Прийом на роботу згідно постанови № 65
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Прийом на роботу згідно постанови № 65
В отделе нет бухгалтера. Конкурс был обЬявлен 4 марта. После выхода постановы № 65 никто не может дать разьяснений, можно ли принимать на работу. Если нет, то кто будет вести бухгалтерию?
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 37
- З нами з: 17 лютого 2010 16:05
- Репутація: 9
- Область: Черкаська
Відповідно до Постанови КМУ №59 від 26.01.2011 п.2. Бухгалтерська служба утворюється як самостійний структурний підрозділ бюджетної установи, вид якого залежить від обсягу, характеру та складності бухгалтерської роботи, - департамент, управління, відділ, сектор або в бюджетній установі
вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов'язків бухгалтерської служби...У разі коли в бюджетній установі не утворюється бухгалтерська служба, вимоги до головного бухгалтера бюджетної установи, встановлені цим Типовим положенням, поширюються на спеціаліста, на
якого покладається виконання обов'язків бухгалтерської служби...Коментарі я думаю зайві....У практиці діяльності різних організацій найчастіше зустрічаються такі види структурних підрозділів:
- департаменти;- управління;- служби;- відділи;- відділення;- цехи;- бюро;- сектори;- лабораторії;- дільниці.
Отже, на рівні районів маємо право приймати (згідно штатного розпису) та п.15 Постанови №65 : нач.віддлу,його зам(він же зав.сектору),зав.секторів,та гол.бухгалтер....Ну і звісно по переведенню...
вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов'язків бухгалтерської служби...У разі коли в бюджетній установі не утворюється бухгалтерська служба, вимоги до головного бухгалтера бюджетної установи, встановлені цим Типовим положенням, поширюються на спеціаліста, на
якого покладається виконання обов'язків бухгалтерської служби...Коментарі я думаю зайві....У практиці діяльності різних організацій найчастіше зустрічаються такі види структурних підрозділів:
- департаменти;- управління;- служби;- відділи;- відділення;- цехи;- бюро;- сектори;- лабораторії;- дільниці.
Отже, на рівні районів маємо право приймати (згідно штатного розпису) та п.15 Постанови №65 : нач.віддлу,його зам(він же зав.сектору),зав.секторів,та гол.бухгалтер....Ну і звісно по переведенню...