БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Спец
- Повідомлень: 88
- З нами з: 13 травня 2014 21:24
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Vasiliy Ми всі на фейсбуці https://www.facebook.com/groups/3188678 ... =bookmarks
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 27
- З нами з: 12 вересня 2015 17:08
- Репутація: 0
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
По поводу "строительной амнистии". В январе Андриевский на погоджувальной раде просил внести в расписание заседаний ВР 3 свои законопроекта(от комитета). Тогда внесли один (про удосконалення містобуд. діяльності). В феврале он уже просит за 5, в том числе и по амнистии. На мартовские заседания обещали внести в расписание.
http://iportal.rada.gov.ua/meeting/sten ... /6427.html
http://iportal.rada.gov.ua/meeting/sten ... /6427.html
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 лютого 2017 12:23
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Доброго дня! В мене питання нарахунок інвентаризаційних справ. Зараз всі суб'єкти господарювання зберігають справи в себе. Виникла така ситуація, що суб'єкт господарювання припиняє свою діяльність. Ось і виникає питання, куда подіти справи. Може вже з цим хтось зтикався? Чи можно справи передати іншому суб'єкту господарюванню (не КП БТІ)? Я думаю, ще пару років і це питання буде дуже актуальне.
- Ypravdom
- Спец
- Повідомлень: 135
- З нами з: 15 травня 2014 15:00
- Репутація: 2
- Область: Львівська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
До мене, як голови ГО Асоціація технічних інвентаризаторів "Західтехінвентаризація" звертались з таким питанням інвентаризатори з м.Львова. На мій погляд на сьогоднішній момент є три шляхи вирішення даного питання:Wik писав: ↑06 березня 2017 12:07 Доброго дня! В мене питання нарахунок інвентаризаційних справ. Зараз всі суб'єкти господарювання зберігають справи в себе. Виникла така ситуація, що суб'єкт господарювання припиняє свою діяльність. Ось і виникає питання, куда подіти справи. Може вже з цим хтось зтикався? Чи можно справи передати іншому суб'єкту господарюванню (не КП БТІ)? Я думаю, ще пару років і це питання буде дуже актуальне.
1) Передати інвентаризаційні справи іншому суб'єкту господарювання який здійснює свою діяльність в галузі технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна (КП БТІ, приватні суб'єкти) згідно акту прийому-передачі;
2) Передати інвентаризаційні справи в ГО Асоціація технічних інвентаризаторів "Західтехінвентаризація" згідно акту прийому-передачі;
3) Відповідальний виконавець окремих видів робіт (послуг) з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна в разі продовження діяльності з інвентаризації приймає інвентаризаційні справи згідно акту прийому-передачі у суб'єкта господарювання та проводить в подальшому належне збереження таких справ.
У всіх трьох випадках суб'єкт, або виконавець приймає на відповідальне, належне збереження матеріали технічної інвентаризації, до моменту визначення на нормативному рівні питання централізованих архівних установ.
Також хочу звернути увагу на питанні збереження матеріалів в оцифрованому форматі (створені за допомогою програмних продуктів на комп'ютерній техніці). Якщо в матеріалах інвентаризаційних справ містяться роздруковані сторінки з цифрових форм, то передача інвентаризаційних справ повинна супроводжуватись передачею матеріалів на цифрових носіях.
Відповідальність за повноту даних інвентаризації несе суб'єкт та виконавець які передають матеріали на збереження. Суб'єкт який приймає на збереження несе відповідальність за ту кількість і якість сторінок інвентаризаційних справ та той обсяг інформації на цифрових носіях які передано згідно акту прийому-передачі.
І на сам кінець моя порада виконавцям, якщо є час, можливість і бажання, зробіть собі скан-, фотокопії з матеріалів які Ви підписували. Відповідальність за виконані Вами (читай підписані і пропечатані особистою печаткою інвентаризатора) роботи з інвентаризації об'єктів нерухомого майна не має терміну. І поки на центральному рівні немає електронного Реєстру матеріалів технічної інвентаризації, з контрольованим доступом, з системою багаторівневого захисту такої інформації, можливі різні маніпуляції з Вашими документами.
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 лютого 2017 12:23
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Дякую, за відповідь. Я думаю, краще передати суб'єкту господарюванню за місцем розташування об'єктів інвентаризації.
А є десь офіційна відповідь від міністерства або реєстраційної служби, про те що тимчасово, можно зберігати справи у суб'єкта господарювання, чи кожний суб'єкт отримумав відповідь окремо?
А є десь офіційна відповідь від міністерства або реєстраційної служби, про те що тимчасово, можно зберігати справи у суб'єкта господарювання, чи кожний суб'єкт отримумав відповідь окремо?
- Ypravdom
- Спец
- Повідомлень: 135
- З нами з: 15 травня 2014 15:00
- Репутація: 2
- Область: Львівська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Інформація відсутня.Wik писав: ↑06 березня 2017 15:49 Дякую, за відповідь. Я думаю, краще передати суб'єкту господарюванню за місцем розташування об'єктів інвентаризації.
А є десь офіційна відповідь від міністерства або реєстраційної служби, про те що тимчасово, можно зберігати справи у суб'єкта господарювання, чи кожний суб'єкт отримумав відповідь окремо?
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 03 квітня 2017 17:12
- Репутація: 0
- Область: Волинська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Доброго дня.
Після 22 років експлуатації власного будинку помітив, що в техпаспорті є помилка - неправильно порахована площа будинку.
Приписано зайвих 25 мкв. Хто порадить, до кого іти з цим питанням. Може хтось стикався з такою колізією.
