Усунення проблем та розбіжностей у законах та законодавчих актах

Нове законодавство, яке стосується земельних відносин
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Аватар користувача
Solpadeine
Спец
Спец
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 листопада 2011 19:22
Репутація: 0
Область: Дніпропетровська
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Solpadeine »

Manover писав:Звідси запитання - як здійснити державну реєстрацію про припинення чи скасування майнових прав на землю, в т.ч. на підставі рішення суду, які були зареєстровані до 01.01.2013.
а ніяк Nenayu тим більше, що скасовувати записимає право ЛИШЕ Укрдержреєстр...

КОМЕНТАР

Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Повідомлення dzi »

Иваныч писав:Питання чому цими базами неможна скористатися оптимізації роботи землевпорядників ОМС,
чому не можна зробити в цих базах кілька кнопок для землевпорядників без права редагувати базу, але щоб можна отримати інформацію в розрізі по землевласникам а то виходить, що у Держземагентства своя база, а у юстиції своя а ОМС мають сидіти і заново створювати свою базу таких програмах як "Розумне село" чи "1С" чому неможна це якось консолідувати
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про Державний земельний кадастр

Стаття 38. Порядок користування відомостями Державного
земельного кадастру

3. Відомості Державного земельного кадастру надаються на
платній основі, крім випадків, визначених цим Законом.

Для здійснення повноважень, визначених законом, органи
державної влади та органи місцевого самоврядування користуються
відомостями і документами Державного земельного кадастру щодо
земель та земельних ділянок, розташованих на відповідній
території, на безоплатній основі
.

4. Порядок користування відомостями та документами Державного
земельного кадастру встановлюється Кабінетом Міністрів України
.

Коли Кабінет Міністрів України затвердить Порядок користування відомостями усі органи місцевого самоврядування повинні отримати доступ до баз даних Державного земельного кадастру (звичайно у межаї їх населених пунктів). Тільки це ще треба вирішити технічно. Крім того, Держземагенство таку постанову не зацікавлено розробляти.

КОМЕНТАР

Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

dzi писав:Для здійснення повноважень, визначених законом, органи
державної влади та органи місцевого самоврядування користуються
відомостями і документами Державного земельного кадастру щодо
земель та земельних ділянок, розташованих на відповідній
території, на безоплатній основі.
Якщо не буде так - не буде держави.
Як це можна собі уявити, щоб начебто "державна" установа не давала відомостей про землекористувачів місцевій владі?
Якщо не даватиме - місцева влада мусить примусити.
Важелів- достатньо. Від орендної плати до ...
Однозначно, копії усіх кадастрів повинні знаходитися у повному доступі для ОМС.
Інакше - ОМС втрачають глузд самоіснування, не кажучи вже про будь-яке самоврядування.....

КОМЕНТАР

Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Повідомлення dzi »

Поковба писав:Відповідно до п. 3.5 Порядку ведення агрохімічної паспортизації (Наказ Мінагрополітики №536 від 11.10.2011року) наявність агрохімічного паспорта поля, земельної ділянки є обов'язковою при передачі земельних ділянок у власність, користування .... Проте, Законом "Про землеустрій" та статтями 118 та 123 ЗКУ такого документу в процесі передачі у власність чи користування земельних ділянок чи виготовлення документації із землеустрою не передбачено. Не передбачено на якій стадії він повинен виготовлятися.
Потрібно вносити зміни до зазначених мною положень земельного законодавства, або скасовувати згадану норму наказу Мінагрополітики.
Дана норма є не тільки у наказі Мінагрополітики № 536 від 11.10.2011року.
Ці вимоги визначені також у частинах четвертій та п"ятій статті 37 Закону України "Про охорону земель"

З метою здійснення контролю за динамікою родючості ґрунтів систематично проводиться їх агрохімічне обстеження, видаються
агрохімічні паспорти, в яких фіксуються початкові та поточні рівні забезпечення поживними речовинами ґрунтів і рівні їх забруднення.

Дані агрохімічної паспортизації земель використовуються в процесі регулювання земельних відносин при:
передачі у власність або наданні в користування, в тому числі в оренду, земельної ділянки;
зміні власника земельної ділянки або землекористувача;
проведенні грошової оцінки земель;
визначенні розмірів плати за землю;
здійсненні контролю за станом родючості ґрунтів.

