Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності

Розмежування земель державної та комунальної власності
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
werewolf
Спец
Спец
Повідомлень: 913
З нами з: 22 січня 2008 17:46
Репутація: 5
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення werewolf »

Егор писав:При всех размежеваниях нужно помнить: вся земли пребывает в собственности (исключительно) Украинского народа :)
Замельне законодавство ніяк не грунтується на цьому принципі. Якщо ви самовільно займете землі державної чи комунальної власності, то заплатите шкоду в державний або місцевий бюджет. Умовно це можна назвати - ви сплатили шкоду "Українському народу". Але якщо ви зайняли землю в приватній власності, то сплатите шкоду конкретній особі, а не народу.
Егор писав:В этом контексте лично я вообще в разграничении еще и с регистрацией прав публичных субъектов не вижу на сегодняшний день особенного смысла.
А ось без розмежування можете взагалі нікому нічого не відшкодовувати, тому що встановити особу, якій завдали шкоду, буде неможливо.
На жаль, порядок набуття земельних ділянок у користування упускає дуже важливу річ - реєстрацію права власності держави або територіальної громади на земельні ділянки, що надаються у користування.
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

werewolf писав: Замельне законодавство ніяк не грунтується на цьому принципі.
Ну и фиг с ним. Есть же Конституция.
Предположим, что земля находится в народной собственности (согласитесь, что это, хотя бы теоретически, не равно госсобственности). Фактически и юридически эта собственность может существовать в двух т.н. "формах" (публичных) государственной и коммунальной. Статьи 83, 84 ЗКУ УЖЕ все разграничили в силу закона. Т.е. собственность народа "поделена между формами". Остальное - техника (если она вообще нужна), т.е. уточнения в некоторых случаях границ конкретных участков и прочее.
Ну чем плохо-то ... :)
Тут как бы сразу мое мнение и по следующим тезисам...
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Volodar »

Егор писав:Статьи 83, 84 ЗКУ УЖЕ все разграничили в силу закона. Т.е. собственность народа "поделена между формами". Остальное - техника (если она вообще нужна), т.е. уточнения в некоторых случаях границ конкретных участков и прочее.
так і тільки так
werewolf писав:Земельне законодавство ніяк не грунтується на цьому принципі.
Не зважаючи на те що комунальна і державна власність рівні між собою, чомусь земельне законодавство вимагає державні акти і встановлення меж саме для комунальної власності, а ось до державної чомусь ні.
Підтримую Егора, що для розмежування достатньо лише ЗКУ. Якби при реєстрації земельних ділянок, передбачили ще одну позицію в проектній документації - форма власності, думаю, що розмежування поступово вже підходило до кінця. Землі загального користування автоматично зачислили б до земель комунальної власності. Сумніваюся, що держава схоче підмітати вулиці.
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

Volodar писав: Не зважаючи на те що комунальна і державна власність рівні між собою, чомусь земельне законодавство вимагає державні акти і встановлення меж саме для комунальної власності, а ось до державної чомусь ні.
Во-во... А если их считать "формами" собственности Народа (ну или даже как по букве Конституции: типа от имени Народа распоряжаются органы такие-то), то очевидно, что для "неравенства" нет оснований. Т.е. почему коммунальная собственность (в свете конституционных положений) формируется именно из земель государственной собственности как-то не очень понятно.
Volodar писав: Якби при реєстрації земельних ділянок, передбачили ще одну позицію в проектній документації - форма власності, думаю, що розмежування поступово вже підходило до кінця.
Вы имеете в виду при передаче участков в собственность или...... ?
Volodar писав: Землі загального користування автоматично зачислили б до земель комунальної власності. Сумніваюся, що держава схоче підмітати вулиці.
Безусловно. Да по идее, если вооружиться ст.ст. 83, 84 ЗКУ, нормальной планировочной документацией (градостроительной, землеустроительной) и какими-нибудь материалами инвентаризации (или хотя бы существующей кадастровой базой - посмотреть, что у кого в пользовании), то и так все уже разграничено. Остальные "массивы" без четких границ можно ориентировочно определить в те или иные земли, пользуясь, опять же, ст.ст. 83, 84 и Переходными ЗК где про разграничение.
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Volodar »

