магазину. Як він має оформити документи на цю чатину земельної ділянки.?
Можна шляхом вилучення із постійного користування, порядок визначено ст.149 ЗКУ, у такому випадку одним рішенням з/д вилучається з постійного користування і передається в оренду громадянину.
ValD писав:Можна шляхом вилучення із постійного користування, порядок визначено ст.149 ЗКУ, у такому випадку одним рішенням з/д вилучається з постійного користування і передається в оренду громадянину.
Вилучення спірне, як б порекомендував би краще не бавитися з цим.
Володимер писав:земельну ділянку під багатоквартирним житловим будинком
Досить складно буде обгрунтування відведення частини прибудинкової території одному із власників багатоквартирного будинку (крім випадків одноповерхових morgayu і то?)
Володимер писав:він хоче зробити благоустрій окультурити прохід до магазину
Так хай робить благоустрій: квіточки саджає, оградку побілить, а навіщо йому для проведення благоустрою оформляти земельну ділянку?
Підкажіть будь-ласка, на даний час, чи може юр.особа у якої знаходиться земельна ділянка на праві постійного користування за добровільним зверненням до РДА переоформити постійне користування на оренду, земельна ділянка вільна від забудови, переоформлення потрібне для надання земельної ділянки в суборенду. Дякую за швидкі відповіді!! 5+5=?
jenikjenik писав:Підкажіть будь-ласка, на даний час, чи може юр.особа у якої знаходиться земельна ділянка на праві постійного користування за добровільним зверненням до РДА переоформити постійне користування на оренду, земельна ділянка вільна від забудови, переоформлення потрібне для надання земельної ділянки в суборенду. Дякую за швидкі відповіді!!
Нема такого поняття переоформлення!!!! Є припинення постійного користування у зв'язку з добровільною відмовою. А далі оформлення в оренду на загальних підставах ст.124 ЗКУ.
Судя по постановке вопроса Вы уже читали Ст. 123 ЗКУ. Других прямых указаний на то, что только постоянное пользование для тех кто перечислен в 92 ст ЗКУ не знаю:
"Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна, що
перебувають у державній та комунальній власності, передаються
особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього
Кодексу, лише на праві постійного користування"
SK1974 писав:а как переоформить государственным сельгоспредприятиям гос.акты в постоянном пользовании?
Сделать техническую документацию по землеустройству по установлению (восстановлению) границ земельных участков в натуре (на местности), зарегистрировать участки в кадастре, зарегистрировать право государственной собственности и право постоянного пользования в реестре вещных прав.
Ситуація наступна:
- є держакт на постійне користування Центральної районної лікарні.
- на базі ЦРЛ створено центр медико-санітарної допомоги з передачею на баланс майна та частини приміщення.
- утворилися дві юрособи.
- приміщення двоповерхове: перший поверх - центр медико-санітарної допомоги, другий - ЦРЛ.
- приміщення комунальне, юрособи лише є балансоутримувачами.
Запитання: Як оформити землю під приміщенням (в постійне користування) користувачем якого є дві юрособи?
Доброго дня. Хто може допомогти консультацією? У 1979 році КЕВ(квартирно-експлуатаційному відділу Міністерства оборони) було видано державний акт на право постійного користування ділянкою для розміщення військової частини. На даний час частина розформована, перебуває на балансі КЕВ, і на території цього містечка в одному з приміщень військової частини проживають три сім'ї колишніх військовослужбовців, які оформили право власності на всі квартири в цьому приміщенні(свідоцтво обласного БТІ). На даний час необхідно відновити межі ділянки, присвоїти кадастровий номер і зареєструвати право постійного користування.
Питання таке: чи є правомірним виготовляти техдокументацію по встановленню меж на цю земельну ділянку на всю площу на КЕВ відповідно до державного акту від 1979 року? Чи може краще діяти відповідно до ст.120 Земельного кодексу "Перехід права на земельну ділянку у разі набуття права на жилий будинок, будівлю або споруду", враховуючи отримане жильцями квартир на території частини свідоцтва на право власності на квартири?
Підкакжіть наступне:
Згідно рішення районної ради "Про передачу об'єктів районної комунальної власності" було передано у постійне безоплатне користування адмінбудинок з надвірними спорудами управлінню юстиції, суду, та ДВС. Пізніше було прийнято рішення райрадою про розподіл площ приміщення між цими установами
Юстиція бажає оформити право постійного користування відповідною часткою земельної ділянки. Правовстановлюючі документи на вищевказаний будинок відсутні.
Як це правильно зробити?
Дякую.
Прошу допомоги в наступній ситуації, якщо хтось знає вихід:
Районна рада, на балансі якої знаходяться будівлі та споруди сільської школи, бажає оформити землю на школу, яка зареєстрована як юридична особа.
Який документ має надати райрада щоб оформлення землі правомірно відбувалось не на неї, а на школу? Сама школа не являється власниками майна і ніколи ним не буде.
Крім того, сільською радою колись вже було прийняте рішення "Про передачу земельної ділянки в постійне користування" сільської школи, але документи на право постійного користування не були оформлені. З того часу змінилась назва навчального закладу. Можливо, у зв`язку із цим, вказане рішення втратило силу.
Буду дуже вдячна, якщо в когось з`явиться геніальна ідея з цього приводу))
Поковба писав:В схожих ситуація ми виготовляли документи лише на власника майна.
або на того, в чиєму оперативному управлінні перебуває державне чи комунальне майно.
потрібен витяг з реєстраційної служби, де буде зазначено про даний факт.
В 2012 році був розроблений і затверджений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування для будівництва і обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування 03.01. В 2013 році селищна рада продала будівлю що росташована на цій земельній ділянці. ПИТання як власнику набути право власності на цю земельну ділянку.???