Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Нове законодавство, яке стосується земельних відносин
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
hap
Спец
Спец
Повідомлень: 404
З нами з: 18 березня 2008 15:38
Репутація: 51
Область: Львівська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення hap »

Обговорення Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин" від 28 квітня 2021 року №1423-IX - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1423-20#Text Набрання чинності - завтра

Версія, опублікована в Голосі України 26 травня 2021
► Показати

Він же законопроект №2194 - http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=66970. Сторінка його обговорення на форумі - viewtopic.php?f=43&t=8215.

Сигнальний документ 25.05.2021
► Показати
Текст, підписаний Головою Верховної Ради України 21.05.2021
► Показати
Опис семінар 04.06.2021
Семінар для практикуючих інженерів-землевпорядників "Земельна децентралізація та дерегуляція: практичне впровадження Закону України від 28.04.2021 N° 1423-IX"
1
► Показати
2
► Показати
3
► Показати
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 26 травня 2021 09:42 користувачем Kurilov, всього редагувалось 4 разів.
Аватар користувача
solim
Спец
Спец
Повідомлень: 1062
З нами з: 06 листопада 2013 13:47
Репутація: 196
Область: Рівненська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення solim »

And_Smile писав: 28 травня 2021 10:29 1423 набрав чинності, але закон про землеустрій/земельний кодекс/про державний земельний кадастр без останьої редакції?
На сайті ВРУ стосовно ЗКУ вказано "№ 1423-IX від 28.04.2021 - зміни опрацьовуються"
Так що це технічні моменти - через годину чи через 10 годин зміни будуть.
Аватар користувача
Ootama
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 47
З нами з: 24 листопада 2009 23:03
Репутація: 21
Область: Миколаївська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення Ootama »

Ольга Євгенівна писав: 28 травня 2021 13:28 в ст.34 внесли зміни
підпункт 18 пункту 31 розділу І закону 1423
Аватар користувача
vova03121982
Спец
Спец
Повідомлень: 159
З нами з: 18 січня 2011 16:52
Репутація: 29
Область: Рівненська
Місце роботи: Інше

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення vova03121982 »

З дня набрання чинності цим пунктом землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад, крім земель:

в) природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення в межах об’єктів і територій природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, лісогосподарського призначення.

Як розуміти даний пункт? Це землі лісогосподарського призначення, чи в межах об’єктів і територій лісогосподарського призначення? А якщо заповідник на землях лісогосподарського призначення, які перебувають у користуванні недержавних і некомунальних підприємств, а ССВК, відомості відсутні у кадастрі, то такі землі державні чи комунальні?
murrrchik
Спец
Спец
Повідомлень: 848
З нами з: 05 липня 2010 18:07
Репутація: 223
Область: Закарпатська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення murrrchik »

ОльгаО писав: 28 травня 2021 13:38 відомості про встановлені межові знаки (у разі формування земельної ділянки)
А ось з цим пунктом хтось розбирався?
Що мається на увазі під "встановлені"? Це ті, що вже встановлені (ну, там, на сусідній ділянці), чи ті, що мають бути встановлені? І як ці всі відомості мають бути відображені?
Azhimut
Спец
Спец
Повідомлень: 1800
З нами з: 28 грудня 2012 11:17
Репутація: 358
Область: Одеська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення Azhimut »

Alexxp писав: 27 травня 2021 23:31 У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність особи, якій належить право власності на об’єкт нерухомості (жилий будинок, іншу будівлю, споруду), розташований на такій земельній ділянці, або мотивовану відмову у його наданні, то
Вот и разрешилось: при приватизации ОЖБ первичный вариант - ПРОЕКТ. А не "ТОЛЬКО техничкой да без дозвола ОМС!"
Roma_L
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 18
З нами з: 13 грудня 2017 00:50
Репутація: 0
Область: Чернігівська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення Roma_L »