Егор писав:Вы имеете в виду при передаче участков в собственность или...... ?
Саме так, реєструють акт постійного користування, договір оренди - і відразу - в комунальну або державну;
тут звичайно є проблема компетенції, хто примаймає рішення, і можливі конфлікти: без змоєї згоди мені дали або не дали.
Аватар користувача
werewolf
Спец
Спец
Повідомлень: 913
З нами з: 22 січня 2008 17:46
Репутація: 5
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення werewolf »

Volodar писав: Якби при реєстрації земельних ділянок, передбачили ще одну позицію в проектній документації - форма власності, думаю, що розмежування поступово вже підходило до кінця.
Абсолютно вірно!
Volodar писав: тут звичайно є проблема компетенції, хто примаймає рішення, і можливі конфлікти: без змоєї згоди мені дали або не дали.
"Згода", як така, і не потрібна. Просто треба встановити законом, що, наприклад, в межах НП все, що не підпадає під ч.ч. 3, 4 ст.84 ЗКУ, реєструвати як комунальну власність (за виключенням приватної і іноземної).
Правда, з державною власністю може виникнути путаниця, на який орган держ влади слід реєструвати ту чи іншу зем ділянку.
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

werewolf писав: реєструвати як комунальну власність (за виключенням приватної і іноземної).
Правда, з державною власністю може виникнути путаниця, на який орган держ влади слід реєструвати ту чи іншу зем ділянку.
Зачем в принципе их регистрировать (земельные массивы коммунальной собственности, например, земли общего пользования) ?
Собственник все равно государство, а не какой-то орган, поэтому и регистрировать (если это будет нужно) необходимо на государство.
Аватар користувача
werewolf
Спец
Спец
Повідомлень: 913
З нами з: 22 січня 2008 17:46
Репутація: 5
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення werewolf »

Егор писав: Зачем в принципе их регистрировать (земельные массивы коммунальной собственности, например, земли общего пользования) ?
Я веду мову не про ЗЕМЛІ, а про ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ, які надаються у користування із земель державної та комунальної власності.
Егор писав:Собственник все равно государство, а не какой-то орган, поэтому и регистрировать (если это будет нужно) необходимо на государство.
Може й так. Але держава не є особою.
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

werewolf писав: Може й так. Але держава не є особою.
А зачем это ? разве государство не может быть собственником...
316 ГК ? есть же 318 ГК.
Аватар користувача
werewolf
Спец
Спец
Повідомлень: 913
З нами з: 22 січня 2008 17:46
Репутація: 5
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення werewolf »

Егор писав: А зачем это ? разве государство не может быть собственником...
316 ГК ? есть же 318 ГК.
Sorri Так. Ви маєте рацію.
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення SBB »

Законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності. Зареєстровано сьогодні. На сайті ВР тексту поки що немає
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=41868
розмежування.rar
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

SBB писав:Законопроект
А каковы перспективы принятия ? :)
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення SBB »

Підтримка є серйозна. А як піде, якщо чесно, - не знаю. Але законопроект, насправді, є найбільш реальною альтернативою тому мертвому і не потрібному механізму, який існує зараз (так би мовити "дешево и сердито").
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Chernov »

"Хороший" проектец. Теперь и ПЗФ можно приватизировать....
И столько новых противоречий и усложнений, что понятно, что делался ради еще большего запутывания ситуации. Примеры.
ст 79-прим- усложнение порядка - новый вид работ для институтов
ст 77 - теперь брошенные воинские части, которые как правило находятся на лучших землях киевские бандиты будут раздавать под поместья
ст 83-84 - явные противоречия в определениях, можно толковать произвольно
и т.д. и т.п.
Короче, покращення вже сьогодні. Опять хочется знать, кто КОНКРЕТНО сочиняет этот бред. Даже не бред, а законодательное обоснование упрощения дерибана НАРОДНОЙ земли.
SBB писав:законопроект, насправді, є найбільш реальною альтернативою тому мертвому і не потрібному механізму, який існує зараз (так би мовити "дешево и сердито").
lol2
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення SBB »