Чому цих норм немає у Земельному кодексі України та Законі України "Про землеустрій" запитання до Держземагентства.

ВРАХОВАНО

Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 703
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

dzi писав:Дана норма є не тільки у наказі Мінагрополітики № 536 від 11.10.2011року.
Так є. Я у своєму повідомленні цього не спростовував, ну і не згадував. От тільки треба законодавчо врегулювати питання що видачі згаданого документа і на якій стадії, або взагалі його скасувати. Потрібно визначити агрохімічний паспорт земельної ділянки є складовою частиною документації із землеустрою при відведенні земель с/г призначення, або в статтю 118, 123 ЗКУ внести зміни. Нариклад:
9. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи, в разі передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення у власність - після отримання агрохімічного паспорта земельної ділянки ) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
Тоді у ОМС буде підстава відмовляти у затвердженні проекту. А то, зараз у ОМС, кажись, таких підстав нема (у відповідності до ст. 118, 123 ЗКУ), а прокуратура опротестовує рішення.


ВРАХОВАНО

Аватар користувача
Streit
Спец
Спец
Повідомлень: 331
З нами з: 18 лютого 2009 11:19
Репутація: 0
Область: Донецька
Місце роботи: Інше

Повідомлення Streit »

Поковба писав:Тоді у ОМС буде підстава відмовляти у затвердженні проекту. А то, зараз у ОМС, кажись, таких підстав нема (у відповідності до ст. 118, 123 ЗКУ), а прокуратура опротестовує рішення.
Підстав не затверджувати дійсно немає. Як немає і підстав замовнику-громадянину самому десь замовляти та оплачувати це "неподобство", оскільки згідно указу президента № 1118/95:
2. Українській державній службі моніторингу і якості продукції (Укргрунтомоніторинг) Міністерства сільського господарства і продовольства України провести в період до 2000 року агрохімічну паспортизацію земель сільськогосподарського призначення.
От нехай цей "невідомий звір" Укргрунтомоніторинг і виготовляє "заднім" числом 2000-м роком агрохімпаспорти.

Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 703
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

Управління праці та соціального захисту населення в багатьох регіонах України вимагають в громадян довідки про наявність чи відсутність земельних ділянок у власності та користуванні, назважаючи на те, що законодавство України жодним чином не передбачає у правовому обігу такої довідки, не передбачає порядку отримання зазначеної довідки, та випадків в яких її отримання від органу місцевого самоврядування необхідне для нарахування тої чи іншої соціальної допомоги. Тим більше, що наказом http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0709-03 передбачено, що громадянин особисто заповнює декларацію про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за призначенням усіх видів допомоги, в розділі V, якої зазначаються відомості про земельні ділянки що перебувають у власності чи володінні осіб.

[upd=1366702774][/upd]
обговорення тут /viewtopic.php?f=66&t=5833

Аватар користувача
dzi
Спец
Спец
Повідомлень: 1223
З нами з: 16 жовтня 2008 09:24
Репутація: 7
Область: м.Київ

Повідомлення dzi »

Streit писав:От нехай цей "невідомий звір" Укргрунтомоніторинг і виготовляє "заднім" числом 2000-м роком агрохімпаспорти.
Цей "невідомий звір" на сьогодні має назву "Державне підприємство "Інститут охорони грунтів України" (очолює Яцук І.П.)

Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

Прямой саботаж нескольких указов...
/viewtopic.php?p=97533#p97533

Аватар користувача
Поковба
Спец
Спец
Повідомлень: 703
З нами з: 13 вересня 2009 14:16
Репутація: 0
Область: Закарпатська
Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Контактна інформація:

Повідомлення Поковба »

rivte писав:Я в свою чергу гарантую, що дані розбіжності будуть подані відкритим листом від Адміністрації Президента до Президента України, а даний лист буде висвітлений в ЗМІ та на даному форумі
І як просувається, гарантоване нам, висвітлення розбіжностей у законодавстві???

