Сторінка 1 з 8

Закон щодо удосконалення процедури відведення земельних ділянок та зміни їх цільового пр..

Додано: 03 жовтня 2012 11:54
Поковба
Думаю треба приступити до обговорення, а то вже скоро прийдеться працювати по новому закону :) Зацікавило в особливості, виключення п. 5 зі статті 20. Значить в межах однієї категорії земель цільове прийдеться змінювати. Також, якщо я правильно зрозумів дозвіл на розроблення проекту (зміна ц/п) на землі приватної власності давати вже не потрібно. Ну і багато чого нового.

Додано спустя 1 хвилину 30 секунд:
Сподобався перелік документів, які влючають у проект землеустрою.
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=44198 Закон прийнято Набирає чинність з 06.12.2012

Додано: 03 жовтня 2012 11:59
Solpadeine
перелік непоганий :) раніше взагалі-то ніякого не було, перевіряли по аналогії з технічкою + погодження facepalm

Додано: 03 жовтня 2012 12:20
Поковба
І комісій з погодження документації із землеустрою вже небуде.

Додано: 03 жовтня 2012 12:28
Solpadeine
ці коміссії... no більше бардаку

Додано: 03 жовтня 2012 12:49
Volodar
Поковба писав:Думаю треба приступити до обговорення
Ну що ж, я вже писав тут, що в ньому багато боків: варто зупинитися більш конкретно:
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності, цільове призначення якої змінюється, розробляється на замовлення власника земельної ділянки без надання дозволу Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування на його розроблення.
Класна норма, яка дозволить проектним організаціям "розводити" власника на гроші: типу ми тобі проект відведення зробимо, гроші візьмемо, а що ти з ним будеш робити це твої проблеми. Наприклад: вимога ЗУ "Про регулювання містобудівної діляності" про заборону зміни ціьового призначення без розроблених ДПТ і плану зонування. Приносить землевсник свій проект, а йому Banned "нізя" , або зміна цільового призначення не відповідає містобудівній документації Banned "нізя". А "розумний" проектант ще і візьме додатково гроші за "рекогнісціровку": типу я можу взнати чи така зміна цільового можлива, ну і за знову плати...а результат 5+5=?
3. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки:
природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, земельної ділянки, розташованої на території чи в межах об’єкта природно-заповідного фонду або в межах прибережної захисної смуги, підлягає також погодженню з природоохоронним органом; і т.д.
Хто буде визначати (візьме на себе відповідальність), що земельна ділянка не знаходиться в межах прибережної захисної смуги, або в межах історико-культурного призначення? Таким чином залишається такий собі "мєждусобойчік": для одних треба і не треба - V_Bobruisk до екологів (які вміють "забивати цвяхи"), а для своїх і так ...
Позитиви:
за належного виконання цього Закону: система погодження виглядає значно простіше (хоча б санлікарі не будуть "тріпати нерви"). Да і у разі відведення для сільськогосподарських потреб (ОСГ і товарка) погодження лише у Держземагенстві виглядає логічно. (про те, що це не "вяжеться" з пропозиціями передати Держземагенству право розпоряджатися земельними ділянками, я вже висловлювався).
Разом з тим така система погодження, на мою думку спрацює лише у разі більш-менш наповнення ДЗК, а саме межі прибережних захисних смуг, межі історико-культурних опорних планів тощо. Типу: викопіювання з кадастрової карти, а там вже всі обмеження і т.д. і тоді висновок - потрібно погоджувати або ні. Але це фантастика...

Додано: 03 жовтня 2012 12:58
Поковба
Проекти щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, для ведення садівництва (не для містобудівних потреб), якщо я правильно розумію архітектура погоджувати не буде. Тут уже виникне проблемка, органи місцевого самоврядування зможуть легко виділяти землі для цих потреб у не відповідності до генерального плану. Проте, будуть одноосібно відповідати за це :)

Додано спустя 21 хвилину 28 секунд:
Цікаві досить зауваження Головного юридичного управління 18.09.2012, які я так розумію не враховані "
Як вбачається із запропонованого проектом підходу до погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, погодження здійснюватиметься тими чи іншими органами (природоохоронними, органами лісового господарства тощо) в залежності від категорії земель (нова редакція статті 186-1 Земельного кодексу України).
Однак, враховуючи те, що на теперішній час інвентаризацію земель України не проведено, а державний земельний кадастр відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр» повністю не сформовано, а відтак відсутні повні відомості про землі усіх категорій, а також, те, що чинне законодавство допускає віднесення одних і тих же земель до різних категорій, проект, на наш погляд, мав би вирішити ситуацію щодо того, в який спосіб та яким органом визначатиметься категорія земель тої чи іншої земельної ділянки, яка погоджуватиметься тим чи іншим органом в залежності від категорії земель.

