Сторінка 2 з 5
Додано: 30 червня 2015 18:44
Арчі
дозволу не мае бути, якщо є правовстановлюючі документи на нерухомість, і не слухайте нікого...
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 30 червня 2015 19:24
alla2612
Ангелина писав: дозвіл повиннен бути
ні . не повинен, якщо є право власності на житловий будинок. читайте уважніше, а то обговорюєте так довго те, що чітко прописано.
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 30 червня 2015 19:28
Ки$ульКа
alla2612 писав:
ні . не повинен, якщо є право власності на житловий будинок. читайте уважніше, а то обговорюєте так довго те, що чітко прописано.
чiтко
то чiтко но, пiдстава для юстицi яка буде? у них змiни не провели!
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 30 червня 2015 20:36
Оксанка
Татьяна1985, а рішення про затвердження ТД зараз не роблять?
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 30 червня 2015 20:45
Ки$ульКа
Оксанка, до 27.06 робили, а зараз що робити незнаю нище я писала що консультувалася з юстицією вони і сказали що будуть требувати всерівно затвердження
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 30 червня 2015 20:54
alla2612
Татьяна1985 писав: пiдстава для юстицi яка буде?
а дозвіл вам чим допоможе в юстиції?
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 30 червня 2015 22:15
bil
А затвердження ТД ніхто не відміняв!!!:
14. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) погодженню не підлягає і затверджується:
Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у разі якщо земельна ділянка перебуває у державній або комунальній власності;
власником земельної ділянки, у разі якщо земельна ділянка перебуває у приватній власності.
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 30 червня 2015 22:40
Сhibis
Оксанка писав: рішення про затвердження ТД зараз не роблять?
bil писав: затвердження ТД ніхто не відміняв
Так і є - ст 186 ЗКУ п.14.
І повторно звертаю увагу форумчан на
відсутність у ст. 79-1 ЗКУ т/д щодо встановлення меж...
► Показати
Стаття 79-1. Формування земельної ділянки як об'єкта цивільних прав
1. Формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.
2. Формування земельних ділянок здійснюється:
у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності;
шляхом поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок;
шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;
{Абзац четвертий частини другої статті 79-1 в редакції Законів № 5245-VI від 06.09.2012, № 497-VIII від 02.06.2015}
шляхом інвентаризації земель державної чи комунальної власності у випадках, передбачених законом;
{Частину другу статті 79-1 доповнено абзацом п’ятим згідно із Законом № 497-VIII від 02.06.2015}
за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв).
{Частину другу статті 79-1 доповнено абзацом шостим згідно із Законом № 497-VIII від 02.06.2015}
3. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.
4. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.
5. Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
6. Формування земельних ділянок шляхом поділу та об'єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок.
7. Винесення в натуру (на місцевість) меж сформованої земельної ділянки до її державної реєстрації здійснюється за документацією із землеустрою, яка стала підставою для її формування.
8. У разі встановлення (відновлення) меж земельних ділянок за їх фактичним використанням у зв'язку з неможливістю виявлення дійсних меж, формування нових земельних ділянок не здійснюється, а зміни до відомостей про межі земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру.
9. Земельна ділянка може бути об'єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї.
10. Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.
11. Державна реєстрація прав суборенди, сервітуту, які поширюються на частину земельної ділянки, здійснюється після внесення відомостей про таку частину до Державного земельного кадастру.
12. Межі суміжних земельних ділянок приватної власності можуть бути змінені їх власниками без формування нових земельних ділянок за технічною документацією із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
{Частина дванадцята статті 79-1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 497-VIII від 02.06.2015}
З цього приводу є думка колег, /тих хто ближче до законотворців/, що краще коли йде формування нової з/д поступово "витісняти" т/д щодо встановлення.., технічкою по інвентаризації - це логічно і підтверджується тою-ж таки 79-1 та п.13 ст.186 ЗКУ
► Показати
Технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель погоджується територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, і затверджується замовником технічної документації.