Chernov писав:ст 79-прим- усложнение порядка - новый вид работ для институтов
Це просто узгодження статті 79-1 з існуючою редакцією ст.53 ЗУ "Про землеустрій". А у статті 53 не передбачає обов+язковості формування земельних ділянок в таких проектах. І якщо не буде фінансування, ця норма і залишиться мертвою. Але шкоди вона не принесе
Chernov писав:ст 77 - теперь брошенные воинские части, которые как правило находятся на лучших землях киевские бандиты будут раздавать под поместья
А що заважає робити це зараз? Крім того, в процесі розмежування із земель оборони в комунальну власність мають передаватись лише землі під об+єктами соціально-культурного, виробничого та житлового призначення. Після передачі самих об+єктів в комунальну власність, туди ж будуть передані і земельні ділянки під ними
Chernov писав:ст 83-84 - явные противоречия в определениях, можно толковать произвольно
Якщо можна, наведіть приклади
Chernov писав:Теперь и ПЗФ можно приватизировать....
На підставі чого? Яка різниця, в якій власності будуть перебувати ці об+єкти - в державній чи комунальній? У нас що, державні органи більш моральні і незаангажованіші за органи місцевого самоврядування?

Шановний Chernov! Не треба всюди шукати "дерибан" і "злой умисел". Значна кількість проблем земельного законодавства напряму пов+язані з тим, що критикують всі, а реальних пропозицій щодо виправлення недоліків не дає ніхто. Якщо щось конкретно не влаштовує у законопроекті, давайте конструктивні і конкретні пропозиції.
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Chernov »

Теперь и ПЗФ можно приватизировать....
SBB писав:На підставі чого?
3. До земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать:
.......
г) землі під об'єктами природно-заповідного фонду, історико-культурного та оздоровчого призначення, що мають особливу екологічну, оздоровчу, наукову, естетичну та історико-культурну цінність, якщо інше не передбачено законом;
Такого понятия, как "що мають особливу екологічну, оздоровчу, наукову, естетичну та історико-культурну цінність" в заповедном деле не существует.
Есть
що мають національне та загальнодержавне (або інше)значення;
А добавочка
якщо інше не передбачено законом;
дает возможность власти на любой понравившийся заповедник издать соответствующий закон. Руки прочь от ПЗФ! Только государственная собственность. Вот Вам первое и последнее конструктивное предложение.
SBB писав:Шановний Chernov! Не треба всюди шукати "дерибан" і "злой умисел". Значна кількість проблем земельного законодавства напряму пов+язані з тим, що критикують всі, а реальних пропозицій щодо виправлення недоліків не дає ніхто.
Не по темі
Я Вас, конечно понимаю. И искренне сочувствую. Сложно выполнять бандитские заказы и при этом себя уважать. Именно поэтому при этой власти от меня не будут поступать
SBB писав:конструктивні і конкретні пропозиції.
Бисер перед свиньями метать себе дороже.
Вы же отлично понимаете, что сейчас все законотворчество (и не только в земельной теме) направлено именно на
SBB писав:"дерибан" і "злой умисел"
И до тех пор, пока в ВР будут те, кто там сейчас есть, ничего не изменится. К сожалению. Но проблема еще глубже...
http://day.zp.ua/news/31624.html
ZIC
Спец
Спец
Повідомлень: 1094
З нами з: 14 травня 2010 17:36
Репутація: 7
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення ZIC »

Chernov писав:И до тех пор, пока в ВР будут те, кто там сейчас есть, ничего не изменится.
Найгірше те, що взагалі нічого не зміниться. При існуючій системі "демократичних виборів" прийдуть в кращому випадку такі самі, але скоріш за все - ще гіорші!!!
Аватар користувача
werewolf
Спец
Спец
Повідомлень: 913
З нами з: 22 січня 2008 17:46
Репутація: 5
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення werewolf »

Не по темі
[quote="Chernov"]Но проблема еще глубже...
http://day.zp.ua/news/31624.html[/quote]
(из интервью с Рэем Бредбери):
— В 1950 году вы написали книгу, принёсшую вам всемирную славу, — сборник рассказов «Марсианские хроники». Там говорилось: уже к началу второго тысячелетия на Марсе будут поселения, целые города землян. Как вы думаете, почему этого в итоге так и не произошло?
— Меня часто про такое спрашивают, и я люблю фантазировать над ответами. Ответ сегодняшнего дня: потому что люди — идиоты. Они сделали кучу глупостей: придумывали костюмы для собак, должность рекламного менеджера и штуки вроде айфона, не получив взамен ничего, кроме кислого послевкусия. Человечеству дали возможность бороздить космос, но оно хочет заниматься потреблением — пить пиво и смотреть сериалы.
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