Аватар користувача
Chernov
Спец
Спец
Повідомлень: 2237
З нами з: 26 грудня 2007 08:13
Репутація: 18
Область: Запорізька
Місце роботи: Інше
Контактна інформація:

Повідомлення Chernov »

Поковба писав:І як просувається, гарантоване нам, висвітлення розбіжностей у законодавстві???
Неужели Вы до сих пор ничего не поняли?.... lol2

Руда
Спец
Спец
Повідомлень: 129
З нами з: 23 березня 2010 18:46
Репутація: 15
Область: Полтавська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Руда »

ЗУ "Про державний земельний кадастр":
Стаття 22. Вимоги до документів, які є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру

1. Документи, які є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, мають відповідати таким вимогам:
текст документів має бути написаний розбірливо;
документи не мають містити підчищення або дописки, закреслені слова чи інші не обумовлені в них виправлення, орфографічні та
арифметичні помилки, бути заповнені олівцем, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;
документи мають відповідати законодавству.
Порядок ведення державного земельного кадастру:
Основні вимоги щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про його об'єкти
67. Внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру здійснюється виключно на підставі та відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр" та цього Порядку.

Забороняється вимагати для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру надання документів та здійснення дій, прямо не передбачених Законом України "Про Державний земельний кадастр".

Документи, які є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, мають відповідати таким вимогам:

текст документів має бути написаний розбірливо;

документи не мають містити підчищення або дописки, закреслені слова чи інші не обумовлені в них виправлення, орфографічні та арифметичні помилки, бути заповнені олівцем, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;

документи мають відповідати вимогам Закону України "Про Державний земельний кадастр" та цього Порядку.

Liza.trach
Молоденький(ка)
Молоденький(ка)
Повідомлень: 10
З нами з: 05 серпня 2013 17:42
Репутація: 0
Область: АР Крим
Місце роботи: Інше

Повідомлення Liza.trach »

п.7 ст.128 ЗКУ "Договір купівлі-продажу земельної ділянки підлягає нотаріальному посвідченню. Документ про оплату або про сплату першого платежу (у разі продажу земельної ділянки з розстроченням платежу) є підставою для видачі державного акта на право власності на земельну ділянку та її державної реєстрації."

MAFIA
Спец
Спец
Повідомлень: 392
З нами з: 29 жовтня 2007 21:35
Репутація: 171
Область: Запорізька
Місце роботи: Юридичні послуги

Повідомлення MAFIA »

Наразі посадові особи органів Держземагенства, зокрема, Запорізького обласного Управління, при виконанні ст.118 ЗКУ (в порядку безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами) вимагають застосування типового договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, при чому на їх глибоке переконання укладений Договір має буквально (тобто до останньої літери) відповідати Типовому. Маю власну думку з цього приводу і на власний погляд, не знайшов іншої теми, в якій доречно її висловити.
СпойлерПоказать
Аргументи проти застосування типового договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки при виконанні ст.118 ЗКУ – порядку безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами.

