Повстанова КМУ від 01.09.2023 №938
Додано: 06 жовтня 2023 11:41
Доброго дня, колеги.
Гадав, що за місяць після публікації знайду тут вже обговорення цієї постанови, але щось не знаходжу.
Чи вже всі землевпорядники із нею ознайомлені?
В мене в одного таке питання, а як землевпорядники будуть працювати з 01.0.12024?
Так у цій постанові визначається порядок отримання фактично дозволу на проведення топографічних та картографічних робіт, який можливо отримати лиже за заявою від сертифікованого інженера-геодезиста.
"Подання до Держгеокадастру через національний геопортал національної інфраструктури геопросторових даних повідомлення про початок виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт, повідомлення про завершення виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт, заяви про внесення змін до повідомлення, заяви про відкликання повідомлення здійснюється з використанням електронного сервісу національного геопорталу національної інфраструктури геопросторових даних та засвідчується кваліфікованим електронним цифровим підписом виконавця робіт та кваліфікованим електронним цифровим підписом сертифікованого інженера-геодезиста, який працює у виконавця робіт за основним місцем роботи та є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт."
Тобто ми знову повертаємось до того, що 10 років як поборювали? И при цьому знову таки отримаємо підзаконий акт, який не просто не відповідає в повній мірі закону, а фактично позбавляє землевпорядників прав цим законо наданим.
Так ЗУ Про топографо-геодезичну діяльність визначено:
"Стаття 5-1. Професійна підготовка та кадрове забезпечення у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності
Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою.
{Частину другу статті 5-1 виключено на підставі Закону № 3065-IX від 02.05.2023}
Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою).
А тепер в нас є якась постанова за розробкою ДЗК, за якою щоб ці роботи виконати, я все одно маю найняти собі геодезиста, який буде мені що, лище підписувати заяви, а я потім все одно сам буду робити ці роботи? І навіть більше, відповідно до Закону за роботи при здійсненні землеустрою геодезисти відповідальність не несут. А виконувати з 01.01.2024 зможуть лише за іх заявою. Тобто за виконання робіт ними відповідальність нести будуть все одно землевпорядники, так виходить? Тобто, як і сказав, я маю знайнти собі в штат за основним робочим місцем геодезиста, який навіть за свою роботу відповідалність нести не буде і можливо тому, і виконувати її не буде? Що за черговий дибілізм?
А тепер калькуляція середнього доходу землевпорядника:
- 8 ТД по приватизації (в умовах ВП лише старі акти та під домами) - 8*3000 грн = 24000 грн,
- 1 проект відведення під чимось = 8000 грн,
- податок Гетьманцева з нового року 20% від обороту -6400 грн,
- мінімальна зарплатня геодезисту цьому - 8000+42% подлатків = 11360 грн,
- ЕСВ - 1760 грн,
- витрати на пальне, доступ до ГНСС, мобю зв'язок, папір, офіс, електроенергія, тощо - 8000 грн мінімум.
Разом отримуємо чистий прибуток землевпорядника 4480 грн..... За місяць роботи..... І це ще оптимально в умовах ВП отримати такі замовлення, чи я не правий?....
Хтось взагналі намагався вже отримаати від наших головатих якісь роз'яснення, як саме інженерам землевпорядника з 01.01.2024 реалізовувати свої права надлані Законом?? Що, теперь маєио розпочати "полювання" за такими геодезистами чи що??
Гадав, що за місяць після публікації знайду тут вже обговорення цієї постанови, але щось не знаходжу.
Чи вже всі землевпорядники із нею ознайомлені?
В мене в одного таке питання, а як землевпорядники будуть працювати з 01.0.12024?
Так у цій постанові визначається порядок отримання фактично дозволу на проведення топографічних та картографічних робіт, який можливо отримати лиже за заявою від сертифікованого інженера-геодезиста.
"Подання до Держгеокадастру через національний геопортал національної інфраструктури геопросторових даних повідомлення про початок виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт, повідомлення про завершення виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт, заяви про внесення змін до повідомлення, заяви про відкликання повідомлення здійснюється з використанням електронного сервісу національного геопорталу національної інфраструктури геопросторових даних та засвідчується кваліфікованим електронним цифровим підписом виконавця робіт та кваліфікованим електронним цифровим підписом сертифікованого інженера-геодезиста, який працює у виконавця робіт за основним місцем роботи та є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт."
Тобто ми знову повертаємось до того, що 10 років як поборювали? И при цьому знову таки отримаємо підзаконий акт, який не просто не відповідає в повній мірі закону, а фактично позбавляє землевпорядників прав цим законо наданим.
Так ЗУ Про топографо-геодезичну діяльність визначено:
"Стаття 5-1. Професійна підготовка та кадрове забезпечення у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності
Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою.
{Частину другу статті 5-1 виключено на підставі Закону № 3065-IX від 02.05.2023}
Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою).
А тепер в нас є якась постанова за розробкою ДЗК, за якою щоб ці роботи виконати, я все одно маю найняти собі геодезиста, який буде мені що, лище підписувати заяви, а я потім все одно сам буду робити ці роботи? І навіть більше, відповідно до Закону за роботи при здійсненні землеустрою геодезисти відповідальність не несут. А виконувати з 01.01.2024 зможуть лише за іх заявою. Тобто за виконання робіт ними відповідальність нести будуть все одно землевпорядники, так виходить? Тобто, як і сказав, я маю знайнти собі в штат за основним робочим місцем геодезиста, який навіть за свою роботу відповідалність нести не буде і можливо тому, і виконувати її не буде? Що за черговий дибілізм?
А тепер калькуляція середнього доходу землевпорядника:
- 8 ТД по приватизації (в умовах ВП лише старі акти та під домами) - 8*3000 грн = 24000 грн,
- 1 проект відведення під чимось = 8000 грн,
- податок Гетьманцева з нового року 20% від обороту -6400 грн,
- мінімальна зарплатня геодезисту цьому - 8000+42% подлатків = 11360 грн,
- ЕСВ - 1760 грн,
- витрати на пальне, доступ до ГНСС, мобю зв'язок, папір, офіс, електроенергія, тощо - 8000 грн мінімум.
Разом отримуємо чистий прибуток землевпорядника 4480 грн..... За місяць роботи..... І це ще оптимально в умовах ВП отримати такі замовлення, чи я не правий?....
Хтось взагналі намагався вже отримаати від наших головатих якісь роз'яснення, як саме інженерам землевпорядника з 01.01.2024 реалізовувати свої права надлані Законом?? Що, теперь маєио розпочати "полювання" за такими геодезистами чи що??