Проект Закону щодо оптимізації процедури користування відомостями ДЗК
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Oleg
- Спец
- Повідомлень: 2311
- З нами з: 03 квітня 2007 11:55
- Репутація: 82
- Область: Волинська
- Місце роботи: Інше
Проект Закону щодо оптимізації процедури користування відомостями ДЗК
Державне агентство земельних ресурсів України розробило проект Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації процедури користування відомостями Державного земельного кадастру.
Для отримання сертифіката працівнику ОМС необхідно пройти навчання, за яке потрібно заплатити.cerdred писав:Скоро й реєстраторів ДЗА будуть сертифікувати.... вже не знають звідки ті гроші тягти, падлюки.
Не пройдеш навчання - не допустять до кваліфікаційного іспиту, за здачу якого, до гадалки не ходи, прийдеться також платити.
Чи означає це, що тепер відомості з державного реєстру про конфігурацію земельної ділянки (а саме можливість зберегти обмінний файл до себе на компютер) будуть доступні і особам, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою?
Взагалі за Законом передбачено, що доступ в режимі читання мають банки і особи, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою, але там вимагають високий рівень безпеки, цифровий підпис і ще всяку фігню. Але як відомо, комп'ютери в сільській раді на не дуже високому рівні безпеки. Навіть не всі землевпорядники вміють користуватися ними.
Такий доступ для геодезистів був би дуже корисний для того, щоб мати можливість знімати накладки чи розриви між земельними ділянками.
Взагалі за Законом передбачено, що доступ в режимі читання мають банки і особи, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою, але там вимагають високий рівень безпеки, цифровий підпис і ще всяку фігню. Але як відомо, комп'ютери в сільській раді на не дуже високому рівні безпеки. Навіть не всі землевпорядники вміють користуватися ними.
Такий доступ для геодезистів був би дуже корисний для того, щоб мати можливість знімати накладки чи розриви між земельними ділянками.
-
- Спец
- Повідомлень: 103
- З нами з: 07 лютого 2010 18:33
- Репутація: 3
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Питання, які Ви задаєте, вже врегульовані у статті 38 Закону України “Про Державний земельний кадастр” та пунктах 187 - 189 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року № 1051.fendak писав:Чи означає це, що тепер відомості з державного реєстру про конфігурацію земельної ділянки (а саме можливість зберегти обмінний файл до себе на компютер) будуть доступні і особам, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою?
Постанова КМУ № 1051
Пункт 187. Користування відомостями Державного земельного кадастру здійснюється шляхом надання доступу до нього в режимі читання:
1) банкам під час здійснення операцій з іпотеки;
2) особам, які отримали ліцензії на проведення землеоціночних робіт та земельних торгів;
2-1) особам, які в установленому законом порядку включені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та Державного реєстру інженерів-геодезистів, для виконання зазначених робіт;
3) нотаріусам під час здійснення нотаріальних дій щодо земельної ділянки (крім посвідчення заповіту) для отримання витягу з Державного земельного кадастру про таку земельну ділянку.
Пункт 188. Надання доступу до Державного земельного кадастру в режимі читання суб'єктам, зазначеним у пункті 187 цього Порядку, здійснюється Держземагентством за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру з використанням телекомунікаційних каналів зв'язку та електронного цифрового підпису.
Пункт 189. Доступ до Державного земельного кадастру в режимі читання надається суб'єктові, зазначеному у пункті 187 цього Порядку, на платній основі згідно з договором між Держземагентством та зазначеним суб'єктом, ...
ПРИМІТКА. (Для тих, кого це питання цікавить)
Наявне програмне забезпечення Державного земельного кадастру не передбачає технічної можливості надання доступу в режимі читання до інформації, що міститься в Державному земельному кадастрі, іншим особам, крім державних реєстраторів.
Програмне забезпечення ДЗК не передбачає можливості обмежувати певну інформацію та надавати доступ до неї лише "в режимі читання", тому доступ надається виключно державним реєстраторам, і більш нікому 5+5=?
Чинні норми законів і підзаконних актів Агентством не виконуються.
[upd=1410163296][/upd]
Державні реєстри майнових прав мають бути відкритими, - Павло Петренко
Spoiler
06.09.2014 | 15:04
Прес-служба Міністерства юстиції
Міністерство юстиції та Уряд однозначно виступають за відкриття даних майнових реєстрів. Про це сьогодні під час круглого столу в рамках першого державного хакатону «Держ-хак 2014» повідомив Міністр юстиції Павло Петренко.
«Мін’юст і Уряд мають спільну і однозначну позицію з цього питання – реєстри мають бути відкритими. Переконаний, що й наступний склад Парламенту матиме таку ж позицію. Тому в мене немає сумнівів, що відповідний закон буде прийнятий», – наголосив очільник Мін’юсту.
За його словами, наразі завданням Мін’юсту є забезпечення публічності реєстрів та захист системи від внесення неправдивої інформації.
«Будь-який громадянин має отримати змогу дізнатися про об’єкт нерухомості, про бізнес, про підприємства з публічного реєстру. Тільки так можна дати поштовх до залучення інвестицій в українську економіку та притягнути до відповідальності тих, хто має неправомірні доходи», – підкреслив Міністр юстиції.
На переконання Міністра юстиції, противниками відкриття реєстрів є лише особи, які приховують своє реальне майнове становище та свої реальні доходи.
«Після відкриття реєстрів цього зробити не вдасться. Українське суспільство вимагає відкритості, щоб за закритими реєстрами не ховалися держслужбовці, які за декларацією бідніші церковної миші, а живуть у будинках вартістю в кілька мільйонів доларів», – зазначив Павло Петренко.