1. Згідно з текстом Постанови КМУ від 04.04.2004 №266 «відповідно до частини другої статті 123 Земельного кодексу України» затверджено Типовий договір про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. При цьому жодних посилань на статтю статті 118 ЗКУ текст Постанови не передбачає.
2. Згідно з абзацом 2 частини 7 статті 118 ЗКУ проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін. При цьому жодних посилань на статтю 123 ЗКУ текст статті 118 ЗКУ не передбачає.
3. Згідно з абзацом 3 частини 7 статті 118 ЗКУ у разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання … відповідний орган … місцевого самоврядування …, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє … відповідний орган … місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Отже, виходячи зі змісту статті 118 ЗКУ для розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки необхідно укласти договір, назва якого відрізняється від назви Типового договору, затвердженого Постановою КМУ №266.
4. Текст статті 123 ЗКУ, на яку посилається Постанова КМУ від 04.04.2004 №266, не має жодних посилань на статтю 118 ЗКУ.
Отже, ні прямо, ні опосередковано вимоги Постанови КМУ №266 наразі не стосуються порядку безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами.
5. Текст частини другої статті 123 ЗКУ (в нинішній редакції), на яку посилається Постанова КМУ від 04.04.2004 №266, взагалі не має жодних посилань на будь-який Типовий договір.
6. Типовий договір про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, текст якого затвердженого Постановою КМУ №266, передбачає дату укладання у форматі «___ ___________ 200__ р.», тобто не пізнішу, ніж 31.12.2009р. Текст Розділу 4 Типового договору «Строк виконання робіт», зокрема, початок робіт та їх закінчення також передбачає дату у форматі «___ ___________ 200__ р.», тобто не пізнішу, ніж 31.12.2009р.
Отже, починаючи з 01.01.2010 відсутня фізична можливість укладання договору, відповідного Типовому, затвердженому Постановою КМУ №266.
6. Розділи Типового договору «Підписи сторін», а також аналогічні розділи Додатку 2 та 3 до Типового договору, передбачають необхідність наявності печатки Замовника (про що свідчить наявність позначки «м.п.» під графою «Підпис замовника»), що прямо суперечить частині 6 статті 118 ЗКУ (органам влади забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею; особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки – громадянин не зобов’язаний мати особисту печатку).
7. Текст Додатку 1 до Типового договору «Завдання на виконання робіт» прямо суперечить вимогам ЗКУ, а саме:
- всупереч абзацу 3 частини 7 статті 118 ЗКУ, абзацу 3 частини 3 статті 123 ЗКУ Типовий договір передбачає єдину підставу виконання робіт: рішення органу виконавчої влади або місцевого самоврядування, виключаючи можливість виконання таких робіт внаслідок бездіяльності вказаних органів влади;
- всупереч абзацу 1 частини 6 статті 118 ЗКУ Типовий договір, зокрема, вихідні дані, зазначені у Завданні на виконання робіт, передбачають необхідність наявності таких документів:
- матеріалів вибору місця розташування об'єкта,
- викопіювання (фрагменту) з планово-картографічних матеріалів (генерального плану будівництва об'єкта, затвердженої містобудівної документації, проекту землеустрою тощо), державні будівельні норми, що обґрунтовують розмір земельної ділянки;
- наявних обмежень;
- земельних сервітутів;
- умов надання земельної ділянки,
позаяк частиною 6 статті 118 ЗКУ органам влади забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
8. Жодним документом чітко не визначено, але за принципом замовчування вважається, що Вихідні дані для виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки виготовляються виключно з ініціативи та на особистих зв’язках Замовника.
Взагалі то так і повинно бути, але законодавець фактично нічим не заборонив Виконавцю (а посадові особи Держземагенства навіть заохочують) і після підписання Договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки «кататися» на Замовнику, вимагаючи від останнього в процесі виконання проекту відведення надання різноманітних папірців на кшталт перелічених нижче:
- Замовник зобов’язаний підписати завідомо не вигідний для себе документ під назвою «Завдання на виконання робіт» - один тільки пошук наявних обмежень та земельних сервітутів чого вартує;
- Замовник зобов’язаний підписати акт погодження меж земельної ділянки з суміжними користувачами та квартальною;
- Замовник зобов’язаний підписати акт погодження меж земельної ділянки з представником міської ради;
- Замовник на вимогу Представника міської ради зобов’язаний забезпечити занесення даних про запроектовану ділянку до місцевого архіву містобудівного кадастру (без цього Представник міської ради не підпише акт погодження меж земельної ділянки; фактично змушують сплатити послуги третьої особи, що має доступ до даних містобудівного кадастру);
- Замовник зобов’язаний підписати акт прийому-передачі межових знаків земельної ділянки з суміжними користувачами (йти по сусідах по другому колу – раніше було підписано акт погодження меж земельної ділянки);
- Замовник забезпечує наявність у Проекті відведення фрагменту генерального плану;
- Замовник забезпечує наявність у Проекті відведення витягу з містобудівного кадастру;
- Замовник зобов’язаний сплатити роботу третьої особи по створенню електронного документу (а це взагалі суто корупційна складова роботи окремих осіб місцевих органів Держземагенства – без пред’явлення оригіналу цієї квитанції практично неможливо отримати витяг з ДЗК)
Таким чином, за Виконавцем залишається функція виготовлення макету проекту відведення, сканування та походи на поклон до місцевого органу Держземагенства за підписами та узгодженнями (витяг з форми 6-зем, витяг з ДЗК, отримання висновку держземекспертизи та ін.).
Як особисто мені вбачається з елементарних логічних міркувань після підписання Договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Замовник повинен сприяти, але на відміну від Виконавця не зобов’язаний надавати до складу проекту відведення будь-які письмові довідки, узгодження та інші папірці, адже саме Виконавець на відміну від Замовника володіє необхідним рівнем кваліфікації та обсягом знань.
Іншими словами, всі папери (вихідні дані) від Замовника Виконавець отримує ще до підписання Договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, і саме Виконавець як особа кваліфікована і обізнана може оцінити ступінь їх достатності/недостатності, та вірогідність реалізації потенційного проекту відведення. При недостатності вихідних даних та маловірогідній реалізації проекту Договір про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Виконавець просто не підпише!
Таким чином, на підставі вищенаведеного, вимоги застосування типового договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у його нинішній редакції при виконанні ст.118 ЗКУ – порядку безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами – на моє глибоке переконання є неправомірними і безглуздими, а Типовий договір підлягає негайному приведенню у відповідність до вимог чинного законодавства.
Отже, допоки Типовий договір так чи інакше буде вимагатися посадовими особами Держземагенства, пропоную наступний вихід: укладати щодо кожного проекту відведення два договори: формальний і реальний. Формальний договір буде в точності відповідати вимогам Постанови КМУ від 04.04.2004 №266 (в пункті 10 цього договору необхідно зазначити: "Цей Договір діє в частині, що не суперечить Договору на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки від ___________ №___ (з додатками)", а в реальному договорі є можливість зазначити у зручній для обох сторін формі, з урахуванням поточного стану справ у законодавстві, всі істотні умови РЕАЛЬНОГО договору.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 18 травня 2014 00:34 користувачем MAFIA, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Pogannka
Спец
Спец
Повідомлень: 537
З нами з: 07 вересня 2009 11:00
Репутація: 0