У разі якщо на підставі матеріалів інвентаризації здійснюються формування земельних ділянок за рахунок земель державної та комунальної власності, визначення їх угідь, а також віднесення таких земельних ділянок до певних категорій, технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.
А т/д щодо встановлення меж... рекомендується розробляти коли межі суміжних земельних ділянок приватної власності можуть бути змінені їх власниками без формування нових земельних ділянок. Однак Перехідні положення ЗУ "Про ДЗК" так як і раніше допускають
► Показати
п3. Установити, що у разі якщо на земельній ділянці, право власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований житловий будинок, право власності на який зареєстровано, кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою власників такого будинку на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Забороняється вимагати для присвоєння земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
Плюс додаємо сюди на підмогу оновлену ст. 55 ЗУ "Про землеустрій". Ось так, навіть спрощення уніфікації ЗВ-документації /так щоб відповідало наявному ЗУ та НПА/ профільні законники зробить нормально не можуть. Знову будуть різні трактування з позиції
"як кому вигідно".
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 01 липня 2015 07:48
Ки$ульКа
Сhibis писав: "як кому вигідно"
про що і говорилось і тут корупція facepalm
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 01 липня 2015 14:47
Korum
Арчі писав: дозволу не мае бути, якщо є правовстановлюючі документи на нерухомість, і не слухайте нікого...
А как быть с:
г) згоду власника земельної ділянки, а для земель державної
та комунальної власності - органу, уповноваженого здійснювати
розпорядження земельною ділянкою, на відновлення меж земельної
ділянки користувачем;
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 01 липня 2015 23:12
zemka90
нарешті, для тих, хто не зрозуміл ЗУ "Про ДЗК" ще у 2013 році, написали, що дозвіл на теху для ОЖБ не потрібний!!!!!!!!!!!! До речі - згода на відновлення теж не потрібна (нема у нас відновлення, якщо нема держакту)
щодо декрету. Є часи, коли ОМС приймали рішення про передачу ділянок у власність за декретом, але держакти не видали, зараз законом передбачено реєстрація ділянок на підставі техдок та реєстрація права в реєстраційній службі на підставі тих рішень. Дай Бог, щоб площа у рішенні та в натурі збіглися.
щодо довідки. як зазначили вище, довідка надається ОВС або ОВВ, зразок довідки приведений у додатках до постанови 1051 та ніякого відношення до земельної ділянки, на яку складається техдок, не має, за змістом довідка є щось збірне з 6зем, 2-зем, класифікатора ЦП та категорій на землі територіальної одиниці. Вартість послуги з надання довідки 71 грн, для органів безоплатна. В НКС є такий функціонал, але однозначно формується рішення про відмову у наданні, так як така інформація в НКС взагалі відсутні. Таким чином, пропоную проігнорувати незрозумілі ідеї законодавця, або вкладати у техдок рішення про відмову у наданні за 71 грн, або (???!!!) послати бідного замовника до ОМС/ОВВ просити попросити у тероргану Держземагентства з геокадастром довідку (відмову у наданні довідки ).
щодо згоди на відновлення. надається у разі відновлення (якщо є документ на землю). Згода ОМС надається у вигляді рішення, як і на поділ, чи об;єднання). Але знову законодавець однією рікою дав, другою забрав: законом передбачені випадки, коли техдок складається без дозволу, наприклад реєстрація ділянок з правом до 2004 року у випадку, коли землекористувач жив (в т.ч. юрособа), а зараз дозвіл знову ж не потрібний, але тепер подайте згоду на відновлення (той же ..., тільки в лівій руці), і де перевірка законопроекту не антикорупційні норми.
щодо різниці між планом меж ділянки за результатами кадастрової зйомки та кадастровим планом. План меж... це є робочим графічним матеріалом (спрщений варіант геодезичної зйомки) за результатами кадастрової зйомки (ст. 198) де серед перерахованого мають бути відображені огорожі, інженерні мережі, споруди, що дозволяє реєстратору визначити по чому формувалася межа (у випадку конфлікту або для визнання факту помилки у координатах поворотних точок суміжних ділянок), які інженерні мережі створюють обмеження на ділянці, а які ні, на кадастровому плані відображення певних позицій здійснюється схематично
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 02 липня 2015 12:51
Полтавчанка
Відповідно наказу "Про затвердження інструкції щодо встановлення меж ..". в пуктуі 2.8 вказано- техдокументація включає в себе- перелік обмежень у використанні земельної ділянки , в в новоприйнятому законі - перелік обмежень відстутній.
Тобто, керуємось законом і перелік обмежень в документацію не включаємо.
Довідка ,, що містить узагальнену інформацію про землі- отримуємо через НКС, а як бути в тих випадках коли ділянка не внесена ( в більшості) .
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 02 липня 2015 13:01
Vel
Полтавчанка,
Про землеустрій - Редакція від 27.06.2015, підстава 497-19
Стаття 55. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
і) перелік обмежень у використанні земельної ділянки
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 02 липня 2015 14:56
Kurilov
zemka90 писав: пропоную проігнорувати незрозумілі ідеї законодавця, або вкладати у техдок рішення про відмову у наданні за 71 грн, або (???!!!) послати бідного замовника до ОМС/ОВВ просити попросити у тероргану Держземагентства з геокадастром довідку (відмову у наданні довідки ).
Це забавно, коли користувач, працюючи, як у нього в профілі вказано, "тер. відділі зем. ресурсів", пропонує ігнорувати прямі вимоги закону. Довідка й рішення про відмову про надання довідки - це дві великі юридичні й купа логічних різниць. Через такі фєртєлі роботи потім будуть повертати розробникам, бо "технічна документація не відповідає чинному законодавству".
Ситуація, коли ділянки не існують у НКС, в нас принаймні вирішують по-різному: або чемно запрошують замовників принести разом із пакетом документів на видачу довідки ще й диск з обмінним файлом (попереднім); або чемно запрошують принести викопіювання і тєдє.
Насправді ж, наразі маємо чергові колізії між ст. 55 ЗУ "Про землеустрій" і профільною інструкцією, які, як я писав про зміни щодо договорів оренди, можна було б уникнути, написавши, що зміни запрацюють після певного моменту. А ще можна було в уникнути, коли б законописці спиталися фахівців, що й де тре' покращувати.
zemka90 писав: а кадастровому плані відображення певних позицій здійснюється схематично
Що на вашу думку потрібно відображувати схематично?
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 02 липня 2015 15:07
Vladimir_m
zemka90 писав:щодо різниці між планом меж ділянки за результатами кадастрової зйомки та кадастровим планом. План меж... це є робочим графічним матеріалом (спрщений варіант геодезичної зйомки) за результатами кадастрової зйомки (ст. 198) де серед перерахованого мають бути відображені огорожі, інженерні мережі, споруди, що дозволяє реєстратору визначити по чому формувалася межа (у випадку конфлікту або для визнання факту помилки у координатах поворотних точок суміжних ділянок), які інженерні мережі створюють обмеження на ділянці, а які ні, на кадастровому плані відображення певних позицій здійснюється схематично
Щось мабуть ви трішки переплутали. Читаємо ст. 55 ЗУ "Про землеустрій" (оновлений):
з) план меж земельної ділянки, складений за результатами зйомки, на якому відображаються зовнішні межі земельної ділянки із зазначенням власників (користувачів) суміжних земельних ділянок, усі поворотні точки меж земельної ділянки, лінійні проміри між точками на межах земельної ділянки, межі вкраплених земельних ділянок із зазначенням їх власників (користувачів);
При чому тута огорожі, угіддя, обмеження. Якраз кадастровий план передбачає не схематичне зображення, а ТОЧНЕ, (слова ПЛАН і СХЕМА це різні поняття).І обмеження на ньому повинні бути вказані точні, він повинен відповідати плану меж зон обмежень, де повинен бути каталог території обмежень...
А "План меж земельної ділянки, складений за результатами зйомки" - це план зовнішніх меж (колись було пойняття). Для чого його ввели, продублювавши всі ці відомості в кадплані... Сам голова мабуть знає..