Запропоновані проектом положення (стаття 186-1 Земельного кодексу України, зміни до законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» і «Про охорону культурної спадщини»,), якими органи санітарно-епідеміологічного нагляду і охорони культурної спадщини (останні органи погоджуватимуть лише проекти відведення земельних ділянок історико-культурного призначення) будуть усунені від процедур погодження зміни цільового призначення земельних ділянок усіх категорій і форм власності, на наш погляд, можуть призвести до виникнення загрози та небезпеки для здоров’я і життя людини (наприклад, будівництво біля житлового будинку АЗС, розміщення кладовища тощо), а також до знищення об’єктів культурної спадщини, які знаходяться або є територіями інших категорій земель.
До того ж, зміни до Закону України «Про охорону культурної спадщини» викладено несистемно, а саме вносяться не до всіх статей Закону, якими визначені повноваження інших органів охорони культурної спадщини щодо погодження проектів відведення земельних ділянок (пункт 10 частини першої, пункт 17 частини другої статті 6, частина третя статті 37), відтак призведуть до колізії застосування законодавчих актів.

Крім того, на наш погляд, законопроектом необґрунтовано вилучається частина п’ята статті 20 Земельного кодексу України щодо самостійно визначення власником або користувачем земельної ділянки види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель, що певною мірою обмежуватиме право власника.

Відтак, враховуючи викладене, законопроектом належним чином не забезпечується дотримання конституційних приписів статей 3, 27, 50 і 54 , за якими людина, її життя і здоров'я визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Обов'язок держави - захищати життя людини, кожен має право на безпечне для життя і здоров'я довкілля. Культурна спадщина охороняється законом. Держава забезпечує збереження історичних пам'яток та інших об'єктів, що становлять культурну цінність. Крім того, це свідчить про неповноту правового регулювання відносин, що не відповідає статті 19 Конституції України, а також не сприятиме належній реалізації громадянами своїх конституційних прав на землю.
Додано спустя 1 хвилину 50 секунд:
А вже в зауваженні від 01.10.2012 цей текст відсутній. Чому?

Додано: 04 жовтня 2012 14:35
Volodar
Поковба писав:А вже в зауваженні від 01.10.2012 цей текст відсутній. Чому?
Додам ще один глюк цього Закону:
термін набрання чинності - цей Закон набирає чинності через місяць з дня його опублікування (логічно до 1 січня, враховуючи педалювання при його прийнятті), але термін який використовується в цьому законі "формування нових земділянок", запроваджується з 1 січня 2013 року, з моменту набрання чинності ЗУ "про ДЗК" (див. ст. 79-1 ЗКУ)
Таким чином десь-так в листопаді-грудні юридичних підстав розгялдати проекти відведення не буде...

Додано: 15 жовтня 2012 17:32
Alexxp
Незрозумілим по цьому закону залишається і те, а чи буде висновок зем. ресурсів дозвільним документом?

Додано: 15 жовтня 2012 21:06
VAlex
Взагалі то буде цікаво затвердження розробленого проекту землеустрою водоохоронноі зони в якому не буде встановлено ПЗС, якщо в ПДП чи допінгу цього не буде. Хто за це буде відповідати якщо проект затвердять?
Я особисто вважаю, що зауваження головного юридичного управління (в першій редакції) логічні та мають право на життя.
Що стосується СЄС то цю організацію зараз взагалі реорганізують в окреме управління, повноваження якого взагалі не відомі! От і думайте, що будемо робити коли розпочнеться "перехідний" період.

Додано: 16 жовтня 2012 12:56
Solpadeine
капець буде facepalm нема ані меж природно-заповідного, ані водного, ні історико-культурного... бо ні в кого нема грошей... а земресурси потім будуть вигрібать

Додано: 16 жовтня 2012 20:04
VAlex
А буде прикольно, хто як захоче, так і зможе...

Додано: 17 жовтня 2012 07:14
vova03121982
Логічно, цей Закон повинен був би прийнятий після проведення інвентаризації всіх земель, встановлення меж та віднесення земель до тієї чи іншої категорії!!!
А, земресурси, чекайте нових перевірок від контролюючих органів з написанням пояснень, на сторінок декілька десятків,
щодо відведення земельних ділянок за рахунок цієї, а не іншої категрії земель!!!