Azhimut писав: 29 травня 2021 21:46 Вот и разрешилось: при приватизации ОЖБ первичный вариант - ПРОЕКТ. А не "ТОЛЬКО техничкой да без дозвола ОМС!"
"Стаття 186. Погодження і затвердження документації із землеустрою
...
5) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) затверджується:
у разі передачі на підставі такої документації земельної ділянки у власність та користування Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування - рішенням таких органів;
в інших випадках - власником (розпорядником) земельної ділянки, а щодо земельної ділянки державної або комунальної власності, що перебуває у користуванні, - землекористувачем;
vitas007
Admin
Admin
Повідомлень: 1407
З нами з: 15 грудня 2010 16:02
Репутація: 792
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення vitas007 »

Микола Фендак:
Спробуємо розібратися, які відбулися зміни згідно Закону 1423-IX у складі документації із землеустрою.

Дивимося статтю 50 Закону України Про землеустрій.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки включає:
а) пояснювальну записку;
б) матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування (у разі формування земельної ділянки);
в) розрахунок розміру втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва (у випадках, передбачених законом);
г) розрахунок розміру збитків власників землі та землекористувачів (у випадках, передбачених законом);
ґ) перелік обмежень у використанні земельної ділянки;
д) кадастровий план земельної ділянки.

Це все.
Тобто із складу проекту вилучили:
1) завдання на розроблення проекту
2) копію клопотання (заяви) про надання дозволу на розроблення проекту
3) рішення про надання дозволу
4) відомості про обчислення площі земельної ділянки
5) акт приймання-передачі межових знаків
6) акт перенесення в натуру охоронних зон
7) викопіювання з кадастрової карти
8) матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру
9) матеріали погодження проекту

Тобто, проект стане тоншим у два рази, бо фактично більшу частину його складу, який був раніше, уже не потрібно буде.
Із того, що залишається, для найпростіших проектів буде потрібно тільки титулку, пояснювальну записку, матеріали геодезичних вишукувань, перелік обмежень і кадастровий план.

Щодо технічної документації із встановлення меж (стаття 55 ЗУ Про землеустрій).
Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає:
а) завдання на складання технічної документації із землеустрою;
б) пояснювальну записку;
в) матеріали топографо-геодезичних робіт;
г) кадастровий план земельної ділянки;
ґ) перелік обмежень у використанні земельної ділянки;
д) відомості про встановлені межові знаки"

Не потрібно уже:
1) рішення про надання дозволу
2) довідку, що містить узагальнену інформацію
3) копію документа, що посвідчує фізичну особу
5) копії правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна
6) план меж
7) довіреність
8) акт приймання-передачі межових знаків.

При чому, акт приймання-передачі межових знаків тут тепер замінюють так звані Відомості про встановлені межові знаки.
Що це таке?
Якщо Інструкцію щодо встановлення межових знаків (Наказ 18.05.2010 N 376) ніхто не відміняв, то очевидно, що встановлення межових знаків буде і надалі відбуватися згідно неї. Єдиний нюанс - скасовується єдиний стандарт межових знаків. А отже - очікуємо зміни і в Інструкції (хоч по Закону 1223 такої інформації немає).

Водночас, суттєво розширюється вміст (і навіть додали додатки) пояснювальної записки (зміни до ст.29 ЗУ Про Землеустрій), а саме, в пояснювальній записці тепер мають зазначатися:

- підстава проведення землеустрою (у тому числі рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, на підставі якого здійснюється розроблення документації із землеустрою);

- основні відомості про об’єкт (об’єкти) землеустрою;

- використані розробником нормативно-правові акти з питань здійснення землеустрою;

-використані розробником норми і правила у сфері землеустрою;

- використані розробником документи Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель;

- використані розробником відомості Державного земельного кадастру, а також Державного реєстру земель у разі внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки, сформовані до 2013 року;

- використані розробником відомості Державного картографо-геодезичного фонду;

- використана розробником затверджена містобудівна документація, а також викопіювання із такої документації;

- опис процедури виконання топографо-геодезичних робіт (у разі їх виконання);

- опис та обґрунтування проектного рішення;

- інформація про проведення ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель при здійсненні землеустрою (у разі їх проведення);