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 02 липня 2015 16:15
Ки$ульКа
Vladimir_m писав: План меж земельної ділянки, складений за результатами зйомки"
робиться два однакови плана: один - план кадастрової зйомкі; 2. план меж земельної ділянки тай і все, а якщо виникнуть питання хай покажуть як правельно робить іншого виходу пока не бачу
Відправлено через 3 хвилини 16 секунди:
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації
zemka90 писав: на кадастровому плані відображення певних позицій здійснюється схематично
на кадастровому плані відображення певних позицій не повинно здійснюватися схематично, після таких спеціалістов ми нормально і не зможемо дальше працювати
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 02 липня 2015 16:22
Kurilov
Татьяна1985 писав: робиться два однакови плана: один - план кадастрової зйомкі; 2. план меж земельної ділянки тай і все,
Все-таки неоднакові: план меж - полегшена версія кадастрового плану. Все майже те саме, тільки без специфічних особливостей кадастрового.
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 02 липня 2015 17:10
Ки$ульКа
kurilov писав: тільки без специфічних особливостей кадастрового
у нас план кадастрової зйомки це матеріали польових вимірювань або план горизонтальної зйомки тобто геодезія тому і говорю хто як бачить і в кого яка фантазія тот собі і придумає. Знаю таких фантазерів які в кадастровий план на земельній ділянці показують грунти,бали бонітету і т.д.і т.п. При тому що в ЗУ чітко прописано що повинно входити туди
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 02 липня 2015 17:40
Kurilov
Татьяна1985 писав: При тому що в ЗУ чітко прописано що повинно входити туди
Ну, закон також не панацея, його як подорожник буває марно прикладати до великих наших держгеокадастрівських умів.
Татьяна1985 писав: у нас план кадастрової зйомки це матеріали польових вимірювань або план горизонтальної зйомки тобто геодезія тому і говорю хто як бачить і в кого яка фантазія тот собі і придумає.
Ін май опініон, план меж з. д., що складений за результатами зйомки, - се щось на зразок проміжного етапу між результатами польових робіт і власне кадастровим планом.
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 02 липня 2015 23:34
zemka90
додатково хочу пояснити, що ліцензіат має на зйомці відобразити все, що присутнє в натурі на місцевості за допомогою умовних знаків, прийнятих в геодезії: і вид огорожі, і підсняти частину огорожі суміжника, опори ЛЕП та напругу, газопроводи та тиск газу, діаметри водоводів. Для тих, хто не розуміє навіщо, пояснюю, реєстратор має перевірити відвовідні розміри зон обмежень певних комунікацій. які залежать від тиску, напруги, діаметів, а в деяких випадках створюють санітарно-захисні зони, напрямок векторів на суміжні ділянки, наявність та вид споруд, особливості рельєфу, насаджень. Для чого - для того, щоб на кадастровому плані відобразити це як зону обмежень (без малювання безпосередньо самих опор, трубопроводів та інш. ), зазначити межі ділянки як суцільну лінію (а не капітальну огорожу чи рабіцу малювати), відповідними лініями зазначити угіддя (а не кущіки зазначати), така ж графіка відображається на кадплані в нкс. Це я назвала схематичним відображенням результатів зйомки. Крім того, саме план меж за результатами зйомки має бути додатком до акту перенесення меж зон обмежень та акту встановлення меж в натурі або акту прийому передачі межових знаків, щоб замовник або у випадку спорів цими матеріалами можна було скористатися на місцевості. Є випадки коли ліцензіат "малює" план за результатами кадастрової зйомки у вигляді кадастрового плану і на зауваження, що зона обмеження перевищує встановлену просто перемальовує нитку трубопроводу і за відсутності повної зйомки довести, що це просто перемалювання неможливо
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 03 липня 2015 15:34
rej2006
16. Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування, інші суб’єкти, визначені цією статтею, зобов’язані протягом десяти робочих днів з дня одержання документації із землеустрою безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про її погодження або про відмову в такому погодженні з обов’язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері. Строк дії цих висновків є необмеженим.
Питання: Хто і яким чином повинен надавати висновки від імені органу самоврядування? Як орган самоврядування, який може приймати рішення тільки на сесіях, може підготувати такі погодження в термін зазначений у законі? Делегувати комусь ці функції? Якщо так, то чи не буде це суперечить ЗУ "Про місцеве самоврядування", яким визначена виключна компетенція ради регулювати земельні відносини? Прошу поділитись своїми міркуваннями!!
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 03 липня 2015 17:20
Vladimir_m
zemka90, Ви ... для чого тут все видумуєте?! Читайте 55 ЗУ "Про землеустрій" (оновлений). ДЕ В ЦІЙ СТАТТІ ВКАЗАНО ПРО УГІДДЯ, УМОВНІ ЗНАКИ ТА ІНШЕ? Виходячи з того що написано повинно бути таке:
А от на кадастровому плані вказуються і огорожі, і будівлі, і обмеження...
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 03 липня 2015 18:43
Наконечний
zemka90 писав: Для тих, хто не розуміє навіщо, пояснюю, реєстратор має перевірити відвовідні розміри зон обмежень певних комунікацій. які залежать від тиску, напруги, діаметів, а в деяких випадках створюють санітарно-захисні зони, напрямок векторів на суміжні ділянки, наявність та вид споруд, особливості рельєфу, насаджень.
Кошмар!!! Реєстратору, що робити нічого, як оце все перевірять (від особливостей рельєфу отримав особливе задоволення).
Може реєстратор ще й на польовий контроль виїде???
Чого тільки не придумає наш чиновник, щоб знайти недоліки в ТД та попити крові з розробника. Відповідальність за достовірність даних несе розробник. Ще не бачив звільненого з роботи реєстратора, а анульовані сертифікати вже...
І взагалі, реєстраторів потрібно ліквідувати, тому що це корупційномозгодовбальна прокладка.
Інфу в НКС вносить розробник, витяг (не бачу в ньому необхідності, в нотаріуса є доступ до НКС) отримуєш через термінал, і прощай корупція...
P.S. Вибачайте, замріявся...
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 03 липня 2015 19:17
Kurilov
Наконечний писав: Кошмар!!! Реєстратору, що робити нічого, як оце все перевірять (від особливостей рельєфу отримав особливе задоволення).
О чого ви так дивуєтеся? В нас була робота: земельна ділянка передається в оренду в межах прибережної захисної смуги. Статтю 60 ЗКУ всі ж читали: там написано, що у разі крутизни схилу більше 3 градусів мінімальна ширина ПЗС подвоюється. Є вимога закону - треба в документації визначати, яка там ситуація з рельєфом. Геодезист піздняв в тому числі рельєф, побудували горизонталі (благо ГІС - не геодезична, а геоінформаційна - дозволяє це легко зробити), проконтролювали результати - виявилося, що крутизна більше 3, тому й подвоїли ширину ПЗС. Себто вимоги закону й здорового глузду виконали, проектні рішення обґрунтували (все намалювали й пояснили), документацію розробили.
Пані
zemka90 в принципі правильно написала, що це потрібно показувати й контролювати. Але потрібно це тільки тоді, коли є вимоги закону й відповідні умови розроблення документації, а не коли роботи потрібно будь-що повернути розробникам раді всєобщєго поощєрєнія.
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Додано: 03 липня 2015 19:21
cerdred
Наконечний писав: Інфу в НКС вносить розробник, витяг (не бачу в ньому необхідності, в нотаріуса є доступ до НКС) отримуєш через термінал, і прощай корупція...
Згідний, але в кадастрі нада ше навести лад у тому, що туди перекочувало із попередніх кадастрів. facepalm Там же безкінчені накладки, паї із сусідніх районів лежать як не в Дніпрі то в лісі, і до гибелі чого іншого. Ділянок он не хватає більше 12 тисяч. Почали б його з нуля, тоді б і діло було може.... а так..... facepalm