SBB писав:Законопроект
Проект посмотрел, но, если честно, до конца не понял... меняется ли принципиальный подход к розмежуванню: будет ли это "автоматически", или как и раньше, только с некоторыми изменениями ?
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Chernov »

Егор писав:меняется ли принципиальный подход к розмежуванню
В том то и дело, что
Егор писав:как и раньше, только с некоторыми изменениями
причем в худшую сторону.
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

Chernov писав: причем в худшую сторону.
не-не-не.... автоматизм там есть ! В прыкинцевых положеннях ... я его сразу просто не узрел :)))
А автоматизм это уже хорошо...
Аватар користувача
Volodar
Спец
Спец
Повідомлень: 1795
З нами з: 17 квітня 2008 12:41
Репутація: 52
Область: Житомирська
Місце роботи: Інше

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Volodar »

Егор писав:А автоматизм это уже хорошо...
Погоджуюсь

для SBB
Пропоную в проекті
частину 2 статті 83 доповнити пунктом
в) земельні ділянки сільськогосподарського призначення, розташовані за межами населених пунктів, та надані в користування фізичним особам (маю на увазі ОСГ, випасання, садівництво, сінокосіння);
г) земельні ділянки природно-заповідного фонду місцевого значення;
мабуть можливі ще варіанти, за якими потрібно закріпити земельні ділянки за межами нас.пунктів без нерухомості за комунальною власністю, наприклад дороги місцевого значення, які не обслуговуються автодором тощо
частина 2 статті 86 про спільну власність тер громади і держави, не реальна у виконанні. Маємо вже кучу проблем коли нерухомість знаходиться у спільній власності публічної і приватної особи, Але приватна особа не може реалізувати своє право на викуп, оскільки теоретично об’єктом викупу є не зем.ділянка, а її доля. І подальша видача держакту є сумнівною, оскільки існує інституту постійного користування. Можна звичайно фантазувати видачу двох актів на право власності юр.особі з ідеальною часткою, і на право постійного користування публічній особі з ідеальною часткою. Але знаючи систему ДЗК з їх реєстрацією це тема для роману в дусі Стругацкіх.
Ст.. 122 використовується новий термін «реалізація права власності територіальної громади/держави». Чи не варто з точки зору юридичної техніки продублювати це в главах 2,3 ЗКУ?
Частина 5 ст. 122 є спірною, оскільки КМДА і СМДА має спеціальний статус, який можна прирівняти до виконавчих органів міських рад, а отже передача їх прав розпоряджатися земельними ділянками виглядає диспропорційно з іншими територіями України. Ці повноваження безперечно мають залишитися за міськими радами.
Частина 8 ст. 122 з термінами «здійснювати інші дії» нівелює все попереднє в ній сказане
Частина 9 ст. 122 порушується принцип субординації в органах виконавчої влади. За такою схемою може виникнути ситуація при позитивному погодженні актом ОДА та КМУ, райдержадміністрація прийме негативне рішення. Теж саме про ч. 10.
Зміни до ст. 123 «Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна, що перебувають у державній та комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті «а» частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.»
Навіщо додатково дублювати норму ст.. 92. Це з натяком, що для релігійних організацій можна надавати оренду?
Мозг закіпає від назви статті 148-1 «Перехід права власності на земельні ділянки, що перебувають у користуванні». При наявності ст.117 виглядає, для мене особисто, незрозумілою. Чи не ватро просто доповнити статтю 117 частиною : «Передача земельних ділянок державної власності у комунальну і навпаки, а також реорганізація публічної особи не є підставою для зміни умов або розірвання договорів оренди із орендарями, припинення права постійного користування». Або зробити відсилку на ЦКУ
«Плюс» закладено в ст. 173. Під час зміни меж населених пунктів: якщо розширюються то земельні ділянки передаються в комунальну власність, якщо зменшуються то в ній вони і залишаються.
А що скаже на зміни ст.. 209 Кадомський? Бо він вже цілу схему пропонує, як в одних кошти за втрати забрати та розподілити між іншими.
Прикінцеві положення «Державна реєстрація права власності на такі земельні ділянки здійснюється за заявою органів, що згідно із статтею 122 Земельного кодексу України здійснюють реалізацію права власності держави, територіальної громади на них.» Може бути багато випадків коли на одну і ту ж ділянку подадуть одночасно заяви різні органи: наприклад по об’єктам приватизації, які чи то в комунальній власності чи то у ФДМУ. Чи не потрібно було б передбачити певний механізм – арбітра в таких питаннях… Хоча заручником цієї ситуації буде Мінюст – йому і карти в руки.
Аватар користувача
SBB
Спец
Спец
Повідомлень: 869
З нами з: 15 квітня 2008 11:07
Репутація: 25
Область: м.Київ
Місце роботи: Юридичні послуги