- інформація про наявні в межах об’єкта землеустрою будівлі, споруди та речові права на них (у разі формування земельних ділянок, внесення відомостей про земельну ділянку до Державного земельного кадастру);

- інформація про наявні в межах об’єкта землеустрою обмеження у використанні земель (у разі формування земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про сформовану земельну ділянку, обмеження у використанні земель) із зазначенням підстави встановлення таких обмежень;

- виконавець робіт із землеустрою, його технічне і технологічне забезпечення;

- умови щодо зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок (у разі порушення ґрунтового покриву земельних ділянок у результаті реалізації проектного рішення);

- інформація про виконання передбачених законом вимог щодо погодження документації із землеустрою;

- інформація про дотримання вимог закону щодо погодження поділу, об’єднання, вилучення земельних ділянок;

- заява виконавця робіт із землеустрою про дотримання ним обмежень, встановлених статтею 28 цього Закону.

При цьому "До пояснювальної записки за рішенням розробника можуть бути додані документи, що підтверджують відомості (інформацію), наведені в ній."

Тобто, частину документів, які вилучили із складу статтями 50, 55 та ін. все ж таки можемо додавати у складі пояснювальної записки. Мова йде про рішення ОМС, викопіювання з кадастрової карти, містобудівну документацію тощо.
Водночас до пояснювальної записки включений один обов'язковий додаток - заява про дотримання обмежень, встановлених ст.28 цього Закону. Мова йде про обмеження, коли розробник документації не може робити документи собі, своїм родичам. Викопіювання з кадастрової карти, думаю, так само буде обов'язковим, оскільки так чи інакше використовуємо інформацію з цієї карти.

Не зрозумілими залишаються ряд питань:
1. Чому для технічки завдання в складі документації потрібно, а для проекту - ні?

2. Якщо із проекту інформація про встановлення меж в натурі взагалі виключена, то яким чином і на підставі чого мають потім встановлюватися межі? Просто на основі кадастрового плану?

3. Яким чином в електронному варіанті (в XML) одночасно можна відображати існуючі об'єкти і проектні? Чекати на зміни у вимогах до структури обмінного файлу? Тобто, тепер зупинити розробку документацій на невизначений термін?

4. Що відображати у "інформація про виконання передбачених законом вимог щодо погодження документації із землеустрою", якщо погодження документації скасували?

5. Що означає "можуть бути додані" документи, що підтверджують відмості? Очевидно, що ці відомості можуть бути і не додані. І якщо рішення, право-власності на будівлі та містобудівну документацію можна ще буде перевірити по електронних реєстрах, то на скільки обов'язковими є додавання інших документів, що підтверджують відомості? Це мало бути прописано якось чіткіше. Бо потім знову почнуться двоякі трактування реєстраторами.

8. Як, у якій формі відображається страховка землевпорядника і яка взагалі процедура страхування? Адже зараз без неї ми уже не можемо здати жодної документації. А як її зробити - не відомо.
► Показати
________________________________________________________
Андрій Мартин:
1. Чому для технічки завдання в складі документації потрібно, а для проекту - ні?

Бо для проектів відведення технічне завдання стандартизоване постановою КМУ від 04.03.2004 № 266, а у інших випадках – творчість замовника і виконавця. Там де творчість – хай краще буде в складі документації. Шалених енергозатрат щоб додати ТЗ в технічку у землевпорядника не буде.

2. Якщо із проекту інформація про встановлення меж в натурі взагалі виключена, то яким чином і на підставі чого мають потім встановлюватися межі? Просто на основі кадастрового плану?

Читайте статтю 106 ЗКУ – «місцезнаходження межових знаків у разі їх визначення або встановлення відображається у матеріалах землевпорядного проектування та геодезичних вишукувань, а також на кадастрових планах земельних ділянок».

3. Яким чином в електронному варіанті (в XML) одночасно можна відображати існуючі об'єкти і проектні? Чекати на зміни у вимогах до структури обмінного файлу? Тобто, тепер зупинити розробку документацій на невизначений термін?

В обмінному файлі відображаються проектні межі. Це і раніше випливало із вимог законодавства про Державний земельний кадастр, але в нас його тривалий час перекручено тлумачили і застосовували (значною мірою через позицію окремих керівників профільного відомства).