Він також зауважив, що закритість реєстрів породила чорний ринок, на якому можна придбати будь-які дані.
«Всі реєстри можна купити вільно на чорному ринку. Є чіткі прайс-листи. Для прикладу, база податкової коштує усього 100 доларів, база фізичних осіб – 200 доларів, база ДАІ – 150 доларів. Причому ці дані знаходяться поза правовим полем і використовуються якраз шахраями», – повідомив Міністр юстиції.
За його словами, свого часу в Грузії, яка забезпечила вільний доступ до реєстрів кілька років тому, також було багато побоювань. Однак, з часом практика довела їх безпідставність.
«В Грузії також велися дискусії стосовно проблем, які можуть виникнути після відкриття доступу. Грузія, як і Україна зараз, в період відкриття реєстрів перебувала під атаками зовнішнього агресора. Скептики тоді також говорили, що після відкриття почнуть масово з’являтися випадки зловживань і махінацій. Та через рік використання відкритих реєстрів, за статистикою, яку вели місцеві правоохоронні органи, кількість махінацій зменшилася в рази», – наголосив Павло Петренко.
Прес-служба Міністерства юстиції
Міністерство юстиції та Уряд однозначно виступають за відкриття даних майнових реєстрів. Про це сьогодні під час круглого столу в рамках першого державного хакатону «Держ-хак 2014» повідомив Міністр юстиції Павло Петренко.
«Мін’юст і Уряд мають спільну і однозначну позицію з цього питання – реєстри мають бути відкритими. Переконаний, що й наступний склад Парламенту матиме таку ж позицію. Тому в мене немає сумнівів, що відповідний закон буде прийнятий», – наголосив очільник Мін’юсту.
За його словами, наразі завданням Мін’юсту є забезпечення публічності реєстрів та захист системи від внесення неправдивої інформації.
«Будь-який громадянин має отримати змогу дізнатися про об’єкт нерухомості, про бізнес, про підприємства з публічного реєстру. Тільки так можна дати поштовх до залучення інвестицій в українську економіку та притягнути до відповідальності тих, хто має неправомірні доходи», – підкреслив Міністр юстиції.
На переконання Міністра юстиції, противниками відкриття реєстрів є лише особи, які приховують своє реальне майнове становище та свої реальні доходи.
«Після відкриття реєстрів цього зробити не вдасться. Українське суспільство вимагає відкритості, щоб за закритими реєстрами не ховалися держслужбовці, які за декларацією бідніші церковної миші, а живуть у будинках вартістю в кілька мільйонів доларів», – зазначив Павло Петренко.
Він також зауважив, що закритість реєстрів породила чорний ринок, на якому можна придбати будь-які дані.
«Всі реєстри можна купити вільно на чорному ринку. Є чіткі прайс-листи. Для прикладу, база податкової коштує усього 100 доларів, база фізичних осіб – 200 доларів, база ДАІ – 150 доларів. Причому ці дані знаходяться поза правовим полем і використовуються якраз шахраями», – повідомив Міністр юстиції.
За його словами, свого часу в Грузії, яка забезпечила вільний доступ до реєстрів кілька років тому, також було багато побоювань. Однак, з часом практика довела їх безпідставність.
«В Грузії також велися дискусії стосовно проблем, які можуть виникнути після відкриття доступу. Грузія, як і Україна зараз, в період відкриття реєстрів перебувала під атаками зовнішнього агресора. Скептики тоді також говорили, що після відкриття почнуть масово з’являтися випадки зловживань і махінацій. Та через рік використання відкритих реєстрів, за статистикою, яку вели місцеві правоохоронні органи, кількість махінацій зменшилася в рази», – наголосив Павло Петренко.
цікаво получається. Закон є, а технічної можливості його виконувати немає.
Все б це було б не так важливо, якби деякі реєстратори не вимагали за надання обмінного файлу, який накладається для його подальшого правильного розміщення оплатити платіжку в банку на 64 грн. І реєстраторів не хвилює, яка фірма робила цю ділянку і чи ця фірма ще існує взагалі. На практиці виходить, що знімати накладку повинна зацікавлена особа.
А також вимагають письмового дозволу від людини, чия ділянка неправильно розміщена про можливість її перемістити у правильне місце. Тобто, ще треба їхати по адресі проживання, шукати власника землеьної ділянки, якому ще спробуй пояснити, що я хочу від неї. І тільки тоді можна зняти ці накладки.
А накладок таких в нас маса.
Взагалі хто має знімати накладки згідно закону? В тому числі, якщо фірма, яка виготовляла колись обмінний файл вже не існує?
Все б це було б не так важливо, якби деякі реєстратори не вимагали за надання обмінного файлу, який накладається для його подальшого правильного розміщення оплатити платіжку в банку на 64 грн. І реєстраторів не хвилює, яка фірма робила цю ділянку і чи ця фірма ще існує взагалі. На практиці виходить, що знімати накладку повинна зацікавлена особа.
А також вимагають письмового дозволу від людини, чия ділянка неправильно розміщена про можливість її перемістити у правильне місце. Тобто, ще треба їхати по адресі проживання, шукати власника землеьної ділянки, якому ще спробуй пояснити, що я хочу від неї. І тільки тоді можна зняти ці накладки.
А накладок таких в нас маса.
Взагалі хто має знімати накладки згідно закону? В тому числі, якщо фірма, яка виготовляла колись обмінний файл вже не існує?