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення SBB »

Chernov писав:Бисер перед свиньями метать
Дякую. Хотів більш різко відповісти, але не буду. Ви не праві і мені дуже неприємно почути це саме від Вас.
Chernov писав:Вот Вам первое и последнее конструктивное предложение
Тоді грош ціна Вашій критиці.
Volodar писав:частину 2 статті 83 доповнити пунктом
в) земельні ділянки сільськогосподарського призначення, розташовані за межами населених пунктів, та надані в користування фізичним особам (маю на увазі ОСГ, випасання, садівництво, сінокосіння);
Важко. Фіз.особи теоретично можуть мати земельні ділянки для будь-яких цілей, а не тільки для ведення сільського господарства. Крім того, Ви ж знаєте проблему "територій сільрад". Але напрямок думок зрозумів. Дякую
Volodar писав:г) земельні ділянки природно-заповідного фонду місцевого значення;
А якій територіальній громаді вони будуть належати? Оголошуються вони об+єктами ПЗФ рішенням обласних рад і можуть включати території, які входять до декількох сільрад
Volodar писав:частина 2 статті 86 про спільну власність тер громади і держави, не реальна у виконанні. Маємо вже кучу проблем коли нерухомість знаходиться у спільній власності публічної і приватної особи, Але приватна особа не може реалізувати своє право на викуп, оскільки теоретично об’єктом викупу є не зем.ділянка, а її доля. І подальша видача держакту є сумнівною, оскільки існує інституту постійного користування. Можна звичайно фантазувати видачу двох актів на право власності юр.особі з ідеальною часткою, і на право постійного користування публічній особі з ідеальною часткою. Але знаючи систему ДЗК з їх реєстрацією це тема для роману в дусі Стругацкіх.
Ну тут я проблеми не бачу. Проблема є зараз, тому що власність держави і громади взагалі не реєструється. Кожен співвласник отримає витяг з реєстру прав на свою частку
Volodar писав:Ст.. 122 використовується новий термін «реалізація права власності територіальної громади/держави». Чи не варто з точки зору юридичної техніки продублювати це в главах 2,3 ЗКУ?
В принципі варто було б, але зараз вже не можна з огляду на статтю 116 Регламенту ВР. Але катастрофи не буде, адже там в повноваженнях кожного органу є: "вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону"
Volodar писав:Частина 5 ст. 122 є спірною, оскільки КМДА і СМДА має спеціальний статус, який можна прирівняти до виконавчих органів міських рад, а отже передача їх прав розпоряджатися земельними ділянками виглядає диспропорційно з іншими територіями України. Ці повноваження безперечно мають залишитися за міськими радами.
Не думаю. Не може орган місцевого самоврядування розпоряджатись державною власністю. Крім того, "прирівненість" до виконавчих органів - це просто вигадка КМДА і по ідеї може бути і по іншому. Основа спецстатусу не у цьому, а в тому, що це - міста-регіони, які не входять в жодну із областей.
Volodar писав:Частина 8 ст. 122 з термінами «здійснювати інші дії» нівелює все попереднє в ній сказане
Обсяг повноважень власника по визначенню не може бути вичерпним. А у органів влади є постійна проблема з Конституцією ("в межах та у спосіб"). Держава і громада має отримати право власності в повному обсязі. Хоча, я з Вами згоден, є тут проблема, дійсно може не дуже вдалі формулювання
Volodar писав:Частина 9 ст. 122 порушується принцип субординації в органах виконавчої влади. За такою схемою може виникнути ситуація при позитивному погодженні актом ОДА та КМУ, райдержадміністрація прийме негативне рішення. Теж саме про ч. 10.
Основна ідея статті - у державних земель - один власник. Крім того, я слабо собі представляю категоричну відмову РДА при позитивному рішенні КМ.
Volodar писав:А що скаже на зміни ст.. 209 Кадомський? Бо він вже цілу схему пропонує, як в одних кошти за втрати забрати та розподілити між іншими.
Ці кошти взагалі не для цих цілей призначені. Нєфіг! morgny
Volodar писав:Може бути багато випадків коли на одну і ту ж ділянку подадуть одночасно заяви різні органи: наприклад по об’єктам приватизації, які чи то в комунальній власності чи то у ФДМУ. Чи не потрібно було б передбачити певний механізм – арбітра в таких питаннях… Хоча заручником цієї ситуації буде Мінюст – йому і карти в руки.
Арбітр вже є. В такому випадку по суті оспорюється право власності на майно. Всі в суд!