4. Що відображати у "інформація про виконання передбачених законом вимог щодо погодження документації із землеустрою", якщо погодження документації скасували?

Такі погодження лишилися у деяких видів землевпорядної документації (зокрема, проекти встановлення меж адміністративно-територіальних одиниць – вони погоджуються із суміжними громадами). Якщо погодження проекту відведення немає – то так про це і слід писати.

5. Що означає "можуть бути додані" документи, що підтверджують відмості? Очевидно, що ці відомості можуть бути і не додані. І якщо рішення, право-власності на будівлі та містобудівну документацію можна ще буде перевірити по електронних реєстрах, то на скільки обов'язковими є додавання інших документів, що підтверджують відомості? Це мало бути прописано якось чіткіше. Бо потім знову почнуться двоякі трактування реєстраторами.

Документи додаються на розсуд сертифікованого інженера-землевпорядника, якщо він хоче додатково підтвердити певні відомості, юридичні факти, проектні рішення тощо. Вимагати від нього додаткових документів, які прямо не передбачені законом, чиновники не вправі.

8. Як, у якій формі відображається страховка землевпорядника і яка взагалі процедура страхування? Адже зараз без неї ми уже не можемо здати жодної документації. А як її зробити - не відомо.

Норми про страхування професійної відповідальності набувають чинності через рік. До того часу буде ухвалена підзаконна база. Інформацію щодо наявності страховки доцільно буде відобразити у пояснювальній записці (розділ «Виконавець робіт із землеустрою, його технічне і технологічне забезпечення»).
1. Рекомендую поступово почати забувати про вимоги Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками. Сподіваюсь найближчим часом вона піде у минуле, адже законодавчі підстави для ухвалення цього відомчого наказу відтепер зникли, а окремі його норми не відповідали вимогам законодавства і раніше (наприклад щодо того, коли треба встановлювати межові знаки – за законодавством це і раніше треба було робити до затвердження проекту). Інструкція була написана у 2010 році, але після того відбулося занадто багато змін у земельному законодавстві (ухвалення законодавства про Державний земельний кадастр, масштабні зміни у законодавстві про землеустрій у 2015 році тощо). Якщо наказ суперечить закону, то мають застосовуватися вимоги закону, але, на жаль, для багатьох чиновників і землевпорядників інструкція, доволі часто, вважалася «правильнішою». Межових знаків «встановленого зразка» тепер не буде, а межі ділянок закріплюватимуться на розсуд суміжників. На кадастровому плані варто додавати опис межових знаків (що саме стало межовим знаком, його характеристики). Проте найголовнішу роль тепер відіграватимуть координати поворотних точок межі у земельному кадастрі. Якщо при формуванні земельної ділянки «пристиковуємося» до межі сусідньої земельної ділянки, то нові межові знаки можна не встановлювати і можна описати існуючі межові знаки або споруди.

2. Щодо ст. 11 ЗУ «Про ДЗК» - згадана норма зовсім не означає, що в кадастр треба вносити виключно «факт». Призначення цієї статті – підкреслити, що «правильнішими» є ті межі об’єктів кадастру (державного кордону, адміністративно-територіальних одиниць, обмежень у використанні земель, земельних ділянок), які вже є в натурі. Коли ми проектуємо нову ділянку, якої ще не існувало раніше, то в кадастр мають бути внесені відомості про проектні характеристики. Інакше буде абсурд – відводимо ділянку під багатоквартирний будинок, а угіддя залишаємо ріллею, бо, бачте, будинок ще не побудований. Закон про кадастр в принципі не передбачає наступного «виправлення» угідь. Просто в деяких регіонах у нас пішла свого часу така «практика» (при чому, наскільки мені відомо, це почалося з того, що деякі особливо хитрі виконавці у такий спосіб «економили» своїм клієнтам сплату втрат сільськогосподарського виробництва), а потім люди «звикли» і почали розглядати це як норму. А тепер купа забудов, які за офіційними відомостями земельного кадастру нагло стоять на ріллі. Зараз додається можливість відображення у графічній частині документації та обмінному файлі також існуючих меж об’єктів землеустрою (при чому це опція, якщо ці межі реально є) і, звичайно, структура обмінника підлягатиме удосконаленню, але моя попередня ремарка стосувалась того, що в кадастр повинні «лягати» саме проектні межі об’єктів землеустрою.
Логіка Закону «Про ДЗК» завжди полягала у необхідності внесення до кадастру проектних меж. Землевпорядник – проектант, він проектує земельні ділянки як нові об’єкти нерухомості із усіма їх істотними характеристиками. Його проектне рішення дозволяє використовувати землю по-новому. Кадастр не топокарта, на якій малюють поточне використання, а офіційні відомості про юридично дозволене використання ділянки. Це абсурд запроектувати забудову і використовувати ділянку для вирощування картоплі. Просто, як я вже писав, в певний момент знайшлися люди, які почали перекручено розуміти вимоги законодавства про кадастр, потім деякі керівники відомства ці ідеї примусово насаджували, а експерти і реєстратори, як люди підневільні, це все виконували. Якщо ділянка надана під будівництво – на ній мають будувати. А якщо на цій ділянці лани широкополі – це пряме порушення законодавства – використання ділянки не за призначенням.
Azhimut
Спец
Спец
Повідомлень: 1800
З нами з: 28 грудня 2012 11:17
Репутація: 358
Область: Одеська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення Azhimut »

Roma_L писав: 30 травня 2021 00:32 у разі передачі
Но не сразу техничкой и точно не по решению сиза- иначе кадастровый номер уйдет в утиль или по судам не утвержденной сессией документацией.
Т.е. расслабляться рано - распорядник решает какой вид документации он утвердит.
Поэтому я бы начинал читать ст118 ЗКУ ПОЛНОСТЬЮ и старотовал с части шестой, как по мне безотказной.
► Показати
Відправлено через 4 хвилини 19 секунд:
vitas007 писав: 30 травня 2021 08:49 Спробуємо розібратися, які відбулися зміни згідно Закону 1423-IX у складі документації із землеустрою.
У Фендака много зрады, как по мне.
На двух пальцах: точно переписываем змист (убираем лишние строки), акты перемещаем в топографо-геодезические работы, туда же каталоги и схему перенесення меж, выкопировки. И без погоджень - это главный плюс, а так как делали так и делаем.

Відправлено через 3 хвилини 12 секунд:
А и да, по ведомостям щодо встановлених межових знаков - вижу это в виде текста и схемы (вольное перериросывание кроков) + печать сиза. Единственное, что ДОБАВИЛОСЬ в техничках.
Аватар користувача
Alexxp
Спец
Спец
Повідомлень: 1181
З нами з: 12 лютого 2009 20:24
Репутація: 409

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення Alexxp »

Ки$ульКа писав: 30 травня 2021 09:06 vitas007, з паном Мартин згідна, він правильно трактує
Давайте відходити від довільних трактувань, а лише цитувати норми і аналізувати.
Бо те, що вносили в проект і ті новели які лобіювали спілки трохи підправили депутати своїми правками.
Те що пан Андрій Мартин і інші ініціатори змін і спрощень хотіли запровадити і відстоювали на круглих столах і в комітетах - вийшло, але як завжди у нашій ВР з "ізяном".
Тому, зараз треба фактично аналізувати з врахуванням поправок що вийшло, а не теорії і проектні рішення, які закладалися в законопроект.
Маємо, те що маємо.
Справді, більше ясності і технічних моментів дадуть постанови, які будуть прийняті протягом найближчих 5 місяців, якщо як завжди специ із Держгеокадастру і Мінапк не добавлять своїх п'ять копійок.
Бо на сьогодні, фактично Закон вніс багато спрощень, але ще більше поля для відмов кадастрових реєстраторів та розпорядників земель, а також протиріч у самих нормах законів і відсутність цілісної схеми застосування тих чи інших порядків та норм, дуже мало деталізації.
Потрібне: чітке розуміння картини, що склалася, механізми впровадження та адаптації цього Закону в сучасні реалії, щоб тоді Мірошниченку не приходилось давати роз'яснення, які використовуються і виконуються в ручному режимі.
Stas1
Спец
Спец
Повідомлень: 145
З нами з: 27 червня 2020 21:50
Репутація: 8
Область: Хмельницька
Місце роботи: Інше

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення Stas1 »

Хоча вище данні питання обговорювалися та все-таки через різні трактування не зовсім зрозуміло:
1) з якого моменту ОМС розпоряджаються всіма землями за межами населених пунктів в межах території громади окрім земель... З якого числа? З 27.05.2021 р. чи 01.07.2021 р.?
2) чи потрібно дозвіл ОМС на розроблення технічної документації встановлення меж якщо на ділянці розташований житловий будинок на який є право власності?
3) проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та техдокументацію з встановленням меж земельних ділянок чи потрібно погоджувати з ОМС? І чи взагалі потрібно погоджувати межі з суміжними землевласниками та землекористувачами?
4) щодо СІГ чи потрібен в штаті при розробці документації? Та якщо є в штаті чи має право підписуватись як СІГ?
Аватар користувача
KolS
Спец
Спец
Повідомлень: 497
З нами з: 08 січня 2011 21:11
Репутація: 106
Область: Київська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення KolS »

Stas1 писав: 30 травня 2021 12:55 Хоча вище данні питання обговорювалися та все-таки через різні трактування не зовсім зрозуміло:
1) з якого моменту ОМС розпоряджаються всіма землями за межами населених пунктів в межах території громади окрім земель... З якого числа? З 27.05.2021 р. чи 01.07.2021 р.?
2) чи потрібно дозвіл ОМС на розроблення технічної документації встановлення меж якщо на ділянці розташований житловий будинок на який є право власності?
3) проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та техдокументацію з встановленням меж земельних ділянок чи потрібно погоджувати з ОМС? І чи взагалі потрібно погоджувати межі з суміжними землевласниками та землекористувачами?
4) щодо СІГ чи потрібен в штаті при розробці документації? Та якщо є в штаті чи має право підписуватись як СІГ?
1) 27/05/2021
2)Ні
3)Нііііі???)
4)Не потрібен) Не має)
maland
Спец
Спец
Повідомлень: 354
З нами з: 28 грудня 2017 12:17
Репутація: 98
Область: Львівська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення maland »

KolS писав: 30 травня 2021 15:523)Нііііі???)
думаю краще погодити, бо не затвердять
Аватар користувача
WladMir
Спец
Спец
Повідомлень: 466
З нами з: 07 квітня 2007 09:20
Репутація: 107
Область: Херсонська

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення WladMir »

KolS писав: 30 травня 2021 15:523)Нііііі???)
Необхідно погоджувати суміжників, адже ви будете виконувати КАДАСТРОВУ ЗЙОМКУ, яка передбачає погодження із суміжниками
solarex
Спец
Спец
Повідомлень: 192
З нами з: 08 серпня 2009 15:15
Репутація: 79
Область: Львівська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення solarex »

WladMir писав: 30 травня 2021 16:25 Необхідно погоджувати суміжників, адже ви будете виконувати КАДАСТРОВУ ЗЙОМКУ, яка передбачає погодження із суміжниками
Стаття 198. Кадастрові зйомки

1. Кадастрові зйомки - це комплекс робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок.

2. Кадастрова зйомка включає:

а) геодезичне встановлення меж земельної ділянки;

б) погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами;

в) відновлення меж земельної ділянки на місцевості;


Так зробіть кадастрову зйомку згідно ст.198 Земельного Кодексу; погодьте з суміжними користувачами межі ділянки, складіть Акт погодження меж,чи назвіть якось інакше і покладіть цей документ собі в архів. Він, можливо пригодиться в майбутньому, якщо суміжник відмовиться від свого погодження і подасть в суд на сусіда чи на виконавця робіт. От на суді і витягнете цей документ. А в Документацію його вкладувати Законом прямо не передбачено.
Таким чином виконаєте і норму статті 198 Земкодексу і норми 50 і 55 статей Про землеустрій.
Тепер за виконану роботу відповідає СІЗ своїм страхуванням, а не якимось папірчиком в в Документації. Ось суд нехай потім вирішує, чи погоджувалися межі чи ні при кадастровій зйомці. І як кажуть: мудрий СІЗ не буде халтурити, а дурню закони не писані
Azhimut
Спец
Спец
Повідомлень: 1800
З нами з: 28 грудня 2012 11:17
Репутація: 358
Область: Одеська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення Azhimut »

