Kola, Просто скидаєте нові ключі, щоб додали на шлюз. Як і вперше.
У мене зайняло менше години.
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 18 червня 2020 15:02
- Репутація: 0
- Область: Одеська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Доброго дня, на електрону поштову адресу не приходять листи з повідомленними про закриті заявки, в електроному кабінеті хочу вийти на зворотній зв'язок з адміністратором, але пише помилку. В когось теж така проблема?
- Denver
- Спец
- Повідомлень: 1362
- З нами з: 07 червня 2010 18:10
- Репутація: 118
- Область: Київська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Зворотній зв'язок вимкнено за вказівкою Держгеокадастру.
А стосовно отримання листів, то це скоріш за все, що чисто Ваша проблема.
У мене був випадок, що спам-фільтр компанії блокував листи з кабінету.
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 22
- З нами з: 02 грудня 2015 12:18
- Репутація: 1
- Область: Донецька
- Місце роботи: Юридичні послуги
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Такаж біда. але з поодинокими заявками. Десь кожна 30 стала пропускатися, і це ніяк не пов'язано із спамом. Це щось у них, але вони ніколи цього не визнають.
Відправлено через 1 годину 18 хвилин 29 секунд:
Десь з червня почалися проблеми наступного характеру. Після декількох запитів постійно вибиває "Ваш комп’ютер або мережа може надсилати автоматизовані запити". 20 запитів на інформацію про права на день, і все (а останнього часу і після 3-5 запитів). Теж саме при внесенні заявок на реєстрацію або внесення відомостей до ДЗК.
В підтримці спочатку казали спробувати в іншому браузері. Нічого. Опера, мозіла без змін. При цьому якщо таке почалося в хромі, то в інших браузерах вже навіть одного запиту не зробити.
Потім сказали скинути кеш та кукі. Єдиний результат - скидання налаштувань на сайтах та очистка ітрорії. Ефекту нуль.
Потім сказали просто "у нас все добре, шукайте причину на своєму комп'ютері"....
Але ця проблема і на моему робоч комп'ютері, і на домашньому, і на ноутбуці... і на всіх різні версії ОС... Все одно, якщо почалося на одній машині, то вже не пускає на іншій. При цьому допомагає ВПН (якщо це українстький). Так коли підключаюсь до іншої області то можу зробити... ще стільки ж заявок.... Але ситуація із часом все "кричуща". Останні 2 дні може з першого ж запиту видавати цю помилку. І вже добу обмінні файли не проходять перевірку - висять "в обробці". Як наслідок - ніяких реєстраційних дій...
Підтримка я вже бачу як радить мені спочатку перевстановити систему, потім поміняти залізо.... але все це вже спробував (різні машини).... нічого. Можливо хтось зтикався таки? Нічого не розумію. Чи це спеціально щось ціма Ілонами Масками робиться.... До цього вже 2 рази з початку року податкова наприклад перекидала чомусь західну підконтрольну частину Донецької області в так звану "зону поза митного контролю Уркаїни" і просто блокувалася можливість без впн з іншої області користуватися ключем.... І теж в податковій писали що все в них добре, поки не написав на міністрство.... Я так розумію, що кретерії відбору спеціалістів можливо вже понизили до "здатний просто нажати на кнопку живлення"... я не знаю...
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
оці їхні 'автоматизовані запити' задовбали вже всіх
-
- Спец
- Повідомлень: 111
- З нами з: 05 жовтня 2014 14:41
- Репутація: 17
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Інше
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
Доброго ня, закинули з-аявку на внесення змін (платну), оплатили, квитанція про оплату прийшла, а в системі висить що не оплачено, вже кілька годин, оновлюю сторінку, таж сама картинка. В когось таке вже було, як виходили з цієї ситуації, чи вже проще заплатити повторно
-
- Спец
- Повідомлень: 856
- З нами з: 05 липня 2010 18:07
- Репутація: 224
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Е-сервіси Держгеокадастру для землевпорядників: всі питання функціоналу
користувач0126, тут або чекати, бо може бути якісь нюанси по системі, або закинути ще раз завтра чи з понеділка, бо інколи подібне буває коли щось із рахунками місцевих чи то ЦНАПів, чи то відділів Держгеокадастру не те.