Після 22 років експлуатації власного будинку помітив, що в техпаспорті є помилка - неправильно порахована площа будинку.
Приписано зайвих 25 мкв. Хто порадить, до кого іти з цим питанням. Може хтось стикався з такою колізією.
-
- Спец
- Повідомлень: 88
- З нами з: 13 травня 2014 21:24
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Володимир Юрчак Зверніться до інвентаризатора у Вашому регіоні, якщо там дійсно помилка - виготовить Вам новий технічний паспорт та підготує листа про зміну площі при допущенні арифметичної помилки під час проведення первинної інвентаризації. Можливо такої довідки буде достатньо для держ. реєстратора щоб зробити Вам перереєстрацію майна.
-
- Повідомлень: 3
- З нами з: 03 лютого 2014 12:07
- Репутація: 0
- Область: Чернігівська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Підскажіть! Як підрахувати площу приміщення в музеї де: -розміщений подіум вис.40см,вис.70см - підставки,об"ємні стенди;діорами виготовлені з ДВП.Дякую!
-
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 26 березня 2012 09:30
- Репутація: 397
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
пункт 6.3, абзац 3 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0582-01/page3
Загальна площа громадського будинку визначається як сума площ усіх поверхів (включаючи технічні, мансардний, цокольний та підвальні). Площа антресолей, переходів до інших будинків, засклених веранд, галерей і балконів залів для глядачів та інших залів уключається до загальної площі будинку. Площу багатосвітлових приміщень слід уключати до загальної площі будинку в межах тільки одного поверху.
Ви визначаєте площу приміщення, а зазначені вами конструкції входять до загальної площі приміщення, в якому вони розташовані
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 22
- З нами з: 02 квітня 2014 17:45
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Інше
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Доброго дня, підкажіть будь ласка, чи потрібно інженерам з інвентаризації проходити підвищення кваліфікації?
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 45
- З нами з: 08 грудня 2013 19:56
- Репутація: 0
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Інше
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Потрібно написати Акт знесення будинку. В попередніх обговореннях за 2014 рік на форум виставлялись зразки таких актів, але зараз вони недоступні . Будь ласка підскажіть що в тому Акті написати.
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 21 листопада 2017 08:45
- Репутація: 0
- Область: Херсонська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Доброго дня, ...якщо ще актуальне питання про Акт знесення... Ну, ми у 2015 робили щось накшалт приєднаного до цього повідомлення файлу...У реєстраційній службі пройшло. А там в принципі - Ваші варіації на тему з опорою на дефініції нормативних документів , бо зразка як такого у нормативних доках - не пам'ятаю...
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3696&skl=9
сьогодні на розгляді верховної ради
сьогодні на розгляді верховної ради
- marley18
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 39
- З нами з: 15 березня 2016 15:15
- Репутація: 4
- Область: Волинська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Підскажіть будь-ласка відповідь на таке питання: є будівельний паспорт на забудову ділянки для відділення пошти (1995 року) і є рішення сільської ради на виділення зем.ділянки для обслуговування. З чого починати оформлення речових прав на даний обєкт? Замовляти тех.паспорт на будівлю, а які ще документи потрібні для реєстрації речового права на дану будівлю?
-
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 26 березня 2012 09:30
- Репутація: 397
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Якщо це був новостворений об"єт будівництва, то
1) документи, що підтвердять прийняття в екплуатацію закінченого об"єкта будівництва,
2) тех.паспорт
3)документ, що підтверджує присвоєння адреси
Взагалі, державну реєстрацію прав регулює закон "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"
- marley18
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 39
- З нами з: 15 березня 2016 15:15
- Репутація: 4
- Область: Волинська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Astreya, взагалом тяжкувато знайти і чи взагалі були такі документи про прийняття в експлуатацію, цю всю процедуру в ідеалі я то знаю. А можливо є винятки. Це новостворений обєкт який був поставлений на баланс в 1995 році.
- Prometheus
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 31 березня 2011 12:13
- Репутація: 321
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Свято, наближається свято!!!
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" щодо продовження терміну прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" щодо продовження терміну прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт
А тому 15 днів на підпис та 10 на опублікування. Враховуючи список тих хто голосував - президент підпише02.04.2018 Закон направлено на підпис Президенту
02.04.2018 Закон підписано Головою Верховної Ради України
22.03.2018 Закон прийнято
- Ypravdom
- Спец
- Повідомлень: 135
- З нами з: 15 травня 2014 15:00
- Репутація: 2
- Область: Львівська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Ще будемо чекати ПоложенняPrometheus писав: ↑12 квітня 2018 10:29 А тому 15 днів на підпис та 10 на опублікування. Враховуючи список тих хто голосував - президент підпише
- Prometheus
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 31 березня 2011 12:13
- Репутація: 321
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
- Prometheus
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 31 березня 2011 12:13
- Репутація: 321
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Колеги, хто використовує AVISБТИ UA ?
Цікаво, почути порівняння з акадом і чи є ця програма самодостаньою та про якість підтримки
Цікаво, почути порівняння з акадом і чи є ця програма самодостаньою та про якість підтримки
БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Уже 4 года работаем в ней. Не нарадуемся. Техподдержка - просто отлично, можно созвонится и высказать свои пожелания и при следующем обновлении их реализовывают.Prometheus писав: ↑31 травня 2018 12:23 Колеги, хто використовує AVISБТИ UA ?
Цікаво, почути порівняння з акадом і чи є ця програма самодостаньою та про якість підтримки
- Prometheus
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 31 березня 2011 12:13
- Репутація: 321
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації