werewolf писав: ↑02 березня 2017 15:26З приводу "земель запасу", я погоджуюсь з "експертом". Оскільки розмежування земель вже здійснено, у суміжних земель є власник. Визначити і вказати його не важко. Принаймні, не важче, ніж довести, що там землі запасу. Чому ви вважаєте, що там землі запасу? У вас є рішення, що ті землі віднесені до земель запасу? Землі запасу якої категорії?..
А ось з приводу зауваження №4, можна сміливо подавати скаргу на дії шановного Олександра Миколайовича. Добре, що він знає ст. 198 ЗКУ, але погано, що не знає ст. 186-1 ЗКУ:
Я знаю, що там землі запасу, бо роблю проекти на цілий масив одночасно, а деякі особливо розумні експерти дають
Такі зауваження. Де-юре суміжні землі - землі запасу, тобто землі не надані у власність чи користування громадянам та юридичним особам. Давайте копати глибше. "Землі запасу сільської ради" - калька. Була в старому земельному кодексі така калька "землі державного запасу" от в людей і залишилась звичка так говорити. В чинному Земельному кодексі України такого словосполучення ви не знайдете. Землі запасу розділяються не за розпорядниками, а за категоріями. Чому ж не "землі запасу
сільськогосподарського призначення" Можна ще глибше: чому землі запасу
сільської ради? Суб'єктом права є не сільська рада як юридична особа, а територіальна громада якогось конкретного села, селища чи міста. Чому тоді не "землі запасу
територіальної громади"? От бачите скільки я б уже оригінальних зауважень міг вигадати.
Про те, що у нас в Законі України "Про землеустрій" завдання на проектування називається "
завдання на розроблення проекту землеустрою", а в підзаконному акті "
завдання на виконання робіт" ви вже вище написали. Мені вже прийшов не один негатив стосовно того що "завдання на розроблення проекту землеустрою" не відповідає Постанові №266. От тільки там і нема такого документу, а є "завдання на виконання робіт". Якщо я завтра подам на погодження цей проект і перейменую завдання, інший експерт не дасть мені негативний висновок через невідповідність Постанові? Про танці з "актом прийому-передачі" вже тут 60 сторінок, навіть іронізувати не хочеться.
Я до чого це все веду. Ви розумієте, що це не варто того, щоб його обговорювати? Бо це звичайнісінький бюрократичний маразм. Ну яка нафіг різниця "землі запасу" чи "землі запасу сільської ради", "акт приймання" чи "акт прийомки"? Це якось впливає на проектне рішення? Я такі "невідповідності законодавства" можу згенерувати на будь-який проект, розроблений хоч сертифікованими інженерами Шемелинець і Краснолуцький. На початках я ще сприймав, але такі висновки вже півроку штампуються. А люди через це витрачають свій час та гроші. І кінця-краю цьому не видно. Можна було б трати цей час на освіту, вдосконалення професійних навичок, волонтерство чи кому що подобається. Але ні, ми передруковуємо папірці, бо технічне завдання не так називається як хочеться експерту з бюрократії. Скільки ми ще будемо плясати під цю дудку?