П.С. Дуже дуякую за небайдужість
Егор
Спец
Спец
Повідомлень: 977
З нами з: 02 вересня 2008 01:40
Репутація: 0

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Егор »

Вообще ИМХО очень неплохой и достаточно полезный проект.
Единственное что так сходу..... так это (просто интересно):
- стоит ли (целесообразно ли) все же разделять все на "сформоване" и "не сформоване" и пытаться что-то регистрировать.....
- достаточно ли четко прописано в той части, что если гос. недвиж - это однозначно госземли, комм. недвиж - соответственно..... вот тут не совсем понял про общую собственность гос. и гром. ... неужели вопрос столь актуален и жизненен...
Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Re: Проект Закону України щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комуна

Повідомлення Chernov »

SBB писав: Chernov написав:Бисер перед свиньями метать


Дякую. Хотів більш різко відповісти, але не буду. Ви не праві і мені дуже неприємно почути це саме від Вас.
В данном контексте это касалось не Вас , а Ваших заказчиков. А Вам семью кормить надо. И, к тому же, заказчик всегда прав.
SBB писав:Тоді грош ціна Вашій критиці.
Вот уж точно. И не только моей. И вне зависимости от ее конструктивности. Потому как все эти приписки, типа, "если иное не предусмотрено законом", или «здійснювати інші дії»,ссылки на несуществующий "порядок, утвержденный Кабмином", использование юридически никчемных формулировок и замыкающихся самих на себя определений, и т.д. и.т.п. вполне сознательно вписываются в Закон в угоду барину -заказчику, для создания предпосылок гибкого толкования и легкого изменения, и тут, критикуй - не критикуй, а все равно получишь... то, что страна имеет уже много лет и сосет в последнее время. Вот к примеру, предложение по ПЗФ
руки прочь !
- вполне конкретно. Но НИКОГДА не будет принято этой властью. И все, читающие этот форум, отлично понимают, почему.
Все законы пишутся у нас по закону (простите тавтологию) обязательной возможности перехода на ручное управление в удобный для власти момент. Начиная с Конституции и заканчивая ПДД (конкретно - в ПДД всех стран с левым рулем при левом повороте на перекрестке автомобили расходятся левыми бортами, а у нас это прямо не оговорено (есть только запрет выезда на встречную полосу) и при разборе ДТП у наглецов, подрезающих встречную, есть неплохие шансы выкрутиться, потому, как при благоприятном настроении властей в лице инспектора, они вполне могут быть представлены, как "помеха справа").
SBB писав:Обсяг повноважень власника по визначенню не може бути вичерпним.
А вот тут Вы лукавите. Закон, на то он и Закон, чтобы быть исчерпывающим. В крайнем случае с подзаконными актами, которые должны быть приняты вместе с Законом. А в противном случае, это не Закон, а понятия. Бандитские. Какая страна, такие и понятия...
Не по темі
Еще раз прошу без обид. Вас лично я уважаю, понимаю и сочувствую. И уже говорил об этом. /viewtopic.php?f=43&t=4401&start=28#p68177 Неизвестно, что делал бы я сам на Вашем месте. Как сказал великий грузин - "Каждый мнит себя стратегом, видя бой со стороны"
Відповісти