KolS писав: 30 травня 2021 15:523)Нііііі???)
Так! Тому що ст 198 ЗКУ
atb
Спец
Спец
Повідомлень: 98
З нами з: 29 липня 2008 22:27
Репутація: 32

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення atb »

а то дійсно попридумували .ля в акті прийомки меж. знаків робить погодження без дати, а потім додавати ще один акт після затвердження....клоунада. Ще й на науковій раді при держземагенстві це пропихнули. Але після цих змін правильним було б виставить зразки документацій...а то зараз почнеться... А ще тоді велике питання до тієї славнозвісної кваліфікаційної комісії...чим вони будуть керуватись при позбавленні сертифікатів....краще б заставляли переробляти документи.
solarex
Спец
Спец
Повідомлень: 192
З нами з: 08 серпня 2009 15:15
Репутація: 79
Область: Львівська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення solarex »

Azhimut писав: 30 травня 2021 18:23 Так! Тому що ст 198

Сказавши "А" скажіть і "Б". Тобто, статтю 198 Ви бачите, а ст.. 50 і 55 Ви не бвчите. Та погоджуйте собі межі на здоров'я. Але де в тих останніх статтях Ви бачите те, що ці погодження потрібно вставляти в Документації. Законодавець так і передбачив, що питання має вирішуватися в суді, А ось в суді Ви доводьте, чому сусід не погодив межі (бувають випадки, що сусід не погоджує межі, бо другий сусід йому 10 років тому курку вкрав). І чому Вм поставили мкжу так, а не інакше. Нас заставляють брати відповідальність за свою роботу, а ми пручаємося, і хочемо працювати по старому.
Востаннє редагувалось 30 травня 2021 18:39 користувачем solarex, всього редагувалось 1 раз.
Azhimut
Спец
Спец
Повідомлень: 1800
З нами з: 28 грудня 2012 11:17
Репутація: 358
Область: Одеська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення Azhimut »

solarex писав: 30 травня 2021 17:15 складіть Акт погодження меж
Існує лише один документ на цю тему, регламентований законом і це - акт прийомки-передачі межових знаків на зберігання, в тексті є блок саме погодження меж, доведеться його використовувати і в подальшому.

Відправлено через 3 хвилини 13 секунд:
solarex писав: 30 травня 2021 18:38 Та погоджуйте собі мнжі на здоров'я. Але де в тих остпнніх статтях Ви бачите те, що ці погодження потрібнр вставляти в Документації.
Зараз такі часи, що кожен СІЗ сам собі Мартин і Фендак. Працюйте так, як вважаєте за потрібне, Ваша відповідальність.
Востаннє редагувалось 30 травня 2021 18:42 користувачем Azhimut, всього редагувалось 1 раз.
solarex
Спец
Спец
Повідомлень: 192
З нами з: 08 серпня 2009 15:15
Репутація: 79
Область: Львівська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення solarex »

Azhimut писав: 30 травня 2021 18:38 Існує лише один документ на цю тему, регламентований законом і це - акт прийомки-передачі межових знаків на зберігання
... який вставляється в Докумкетвцію після ркєстраціі ділянки і затвердженні ОМС чи власником
Azhimut
Спец
Спец
Повідомлень: 1800
З нами з: 28 грудня 2012 11:17
Репутація: 358
Область: Одеська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення Azhimut »

solarex писав: 30 травня 2021 18:42 ... який вставляється в Докумкетвцію після ркєстраціі ділянки і затвердженні ОМС чи власником
Так, але вставляється на виконання вищезгаданих норм.
flit
Спец
Спец
Повідомлень: 59
З нами з: 08 березня 2015 19:13
Репутація: -3
Область: Чернігівська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення flit »

"Стаття 50. Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок

Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок розробляються у разі формування нових земельних ділянок із земель державної, комунальної власності (крім випадків формування земельних ділянок за іншою документацією із землеустрою) та у разі зміни цільового призначення земельних ділянок у випадках, визначених законом.
Проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок може передбачати формування та/або зміну цільового призначення декількох земельних ділянок, за умови що розпорядником земельних ділянок буде один орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Земельного кодексу України, або власником земельної ділянки приватної власності є одна особа.