Додано: 17 жовтня 2012 16:07
ValD
А, земресурси, чекайте нових перевірок від контролюючих органів з написанням пояснень, на сторінок декілька десятків,
щодо відведення земельних ділянок за рахунок цієї, а не іншої категрії земель!!!
А зараз хіба інші служби визначають віднесення до тієї чи іншої категорії?????? Проблема дійсно у відсутності "реальной картины", яку могла б вирішити інвентаризація земель...але нажаль маємо те, що маємо. Враховуючи роботу погоджувальних служб сьогодні......вважаю, що таке спрощення є позитивним моментом. Звичайно і відповідальність за такий висновок буде набагато більша....

Додано: 17 жовтня 2012 16:32
SBB
ValD писав:Звичайно і відповідальність за такий висновок буде набагато більша....
і розміри хабарів теж...

Додано: 17 жовтня 2012 18:02
dexter3000
С законопроектом сейчас все плохо. Органы власти, которые "страдают" от упрощения согласительных процедур поняли весь ужас своей ситуации и развели бурную лоббистскую кампанию в Администрации Президента. Во всю пытаются организовать вето. posunuv_v...

Додано: 17 жовтня 2012 19:21
zemkov
dexter3000 писав:...и развели бурную лоббистскую кампанию в Администрации Президента. Во всю пытаются организовать вето.
Це так по-нашому...
Чим гірше - тим краще...

Додано: 18 жовтня 2012 08:07
vova03121982
ValD писав:А зараз хіба інші служби визначають віднесення до тієї чи іншої категорії??????
Якщо читаючи даний законопроект, то він чітко регулює положення коли і хто повинен погоджувати проект відведення, якщо це можливо після проведення інівентаризацйії земель.
А сьогодні що - всі необхідні служби погоджують і відповідають кожен за свій підпис.

Додано: 18 жовтня 2012 09:35
ValD
і розміри хабарів теж...
Ну это да.....

Додано: 31 жовтня 2012 10:21
afsen
dexter3000 писав:Органы власти, которые "страдают" от упрощения согласительных процедур поняли весь ужас своей ситуации и развели бурную лоббистскую кампанию в Администрации Президента. Во всю пытаются организовать вето.
Уже 31 число. Никто не в курсе подписал президент эту красоту или нет? Вроде как 15 дней на это дается, а на подпись направлено 15.10...

Додано: 31 жовтня 2012 10:26
Oleg
Не по темі
[quote="afsen"]Вроде как 15 дней на это дается, а на подпись направлено 15.10...[/quote]
Ви забули - де ми живемо...

Додано: 31 жовтня 2012 10:32
Solpadeine
Nenayu на сайті ВРУ немає

Додано: 01 листопада 2012 13:52
SBB
Закон підписано Гарантом

Додано: 02 листопада 2012 10:05
afsen
Volodar писав:цей Закон набирає чинності через місяць з дня його опублікування (логічно до 1 січня, враховуючи педалювання при його прийнятті), але термін який використовується в цьому законі "формування нових земділянок", запроваджується з 1 січня 2013 року, з моменту набрання чинності ЗУ "про ДЗК" (див. ст. 79-1 ЗКУ)
Таким чином десь-так в листопаді-грудні юридичних підстав розгялдати проекти відведення не буде...
Если гарант подписал закон 30.10, то с 1-го декабря он вступит в силу, правильно понимаю?

Еще хотелось бы услышать, что будет делаться "через техническую документацию", а что "через проект отвода"? У кого какие мысли по этому поводу? У нас например, сейчас в этом плане полный бардак. То местные власти дают разрешение на разработку тех. док-ции, потом внезапно отменяют и дают на отвод.

Как эта ситуация будет выглядеть в света нового закона?

Додано: 02 листопада 2012 10:09
Oleg
afsen писав:Если гарант подписал закон 30.10, то с 1-го декабря он вступит в силу, правильно понимаю?
Ну в проекті, в прикінцевих:
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування
Наразі він ще відсутній на сайті законодавства ради.

Додано: 02 листопада 2012 11:44
afsen
Admin писав:Ну в проекті, в прикінцевих:
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування
Пробачте, але в прикінцевих законопроекту 11116 до другого читання 02.10.2012
Цей Закон набирає чинності через місяць з дня його опублікування.
Питанну тому, коли опублікують.