Повідомлення Pogannka »

MAFIA писав:вимагають застосування типового договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, при чому на їх глибоке переконання укладений Договір має буквально (тобто до останньої літери) відповідати Типовому.
ч. 4 ст. 179 ГКУ:
При укладенні господарських договорів сторони можуть
визначати зміст договору на основі:
типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України,
чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної
влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового
договору, але мають право конкретизувати його умови;

тобто, сторони мають право розширити зміст та умови Типового договору, не викидаючи основних його істотних умов

Аватар користувача
vova03121982
Спец
Спец
Повідомлень: 123
З нами з: 18 січня 2011 16:52
Репутація: 7
Область: Рівненська
Місце роботи: Інше

Повідомлення vova03121982 »

Класифікація видів цільового призначення земель, який доодається до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМУ від 17.10.2012 № 1051 не відповідає КЛАСИФІКАЦІЇ видів цільового призначення земель, затвердженої Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів 23.07.2010 N 548.
НЕобхідно внести даний додаток Порядку ведення Державного земельного кадастру викласти в новій редакції та внести зміни до програмного комплексу з ведення Державного земельного кадастру.

Аватар користувача
dexter3000
Спец
Спец
Повідомлень: 1353
З нами з: 29 серпня 2007 17:38
Репутація: 6
Область: м.Київ
Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування

Повідомлення dexter3000 »

vova03121982 писав:Класифікація видів цільового призначення земель, який доодається до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМУ від 17.10.2012 № 1051 не відповідає КЛАСИФІКАЦІЇ видів цільового призначення земель, затвердженої Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів 23.07.2010 N 548.
Скорее наоборот. Постановление КМУ всегда будет "главнее" ведомственного приказа. Ну а приказ от 23.07.2010 N 548 в ближайшее время, возможно, отменят за ненадобностью.

Аватар користувача
vova03121982
Спец
Спец
Повідомлень: 123
З нами з: 18 січня 2011 16:52
Репутація: 7
Область: Рівненська
Місце роботи: Інше

Повідомлення vova03121982 »

dexter3000 писав:Скорее наоборот. Постановление КМУ всегда будет "главнее" ведомственного приказа. Ну а приказ от 23.07.2010 N 548 в ближайшее время, возможно, отменят за ненадобностью.
Цілком згідний, що Постанова має вищу юридичну силу, ніж Накз Держкомзема.
Но Постановою 1051 Класифікація видів цільового призначення земель не затверджена, а тільки додається до Порядку ведення Державного земельного кадастру. Тобто наші кабміновці допустили помилку, це моя суб'єктивна точка зору.