Правильно я розумію, що проектом тепер можно формувати декілька земельних ділянок. А як бути з реєстрацією речових прав на ці ділянки??
atb
Спец
Спец
Повідомлень: 98
З нами з: 29 липня 2008 22:27
Репутація: 32

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення atb »

Azhimut писав: 30 травня 2021 18:42 Зараз такі часи, що кожен СІЗ сам собі Мартин і Фендак. Працюйте так, як вважаєте за потрібне, Ваша відповідальність.
воно то так але тоді нахіба ті реєстратори в держгеокадастрі. ЕТАЛОНИ чи ЗРАЗКИ документацій мають буть якщо залишається контроль зі сторони новоспеченої сервісної служби Держгеокадастр.
solarex
Спец
Спец
Повідомлень: 192
З нами з: 08 серпня 2009 15:15
Репутація: 79
Область: Львівська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення solarex »

Azhimut писав: 30 травня 2021 18:44 Так, але вставляється на виконання вищезгаданих норм.
Тут з Вами згідний. Але це вже буде після... Тим більше, що в цьому Законі передбачено всім службам в трьохмісячний термін привести свої нормативні акти відповідно до прийнятого Закону. А ця Інструція відповідає прийнятому закону? Ото чекаймо змін...

Відправлено через 12 хвилин 12 секунд:
atb писав: 30 травня 2021 18:52 ЕТАЛОНИ чи ЗРАЗКИ документацій мають буть
Ну який еталон, який зразок..... Нам цим Законом вказали тільки загальний шаблон, а далі давайте проявляти креатив в межах цього закону. Ну кожна ділянка різниться одна від одної. А Ви хочктк що, натиснути кнопку скрипта і отримати пояснюючу записку:
Azhimut
Спец
Спец
Повідомлень: 1800
З нами з: 28 грудня 2012 11:17
Репутація: 358
Область: Одеська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення Azhimut »

solarex писав: 30 травня 2021 19:10 А ця Інструція відповідає прийнятому закону?
Ст 198 ЗКУ
Думаю да
2. Власник/користувач земельної ділянки претензій щодо
______________________
(необхідне підкреслити)

меж та конфігурації земельної ділянки не має.

3. Власниками/користувачами суміжних земельних ділянок
________________________
(необхідне підкреслити)

претензій до існуючих меж не заявлено.
solarex
Спец
Спец
Повідомлень: 192
З нами з: 08 серпня 2009 15:15
Репутація: 79
Область: Львівська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Закон №1423-IX (законопроект №2194): вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин

Повідомлення solarex »

Azhimut писав: 30 травня 2021 18:44 Повідомлення Azhimut » 27 хвилин тому

solarex писав: ↑29 хвилин тому
... який вставляється в Докумкетвцію після ркєстраціі ділянки і затвердженні ОМС чи власником
Так, але вставляється на виконання вищезгаданих норм.
Повторюся... За реальне встановлення меж відповірє СІЗ, і тільки він. А не кадреєстратор і тим більше ОМС. Подивіться на Публічку...Хто відповідає за той бардак на ній? Хоча в тих документаціях вкладені Акти і погодження меж, і Акти передачі межових знаків. І правильно зробили, що акти встаноілюються після затвердження докумкеивції. СІЗ так визначив, кадреєстратор зареєстрував. ОМС затвердив.. А сусід, якщо не хоче погоджувати межі і підписувати Акт, то нехай йдк в суд. І оді мкнше помилок будуть робити СІЗи
Відповісти