Аватар користувача
dexter3000
Спец
Спец
Повідомлень: 1353
З нами з: 29 серпня 2007 17:38
Репутація: 6
Область: м.Київ
Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування

Повідомлення dexter3000 »

vova03121982 писав:Но Постановою 1051 Класифікація видів цільового призначення земель не затверджена, а тільки додається до Порядку ведення Державного земельного кадастру
Гм. По-вашому, додатки до порядку не являються частиною порядку???

Аватар користувача
vova03121982
Спец
Спец
Повідомлень: 123
З нами з: 18 січня 2011 16:52
Репутація: 7
Область: Рівненська
Місце роботи: Інше

Повідомлення vova03121982 »

dexter3000 писав:Гм. По-вашому, додатки до порядку не являються частиною порядку???
Вони являються частиною Порядку, але якщо взяти код 15.06. який різний.
Реєстраційна служба керується при проведенні реєстрації речового права класифікацією, затвердженої наказом!!!! А Нам як бути?????

Руда
Спец
Спец
Повідомлень: 129
З нами з: 23 березня 2010 18:46
Репутація: 15
Область: Полтавська
Місце роботи: Приватні проектні організації

Повідомлення Руда »

dexter3000 писав:Ну а приказ от 23.07.2010 N 548 в ближайшее время, возможно, отменят за ненадобностью.
Вроде бы, собирались сделать наоборот: http://land.gov.ua/zakonotvorcha-diialn ... rmativeact
Ну, а как будет и когда.... Pisatel Nenayu

Аватар користувача
Колокольчиков
Спец
Спец
Повідомлень: 84
З нами з: 15 вересня 2009 15:56
Репутація: 7

Екстериторіальність погодження землевпорядної документації (Постанова КМУ №580)

Повідомлення Колокольчиков »

ппзкб писав: ппзкб

Колись вже сертифікацію збирались саботувати, а поплентались за ними як овечки
В сертифікації є здоровий глузд. Це моя суб'єктивана думка. Сперечатися, звичайно, є про що. А цей пілот- це мертвонароджене дитя. Це з розряду київської експертизи та з розряду наказів щодо передачі у власність земельс/г призначення держ.власності. Ви стикалися з цими нюансиками? ТАщ що правду написав вище шановний дописувач:пілот- це цвях в труну землевпорядкування. Популістська афера. Без еталону це - "разводняк" на гроші. Ви би побачили, які гарні книжечки були у 19-му столітті видані австро-угорщиною!!!! Еталони для складання кадастрових мап та ведення кадастру. Пальчики оближеш! Все передбачено! Ви розумієто? ВСЕ! Абсолютно! Тепер? Один еталон за весь час незалежності? І той був тільки проектом.

Аватар користувача
ппзкб
Спец
Спец
Повідомлень: 2394
З нами з: 19 лютого 2015 13:13
Репутація: 592
Область: Вінницька
Місце роботи: Приватні проектні організації

Екстериторіальність погодження землевпорядної документації (Постанова КМУ №580)

Повідомлення ппзкб »

Колокольчиков писав: мертвонароджене дитя
Ну чому ж? Це крок до елетронного землевпорядкування, що теж є здоровим гллуздом. От тільки зроблено цей крок не вперед чи в бік і навіть не назад, а в жо... І як сказав "цвях" - слідуючий крок буде ще глибше - екстериторіальність реєстрації facepalm

Hannibal
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 37
З нами з: 27 березня 2014 18:14
Репутація: 3
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Екстериторіальність погодження землевпорядної документації (Постанова КМУ №580)

Повідомлення Hannibal »

cerdred писав: То може ж все таки цей пілот не піде в промислову експлуатацію...... може ж все таки в цій країні ще не все втрачено....
Відшліфується все і піде, впевнений що ніхто не відмовиться від ціє схеми

Hannibal
Молодший спец :)
Молодший спец :)
Повідомлень: 37
З нами з: 27 березня 2014 18:14
Репутація: 3
Область: м.Київ
Місце роботи: Інше

Екстериторіальність погодження землевпорядної документації (Постанова КМУ №580)

Повідомлення Hannibal »

Колокольчиков писав: Без еталону це - "разводняк" на гроші
Долучіться до розробки еталону, надайте пропозиції

Відповісти